پارس ناز پورتال

بازیگر خوش اندام و زیبا در 54 سالگی باردار شد +عکس

مجموعه : اخبار سینما
بازیگر خوش اندام و زیبا در 54 سالگی باردار شد +عکس

بازیگر خوش اندام و زیبا در 54 سالگی باردار شد +عکس 

خانم بریگیته نیلسن، همسر قبلی آقای سیلوستر استالونه مشهور، در این سن کمی رو به بالا خبر از باردار دار شدن خودش داده، این بازیگر مشهور اهل کشور دانمارک است. به علاوه این زن مشهور بلندقدترین زن در بین بازیگران است! این مدل و بازیگر دانمارکی که در 54 سالگی باردار شد در فیلم‌هایی مه چون: راکی 4 کبرا و پلیس بورلی هیلز دو نقش آفرینی کرده است.

بازیگر خوش اندام و زیبا در 54 سالگی باردار شد +عکس

بازیگر بلند قد دانمارکی

 

این بازیگر 54 ساله که برای پنجمین بار با مردی که 15 سال از خودش کوچکتر است ازدواج کرده، در خبری داغ نوشته در این سن و سال باردار است.

بازیگر خوش اندام و زیبا در 54 سالگی باردار شد +عکس

معروفترین همسر کانی نیلسن، سیلوستر استالونه بازیگر مطرح هالیوود است که این دو سال 1987 پس از تنها دو سال زندگی از هم جدا شدند.بریگیته نیلسن یکی از قدبلندترین بازیگران زن تاریخ هالیوود است.

 

بیوگرافی و تصاویر خانوادگی سیلوستر استالونه + ماجرای اذيت جنسی

سیلوستر استالونه با نام کامل سیلوستر گاردنزیو استالونه در 6 ژوئیه 1946 در نیویورک سیتی، ایالات امریکا متولد شد. پدرش فرانک استالونه آرایشگر و مادرش جکی لابوفیش رقاص بودند. او یک برادر کوچک به نام فرانک استالونه دارد که بازیگر و موسیقیدان است.

بازیگر خوش اندام و زیبا در 54 سالگی باردار شد +عکس

قد او 177 سانتیمتر است.

 

فیلمهای سیلوستر استالونه

از جمله فیلمهای او می توان به فیلمهای راکی 1 و 2 و 3 و 4 و 5، بی مصرف هاي 1 و 2 و 3 درکنار آرنولد شوارتزنگر، جیسون استاتهام و بروس ویلیس و رمبو 1 و 2 و 3 اشاره کرد. از دیگر فیلمهای او می توان مسابقه مرگ، نخستین خون، زندان و راکی بالبوآ و نقشه فرار را نام برد.

بازیگر خوش اندام و زیبا در 54 سالگی باردار شد +عکس

سیلوستر استالونه و همسرش

 

او به صورت حرفه اي نقاشی می کشد و تا کنون چندین بار نمایشگاه نقاشی برگزار کرده است. سیلوستر استالونه درسال 1974 با ساشا چاک ازدواج کرد، حاصل این ازدواج دو پسر به نام هاي سیج و سرجو می باشد، این دو درسال 1985 از هم جدا شدند. او درسال 1985 با بریگیته نیلسن ازدواج کرد ولی این دو درسال 1987 از هم جدا شدند.

بازیگر خوش اندام و زیبا در 54 سالگی باردار شد +عکس

سیلوستر استالونه

 

همسر سوم استالونه جنیفر فلیون یک مدل است که درسال 1997 باهم ازدواج کردند، حاصل این ازدواج سه فرزند دختر به نام‌هاي سوفیا، سیستن و اسکارلت هستند. به‌دلیل فعالیت‌هاي بدنی در فیلم‌ ها و اصرار سیلوستر به انجام همه ی بدلکاری‌ هاي نقشش دچار آسیب دیدگی هاي زیادی شده است. استالونه یکی از طرفداران سینمای بالیوود است ودر یک فیلم هندی به نام عشق بیچاره درکنار آکشی کومار و کارینا کاپور به ایفای نقش پرداخته است.

