پارس ناز پورتال

باربری معتبر در تهران

باربری معتبر در تهران

حمل بار با انواع کامیون ها از تهران به شهرستان یکی از مهمترین شاخه های باربری شهری و بین شهری در کشور است که به جابه جایی بار در مناطق مختلف تهران و همچنین ارسال بار از تهران به تمامی شهرستان های کشور میپردازد،

 

 باربری تهران به شهرستان یکی از پردرخواست ترین سرویس های باربری برای جابه به جایی انواع کالا های سنگین و نیمه سنگین است و اخیرا به دلیل رونق تولید این خط باربری بسیار پر تردد شده و موسسه های باربری نقش بسزایی در این زمینه دارند، اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که نیازمند خدمات باربری و جابه جایی کالا هستند، آشنایی با شرکت های حمل و نقل معتبر متواند برایتان مفید باشد.

 

 خدمات باربری از تهران به شهرستان ها با ماشین های باربری سبک و سنگین همواره توسط شرکت های حمل و نقل ارائه میشود و تمامی شرکت های حمل و نقل معتبر برای سرویس های باربری خود مجوز های مورد نیاز از جمله بارنامه، بیمه نامه و درصورت لزوم مجوز های ترافیکی را صادر میکنند، درواقع برای اعتماد به سامانه های حمل و نقل در قدم اول لازم است مجوز های برابریشان را بررسی کنید که در جهان پیمان بار تمامی مجوز ها برای بارهای شهری و بین شهری صادر میگردد.

 

لازم است بدانید که سرویس های باربری که در شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار به صاحبین بار ارائه میشود ، به صورت دربستی و تنها از مبدا تهران است، به این صورت که ماشین باربری مورد نیاز شما را متناسب با نوع بار و ابعاد و همچنین وزن بار در محل برایتان ارسال میشود و بارگیری در محل انجام میشود و در نهایت بار شما در مقصد مورد نظر تحویلتان خواهد شد، در نتیجه نیاز به مراجعه حضوری برای بارگیری و یا تخلیه بار به باربری مبدا یا مقصد نیست.

 

باربری به شهرستان با انواع کامیون

باربری از تهران به تمامی شهرستان ها با انواع کامیون ها اعم از نیسان، خاور، تک ، جفت و ترانزیت به صورت تخصصی در جهان پیمان بار ارائه میشود و این خدمات به 5 دسته کلی را شامل میشود به گونه ای که تمامی شهرها و شهرستان های کوچک و بزرگ کشور را پوشش خواهد داد ؛

 

حمل بار به شهری های شمالی کشور(گلستان، رشت، گیلان، مازندران) ، حمل بار به شهرهای جنوبی کشور (بندر عباس، بوشهر، هرمزگان)، حمل بار به شهرهای غربی کشور (همدان، ایلام، لرستان) ، حمل بار به شهرهای شرقی (مشهد، بیرجند، سیستان و بلوچستان) و حمل بار به استان های مرکزی کشور(اراک، قم، اصفهان، یزد) .

 

گستردگی ناوگان حمل و نقل جهان پیمان بار و همچنین بهره مندی از سامانه حمل بار اینترنتی باعث شده که بتوانیم انواع ماشین های باربری را برای جابه جایی انواع کالا ها و برای ارسال بار در هرکدام از خطوط باربری تهران به شهرستان با ارزان ترین تعرفه حمل بار برای صاحبین بار عزیز فراهم آورد، بنابراین بار شما هرچه که باشد و به هر نقطه ای از کشور که قصد ارسال آن را دارید به واسطه ی سامانه حمل بار جهان پیمان بار در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال خواهد شد.

 

حمل بار تهران به مناطق مرزی و بنادر

علاوه بر خدمات ارسال بار به شهرستان های شمالی، جنوبی، شرقی و غربی، ارسال بار به مناطق مرزی و بنادر و لنگرگاه ها از جمله خدمات جهان پیمان بار است که به صورت تخصصی برای حمل کالا های تجاری و حساس فراهم شده است که در این زمینه هم تمامی کامیون های حمل بار و به ویژه ترانزیت فراهم است.

 

اهمیت حمل بار به مناطق یاد شده به اندازه باربری تهران به شهرستان است چراکه کشور به دلیل داشتن چندین منطقه مرزی و بنادر و لنگرگاه و ارتباطات تجاری با کشور های همسایه همواره نیازمند خدمات تخصصی جهت حمل بار به بنادر و مناطق مرزی می باشد.

