پارس ناز پورتال

لذت اقامت از غرب تا شرق هتل استقلال تهران

لذت اقامت از غرب تا شرق هتل استقلال تهران

هتل پنج ستاره استقلال که در گذشته به آن هیلتون می‌گفتند، زیرمجموعه‌ای از زنجیره هتل‌های بین المللی پارسیان است. قدمت هتل به پیش از انقلاب و سال‌های 41 و 51 می‌رسد. در آن سال‌ها ابتدا واحدهای برج غربی و بعد برج شرقی هتل ساخته شدند و به تدریج سالن‌هایی لوکس برای برگزاری مراسم، رستوران و کافی شاپ و … به این هتل اضافه شد. از آنجایی که برای بسیاری از مهمانان مهم است که در اتاق‌های هتل چه می‌گذرد، پیشنهاد جااینجاس به شما این است که پیش از رزرو هتل استقلال تهران، این مطلب را بخوانید.

 

اتاق‌ها و سوئیت‌ های هتل استقلال تهران

هتل استقلال تهران 504 باب اتاق و 48 سوئیت دارد که در دو برج شرقی و غربی هتل پراکنده شده‌اند. در حقیقت هم برج غربی و هم برج شرقی هتل اتاق‌های یک تخته، دوتخته دبل و توئین و نیز سوئیت‌های معمولی و رویال دارند. نگاهی به امکانات و حال و هوای این اتاق‌ها می‌اندازیم.

 

اتاق‌ های برج غربی هتل استقلال تهران

اتاق یک تخته برج غربی هتل جمع و جور است و 38 متر مربع مساحت دارد. البته به نظر می‌رسد چنین فضایی برای اقامت یک نفره حتی بزرگ هم باشد. به ویژه اینکه همه امکانات رفاهی و سرگرمی از چای ساز، روم سرویس 24 ساعته، مینی بار و صندوق امانات تا تلویزیون، اینترنت پرسرعت، سونا و جکوزی، زمین تنیس و ویدئو مرکزی. به علاوه با رزرو اتاق‌های هتل استقلال خیالتان راحت خواهد بود که قرار است شب را روی بالش‌های نرم به صبح برسانید و صبح را هم با چشم اندازی فوق العاده به شهر و کوه‌های آن آغاز کنید.

لذت اقامت از غرب تا شرق هتل استقلال تهران

اتاق‌های دوتخته برج غربی شامل اتاق‌های دبل و توئین می‌شوند. اولی از یک تختخواب دونفره تشکیل شده و دومی دو تختخواب تک نفره دارد. مساحت هر دو اتاق یکسان و 38 متر مربع است. حضور رنگ‌های گرم و پرشور در فضای داخلی اتاق که در مبلمان، پرده‌ها و حتی موکت کف اتاق تجلی پیدا می‌کند، محیط آرام و دلنشینی را خلق کرده است. امکانات رفاهی و سرگرمی هم مثل اتاق‌های یک تخته، تمام و کمال است؛ تلویزیون، مینی بار، روم سرویس، سونا، جکوزی، اینترنت پرسرعت، حمام مجهز، چای ساز و هر آنچه برای یک اقامت راحت نیاز دارید.

لذت اقامت از غرب تا شرق هتل استقلال تهران

به سوئیت‌هابی برج غربی هتل استقلال می‌رسیم که در قالب دو سوئیت معمولی و رویال طراحی شده‌اند. سوئیت معمولی برج غربی 65 متر مربع مساحت دارد. با وجود چنین وسعتی بدون شک فضای دلبازی برای یک اقامت دونفره ایجاد خواهد شد. مثل اتاق‌های دیگر برج غربی در سوئیت معمولی هم این رنگ‌های گرم و غنی هستند که خود نمایی می‌کنند؛ رنگ‌هایی که در تلفیق با نورپردازی جلوه آرامی به فضا بخشیده‌اند. در سوئیت‌های معمولی هم امکاناتی مثل تلویزیون، مینی بار، چای ساز، اینترنت پرسرعت، سونا و جکوزی، زمین تنیس، صندوق امانات و روم سرویس 24 ساعته مهیا شده است.