بازیگر خوش اندام و زیبا در 54 سالگی باردار شد +عکس

سیلوستر استالونه و دخترانش

 

مشکلاتی که مادرش در هنگام زایمان داشت ودر اثر استفاده از فورسپس او دچار مشکل عصبی و نوعی معلولیت در صورتش شده است، قسمت پایین سمت چپ صورت، لب، زبان و چانه او فلج است. ثروت او حدود 400 میلیون دلار تخمین زده می شود.

 

ماجرای آزار جنسی سیلوستر استالونه

درسال 2017 سیلوستر استالونه از طرف خانمی مورد اتهام اذيت جنسی قرار گرفت. این خانم ادعا کرده که درسال 1986 ودر سن 16 سالگی برای گرفتن امضا به هتل محل سکونت استالونه رفته ودر آنجا توسط این بازیگر و بادیگاردش مورد اذيت جنسی قرار گرفته است. اما سیلوستر استالونه این اتهامات را رد کرده است.

 

50 راز سر به مهر از زندگی سیلوستر استالونه

سیلوستر استالونه بازیگر، کارگردان و نویسندهٔ آمریکایی و برنده جایزه گلدن گلوب است. او را عمدتاً به‌خاطر نقش‌هاي اکشنش در فیلم‌هاي هالیوودی می‌شناسند. دو نقش به‌یادماندنی استالونه، یعنی رَمبو و راکی مهم ترین نقش‌هاي او هستند که در به شهرت رساندنش بسیار تأثیرگذار بوده‌اند. در ادامه ۵۰ راز درباره سیلوستر استالونه را می‌خوانیم.

بازیگر خوش اندام و زیبا در 54 سالگی باردار شد +عکس

۱. سیلوستر گاردنزیو استالونه، که نام پدربزرگش را بر او نهاده‌اند، در ۶ جولای ۱۹۴۶ در نیویورک بدنیا آمد و لقب استالونه ناقلا رابه او دادند.

 

۲. والدینش ـ فرانک استالونه بزرگ «فرانچسکو استالونه» و ژاکلین جکی استالونه درسال ۱۹۴۵ ازدواج کردند و ۱۲ سال با دو فرزند زندگی کردند ـ سلوستر و فرانک.

 

۳. سیلوستر به خاطر نگاه غضب‌آلود و طرز حرف زدن نامشخص مشهور است ـ این حالت نتیجه‌ي مشکلاتی است که مادرش هنگام تولد او مواجه بود، ماما باید از دو جفت انبر جراحی استفاده می کرد که تصادفا یکی از اعصاب صورت نوزاد را قطع کرده و منجر به فلج شدن قسمت پایین سمت چپ صورت او، از جمله بخش‌هایی از لب‌، زبان، و چانه‌اش شد.

 

۴. او درباره‌ي شخصیت‌اش میگوید: من به معنای عامه خوش‌قیافه نیستم. چشمان افتاده، دهان خمیده، دندان‌هاي کج و کوله، صدایی که مثل یک حمل‌کننده‌ي تابوت مافیایی است ولی یک جورهایی همه ی‌ي اینا باعث جذابیتم شده است.

 

۵. پدرش فرانک استالونه بزرگ یک آرایشگر ایتالیایی ـ آمریکایی بود که چندین آرایشگاه زنجیره‌اي تاسیس کرد ـ به نام آرایشگرهای جی فرانک، که به خاطر تنها کتاب او به نام استورات لین «۲۰۱۰» مشهور هستند.

بازیگر خوش اندام و زیبا در 54 سالگی باردار شد +عکس

۶. مادرش جکی استالونه یک ستاره‌شناس، رقصنده‌ي سابق، و مروج کشتی زنان آمریکایی است

 

۷. سیلوستر استالونه وادار بود بیش‌تر پنج سال اول زندگی‌اش را تحت مراقبت خانه‌هاي سرپرستی باشد، زیرا والدینش دائما در حال مشاجره بودند و فرزندانشان را نادیده می گرفتند.

