پارس ناز پورتال

انواع مدل شلوارک مردانه اسپرت و شیک 2024 برای سخت پسندها

مجموعه : مدل شلوار
انواع مدل شلوارک مردانه اسپرت و شیک 2024 برای سخت پسندها

انواع مدل شلوارک مردانه اسپرت و شیک 2024

در این پست، انواع مدل شلوارک مردانه اسپرت و شیک 2024 را می بینیم. روزی روزگاری، شلوارک بیشتر مخصوص کودکان بود. شلوارهای زانویی که به آن‌ها اجازه می‌داد تا بدون نگرانی از پاره شدن شلوارشان در صورت افتادن، آزادانه بدوند و بازی کنند. اما جنگ جهانی دوم سربازانی را دید که در آب و هوای گرم شلوارک پوشیدند – و وقتی از جنگ به خانه برگشتند، شلوارک خود را با خود آوردند.

 

اما امروز مردان معمولاً در یکی از این دو گروه قرار می گیرند: آنهایی که به هر قیمتی از پوشیدن شلوارک اجتناب می کنند و آنهایی که شلوارک هایی می پوشند که اصلا ظاهر خوبی هم ندارند. وقتی شلوارک می‌پوشید، مشکلات زیادی وجود دارد. مثلا ممکن است خیلی بلند یا خیلی کوتاه، خیلی گشاد یا خیلی تنگ باشد. آنها حتی می توانند پاهای شما را عجیب و غریب نشان دهند. این چیزی است که باید بدانید تا بهترین شلوارک مردانه را بخرید.

انواع مدل شلوارک مردانه اسپرت و شیک 2024 برای سخت پسندها

انواع مدل شلوارک مردانه اسپرت و شیک

مدل شلوارک مردانه 2024

راهنمای خرید شلوارک مردانه 2024

مهمترین چیزی که هنگام خرید شلوارک مردانه باید بدانید این است که از تناسب آن اطمینان حاصل کنید. مثلا شلوارک اسپرت مردانه هرگز نباید از زیر زانو پایین تر بیاید. بلکه باید دو تا سه اینچ بالاتر از زانو باشد، مگر اینکه شلوارک راحتی باشد، که ممکن است دارای درز کوتاهی به اندازه سه اینچ هم باشد. اگر قدتان بلند است، درزهای بلندتر، نه یا هفت اینچی را انتخاب کنید.

انواع مدل شلوارک مردانه اسپرت و شیک 2024 برای سخت پسندها

انواع مدل شلوارک مردانه اسپرت و شیک 2024 برای سخت پسندها

اندازه مناسب شلوارک

شلوارک، مانند شلوار، در اندازه های باریک و پهن موجود است. بنابراین مناسب‌ترین تناسب با تیپ بدنی خود را انتخاب کنید. اگر لاغر هستید، یک شلوارک باریک انتخاب کنید. اگر اهل ورزش هستید – و به خصوص اگر ران های عضلانی دارید – شلوارک هایی را انتخاب کنید که به خوبی با پاهاری شما تناسب داشته باشند اما به شما اجازه دهند آزادانه حرکت کنید. آنها شما را طوری جلوه می دهند که انگار کتانی به پا دارید.

مدل شلوارک مردانه اسپرت و شیک

شلوارک مردانه بیرونی

شلوارک مردانه جدید ,شلوارک مردانه اسپرت

رنگ مناسب شلوارک

شلوارک مردانه در طیف گسترده ای از رنگ ها موجود است. بنابراین دلیلی وجود ندارد که یک شلوارک رنگارنگ و تابستانی را در مهمانی باربیکیو بعدی در باغ خود انتخاب نکنید. شلوارک های رنگی روشن یا حتی شلوارک های تزئین شده با گلدوزی یا طرح دار را با یک تی شرت ساده و تک رنگ ست کنید. به دنبال کلاه و کتانی همرنگ با شلوارک خود یا در سایه های متفاوت از همان رنگ باشید.

رنگ مناسب شلوارک

 

بیشتر بخوانید : 25 مدل شلوارک مردانه (اسپرت، راحتی، ساحلی + راهنمای خرید)

 

شلوارک مردانه ساحلی

شلوارک مردانه مجلسی

اگر پاهای رنگ پریده ای دارید، از شلوارک هایی با رنگ های روشن اجتناب کنید. اما اگر پاهایتان برنزه است، رنگ سفید و خاکی رنگ پوست شما را بهتر نشان می دهد. شلوارک های کات آف برای تابستان مناسب هستند. البته می توانید با بریدن پاهای یک شلوار جین با یک قیچی آن را برای خودتان درست کنید. برای شروع آنها را از زانو ببرید و سپس طول آنها را متناسب با پاهای خود تنظیم کنید.

 

نکته مهم:

شما همیشه می توانید شلوارک دست دوز خودتان را کوتاه تر کنید. اما وقتی آنها را بیش از حد کوتاه کردید، دیگر نمی توانید آنها را بلندتر کنید. به یاد داشته باشید که شلوارک همیشه باید حداقل تا دو اینچ بالاتر از زانو باشد.

شلوارک مردانه راحتی

شلوارک مردانه ,خرید شلوارک های مردانه راحتی،ساحلی و مجلسی

 

بیشتر بخوانید : عکس هایی از مدل شلوارک های مردانه و پسرانه

 

خرید اینترنتی انواع شلوارک مردانه جین، طرح دار و شلوارک کتان

نحوه ست کردن شلوارک با دیگر لباس ها

ست کردن شلوارک مردانه با پیراهن های آستین کوتاه می‌تواند ظاهر شما را جمع و جور نشان دهد. پیرهن های آستین کوتاه در طیف وسیعی از رنگ‌ها و پارچه‌های جالب برای گردش‌های تابستانی موجود اند. شلوارک برای مجالس غیر رسمی مناسب نیست.

 

مثلا برای عروسی شلوارک نپوشید، مگر اینکه با تم هاوایی باشد، و/یا در یک ساحل واقعی برگزار شود (و حتی پس از آن، شاید ابتدا بهتر باشد در مورد لباس از عروس و داماد بپرسید).

نحوه ست کردن شلوارک با دیگر لباس ها

انواع مدل شلوارک مردانه اسپرت و شیک

کجا شلوارک نپوشیم؟

نباید برای رفتن به محل کار شلوارک بپوشید. حتی اگر در دفتری کار می کنید که لباس غیررسمی را مجاز می کند. اگر مطمئن نیستید که لباس برای یک رویداد مناسب است یا خیز، باید شلوار بلند بپوشید. به خصوص اگر یک رویداد کاری یا حرفه ای باشد، یا اگر افراد مسن زیادی در آنجا حضور داشته باشند. زیرا ممکن است که قدیمی ترها همچنان معتقد باشند که پوشیدن شلوارک برای مردان نامناسب است.

شلوارک مردانه اسپرت و شیک

مدل شلوارک مردانه اسپرت

 

بیشتر بخوانید : مدل های جدید شلوار مردانه از برندهای مختلف

 

کجا شلوارک نپوشیم؟

شلوارک جزء اصلی پوشاک مردان و زنان است. شما مجبور نیستید از پوشیدن آن در رویدادهای غیررسمی خودآگاه باشید. حقیقت این است که یک شلوارک مناسب شما را شگفت‌انگیز نشان می‌دهد و این چیزی است که در مورد کمد لباس شما مهم است. حال می توانید با توجه به مدل های روز و نکاتی که بیان کردیم، بهترین شلوارک مردانه را برای خودتان تهیه کرده و از استایل جدیدتان لذت ببرید.