پارس ناز پورتال

افرادی با جراحات سنگین تا پای مرگ رفتند اما متوجه نشدند

افرادی با جراحات سنگین تا پای مرگ رفتند اما متوجه نشدند

افرادی با جراحات سنگین تا پای مرگ رفتند اما متوجه نشدند 

اگر کوچکترین جراحتی در بدن انسان بوجود آید درد است که هشدار صادر می کند و ما آن را احساس می کنیم اما جالب است بدانید که گاهی اوقات افراد درد را احساس نمی کنند. وقتی یک سوزن یا حتی خارِ گل در دست یا پای آدم فرو می رود، از سوزش و درد آن می توان متوجه آن شد. بدون شک زخم چاقو و گلوله چیزی نیست

 

که کسی متوجه آن نشود. اما در این مطلب ۹ نمونه از عجیب ترین مواردی را برایتان گردآوری کرده ایم که مثلا فرد به سرش گلوله اصابت کرده اما خودش به طرز غیر قابل باوری، متوجه این امر نشده است!حتما شما هم همانند ما از خودتان می پرسید چنین امری چطور ممکن است؟ برای پاسخ این سوال، پیشنهاد می کنیم داستان جراحت های این افراد را در زیر بخوانید.

 

مردی که ۵ سال با گلوله در مغزش زندگی می کرده زیرا فراموش کرده بود که در یک مهمانی تیر به سرش اصابت کرده

افرادی با جراحات سنگین تا پای مرگ رفتند اما متوجه نشدند

یک مرد لهستانی که در کشور آلمان زندگی می کند، به دلیل داشتن درد در بخش پشتی سر خود به پزشک مراجعه می کند و در نتیجه آزمایش ها، متوجه می شوند که یک گلوله ۰٫۲۲ میلی متری در پشت سر او جای خوش کرده است. پس از اعلام این موضوع، مرد ۳۵ ساله تازه یادش می افتد

 

که در سال ۲۰۰۴ یا ۲۰۰۵، در یک مهمانی در شهر نیویورک وقتی بیش از حد مست بوده، گلوله ای به سرش شلیک می شود. اما به دلیل مستی بیش از حد، وی این مساله را فراموش کرده بوده!

 

مردی که زنش در خواب به وی شلیک کرده بوده، فکر می کرده دچار سردرد شده!

افرادی با جراحات سنگین تا پای مرگ رفتند اما متوجه نشدند

در سال ۲۰۰۷ میلادی، همسر فردی به نام مایکل مویلان، هنگامی که وی در خواب بوده با اسلحه به سر او شلیک می کند. اما مویلان متوجه این امر نشده و خیال می کند دچار یک سردرد شدید شده. تا اینکه بعد متوجه می شود همسرش در خواب به او شلیک کرده.

 

پلیس ابتدا تصور می کند که شاید یک سارق وی را مورد اصابت گلوله قرار داده اما از روی صحبت های همسر این مرد به او شک کرده و در نهایت متوجه اصل ماجرا می شوند. این خانم که در همان زمان دستگیر می شود، ادعا کرده که به اشتباه و به طور تصادفی این امر صورت گرفته.

 

زنی که توسط یک چاقوی ۷ اینچی مجروح شده و خودش متوجه این امر نمی شود

افرادی با جراحات سنگین تا پای مرگ رفتند اما متوجه نشدند

جولیا پاپووا، دختر ۲۲ ساله ای است که در مسیر خانه مورد هجوم سارقان قرار گرفته و یک چاقوی ۶ اینچی در پشت گردن وی وارد می شود، اما نکته بسیار عجیب و غیر قابل باور این است که این خانم به هیچ وجه متوجه این مساله نشده و درد را حس نمی کند.با اینکه چاقو تا نیمه در گردن وی فرورفته و محل جراحت خونریزی کرده، اما مجروح متوجه این قضیه نشده است.

 

وقتی این خانم پس از دزدیده شدن کیفش به خانه می رود، خانواده اش در کمال تعجب و ناباوری وی را به بیمارستان می برند. در آن جا پزشکان چاقو را که فقط یک سانتی متر با نخاع او فاصله داشته، بیرون کشیده و وی بدون هیچ دردی، مرخص شده و به خانه باز می گردد. گفته می شود که ترس و شوک زیاد مانع از احساس درد در بدن این زن شده بوده است.

 

مردی که با دستگاه میخ زنی به مغز خود آسیب رسانده و خودش متوجه نشده بود

افرادی با جراحات سنگین تا پای مرگ رفتند اما متوجه نشدند

دانته آتولو به دلیل سر درد به پزشک مراجعه می کند و با موضوعی عجیب و غیرباور مواجه می شود؛ عکس اشعه اکس از مغز او نشان می داد که یک میخ بزرگ در وسط سرش جای خوش کرده است. این مساله برای مصدوم قابل باور نبوده. پزشکان پس از مشاهده این میخ حدود ۱۰ سانتی متری فورا وی را به بیمارستان دیگری منتقل کرده و با جراحی آن را از مغز دانته خارج می کنند.

 

گفته می شود که و اگر مصدوم کمی دیرتر به پزشک مراجعه می کرده، ممکن بوده حرکت میخ موجب از بین رفتن بافت مرکز کنترل مغز او بشود.