 

۸. سیلوستر استالونه یک‌بار گفته بود که علاقه‌اش به بازیگری ناشی از تلاش برای جلب محبت غریبه‌هایی بود سعی داشتند او را بزرگ کنند.

 

۹. در دوران کودکی، همیشه این رویا را در سر می‌پروراند که یک قهرمان شود، و حتی زیر یونیفرم مدرسه‌اش لباس یک ابرقهرمان را میپوشید. او در آکادمی Notre Dame و دبیرستان لینکلن شهر فیلادلفیا شرکت کرد. سیلوستر کوچک زمانی سعی کرده بود از اتاق خوابش به بیرون پرواز کند!

 

۱۰. والدینش در ۱۹۵۷ طلاق گرفتند، و سیلوستر در آن زمان ۹ ساله بود. او چند سال با پدرش زندگی کرد. نوجوانی‌اش از این هم بدتر بودو به خاطر مشکلات رفتاری تقریباً از ۱۴ مدرسه اخراج شد.

 

۱۱. وقتی ۱۵ سال سن داشت تصمیم گرفت با مادرش و همسر جدید او زندگی کند ودر دبیرستان Devereaux ثبت نام کرد. در این زمان وزنه‌برداری، تمرین فوتبال، شمشیربازی، و پرتاب دیسک را آغاز کرد.

بازیگر خوش اندام و زیبا در 54 سالگی باردار شد +عکس

۱۲. پس از فارغ‌التحصیلی، سیلوستر استالونه یک بورسیه‌ي ورزشی برای دانشگاه سوئیس کسب کرد و آنجا علاوه بر تحصیل بعنوان مربی ورزش دختران نیز کار می کرد. در اوقات فراغت در Death of a Salesman بازی میکرد ـ یک کار دانشگاهی از آرتور میلر که او رابه ادامه‌ي فعالیت بازیگری ترغیب کرد. بعد ها در دانشگاه میامی در رشته نمایش تحصیل کرد.

 

۱۳. پس از نقل مکان به نیویورک درسال ۱۹۶۹ ودر حین کار کردن در شغل‌هاي مختلف دائما تست بازیگری می داد. حتی به بازی دریک فیلم پورن ملایم به نام The Party at Kitty and Stud’s نیز متوسل شد که دستمزدش ۲۰۰ دلار بود.

 

۱۴. او گفته بود از سر ناامیدی و پس از هفته‌ها بی‌خانمان بودن بازی در این فیلم را قبول کرده بود. طبق گفته‌ي خودش قبل از دیدن آگهی بازی این فیلم، تقریباً سه هفته را در ترمینال اتوبوس Port Authority در نیویورک خوابیده بود. سیلوستر گفت: یا باید در این فیلم بازی میکردم یا جیب کسی را می‌زدم، زیرا به آخر خط رسیده بودم.

 

۱۵. فیلم ذکر شده بعد ها و پس از مشهور شدن او از طریق بازی در فیلم راکی با عنوان The Italian Stallion منتشر شد. این نام از دیالوگ‌هاي فیلم راکی گرفته شده است.

 

۱۶. او هم‌ چنین در نمایش تحریک‌کننده به نام Score نیز بازی کرد ـ ۲۳ اجرا در سالن Martinique از ۲۸ اکتبر تا ۱۵ نوامبر ۱۹۷۱. این نمایش بعد ها توسط رادلی متزگر تبدیل به فیلم شد.

 

۱۷. سال ۱۹۷۰ سیلوستر استالونه در فیلمی با عنوان No Place to Hide ظاهر شد، که مجددا ندوین شده و با عنوان شورشی منتشر شد. این فیلم بعد ها مجددا تدوین و دوبله شد و تبدیل به یک پارودی شد که جوایزی رابه خود اختصاص داد ـ مردی به نام رینبو، به کارگردانی دیوید کاسچی و تهیه کنندگی جفری هیلتون در ۱۹۹۰.

 

۱۸. از دیگر نخستین نقش‌هاي سینمایی او می توان به نقش کوتاهی در فیلم روانشناسانه Klute «۱۹۷۱»، کمدی Bananas «۱۹۷۱»، فیلم جک لمون به نام The Prisoner of Second Avenue «۱۹۷۵» بود.