 

برای حمل بار با انواع ماشین های باربری به تمامی مناطق مرزی ایران از جمله  شلمچه، سرخس، بیله سوار، آستارا، بازرگان، باجگیران، لطف آباد، بندرانزلی، ارس، مرز خسروی، پرویزخان، چذابه، باشماق، مهران، پیرانشهر، تمرچین، میرجاوه، اینچه برون، تمرچین، میلک، دوغارون، سومار میتوانید با جهان پیمان بار همکاری داشته باشید و جهت رزرو سرویس باربری مورد نیاز تنها کافیست درخواست خود را در سامانه حمل بار جهان پیمان بار به صورت آنلاین ثبت نمایید یا از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

 

انواع کامیون باربری تهران به شهرستان

ماشین های باری با توجه به تناژ قابل حمل و ابعاد شان بسیار گسترده هستند که آشنایی با آنها خالی از لطف نیست، ما در ادامه به معرفی و بررسی انواع کامیون های باربری تهران به شهرستان خواهیم پرداخت اما اگر با این کامیون ها آشنایی ندارید و نمیدانید کدام یک از آنها برای حمل بار شما مناسب است میتوانید از خدمات مشاوره ای جهان پیمان بار که به صورت کاملا رایگان می باشد، استفاده نمایید.

 

نیسان باربری تهران به شهرستان

نیسان سریع ترین ، کوچک ترین، ارزان ترین و در عین حال قدرتمند ترین ماشین باری برای حمل بار های شهری و بین شهری است که تا 2 تن بار را به راحتی حمل خواهد کرد و بهترین گزینه برای جابه جایی بار هایی است که ابعاد کوچک و وزن بالایی دارند مانند سنگ و کاشی سرامیک.

 

نیسان به خصوص برای باربری در تهران و مناطقی که کامیون ممنوع است یا به دلایلی امکان عبور کامیون و تریلی در آن وجود ندارد ، بسیار مناسب است .

 

خاور باربری تهران به شهرستان

خاور را میتوانید برای حمل بار هایی که بین 3 الی 4 تن وزن دارند مورد استفاده قرار دهید و دارای انواع مختلفی هستند که یکی از کاربرید ترین آنها خاور های مسقف هستند که برای حمل بارهایی مانند اثاثیه منزل، خواروبار  و مواد غذایی مناسب میباشند.

باربری معتبر در تهران

سرویس های حمل بار با خاور مسقف یکی از پردرخواست ترین سرویس ها برای حمل بار های شهری هستند که جهت حمل اثاثیه منزل مورد استفاده قرار میگیرند.

 

کامیون باربری تهران به شهرستان

وظیفه ی حمل بار هایی که وزنشان بین 10  الی 15  تن است بر عهده کامیون های تک و جغت می باشد که جفت ها از تک ها قوی تر هستند و میتوانند تا 15 تن بار را به راحتی حمل کنند و همچنین ممکن است این نوع کامیون ها را به عنوان بنز 10 چرخ و بنر 6 چرخ هم بشناسید.

 

با توجه به اتاق تک و جفت ها میتوان از آنها برای حمل انواع بارهای فله ای از جمله جو و گندم، میوه و تره بار و همچنین بارهایی مانند کیسه سیمان، ضایعات و …. استفاده نمود .

 

تریلی باربری تهران به شهرستان

برای حمل بار هایی که وزنشان بین 18 تا 23 تن است و ابعاد بزرگی دارند به گونه ای که به کمک جرثقیل بارگیری میشوند و از بالا روی ماشین قرار داده میشوند، باید از انواع تریلی های کفی و بغل بازشو استفاده نمود.

 

تریلی ها کاربردی ترین ماشین های باربری برای حمل آهن آلات از جمله تیر آهن و میلگرد است و همچنین برای جابه جایی بار های پالتی، کیسه جانبو ، رول و ورق مورد استفاده قرار میگیرند، تریلی ها برای جابه جایی و حمل بار های شهری و بین شهری قابل رزرو هستند، مشخصات کلی تریلی ها در زیر آورده شده است:

 

طول تریلی :12.5 متر

عرض تریلی :2.5 متر

 

ارتفاع تریلی :تریلی ها فاقد اتاق هستند و ار بار باید به گونه ای باشد که بتوان آن را مهار کرد و معمولا نباید از  2.7 متر تجاوز کند.

 

وزن قابل حمل ترانزیت : 22 تن

 

ترانزیت باربری تهران به شهرستان

اگر باری که قصد ارسال آن را دارید وزنی برابر با ۲۲_۲۳ تن دارد و حجیم است و همچنین حساس است به گونه ای که نباید به آن آب گیر کند،لازم است از ترانزیت های چادری برای حمل آن استفاده کنید.

