پارس ناز پورتال

اشتباهات رایج در رزرو سالن عقد/ 5 نکته کلیدی

اشتباهات رایج در رزرو سالن عقد/ 5 نکته کلیدی

چکیده : مراسم عقد یکی از مهم‌ترین شب‌های زندگی هر زوجی می‌باشد، اشتباه کردن در هنگام رزرو سالن عقد در این شب رویایی جبران ناپذیر است از این بهتر است از بروز هرگونه مشکلات احتمالی جلوگیری کنید.

 

بسیاری از افراد هنگام رزرو سالن عقد به تمامی نکات مهم توجه کافی نمی‌کنند، این موضوع باعث ایجاد اختلال در روند برگزاری مراسم عقد شما می‌شود.

 

بی‌شک شیرین‌ترین کار دنیا مرور خاطرات است، خاطرات ما وابسته به تصمیماتی است که در لحظه می‌گیریم، اگر این تصمیمات اشتباه باشند لکه‌ای پاک نشدنی بر خاطرات ما خواهد افتاد که زیباترین شب زندگی‌مان را به تلخ‌ترین خاطره ما تبدیل می‌کند، اشتباه در روند رزرو سالن عقد هم می‌تواند یکی از آن اشتباهات جبران ناپذیر باشد.

 

 مراسم عقد یکی از مهم‌ترین شب‌های زندگی هر زوجی می‌باشد که تا سالیان سال با دیدن عکس‌های سالن عقد و عکس‌های فرمالیته مراسم عقد خود خاطرات خود را زنده می‌کنند، و از مرور آن‌ها لذت می‌برند.

اشتباهات رایج در رزرو سالن عقد/ 5 نکته کلیدی

در تمام طول زندگی ما با اشتباهات خود دست و پنجه نرم می‌کنیم، اشتباه کردن جزوی از روند زندگی هر انسانی می‌باشد اما نه در مناسبت‌های مهم همانند مراسم عقد؛ اشتباه کردن در این‌گونه مناسبت‌های خاص ممکن است جبران ناپذیر باشد و شاید شما دیگر نتوانید خاطره تلخ آن شب را جبران کنید.

 

از این رو بهتر است قبل از بروز هرگونه حادثه‌ای با رعایت نکاتی اساسی و لازم از بروز آن‌ها جلوگیری کنیم.

 

سالن عقد شمال تهران، ضامن برگزاری لاکچری مراسم عقد شما

 

مراسم عقد یکی مهم‌ترین شب‌های زندگی هر عروس و دامادی می‌باشد، از این رو بسیار مهم است که این مراسم به بهترین شکل ممکن برگزار شود، همین‌طور به دلیل وجود سالن‌های عقد مجلل و باشکوه زیادی در منطقه شمال تهران ما به شما پیشنهاد می‌کنیم با تحقیق و زیر ذره‌بین بردن معیارهای مختلف یک سالن عقد ایده‌آل مراسم عقد خود را در سالن عقد شمال تهران برگزار کنید.

 

منطقه شمال تهران به دلیل آب و هوای ایده‌آل و شرایط محیطی لاکچری می‌تواند بهترین گزینه برای برگزاری مراسم عقد شما باشد.

اشتباهات رایج در رزرو سالن عقد/ 5 نکته کلیدی

در ادامه قصد داریم به شما 5 نکته اساسی برای رزرو بی‌دردسر خانه عقدرا ذکر کنیم.

 

5 نکته اساسی برای رزرو بی‌دردسر سالن عقد

 

برگزاری بی‌نقص مراسم عقد شما در زیباترین شب زندگی‌تان نیاز به رعایت معیارهایی دارد که نیمی از آن به خودتان و نیم دیگری به انتخاب شما بستگی دارد.

 

در مرحله اول می‌بایست در انتخاب خود حساسیت به خرج دهید تا بتوانید شبی بی‌دردسر و آرام را سپری کنید، در نهایت با آمادگی کامل به استقبال مراسم عروسی خود بروید به دلیل اینکه مراسم عروسی از اهمیت بیشتری برخوردار است و شما می‌بایست اقلام آن را از جمله کارت عروسی دیجیتال را از چند هفته قبل تهیه کنید.

 

رزرو بی‌دردسر سالن عقد کار سختی نیست، تنها کافی است چند نکته ساده اما حیاتی را در هنگام رزرو سالن عقد خود رعایت کنید تا شاهد برگزاری مراسم عقد خود به بهترین شکل ممکن باشید.

 

* تمام شرایط را هنگام رزرو سالن عقد بسنجید

تمام مشکلات شما از زمانی شروع می‌شود که هنگام هماهنگ کردن روند برگزاری مراسم عقد خود در سالن عقد به طور کامل امکانات و خدمات را از مدیریت مجموعه جویا نمی‌شوید.