 

۱۹. دومین حضورش در نقش اصلی در فیلم The Lords of Flatbush «۱۹۷۴» بود که خود سیلوستر همراه با هنری وینکلر فیلمنامه‌ي آنرا نوشت. هم‌ چنین در تعدادی از نقش‌هاي مکمل در Farewell، Capone ، My Lovely ، و Death Race 2000 بازی کرد ودر سریال‌هاي تلویزیونی Police Story و Kojak بعنوان هنرپیشه‌ي مهمان حضور یافت.

بازیگر خوش اندام و زیبا در 54 سالگی باردار شد +عکس

۲۰. سیلوستر استالونه عاشق بازیگری پنسیلوانیایی به نام ساشا زک شد ودر ۲۸ دسامبر ۱۹۷۴ با او ازدواج کرد. این زوج برای موفقیت در حرفه‌شان به کالیفرنیا رفتند

 

۲۱. در ۱۹۷۶، سیلوستر استالونه با بازی در فیلم پرفروش راکی به شهرتی جهانی رسید ـ یک فیلم درام ورزشی آمریکایی نوشته‌ي سیلوستر استالونه و با کارگردانی جان جی آویلدسن.

 

۲۲. این فیلم تنها در ۲۸ روز فیلم برداری شد و با موفقیتی تدریجی در گیشه‌ي جهانی ۲۲۵ میلیون دلار فروش داشت. این فیلم بیش‌ترین سود خالص را در بین فیلم‌هاي سال ۱۹۷۶ به دست آورد و برنده‌ي سه جایزه‌ي اسکار شد ـ بهترین فیلم برداری، بهترین کارگردانی، و بهترین تدوین فیلم.

 

۲۳. گفته میشود سیلوستر شاهد مبارزه‌ي محمدعلی و چاک وپنر در ۲۴ مارس ۱۹۷۵ بودو با الهام ازآن فیلمنامه‌ي راکی را نوشت. کامل کردن فیلمنامه برای او تنها سه روز طول کشید. او چندین بار سعی کرد فیلمنامه رابه استودیوها بفروشد اما بعد از کاهش بودجه قابل توجه آنرا نهایی کرد، زیرا از فروش آن سر باز می‌زد مگر آن که نقش اصلی را خودش بازی کند.

 

۲۴. بودجه‌ي فیلم بیش از ۱ میلیون دلار بودو بهمین خاطر اعضای خانواده‌ي استالونه نقش‌هاي کوچک را بازی کردند، از جمله نقش پدر ـ فرانک استالونه‌ي بزرگ، کسیکه زنگ شروع و پایان هر راند رابه صدا در می‌آورد، برادرش فرانک استالونه نقش یک خواننده‌ي خیابانی، و همسر اولش نقش یک عکاس را بازی کردند.

بازیگر خوش اندام و زیبا در 54 سالگی باردار شد +عکس

۲۵. سیلوستر استالونه یک برادر کوچک‌تر به نام فرانک استالونه دارد ـ یک بازیگر، خواننده/گیتاریست و ترانه‌نویس که به خاطر ترانه‌ي Far from Over برای فیلم Staying Alive «۱۹۸۳» مشهور است.او دو برادر و دو خواهر ناتنی نیز دارد ـ دانته الکساندر «پسر فرانک استالونه بزرگ و کاتلین رودز» ـ برایان «پسر فرانک استالونه بزرگ و رز ماری» ـ کارلا «دختر فرانک استالونه بزرگ و رز ماری» و تونی دالتو، بازیگر فقید که به خاطر فیلم The Appointment شناخته می شود «دختر جکی استالونه و همسر سابقش انتونی فیلیتی».

