پارس ناز پورتال

بالش طبی اصل را چگونه تشخیص دهیم؟

بالش طبی اصل را چگونه تشخیص دهیم؟

خواب شبانه و استراحت در یک محیط آرام از نیازهای اساسی و ضروری همه انسان‌ها است. در این زمینه برای داشتن یک خواب آرام و قرار گرفتن سر و گردن در یک راستا می‌بایست از بالش طبی استفاده کنید.

 

درواقع این نوع بالش‌ها شرایطی فراهم می‌سازند تا سر، گردن و ستون فقرات در یک راستا قرار بگیرد و بدین ترتیب از بروز هرگونه درد و گرفتگی در ناحیه گردن و ستون فقرات جلوگیری می‌کنند.

 

البته برای بهره‌مندی از این ویژگی‌ها باید هنگام خرید بالش طبی یک‌سری نکات را مدنظر قرار دهید، تا ضمن خرید بالش اصل، یک خواب آرام و دلنشین را تجربه کنید.از طرف دیگر افراد سالمند و مبتلا به بیماری‌هایی نظیر آرتروز گردنی، دیسک کمر، گردن و غیره برای خواب و استراحت به بالش طبی نیاز دارند.

 

شرایط گردن و ستون فقرات این دسته از افراد به نحوی است که به‌هیچ‌عنوان نمی‌توانند روی بالش‌های معمولی بخوابند و عدم استفاده از بالش مناسب، موجب تشدید بیماری و حاد شدن شرایط جسمانی آن‌ها می‌شود.

 

متأسفانه در بازار لوازم و تجهیزات طبی انواع مختلفی از بالش‌های طبی تقلبی و بی‌کیفیت وجود دارد؛ ازاین‌رو لازم دانستیم شما را با چگونگی تشخیص بالش طبی اصل و خرید بالش طبی ترک اصل آشنا سازیم.

بالش طبی اصل را چگونه تشخیص دهیم؟

بالش طبی چیست؟

 

به‌طورکلی بالش‌هایی که از ساختار طبی و مناسب برخوردارند و موجب قرارگیری مناسب سر، گردن و ستون فقرات هنگام خواب می‌شوند، بالش طبی نام دارند. به‌عبارتی این نوع بالش‌ها به لحاظ داشتن ساختار منحصر‌به‌فرد و کیفیت مطلوب، سبب شده تا سر و گردن در بهترین شرایط ممکن روی بالش و تشک قرار بگیرد و بدین ترتیب از بروز هرگونه گرفتگی، درد و بروز سایر بیماری‌ها در ناحیه سر و گردن جلوگیری می‌کند.

 

در این‌خصوص بالش طبی ترک یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین بالش‌های طبی موجود در بازار است و بسیاری از مصرف‌کنندگان این محصول را جهت داشتن یک خواب آرام انتخاب می‌کنند. درصورتی‌که قصد خرید بالش طبی دارید، توصیه می‌کنیم این نوع از بالش را انتخاب نموده و خریداری کنید.

بالش طبی اصل را چگونه تشخیص دهیم؟

انواع بالش طبی ترک

 

گام نخست برای خرید بالش‌های طبی اصل، آشنایی با انواع و برندهای مختلف آن است تا علاوه بر شناخت کلی نسبت به بالش‌های موجود در بازار، بتواند بهترین و مناسب‌ترین محصول طبی را ازنظر کیفیت و قیمت خریداری کنید. ازآنجایی‌که بالش‌های طبی ترک بهترین و پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار لوازم طبی کشور هستند، در این بخش به معرفی انواع بالش طبی ترک می‌پردازیم.

 

1- بالش‌های طبی هوشمند

بالش طبی هوشمند یا مموری فوم از محصولات طبی باکیفیت و پرفروش ترکیه‌ای است. در حال حاضر نیز بسیاری از مصرف‌کنندگان و فروشندگان به دنبال خرید این نوع از بالش‌های طبی هستند.

 

به لحاظ اینکه ساختار منحصر‌به‌فرد و باکیفیت این محصول باعث می‌شود تا ستون فقرات در حالت مناسب و ایده‌آل قرار بگیرد و بدین ترتیب از بروز هرگونه گرفتگی، درد و سایر بیماری‌ها در ناحیه سر و گردن جلوگیری می‌کند.

 

خاطرنشان می‌شود که قیمت بالش طبی هوشمند به نسبت، بیشتر از سایر بالش‌های طبی و غیرطبی است و هنگام خرید این محصول می‌بایست به این نکته توجه ویژه داشته باشید.

 

2- بالش‌های طبی اتللو

این نوع از محصولات طبی معروف‌ترین و باکیفیت‌ترین بالش‌های تولید شده در ترکیه هستند؛ چراکه در ساخت آن‌ها از الیاف مختلف نظیر آلوئه‌ورا و میکرو‌فایبر با روکش‌های پنبه‌ای طبیعی استفاده شده است؛ بدین جهت علاوه بر قابلیت شست‌وشوی سریع و آسان، موجب قرارگیری سر و گردن در بهترین شرایط ممکن می‌شود.