 

سوئیت‌های رویال برج غربی با 170 متر مربع مساحت و امکانات خود بیشتر شبیه یک واحد آپارتمان هستند و حسِ بودن در خانه را به ما القا می‌کنند. تلویزیون، اینترنت، مینی بار، چای ساز، بالکن با نمایی زیبا به شهر و کوه، سونا و جکوزی، زمین تنیس و صندوق امانات در سوئیت رویال هم وجود دارد. در فضای وسیع این سوئیت‌ها هم اتاق خواب تعبیه شده و هم اتاق صبحانه و دفتر کار. ضمن اینکه مبلمان لوکس و رنگ‌های گرم و پرشور در این واحدها هم نقش آفرینی می‌کنند.

لذت اقامت از غرب تا شرق هتل استقلال تهران

اتاق‌ های برج شرقی هتل استقلال تهران

همانطور که گفتیم برج شرقی هتل هم مانند برج غربی، شامل اتاق‌های یک تخته، دوتخته دبل و توئین و نیز سوئیت‌های معمولی و رویال می‌شود. در ادامه مقاله در “لذت اقامت از غرب تا شرق هتل استقلال تهران”؛  به سراغ واحدهای برج شرقی هتل استقلال رفته‌ایم.اتاق‌های یک تخته برج شرقی تنها 3 متر از نمونه مشابه خود در برج غربی کوچک‌تر هستند؛ یعنی 35 متر مربع.اما در امکانات تفاوتی دیده نمی‌شود. چنانکه در این اتاق‌ها هم شما به تلویزیون، اینترنت پرسرعت، مینی بار، چای ساز، سونا و جکوزی، استخر، زمین تنیس، صندوق امانات و بالکنی رو به شهر دسترسی خواهید داشت.

 

شاید تنها وجه تمایز را بتوان در دکوراسیون و طراحی داخلی اتاق مشاهده کرد. به این صورت که در اتاق‌های یک تخته برج شرقی این رنگ‌های ملایم و روشن هستند که حضور پر رنگی دارند.اتاق‌های دوتخته برج شرقی هم شامل اتاق‌های دوتخته دبل و توئین می‌شوند. مساحت اتاق‌ها 35 متر مربع است؛ خدمات رفاهی و سرگرمی نیز همان‌ها هستند که تا به حال در تمام اتاق‌ها و سوئیت‌ها دیدیم. تلویزیون، مینی بار، استخر، زمین تنیس، چای ساز و … . اتاق‌های دبل و توئین برج شرقی تنها در طراحی داخلی اندکی متفاوت هستند؛ مثلا اتاق توئین از رنگ سبز و اتاق دبل نیز از رنگ بنفش ملایم وام گرفته‌اند.

لذت اقامت از غرب تا شرق هتل استقلال تهران

سوئیت معمولی برج شرقی هتل استقلال

 تنها 5 متر کوچک‌تر از سوئیت برج غربی است. اما این موضوع هیچ تأثیری بر امکانات و فضای اتاق نداشته است. نورپردازی به زیباترین شکل ممکن انجام شده و رنگ‌ها به بهترین شیوه با هم تلفیق شده‌اند. تلویزیون، مینی بار، چای ساز، اینترنت پرسرعت، سونا و جکوزی، استخر، زمین تنیس، صندوق امانات و روم سرویس 24 ساعته در این سوئیت‌ها دیده می‌شود. سوئیت‌های رویال برج شرقی 130 متر مربع مساحت و اتاق خواب، اتاق صبحانه و دفتر کار دارند. امکانات تمام و کمال است و مثل سایر واحدها هم اسباب سرگرمی مثل تلویزیون، اینترنت، زمین تنیس و استخر مهیاست و هم تسهیلات رفاهی مانند چای ساز، میز آرایش، مبلمان شیک، صندوق امانات و روم سرویس 24 ساعته.

لذت اقامت از غرب تا شرق هتل استقلال تهران

رزرو هتل استقلال تهران در جااینجاس

هتل استقلال یا همان هیلتون سابق یکی از هتل‌های تهران با قدمتی بالا است که توانسته با امکانات و موقعیت مکانی خود برای سفرهای خانوادگی و کاری گزینه بسیار خوبی باشد. اگر می‌خواهید پروسه رزرو هتل؛ حساب شده، دقیق و آگاهانه باشد به جااینجاس مراجعه کنید. با کلیک در صفحه هتل‌ های تهران، نام هتل در همان ابتدای صفحه دیده می‌شود. با ورود به این صفحه امکانات هتل، قیمت اتاق‌ها، فاصله تا مکان‌های مهم و قوانین هتل را بخوانید و با آگاهی کامل آن را رزرو کنید.

 

مأخذ : جااینجاس بهترین رزرو آنلاین هتل