 

۲۶. قبل از راکی، سیلوستر استالونه آن قدر ناامید بود که سگش رابه قیمت ۵۰ دلار فروخت. اما تنها طی چند هفته، با پولی که از فروش فیلمنامه‌ي راکی به دست اورده بودو با پرداخت ۳۰۰۰ دلار سگش را پس گرفت. استالونه گفت : من سگ بول‌ماستیف خودم رابه یک آدم کوچولو فروختم. نمی شود از کلمه‌ي کوتوله استفاده کرد! اما آدم کوتاه قدی بود. در فروشگاه سگم رابه تابلویی بستم که روی آن نوشته بود ۱۰۰ دلار. از یک یارویی که جیمی کوچولو نام داشت ۵۰ دلار گرفتم. وقتی فیلمنامه‌ي راکی را فروختم، به دیدن جیمی کوچولو رفتم و التماس کردم سگم رابه من برگرداند.

 

او بچه‌هایش را ردیف کرد و گفت : اوه بچه‌هاي من عاشق این سگ هستند. گفتم: تو فقط برای یک هفته‌ي لعنتی صاحب آن بودی! می خواست با من دعوا کند و گفت من را می کشد ـ یک آدم کوچولوی دیوانه بود. نمی‌توانستم با او دعوا کنم وگرنه بازداشتم می‌کردن، پس به او پیشنهاد دوبرابر دادم. که بعد تبدیل به ۳۰۰۰ دلار و کلی تهدید شد.

 

۲۷. با این حال سیلوستر استالونه در نهایت از جیمی کوچولو در راکی استفاده کرد تا سگش را پس بگیرد. یادتان هست در راکی یک مرد قدکوتاه می گوید: هی برنده شدي؟ و من می‌‌گویم: چته، مگه کری؟ و او می گوید: نه، قدم کوتاس. او همان جیمی کوچولو است.

 

۲۸. راکی نامزد ۱۰ جایزه‌ي اسکار از جمله برای بهترین هنرپیشه شد. او سومین مرد تاریخ است که دو بار نامزد شده است ـ بهترین فیلمنامه اصلی و بهترین بازیگر برای یک فیلم.
۲۹. این فیلم به قدری محبوب است که موزه‌ي هنرهای فیلادلفیا پله‌هایی به نام پله‌هاي راکی دارد.

بازیگر خوش اندام و زیبا در 54 سالگی باردار شد +عکس

۳۰. به دنبال موفقیت راکی، سیلوستر با Paradise Alley «۱۹۷۸» نخستین کار خودرا در زمینه‌ي کارگردانی کلید زد. او هم‌ چنین در سریال اجتماعی نورمن جویسون به نام F.I.S.T بازی کرد. در ۱۹۷۹ در دنباله‌ي راکی بازی و آنرا کارگردانی کرد ـ راکی ۲، که بیش از ۲۰۰ میلیون دلار سود خالص داشت، و راکی ۳ در ۱۹۸۲، راکی ۴ در ۱۹۸۵ و راکی ۵ درسال ۱۹۹۰ نیز به ترتیب ۲۷۰، ۳۰۰ و ۱۹۰ میلیون دلار در گیشه فروش داشتند.

 

۳۱. سیلوستر استالونه و ساشا دو فرزند داشتند ـ سیج مون‌بلاد که در ۵ می ۱۹۷۶ در لس‌آنجلس کالیفرنیا بدنیا آمد و بازیگر، کارگردان، تهیه‌کننده و توزیع‌کننده‌ي فیلم است. سیرژو استالونه، فرزند دیگرشان در ۱۹۸۲ مبتلا به اوتیسم تشخیص داده شد.

 

۳۲. این فشار پیوند زناشویی ۱۱ساله‌ي آنها را در هم شکست و این دو در ولنتاین ۱۹۸۵ ـ ۱۴ فوریه ـ از یک دیگر جدا شدند. سیلوستر هنگام طلاق ۱۲ میلیون دلار به ساشا پرداخت کرد که در دهه‌ي ۱۹۸۰ به نوعی یک رکورد محسوب می ‌شد.

 

۳۳. در ۱۹۸۲، دومین مجموعه فیلم اکشن جنگی و موفق خود به نام First Blood «خون اول» را ساخت. سیلوستر در این فیلم نقش یک کهنه‌سرباز جنگ ویتنام به نام جان رمبو را بازی می کرد. دنباله‌هاي دیگری به نام Rambo: First Blood Part II و Rambo III برای این فیلم ساخته شد.

