پارس ناز پورتال

اوضاع زهرا امیر ابراهیمی بعد از انتشار فیلم پورن

مجموعه : اخبار سینما
اوضاع زهرا امیر ابراهیمی بعد از انتشار فیلم پورن

اوضاع زهرا امير ابراهيمي بعد از انتشار فيلم پورن

فيلم رابطه جنسي منتسب به زهرا امير ابراهيمي در زمان انتشار در ايران رکورد زد و پربيننده ترين فيلم شد. اين فيلم منجر به رفتن زهرا امير ابراهيمي از ايران شد. زهرا امير ابراهيمي بازيگر زن سينما و تلويزيون ايران بود که سال ها پيش فيلم پورنو از وي لو رفت و محبور به ترک کشور شد. زهرا امير ابراهيمي اکنون در خارج از کشور زندگي مي کند

 

و در اين مطلب حال و روز زهرا امير ابراهيمي را پس از لو رفتن فيلم پورنو از وي بيان خواهيم کرد.در رخدادي جالب توجه بي بي سي فارسي براي نخستين بار گزارشي از زهرا امير ابراهيمي (بازيگر تلويزيون و سينماي ايران) را از فرانسه و پيرامون انتخابات فرانسه پخش کرد،

 

وي که پس از کليپ جنجالي توزيع شده، آن را تکذيب و اين ماجرا را يک شباهت دانست و ناچار به ترک کشور شد، پس از سالها دوري از عرصه دوربين و آنهم با بي بي سي وارد کار شد.

اوضاع زهرا امیر ابراهیمی بعد از انتشار فیلم پورن

“زهرا اميرابراهيمي” بازيگر سابق سريال هاي تلويزيوني در ايران، از چندي قبل و پس از مصاحبه با شبکه بي بي سي فارسي (BBCPersian) و تکذيب حواشي پيرامون روابط خصوصي خود، به استخدام اين شبکه در آمده و همکاري خود را به عنوان گزارشگر آغاز کرده است.

اوضاع زهرا امیر ابراهیمی بعد از انتشار فیلم پورن

به گزارش پارس ناز بازيگر نقش «زهره» در سريال معروف “نرگس”، در مصاحبه با بي بي سي فارسي، علت خروج خود از ايران را واکنش هاي مردم به شايعات انتشاريافته در مورد خود عنوان کرده است؛ شايعاتي که به دنبال انتشار يک کليپ غيراخلاقي منتسب به وي، فراگير شد.

 

اميرابراهيمي که در پاريس اقامت دارد، ارتباط کليپ يادشده با خود را انکار کرده بود. روزنامه “گاردين” چاپ لندن براي اولين بار موفق به مصاحبه با زهرا اميرابراهيمي، بازيگر نقش زهره شد.

اوضاع زهرا امیر ابراهیمی بعد از انتشار فیلم پورن

زهرا اميرابراهيمي گفت: بعد از اعتراضات فراواني که از سوي همکاران به من شد، فيلم غيراخلاقي را ديدم اما واقعيت اينجاست که شخص درون فيلم، من نيستم. وي افزود: منکر شباهت هايي که هنرپيشه فيلم غيراخلاقي با من دارد نيستم زيرا با استفاده از امکانات گريم مي توان فردي را شبيه ديگري ساخت،

 

ضمنا اطلاعاتي در مورد تکنيک هاي مونتاژ دارم و مي دانم که با استفاده از آن مي توان چهره فرد مورد نظر را خلق کرد.

اوضاع زهرا امیر ابراهیمی بعد از انتشار فیلم پورن

مصاحبه گر روزنامه گاردين به نقل از کارشناسان حقوقي نوشت: همين انکار اميرابراهيمي براي جلوگيري از مجازات او کافي است. گاردين افزود: در حاليکه مظنون اصلي دستگير و هنوز معرفي نشده است، احتمال سه سال زندان و پرداخت مبلغ هفت تا ده ميليون تومان جريمه نقدي وجود دارد.

 

بنا به ادعاي متهم دستگير شده، زهرا اميرابراهيمي خودش پيشنهاد تهيه و توزيع فيلم را داده بود اما در عين حال، اين هنرپيشه ايراني در طول مصاحبه ?? دقيقه اي، حجاب کامل داشت و تمام مدت مواظب حفظ آن بود.زهرا اميرابراهيمي با اشاره به نامزدي پيشين خود با مردي که در فيلم غيراخلاقي حضور داشت،

 

به خبرنگار روزنامه گاردين گفت: نامزدم را بعد از آن که در رابطه زناشويي مان خيانت کرد ترک کردم، زيرا آدمي هرزه بود.

اوضاع زهرا امیر ابراهیمی بعد از انتشار فیلم پورن

وي تاکيد کرد: حتي بعد از اينکه از او جدا شدم تهديد کرد بلايي سرم مي آورد که نتوانم سرم را در جامعه بالا بگيرم و حتي جايي در صدا و سيما نداشته باشم. حال فکر مي کنم با اين فيلم جعلي تهديد خود را عملي کرده است.

 

بنا به گزارش نويسنده گاردين، فيلم غيراخلاقي منتسب به زهرا اميرابراهيمي در جامعه ايران به “نرگس ?” معروف شده و بسياري از خانواده هاي ايراني بيم آن دارند تا فرزندانشان آن را مشاهده کنند.

اوضاع زهرا امیر ابراهیمی بعد از انتشار فیلم پورن

اميرابراهيمي نيز در اين مورد گفت: بدترين نکته در اين ميان آن است که به وجهه خانواده مذهبي ام صدمه وارد شده است. وي افزود: اگر به سابقه کاري ام نگاهي مختصر بيندازيد به اين نتيجه مي رسيد که به واسطه علاقه شخصي خود عمدتا در سريال هايي موازي با ايده خود و خانواده ام ايفاي نقش کرده ام.

اوضاع زهرا امیر ابراهیمی بعد از انتشار فیلم پورن

اين هنرپيشه ايراني تصريح کرد: من و خانواده ام فکر مي کرديم که در جامعه اي با قضاوت صحيح و عادلانه زندگي مي کنيم اما واقعيت اينجاست که بيش از ?? درصد مردم ايران در مورد امور مبتذل و شرم آور کنجکاوي به خرج مي‌دهند.