 

کامیون های ترانزیت در واقع همان تریلی های ۱۸چرخ هستند که بالاتر درباره آنها صحبت کردیم و مجهز به چادر و اتاق می باشند، ترانزیت ها بیشتر برای حمل انواع کالا های صادراتی ،شهری و بین شهری که وزن بالا و ابعاد حجیمی دارند، مورد استفاده قرار میگیرد، مشخصات کلی این کامیون به شرح زیر است:

 

طول ترانزیت :12.5 متر

عرض ترانزیت :2.5 متر

ارتفاع ترانزیت : 2.7 متر

وزن قابل حمل ترانزیت : 23 تن

 

ارئه انواع کامیون ها در جهان پیمان بار بر اساس نوع بار و نحوه بارگیری و تخلیه آن ارائه میشود واگر نمیدانید کدام یک از انواع ترانزیت ها برای بار شما مناسب تر است میتوانید از خدمات مشاوره ای ما که به صورت کاملا رایگان می باشد استفاده کنید، کارشناسان حمل و نقل جهان پیمان بار به صورت همه روزه آماده خدمت رسانی به شما صاحبین بار عزیز هستند.

باربری معتبر در تهران

خدمات جهان پیمان بار برای حمل بار به شهرستان

شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار بهترین و به روز ترین سامانه حمل و نقل در زمینه باربری به شهرستان ها با انواع کامیون است و همواره درتلاش است تا با ارائه خدمات حرفه ای و در جهت رضایت صاحبین بار قدم بردارد، از جمله خدمات جهان پیمان بار برای حمل بار به شهرستان ها میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

 

* ارائه مشاوره تخصصی و رایگان برای حمل بار به شهرستان

* صدور بیمه نامه و بارنامه معتبر برای بار های ارسال شده به شهرستان ها  

* خدمات پشتیبانی از لحظه بارگیری تا تخلیه بار

* ارائه کامیون های حمل بار دربستی

* ارائه سرویس حمل بار در اسرع وقت برای تمامی خطوط باربری

* حمل بار شهری و بین شهری با انواع ماشین های باربری

* باربری ارزان + استعلام آنلاین کرایه

* صدور تمامی مجوز های حمل بار از جمله بارنامه و بیمه نامه و همچنین مجوز های ترافیکی

* حمل بار های ترافیکی و فوق سنگین

 

هزینه باربری تهران به شهرستان

هزینه باربری شهری و همچنین باربری تهران به شهرستان از جمله مهمترین مواردی است که صاحبین بار به آن توجه میکنند و همواره تمایل دارند تا با کمترین نرخ کرایه بهترین خدمات را دریافت نمایند چرا که هزینه های حمل و نقل و جابه جایی بار از جمله مهمترین عوامل تاثیر گذار در قیمت تمام شده کالا و یا حتی خدمات هستند،

 

ما در جهان پیمان بار با بهره گیری از سامانه حمل بار اینترنتی به تمامی ماشین های باری از جمله نیسان، کامیون های تک و جفت، ترانزیت، کمرشکن و بوژی در خطوط باربری، شمال، جنوب،شرق و غرب کشور دسترسی مستقیم داریم و میتوانیم با حذف واسطه ها و ایجاد فضای رقابتی بین کامیون داران، ارزان ترین سرویس حمل بار تهران به شهرستان را برایتان فراهم کنیم .

 

برای  استعلام به روز نرخ کرایه حمل بار با انواع کامیون های سبک و سنیگن لازم است 24 ساعت قبل از بارگیری با کارشناسان حمل و نقل جهان پیمان تماس بگیرید و تمامی اطلاعات بار از جمله نوع بار، وزن بار، مبدا و مقصد بارگیری، زمان دقیق بارگیری و همچنین ارزش مالی بار را در اختیار کارشناسان حمل و نقل قرار دهید تا بتوانند نرخ کرایه را تخمین زده و به شما اعلام نمایند.

 

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی خدمات جهان پیمان بار برای حمل بار به شهرستان ها پرداختیم و گفتیم که باربری تهران به شهرستان ها شامل ارسال بار از تهران به شهر های شمالی، جنوبی، شرقی، غربی و مرکزی میشود و در کنار آن باربری به مناطق مرزی، بنادر و لنگرگاه ها هم در جهان پیمان بار ارائه میشود که تمامی آنها با قیمت ارزان و صدور مجوز های باربری از جمله بارنامه و بیمه نامه است.

 

امیداریم که مطالب ذکر شده برایتان مفید بوده باشد، اگر سوالی در زمینه باربری تهران به شهرستان دارید میتوانید با کارشناسان حمل و نقل جهان پیمان بار از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.