 

۳۴. در ۱۵ دسامبر ۱۹۸۵، در بورلی هیلز کالیفرنیا با بریجیت نیلسن ازدواج کرد که در فیلم کبری «۱۹۸۶» و راکی ۴ «۱۹۸۵» با او همبازی بود. این ازدواج تقریباً ۲ سال طول کشید و با طلاقی به شدت جنجالی به اتمام رسید.

بازیگر خوش اندام و زیبا در 54 سالگی باردار شد +عکس

۳۵. او در مجموع در ۱۰ فیلم در نقش راکی و رمبو ظاهر شد، که برای آن‌ها تمرین‌هاي سختی دریافت کرد ـ دو بار تمرین در روز، شش روز هفته، و حتی با فرانکو کلمبو، قهرمان سابق مستر المپیا نیز ملاقات کرد تا ظاهرش را التیام دهد.

 

۳۶. در دهه‌هاي ۱۹۸۰-۱۹۹۰ می‌توانست حدود ۳۸۵ -۴۰۰ پوند پرس سینه انجام دهد. اما به قدری زخمی شد که زیر بازوی راستش ۱۶۰ بخیه خورد. او میگوید: عضله‌ي راست سینه‌ام رابه شدت زخمی کردم و ۱۶۰ بخیه خورد و وادار بودم از طریق یک برش پنجره‌اي روی استخوان شانه‌ام یک کابل از درون جراحتم عبور دهم که عضله رابه عقب و سمت استخوانی که به آن چسبیده بود، می‌کشاند. بهمین خاطر است

 

که یک رگ‌هاي طرفم بیش‌تر معلوم است. جالب اینجاست وقتی دچار این جراحت شدم که به خاطر حماقتم با قهرمان سابق مستر المپیا، فرانکو کلمبو، مسابقه‌ي پرس سینه گذاشتم که یکی از قوی ترین مردان جهان درنظر گرفته میشود.

 

۳۷. حتی برای صحنه‌اي در راکی ۴ از دولف لانگرن خواست تا جاییکه می تواند محکم به سینه‌ي او مشت بزند که در نهایت کارش به بیمارستان کشید. استالونه می گوید: تنها چیزی که بعد ازآن یادم می دانستم این بود که چهار روز دربخش مراقبت‌هاي ویژه بیمارستان سنت جان بودم. احمقانه است!

 

۳۸. در ۱۷ می ۱۹۹۷ در هتل دورچستر لندن با جنیفر فلاوین ازدواج کرد که سابقاً مدل بود ـ تقریباً ۹ سال پس از نخستین ملاقات‌شان در رستورانی در بورلی هیلز در ۱۹۸۸. این زوج در محله‌ي بورلی کرست شهر لس‌انجلس و با سه دخترشان زندگی میکنند ـ سوفیا رز «۱۹۹۶»، سیستاین رز «۱۹۹۸»، و اسکارلت رز «۲۰۰۲». سوفیا با حفره‌اي در قلبش بدنیا آمد که درمان شد و ثابت کرد مثل پدرش یک مبارز است.

 

۳۹. سیلوستر سومین ازدواجش را احیای خارق‌العاده‌ي زندگی‌اش می‌نامد، و می گوید: همانگونه که می دانید ازدواج اولم چندان خوب پیش نرفت، اگرچه با پسرهایم در ارتباط هستم، اما این ازدواج یک شروع دوباره بوده است. من فکر می کردم حرفه‌ام اولویت اول است، و بهمین خاطر نه ماه سال را خانه نبودم، اما به سختی یاد گرفتم مهمترین چیز در زندگی این است که از خانه شروع کنی و حرفه‌ات بعد ازآن قرار دارد.

 

۴۰. مجموعه‌ي دیگری که به لیست کارهای استالونه اضافه شد The Expendables «بی‌مصرف‌ها» «۲۰۱۰» نام دارد، یک مجموعه فیلم اکشن نوشته‌ي دیوید کالاهام و سیلوستر استالونه، و کارگردانی خود او ـ با دو دنباله به نام‌هاي The Expendables 2 و Expendables 3 درسال‌هاي ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴. این فیلم یک موفقیت تجاری بود.

