پارس ناز پورتال

بازی کنید و پول دربیارید! + نقد کردن درامد ارزی این نوع کسب درامد

بازی کنید و پول دربیارید! + نقد کردن درامد ارزی این نوع کسب درامد

بسیاری؛ زمانی که این جمله را می‌شنوند که بازی کنید و پول در بیارید، فکر می‌کنند که بازی‌ها تنها برای سرگرمی ایجاد شده‌اند و امکان کسب درآمد از طریق آن‌ها وجود ندارد. اما در این مقاله ما بازی‌هایی را معرفی می‌کنیم که شما می‌توانید با استفاده از هر کدام از این بازی‌ها امکان کسب درآمد را داشته باشید.

 

این بازی‌ها به شما امکانی می‌دهند که بتوانید درآمدهای خوبی را به دست آورید. هرچند که بازی‌های بلاک چینی و متاورسی نیز می‌توانند برای این کار مناسب باشند، اما ما قصد داریم در ادامه بازی‌هایی را معرفی کنیم که امکان کسب درآمد از طریق آن‌ها با استفاده از گوشی موبایل وجود دارد. همچنین شما می‌توانید برای نقد کردن درآمد ارزی نیز از مجموعه‌هایی استفاده کنید که در این زمینه فعالیت می‌کنند.

 

ما در ادامه زمانی که در مورد هر کدام از این بازی‌ها صحبت می‌کنیم به این نکته نیز اشاره می‌کنیم که شما می‌توانید برای نقد کردن درآمد ارزی خود از مجموعه نوین پرداخت استفاده کنید. نوین پرداخت در زمینه پرداخت‌های بین المللی فعالیت می‌کند و بهترین انتخاب برای کسانی است که می‌خواهند درآمد به دست آمده از طریق بازی‌های مختلف را به ریال تبدیل کنند.

 

کسب درآمد از بازی چرا و چگونه؟

اولین نکته‌ای که باید به آن دقت کنید این است که با استفاده از این بازی‌ها نمی توانید درآمد بسیار زیادی را به دست آورید. ولی قطعاً یکی از راه‌هایی که می‌توانید از طریق آن امکان کسب درآمد را داشته باشید، همین بازی‌های آنلاین هستند که از این بازی‌ها می‌توان برای درآمدزایی استفاده کرد.

بازی کنید و پول دربیارید! + نقد کردن درامد ارزی این نوع کسب درامد

این بازی‌ها به چند دسته تقسیم می‌شوند و به روز به روز بازی‌های جدیدتر و بهتری نیز ارائه می‌شوند که اگر بتوانید از آن‌ها استفاده کنید قطعاً شیوه‌های جدیدتر و بهتری را برای درآمدزایی پیدا خواهید کرد.بالاتر گفتیم که ما می‌خواهیم مجموعه‌ای را معرفی کنیم که برای نقد کردن درامد ارزی می‌توانید از آن استفاده کنید، اما در این مجموعه خدمات دیگری نیز ارائه می‌شود.

 

به طور مثال یکی از مهم‌ترین خدماتی که توسط این مجموعه صورت می‌گیرد، امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال است و در سمت دیگر، آن‌ها یک مجله ارزی را راه‌اندازی کرده‌اند که اخبار و اطلاعات بسیار خوبی را در آن منتشر می‌کنند.

 

به طور مثال نوین پرداخت بازی‌های مختلفی را معرفی می‌کند که شما امکان کسب درآمد از طریق آن‌ها را دارید. همچنین پروژه‌هایی را مدنظر می‌گیرند که بتوان با استفاده از آن‌ها با کم‌ترین تلاش ممکن بیشترین درآمد را داشته باشید. پس می‌توانید به این مجله ارزی مراجعه کنید و از اطلاعات مفید آن استفاده کنید.

 

Swagbucks

یکی از بهترین برنامه‌هایی که می‌توان از آن برای کسب درآمد از بازی موبایل استفاده کرد، همین برنامه است که بر روی پلتفرم‌های اندروید و ios و همچنین نسخه وب آن در دسترس کاربران قرار دارد. در این بازی شما می‌توانید درآمدی که به دست می‌آورید را با استفاده از پی پال نقد کنید و همچنین نیاز است بدانید که یکی از بهترین و معروف ترین برنامه‌هایی که از آن برای کسب درآمد استفاده می‌شود، بازی Swagbucks است که با ثبت نامی ساده در آن می‌توانید کار خود را آغاز کنید.

 

در هنگام استفاده از این بازی شما روش‌های مختلفی را پیش روی خود دارید که در واقع با توجه به هر کدام از این شیوه‌های درآمدزایی شما می‌توانید مقداری درآمد داشته باشید. در این پلتفرم می‌توانید در نظرسنجی شرکت کنید، در اینترنت جستجو کنید، فیلم تماشا کنید و کارهای دیگری انجام دهید و کسب درآمد داشته باشید.