 

به نظر شما مجموعه‌ای وجود دارد که کم و کاستی نداشته باشد؟

خیر، حتی ایده‌آل‌ترین سالن عقد تهران هم دارای کم کاستی‌هایی می‌باشد، که ممکن است شما از آن‌ها آگاه نباشید.این کم و کاستی‌ها شاید از نگاه مدیریت مجموعه مسئله مهمی نباشد اما ممکن است برای برگزاری بی‌نقص مراسم عقد شما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار باشد،

 

این مشکلات زمانی آسیب خود را به روند برگزاری مراسم عقد شما می‌زنند که تمامی مهمانان‌تان در مراسم شما حاضر شده‌اند و شما دیگر نمی‌توانید آن مشکل را حل کنید و این موضوع می‌تواند آسیبی جدی به روند برگزاری مراسم عقد شما بزند.

 

به عنوان مثال پارکینگ اختصاصی سالن عقد یکی از معیارهایی می‌باشد که وجود آن برای شهر شلوغی همانند تهران بسیار الزامی می‌باشد.

 

اگر شما در صورت عدم وجود پارکینگ اختصاصی دنبال راه چاره‌ای برای کمبود جای پارک برای مهمانان عزیزتان نکنید، ممکن است زمانی متوجه این اشتباه شوید که هیچ‌کدام از مهمانانتان در زمان معین در مراسم عقد شما به دلیل پیدا نکردن جای پارک حضور پیدا نکردند.

 

برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقاتی بهتر است سالن عقد خود را با سنجش تمامی شرایط انتخاب کنید و تمام جوانب را زیر ذره‌بین سلیقه خود ببرید.

 

برای تسهیل در این کار ما به شما سایت تالارکده را معرفی می‌کنیم، شما می‌توانید به راحتی با صرفه‌جویی در زمان و هزینه از خانه بهترین سالن عقد تهران، خانه عقد و عمارت‌های عقد لاکچری تهران و کرج  را از هر لحاظ زیر ذره‌بین ببرید و با اطلاعات مفیدی که این سایت در اختیار شما می‌گذراد بهترین سالن عقد را برای برگزاری مراسم عقد خود انتخاب کنید.

 

* هنگام رزرو سالن عقد به ظرفیت آن توجه کنید

مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام رزرو سالن عقد می‌بایست به آن توجه داشته باشید، ظرفیت آن می‌باشد.

 

تفکر اشتباهی که هرچه سالن عقد عروسی بزرگ‌تر باشد بهتر است را فراموش کنید، برگزاری بی‌نقص مراسم عقد شما در گروی بالا بودن ظرفیت سالن عقد شما نیست، در بسیاری از مواقع همین تفکر می‌تواند آسیبی جبران ناپذیر در روند برگزاری مراسم عقد شما بزند.

 

تنها نکته‌ای که برای جلوگیری از بروز این مشکل می‌بایست انجام دهید این است که هنگام رزرو سالن عقد و یا باغ تالار عروسی به این نکته توجه داشته باشید که ظرفیت سالن عقد می‌بایست متناسب با تعداد مهمانان شما باشد، نه بیشتر و نه کم‌تر.

 

اگر تعداد مهمانان شما متناسب با ظرفیت سال نباشد در روند برگزاری مراسم عقد شما اختلال ایجاد می‌شود.

 

این نکته می‌بایست دقیق رعایت شود به دلیل اینکه اگر تعداد مهمانان شما نسبت به ظرفیت سالن عقد بیش‌تر باشد، فضای کم مهمانان شما را آزار می‌دهد و نمی‌گذراد آن طور که باید از مراسم شما لذت ببرند به دلیل اینکه آن‌ها حتی فضای کافی برای رقص هم نخواهند داشت، همچنین فضای کم مشکلاتی همانند تهویه هوا نامناسب، پذیرایی بی‌کیفیت و… را همراه دارد که مطمئن باشید این شرایط برای یکی از رؤیایی‌ترین شب زندگی‌تان به هیچ عنوان ایده‌آل نیست.

 

هر چقدر هم که برای پذیرایی تشریفاتی و امکانات بی‌نقص و لاکچری برای مهمانان‌ عزیزتان هزینه کرده باشید شلوغی بیش از حد سالن عقد، از انجام شدن درست وظایف مهمانداران جلوگیری می‌کند.

 

همچنین انتخاب برعکس آن‌ هم می‌تواند تأثیرات منفی خود را بر روند برگزار مراسم عقد شما بگذارد ظرفیت بالای سالن با تعداد کمی مهمان اصلاً رابطه خوبی ندارد، پراکندگی مهمانان در فضایی بزرگ باعث می‌شود گرمای مراسم شما از بین برود و مراسم برای مهمانان شما حوصله سر بر شود.

