پارس ناز پورتال

ایوانکا ترامپ خنده رو پس از تظاهرات مردم

ایوانکا ترامپ خنده رو پس از تظاهرات مردم

ایوانکا ترامپ خنده رو پس از تظاهرات مردم 

ایوانکا ترامپ که به نوعی دست راست پدرش محسوب می گردد،مورد خطاب مردم قرار گرفته است و مردم از او می خواهند تا برخی از تصمیمات پدرش را لغو کند. ایوانکا ترامپ با وجود اعتراضات اخیر، روز سه شنبه صبح با صورتی بشاش از آپارتمانش خارج شد، گویی که هیچ مشکلی وجود ندارد. معترضان به او التماس کردند در برابر پدرش بایستد و از او بخواهد از برخی مواضع سیاسی خود دست بکشد.

 

 با وجود آنکه شب گذشته دختر 35 ساله دونالد ترامپ مورد خطاب برخی از معترضان قرار گرفته بود، صبح روز بعد به خبرنگارانی که در جلو درب آپارتمانش در انتظار وی بودند، لبخند زد.
ایوانکا ترامپ خنده رو پس از تظاهرات مردمایوانکا ترامپ هنگام خروج از آپارتمانش پارک اونیو

 

پیش از خروج ایوانکا از آپارتمان، شوهرش جارد کوشنر 35 ساله در حین خروج با پسر سه ساله شان جوزف و نوزاد هشت ماهه شان تئودور مشاهده شد.در طول هفته گذشته یک حساب اینستاگرامی به نام ایوانکای عزیز ایجاد شده که بزرگترین دختر ترامپ را خطاب قرار داده

 

و در عین حال که عکس هایی از وی به اشتراک گذاشته می شود، در مورد ترس های مردم از ریاست جمهوری پدرش و برخی از سیاست های وی می نویسند.

ایوانکا ترامپ خنده رو پس از تظاهرات مردمبا وجود اعتراضات شب گذشته ، صبح روز بعد او صورتی خندان از خود به نمایش گذاشت

 

برای مثال در زیر یکی از عکس های منتشر شده که تصویری از ترامپ در حین بوسیدن دخترش ایوانکاست، نوشته شده:”کجا را خط می کشی؟ همه ما می دانیم تو والدینت را انتخاب نکردی، ولی در برخی از مواضع می توانی اعتراض کنی؟ این به همه ما کمک خواهد کرد…”
ایوانکا ترامپ خنده رو پس از تظاهرات مردمجارد کوشنر، شوهر 35 ساله ایوانکا و پسر سه ساله شان جوزف

 

 به گزارش پارس ناز در پیام تصویر دیگری نوشته شده:”ایوانکای عزیز آیا می توانی یک یهودی دیگر مثل من را از استیو بانون و کو کلاکس کلان حفظ کنی؟”ایوانکا در سال 2009 هنگام ازدواج با جارد، مذهب خود را به یهودیت تغییر داد و به گزارش پرشین وی آنها با همین مذهب سه فرزندشان را بزرگ می کنند. با این وجود منتقدان، استیو بانون رئیس اجرایی کمپین ترامپ را متهم به نژاد پرستی و ضد سامی کرده اند.
ایوانکا ترامپ خنده رو پس از تظاهرات مردمجارد کوشنر و نوزاد هشت ماهه شان تئودور

 

پیج اینستاگرامی ایوانکای عزیز توسط جمعی از افراد جامعه هنری از جمله تاجر آثار هنری بیل پاورز، هنرمند جاناتان هاروویتز و کتابدار الیسون جینجراس ساخته شده است.

ایوانکا ترامپ خنده رو پس از تظاهرات مردمعکس هایی از اعتراضات مردم نسبت به انتخاب ترامپ

ایوانکا ترامپ خنده رو پس از تظاهرات مردمعکسی از تقاضای مردم از ایواکا برای ایستادگی در برابر برخی از مواضع پدرش

ایوانکا ترامپ خنده رو پس از تظاهرات مردم