 

MyPoints

با استفاده از این برنامه نیز شما می‌توانید مانند برنامه قبل کارهایی که گفته شده را انجام دهید و امکان کسب درآمد را داشته باشید. شما می‌توانید این بازی را به صورت رایگان روی اندروید، ios و در مرورگر خود نصب کنید و امکان کسب درآمد از طریق آن را داشته باشید. همچنین می‌توانید برای دریافت درآمد خود نیز از پی پال و کارت‌های هدیه استفاده کنید و به راحتی درآمد به دست آمده را نقد کنید.

 

در واقع می‌توانید با استفاده از خرید‌هایی که با استفاده از این برنامه انجام می‌شود، پاداش‌هایی را دریافت کنید، به طور مثال این بازی امکانی را در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید در سایت‌های خرده فروشی امکان خرید با استفاده از این برنامه را داشته باشید و به ازای آن ۴۰ درصد پاداش به شما تعلق می‌گیرد. امکانات جالبی توسط این برنامه ارائه می‌شود که می‌توان برای درآمدزایی از آن استفاده کرد.

 

Mistplay

گفتیم که کسب درامد با بازی با استفاده از بازی‌های مختلفی انجام می‌شود و در بین تمامی این بازی‌ها، مطمئناً بازی‌های بسیار خوبی نیز هستند که شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید درآمدهای بالایی را داشته باشید.

بازی کنید و پول دربیارید! + نقد کردن درامد ارزی این نوع کسب درامد

این بازی به شما کمک می‌کند تا به طور میانگین بتوانید ۳ تا ۵ دلار را در ساعت به دست بیاورید و تنها باید این نکته را به یاد داشته باشید که این بازی تنها روی اندروید نصب می‌شود و با استفاده از کارت هدیه می‌توانید درآمدی که به دست آورده‌اید را نقد کنید. بازی‌های مختلفی در این برنامه قرار دارد که شما می‌توانید هر کدام از آن‌ها را بازی کنید و امکان کسب درآمد را داشته باشید.

 

چگونه درآمد به دست آمده را نقد کنیم؟

 برخی از کاربران با این سوال مواجه می‌شوند، زمانی که از این برنامه‌ها استفاده می‌کنیم برای نقد کردن درآمد ارزی خود باید چگونه عمل کنیم؟ همان‌گونه که می‌دانید ما به دلیل شرایطی که داریم، نمی‌توانیم به صورت مستقیم امکان پرداخت بین المللی را داشته باشیم و برای دریافت این درآمدها نیز باید از روش‌های جایگزین استفاده کنیم.

 

یکی از این روش‌های جایگزین بهره بردن از شرکت‌هایی است که در زمینه پرداخت بین المللی فعالیت می‌کنند. این شرکت‌ها می‌توانند تمامی روند دریافت را برای شما انجام دهند، کافی است تا به سایت‌هایی مانند نوین پرداخت مراجعه کنید و از خدمات آن‌ها استفاده کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن این درآمد در دسترس شما قرار گیرد.

 

همان‌گونه که در بالا هم به این موضوع اشاره کردیم، نوین پرداخت در زمینه پرداخت‌های بین المللی فعالیت می‌کند و می‌تواند چنین کاری را برای شما انجام دهد و با استفاده از کارت‌های هدیه یا پی پال درآمد به دست آمده را در ایران به شما تحویل دهد.

 

نوین پرداخت را در نقد کردن درامدهای ارزی فراموش نکنید

در این مقاله موضوعات مختلفی مورد بحث قرار داده شد و به این موضوع اشاره کردیم که شما برای داشتن درآمد ارزی می‌توانید از چه روش‌هایی استفاده کنید و همچنین زمانی که قصد دارید تا این درآمدها را نقد کنید هم از چه راهکاری می‌توانید استفاده کنید.

بازی کنید و پول دربیارید! + نقد کردن درامد ارزی این نوع کسب درامد

دقت داشته باشید که بازی‌های دیگری نیز وجود دارند که شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید امکان کسب درآمد را داشته باشید که در این مقاله به آن‌ها اشاره نشده و تنها به بازی‌های مهمی اشاره شد که با استفاده از آن‌ها امکان کسب درآمد وجود دارد.

 

اما اگر می‌خواهید به لیست جامعی از این بازی‌ها دسترسی داشته باشید و همچنین روش‌های کسب درآمد ارزی را بدانید، توصیه ما این است که به مجله ارزی نوین پرداخت مراجعه کنید که اطلاعات جامع و مفیدی را در این زمینه در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

 

نوین پرداخت ضمن اینکه در این زمینه فعالیت می‌کند، می‌تواند بازی‌های مهم را به شما معرفی کند تا امکان کسب درآمد را داشته باشید. همچنین این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد که بتوانید درآمد به دست آمده را در سریع‌ترین زمان ممکن نقد کنید. پس همین حالا به وب سایت نوین پرداخت مراجعه کنید و از اطلاعات مفیدی که در اختیارتان قرار داده شده، استفاده کنید.