 

به جای اینکه هزینه‌ی گزافی را برای رزرو سالن عقد با ظرفیت بالا پرداخت کنید، آن مبلغ را در مکان درست برای پذیرایی بی‌نقص و شکیل‌تر از مهمانان عزیزتان هزینه کنید، باور کنید اگر در فضای مناسب پذیرایی شکیل داشته باشید نه تنها عروس و داماد بلکه مهمانان دور و نزدیک شما تا سالیان سال از مراسم شما به عنوان شبی زیبا یاد می‌کنند.

 

* دیزایین سفره عقد را در اولویت قرار دهید

بعضی معیارها جدا از ارزش مالی‌، ارزش معنوی دارند.

 

این نوع معیارها را به هیچ عنوان با ارزش مادی مقایسه نکنید، آن‌ها همان نکاتی هستند که ارزش یک مراسم و یا رویداد را برای شما مشخص می‌کنند.

 

سفره عقد هم یکی از معیارهایی می‌باشد که از ارزش معنوی بالایی برای زوجین برخوردار است.

 

از این رو بسیار مهم و حیاتی می‌باشد که هنگام رزرو سالن عقد به دیزایین سفره عقد توجه بسیاری داشته باشد.

 

اگر قصد دارید خودتان اقدام به دیزایین سفره عقد خود کنید از قبل با مدیریت سالن عقد هماهنگ کنید.

اشتباهات رایج در رزرو سالن عقد/ 5 نکته کلیدی

* تاریخ و ساعت مراسم خود را با مدیریت هماهنگ کنید

اگر به دنبال برگزاری مراسمی بی‌نقص و عالی هستید در مرحله اول می‌بایست تاریخ و ساعت مراسم خود را از چند هفته مشخص کرده باشید تا هم در روند رزرو سالن عقد با مشکل مواجه نشوید هم مهمانانتان برای حضور در مراسم شما برنامه ریزی کنند.

 

تعیین تاریخ برگزاری مراسم عقد یک امر سلیقه‌ای می‌باشد که زوجین نسبت به سلیقه و عقاید خود دست به انتخاب آن می‌زنند.

 

اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای شکوه بیشتر مراسم و این که مراسم شما به یاد ماندنی‌تری شود یک مناسب خاص را برای برگزاری مراسم عقد خود انتخاب کنید.

 

این امر باعث می‌شود مراسم عقد شما با آن تاریخ یادآور شود، مناسبت‌هایی همانند میلاد رسول اکرم و اما جعفر صادق علیه‌السلام، جشن ولنتاین، جشن شب یلدا، جشن سپندارمذگان و روز عشق و … می‌توانند شکوه خاصی به مراسم شما بدهند، اما به این نکته توجه داشته باشید که اگر قصد دارید مراسم خود را در چنین روزهایی برگزار کنید، می‌بایست در رزرو سالن عقد عجله کنید به این دلیل که افراد زیادی هستند که مایل به برگزاری مراسم عقد خود در چنین روزهایی هستند.

 

در کنار این موضوع شما برای انجام کارهای خود می‌بایست زمان‌بندی درستی داشته باشید به دلیل اینکه در روزهای خاص و تعطیل پیک شلوغی در شهرهایی همانند تهران بسیار بیشتر از روزهای عادی می‌باشد.

 

انتخاب ساعت محدودیتی ندارد، اما باید جوری برنامه‌ریزی کنید که مهمانانتان بتوانند به راحتی در مراسم شما حضور پیدا کنند همچنین خودتان بتوانید بدون استرس وعجله تا قبل از شروع مراسم به تمام کارهای خود برسید.

 

* انتخاب عاقد را هنگام رزرو سالن عقد با مدیریت هماهنگ کنید

هر اتفاقی هم بیفتد کمی از ارزش و شکوه زمان “بله” گفتن عروس کم نمی‌شود، این صحنه برای مهمانان و مخصوصاً خانواده عروسی بار احساسی زیادی را به همراه دارد، اما به هر حال می‌بایست شرایط را به طور کامل و دقیق برای بی‌نقص برگزار شدن این صحنه‌ی احساسی فراهم کنیم.

 

یک عاقد صبور و خوش سخن می‌تواند تا حد زیادی به این روند کمک کند، پیشنهاد ما این است که برای مراسم عقد خود حتماً از عاقدی خوش سخن استفاده کنید.

 

اما نکته مهم این است که شما می‌بایست در هنگام رزرو سالن عقد با مدیریت مجموعه هماهنگ کنید که عاقد از طرف مجموعه انتخاب می‌شود یا اینکه شما می‌بایست با عاقدی برای حضور در مراسم خود هماهنگ کنید.

 

حتی اگر سالن عقد برای برگزاری مراسم شما قصد هماهنگ کردن عاقد را داشته باشد، و شما عاقدی را از قبل هماهنگ کرده‌ بودید و یا مایل هستید عاقد مد نظر خودتان خطبه عقد شما را جاری کند می‌توانید هنگام رزرو سالن عقد با مدیریت مجموعه هماهنگ کنید که خودتان قصد انتخاب عاقد را دارید.