 

مردی که تصور می کرد دندان درد دارد، پس از رادیولوژی متوجه می شود که یک میخ ۱۰ سانتی متری در جمجمه اش جای خوش کرده

افرادی با جراحات سنگین تا پای مرگ رفتند اما متوجه نشدند

پاتریک لالر ۲۳ ساله که در زمینه ساخت و ساز در تفرجگاه های زمستانی کلورادو مشغول به فعالیت است، در خلال کارهایش، دستگاه میخ زنی روی صورتش اصابت می کند. اما در آن زمان متوجه چیزی نمی شود. تا اینکه چند روز بعد، دچار درد شدید دندان شده و چند روز دایم قرص مسکن مصرف می کند اما دردش کم نمی شود.

 

سرانجام به دندانپزشک مراجعه کرده و پس از رادیولوژی متوجه می شود که یک میخ بزرگ درون جمجمه اش قرار دارد.وی فورا به بیمارستان منتقل شده و تحت عمل جراحی ۴ ساعته قرار می گیرد. اگر این میخ کمی آن طرف تر وارد سرش می شد، ممکن بود به چشم راست او آسیب رسانده و موجب نابینائی اش بشود.

 

مردی که با خنجری در پشت ۱۰ ساعت راحت به کمر خوابیده و متوجه جراحت خود نشده

افرادی با جراحات سنگین تا پای مرگ رفتند اما متوجه نشدند

یک مرد ۴۲ ساله اهل نیوجرسی، شب در راه خانه مورد هجوم سارقان قرار گرفته و چاقویی در پشت کمرش وارد می شود. اما او متوجه این امر نشده و به خانه رفته و می خوابد. فردای آن شب، مصدوم با درد شدید در ناحیه کمر از خواب بیدار می شود اما همچنان خودش متوجه وجود چاقو نشده و برادرش این صحنه را دیده و وی را به بیمارستان منتقل کرده و با پلیس تماس می گیرند.

 

مردی که در نتیجه تصادف موتورسیکلت، پای خود را از دست داده و خودش متوجه این موضوع نمی شود!

افرادی با جراحات سنگین تا پای مرگ رفتند اما متوجه نشدند

در سال ۲۰۰۷، یک موتورسوار ۵۴ ساله ژاپنی یک روز با دوستانش به بیرون شهر رفته و در جاده موتورسواری می کرده اند که کنترل موتور را از دست داده و زمین می خورد. در نتیجه این امر، وی درد شدیدی را در ناحیه پای خود حس می کند اما هرگز تصور نمی کند که پایش قطع شده. تا اینکه دوستانش از پشت سر آمده و پای او را برایش می آورند!

 

مرد مصدوم و پای قطع شده وی فورا به بیمارستان منتقل می شوند تا عمل پیوند صورت بگیرد، اما متاسفانه پا به کلی از بین رفته بوده و امکان این عمل وجود نداشته است.

 

نوجوانی که در نتیجه سو مصرف الکل متوجه اصابت گلوله به پایش نشده

افرادی با جراحات سنگین تا پای مرگ رفتند اما متوجه نشدند

در نوامبر سال ۲۰۱۱ یک نوجوان ۱۹ ساله به دلیل خونریزی در ناحیه ساق پا به بیمارستان منتقل شده و مشخص می شود که تیر خورده. اما خود پسر مجروح شده یادش نبوده که چنین اتفاقی برایش روی داده. او توضیح می دهد که در شب قبل در یک مهمانی حضور داشته و فقط صدای شلیک شدن ۱۷ گلوله را شنیده و شاهد فرار افراد بوده.

 

 به گزارش پارس ناز اما به هیچ وجه دردی را حس نکرده و متوجه نشده که پای خودش هم در این میان تیر خورده. پسرخاله این پسر، وی را به بیمارستان منتقل کرده.

 

مردی که سه سال پس از چاقو خوردن، تکه چاقو را در کمرش پیدا می کند!

افرادی با جراحات سنگین تا پای مرگ رفتند اما متوجه نشدند

بیلی مک نیلی ۳۲ ساله به دنبال درد شدید و ادامه دار کمر خود به پزشک مراجعه کرده و متوجه می شود نوک یک چاقو در گوشت کمر وی جای خوش کرده و سه سال است که در آن جا برای خودش زندگی می کند. داستان از این قرار بوده که سه سال پیش وی با مرد دیگری درگیر شده و با هم دست به یقه می شوند و مهاجم، ۵ ضربه چاقو به کمر وی زده

 

و از محل متواری می شود. مک نیلی در آن زمان به درمانگاه رفته و پزشکان اورژانس جای زخم هایش را معالجه و بانداژ می کنند.از ان زمان این محل دایم خارش و درد داشته تا اینکه پس از سه سال، وقتی دوباره منطقه زخم دچار خارش می شود، وی سعی می کند با انگشتان دست خود این کار را انجام دهد.

 

اما وجود یک جسم تیز را در بدنش حس می کند. این مساله را به همسرش گفته و وی با بازی دادن توده زیر پوست، آن را به سطح پوست هدایت کرده و تیزی چاقو باعث بریده شدن پوست و نمایان شدن چاقو می شود.پس از این اتفاق، او از درمانگاه یاد شده شکایت کرده است.