پارس ناز پورتال

اینستاگرام و کمک به کسب کار های بحران زده کرونایی

اینستاگرام و کمک به کسب کار های بحران زده کرونایی

مدیریت اینستاگرام جهت افزایش فالوور و منظم سازی پیج از جمله روش‌‎های کاربردی جهت بهبود کسب و کارهای بحران زده کرونایی می‌‎باشد. پیج شما همچون ویترین مغازه‌‎ای است که نیاز به چیدمان و طراحی خاصی دارد تا بیشتر مورد توجه قرار گیرد و مدیریت اینستاگرام به دلیل تأثیری که در دیده‌‎تر شدن پیج‎‌ها دارد می‌تواند کمک مضاعفی به افزایش درآمد و گسترش و پیشرفت حوزه کاری شما آن هم در این ایام کرونایی کند.

اینستاگرام و کمک به کسب کار های بحران زده کرونایی

اینستاگرام بستری برای کاریابی، ایجاد کار، افزایش درآمد، نشان دادن هنر خود و…. می‌باشد. این شبکه یک شبکه تعامل جهانی بوده که فرصتی برابر برای افراد مختلف بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی، جغرافیایی، مالی و… به وجود آورده و با توجه به این موضوع  عده کثیری سعی می‌کنند از این فضا نهایت استفاده را ببرند.

 

اما شرط استفاده از تمامی مزایای اینستاگرام و درآمد زایی از آن، بسته به داشتن میزان زیادی فالوور است. این فالوورها می‌توانند از روش‌‎های مختلفی مثل خرید فالوور، تبلیغات در اینستاگرام و… کسب شوند. اما چیزی که پس از  کسب فالوور اهمیت پیدا می‌کند توانایی نگه داشتن این فالوورها می‌‎باشد. در واقع به علت گستردگی تعداد پیج‌‎ها، افراد تمایلی به پیج‌‎های تکراری نشان نمی‌دهند و ممکن است مدتی پس از کسب فالوور با ریزش فالوور روبه رو شوید.

 

حفظ فالوورهای اینستاگرام

حفظ فالوورهای اینستاگرام برای افرادی که دارای میزان زیادی فالوور هستند و گسترش آن‌‎ را با جدیت دنبال می‌کنند می‌تواند از سخت‌‎ترین کارها در این حوزه باشد. چرا که هم‌زمان با ارئه پست‌‎ها و استوری‌های جذاب می‌بایست به دایرکت‌ و کامنت‎‌ها با حوصله پاسخگو باشند و از گذاشتن استوری و پست‌‎های تکراری خود داری نمایند. این کار در صورت داشتن فالوور با تعداد زیاد کلافه‌‎ کننده است. بنابراین فرد ممکن است نتواند به درستی از عهده این کار بر بیاید. استفاده از مدیریت اینستاگرام از جمله‌‎ راه‌کارهایی است که افراد می‌توانند برای حل این مشکل از آن استفاده نمایند.

 

مدیریت اینستاگرام

بحث مدیریت اینستاگرام زمانی مطرح می‌شود که خود ادمین پیج توانایی کنترل و رسیدگی منظم به پیج خود را ندارد. در این حالت از حضور شخصی دیگر استفاده می‌کند تا فالوورهای خود را راضی نگهدارد. این فرد علاوه بر توانایی نگهداری فالوورها می‌تواند به افزایش فالوور و ارائه محتوای جذاب به ادمین کمک کند. در ادامه به بررسی کارهایی که به حوزه مدیر یا ادمین ربط پیدا می‌کند صحبت کرده‌‎ایم.

 

* برقراری ارتباط با مخاطبین: یکی از مهم‌‎ترین ویژگی‎‌ها و توانایی‌‎های یک مدیر این است که بتواند با مخاطبین پیج همچون ادمین ارتباط برقرار کند و با حوصله به دایرکت‎‌ و سوالات مخاطبان اعم از چگونگی ارسال کالای مدنظر، قیمت و…. پاسخگو باشد. از طرف دیگر ایجاد مسابقات مختلف و یا ارائه سوالات مختلف از مخاطب می‌تواند در مدیریت اینستاگرام و همراهی فالوها با پیج بسیار تأثیرگذار است.

 

* تبلیغات در اینستاگرام : یکی از مهم‌ترین کارهای یک مدیر، تبلیغات پیج است. در واقع این فرد باید بتواند علاوه بر جذب فالوور مخاطبان را به خرید تشویق و راهنمایی کند؛ چرا که هدف اصلی از راه اندازی پیج‎‌های کاری فروش محصولات یا خدمات و افزایش درآمد می‎‌باشد.