 

در صورت تمایل به خرید بالش طبی توصیه می‌کنیم این محصول را انتخاب کنید. ساختار طبی مناسب و ویژگی‌های این نوع از بالش‌های طبی ترک یک خواب آرام و لذت‌بخش را برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

3- بالش‌های طبی دو طرفه مدل پرومِد (Promed)

بالش‌های طبی مدل Promed معمولاً از الیاف میکروفایبر تولید می‌شوند و به دلیل استفاده از پنبه صددرصد طبیعی برای افراد مبتلا به بیماری‌های آلرژیک، آسم و سایر حساسیت‌ها مناسب هستند.

 

این بالش با ابعاد 40 × 60 سانتی‌متر و با ضخامت 12 سانتی‌متر تولید شده و در بازار لوازم طبی عرضه می‌گردد. از ویژگی‌های بارز این محصول می‌توان به قابلیت استفاده از هر دو طرف، شست‌وشوی آسان و مناسب برای تمامی گروه‌های سنی اشاره کرد.

بالش طبی اصل را چگونه تشخیص دهیم؟

4- بالش‌های طبی ویسکوژل ارتوپدیک

این مدل از بالش طبی ترک نیز در ابعاد 40 × 60 سانتی‌متر تولید می‌شود، اما با این تفاوت که ضخامت آن با دو سانتی‌متر افزایش به 14 سانتی‌متر رسیده و بر همین اساس برای افراد که تمایل دارند سرشان اندکی بالاتر از بدن قرار بگیرد، مناسب است. این محصول از الیاف ویسکوژل با کاوری از الیاف میکرو اسپاندکس تولید شده و بدین جهت مانند مدل‌های قبل قابلیت شست‌وشو ندارد.

 

مزایای خرید بالش طبی ترک اصل

 

همان‌گونه که در ابتدا نیز به آن اشاره کردیم، در بازار لوازم طبی انواع مختلفی از بالش طبی وجود دارد، اما در این میان محصولات طبی ترک به لحاظ داشتن ساختار باکیفیت و ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد، مزایای فراوانی را برای مصرف‌کننده به همراه دارند.

 

در این راستا بعضی از مهم‌ترین مزایای خرید و استفاده از بالش‌های ترک به شرح زیر است:

 

* قرارگیری مناسب سر و گردن و بهبود گردش خون در بدن

* جلوگیری از بروز درد و گرفتگی در ناحیه سر، گرد و سایر قسمت‌های بدن

* مراقبت از پوست صورت

* جلوگیری از پف کردن و تورم چشم‌ها

 

روش‌های تشخیص بالش‌های طبی اصل از تقلبی

 

درصورتی‌که قصد خرید بالش طبی دارید، می‌بایست یک‌سری اصول و نکات را مدنظر قرار دهید؛ تا علاوه بر تشخیص بالش‌های طبی اصل از تقلبی و همچنین بررسی قیمت آن، مناسب‌ترین و باکیفیت‌ترین محصول را انتخاب نموده و خریداری کنید.

 

برخی از مؤثرترین روش‌های تشخیص بالش‌های طبی اصل به قرار زیر است:

 

1- در ابتدا و قبل از تصمیم‌گیری درخصوص انتخاب بالش طبی، الیاف به‌کاررفته در آن را موردبررسی قرار دهید؛ چراکه هرچه الیاف بالش و لایه بیرونی آن از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، به طبع نشان‌دهنده اصالت تولید بالش و اصل بودن آن است.

 

2- در بالش طبی ترک معمولاً از پرهای قو، غاز و مرغابی استفاده می‌شود؛ ازاین‌رو هنگام خرید بالش طبی ترک حتماً به این نکته توجه نمایید و سعی کنید بیشتر بالش‌های تولید‌شده از پر قو را انتخاب کنید.

 

3- قیمت بالش طبی ترک به نسبت بیشتر از سایر بالش‌های طبی است؛ بنابراین در صورت مشاهده هرگونه کاهش قیمت، حتماً کیفیت الیاف و تولید بالش را بررسی کنید؛ زیرا بسیاری از بالش‌های تقلبی با استفاده از الیاف و پرهای بی‌کیفیت تولید می‌شوند و پس از مدت‌زمان کوتاهی شاهد افت انعطاف‌پذیری و کارایی نامطلوب آن‌ها خواهید بود.

 

خرید بالش طبی از فروشگاه تخصصی حوله و کالای خواب اواریا

 

پر واضح است که خرید محصولاتی که ارتباط مستقیم با سلامت بدن دارند باید از طریق مراکز معتبر انجام شود خصوصاً تهیه بالش نوع طبی که دارای انواع برند و مدل است و احتمالاً انتخاب مورد مناسب را برایتان سخت کند.

 

حال برای این‌که بتوانید راحت‌تر اقدام به خرید بالش طبی ترک کنید، پیشنهاد می‌کنیم که از فروشگاه اینترتی اواریا استفاده کنید. در این فروشگاه کالای خواب و حوله به انواع بالش ترک طبی دسترسی خواهید داشت که با مشورت مشاوران این مجموعه به راحتی نوع مناسب بالش مدنظرتان را خریداری خواهید کرد.

 

از مزیت‌های خرید از این مجموعه می‌توان به کیفیت مناسب و ایده‌آل محصولات به خصوص بالش نوع طبی و قیمت جذاب آنها اشاره کرد. حال برای هر گونه ارتباط با مجموعه اواریا کافی است که از راه‌های ارتباطی قرار داده شده، استفاده کنید.