 

۴۱. او یک‌بار دیگر در صحنه‌ي مبارزه با استیو آستین در The Expendables زخمی شد. گردن او شکسته شد و یک پلاتین گردن در آن قرار گرفت.

 

۴۲. در نمایش فیلم The Expendables بود که سیلوستر نخستین خالکوبی خودرا نشان داد ـ طرحی از چهره‌ي فلاوین، و سه گل رز که نمادی از دخترانش است.

 

۴۳. بجز این سه مجموعه فیلم، در تعدادی نقش‌ها و شخصیت‌هاي گوناگون بازی کرده است از جمله یک پلیس سرسخت در Car Champion، یک دادستان بازنشسته یا یک قاتل اجاره‌اي.

 

۴۴. حتی دریک فیلم هندی به نام Kambakkht Ishq «۲۰۰۹» نیز در نقش خودش حضوری کوتاه داشت.

 

۴۵. حتی گفته می شود از پذیرفتن برخی نقش‌ها سر باز زد تا دوستان هنرپیشه‌اش را مشهور کند، از جمله جان مک‌کلین در Die Hard «جان سخت» که به بروس ویلیس رسید یا نقش سوپرمن به که کریستوفر ریو آنرا بازی کرد. گفته میشود برای نقش پلیس بورلی هیلز نیز ابتدا او بجای ادی مورفی انتخاب شده بود. حتی از او خواسته شده بود در فیلم زن زیبا، نقش یک مرد هوس‌ران ثروتمند را بازی کند اما ریچارد گیر آنرا بازی کرد.

 

۴۶. او یکبار گفته بود از این‌که حرفه‌ي بازیگری‌اش را گسترش نداده پشیمان است. سیلوستر میگوید:‌ طبق معمول وقتی میشنوید برای خودش احساس تاسف میکند حزن‌انگیز بنظر می رسد ـ من خیلی خیلی خوشبخت بودم، باور کنید ـ اما اگر وادار بودم دوباره همه ی‌ي

 

این کارها را بکنم، هر دو را انجام می‌دادم. میتوانید فیلم‌هایت جاری بازی کنید و بعد در فیلم‌هاي مستقل و کوچک بظاهر شوید. بروس ویلیس اینکار رابه خوبی انجام داد، پس ممکن است. کاش من هم اینکار را می کردم، اما آن موقع‌ها این طور نبود. یا باید بازیگر استودیو می‌شدید یا یک بازیگر مستقل. بهمین خاطر پشیمانم.

 

۴۷. سیلوستر در زمینه‌ي نقاشی روغن استعداد دارد و بیش از ۵۰ سال است که نقاشی می کشد. او لئوناردو داوینچی را قهرمان شخصی خود میداند. نخستین نمایشگاه او درسال ۲۰۱۱ در سوئیس برگزار شد. گفته می شود کارهای او فروشی مانند راکی به همراه می‌اورند و تنها دو اثر او تقریباً ۱۰۰ هزار دلار به فروش رسید.

 

۴۸. از دهه‌ي ۱۹۸۰ سیلوستر بوکس را ترویج میکند و شرکتش به نام Tiger Eye Productions با شان اوگاردی و آرون پرایر، دو بوکسور قهرمان جهان قرارداد بسته است.

 

4۹. در ۱۳ جولای ۲۰۱۲ پيکر سیج استالون، پسر اول سیلوستر، در خانه‌اش در محله‌ي استودیوسیتی لس‌انجلس پیدا شد. دفتر دکتری قانونی لس‌انجلس علت مرگ او را حمله‌ي قلبی اعلام کرد که بعلت بیماری تصلب شرائین عروق کرونر رخ داده بود.

 

۵۰. سیلوستر احتمالا تعدادی فیلم خوب در راه دارد، از جمله Creed ـ هفتمین فیلم راکی و برداشتی از مجموعه فیلم‌هاي راکی که قرار است در سینما های ایالات امریکا اکران شود.