 

* طراحی صفحه: یکی دیگر از وظایف در حوزه مدیریت اینستاگرام، طراحی صفحه است. در واقع ویدیو‎‌ها وعکس‎‌هایی که قرار است پست شود می‌‎بایست به صورت منظم و با طراحی و گرافیک خاصی در کنار هم قرار گیرند تا برای مخاطب جذاب باشند.

 

* ارائه محتوای جذاب: محتوای جذاب یا کپشن‎‌های مناسب از جمله روش‎‌های جذب مخاطب و برقراری ارتباط و ایجاد صمیمیت با آن‎‌ها است. در این بین هشتگ‌گذاری‎‌های درست و اصولی بعد از کپشن و یا قبل آن در موفقیت پیج تأثیرگذار باشد. اما ارائه محتوا تنها به نوشتن کپشن و هشتگ محدود نمی‌شود؛ بلکه قرار دادن عکس‎‌های باکیفیت توسط عکاسان ماهر و توسط دوربین‎‌های کاملاً حرفه‎‌ای قطعاً می‌تواند یک محتوای خوب و جذاب برای مخاطب محسوب شود.

اینستاگرام و کمک به کسب کار های بحران زده کرونایی

چگونگی تبلیغات در اینستاگرام توسط مدیر اینستاگرام

همانطور که اشاره کردیم مدیر یا ادمین پیج شما، وظیفه مهمی در خصوص تبلیغات پیج شما خواهد داشت و این تبلغات می‎‌بایست از روش‎‌های مختلفی مثل استفاده از افرادی که فالوورهای بیشتری دارند و یا برندهای معروف صورت گیرد. روش دیگری که در مدیریت اینستاگرام برای تبلیغات می‌توان استفاده نمود عکاسی تبلیغاتی است.

 

یعنی ادمین بتواند عکس را به مخاطب ارائه دهد که نگاه او را به خود جذب کرده و لحظات بیشتری روی عکس مکث کند و این موضوع نیازمند مهارت و دانش است چرا که استفاده از عکس‎‌های شلوغ و یا حتی عکس‎‌های بی‎‌محتوا می‌تواند موجب ریزش فالوورها شده و زحمت شما را هدر دهد.

 

بنابراین اگر قصد قراردادن عکس و یا ویدیوهای تبلیغاتی را دارید این کار را به تیم حرفه‎‌ای و متخصص بسپارید تا با در نظر گرفتن عوامل متعدد مثل نقطه کانونی، رنگ‎‌های متفاوت، حاشیه‌‎هایی متناسب با خود عکس و… بهترین پست را برای شما ایجاد کند.

 

مشاوره کسب و کار های اینترنتی

با توجه به روز افزون شدن اهمیت پیج‌‎ها استفاده از مشاوره جهت کسب و کارهای اینترنتی امری واجب است؛ چرا که برای راه‌‎اندازی یک پیج بزرگ و با میزان زیای فالوور قطعاً با دردسرهای مختلفی رو به رو خواهید بود که در صورت عدم تسلط به این شبکه و فضای مجازی نمی‌توان از پس آن برآمد.

 

اما استفاده از افرادی که در این حیطه تخصص دارند و مدیریت اینستاگرام و پیج‎‌های مختلف را برعهده می‌گیرند می‌تواند کمک رسان باشد. این افراد علاوه بر معرفی ایده‌‎های جدید و خلاقانه، با تسلط کامل به پیج شما می‌توانند از بروز مشکلات مختلف و توقف روند صعودی پیشرفت شما جلوگیری به عمل آورند.

اینستاگرام و کمک به کسب کار های بحران زده کرونایی

بعد از توضیحاتی که ارائه شد در صورتی که تمایل به مدیریت پیج خود و منظم سازی آن دارید می‌توانید به سایت راه نوین مراجعه کرده و از کلیه خدمات تولید محتوا، عکاسی‎‌های تبلغاتی، خدمات گرافیکی و… بهره ببرید. راه نوین با پشتیبانی 24 ساعته خود و استفاده از  جدیدترین متدهای بازاریابی و تبلیغات بی‌نهایت و افزایش امنیت پیج در خصوص حل مشکلات اینستاگرامی راه گشا باشد. برای ارتباط با این سایت می‌توانید به آدرس rnovin.com  مراجعه نمایید.