پارس ناز پورتال

با سارافون دخترانه توی خونه هم شیک‌پوش باش!

با سارافون دخترانه توی خونه هم شیک‌پوش باش!

ممکن است همیشه تصور کنید که در خانه باید بر تن فرزند خود تیشرت و شلوار پوشید و لباس‌هایی مانند پیراهن و یا سارافون فقط در انواع مجلسی و اسپرت تولید می‌شوند و برای فضای بیرون از خانه مناسب هستند اما باید بدانید که این گونه نیست! تولید کنندگان، انواع سارافون و پیراهن خانگی را نیز تولید می‌کنند.

 

پس شما می‌توانید از انواع مدل سارافون دخترانه راحتی به عنوان یک لباس بچه گانه زیبای خانگی استفاده کنید. این نوع لباس برای کودکان دختر سنین پایین به صورت سارافون زیردکمه دخترانه تولید می‌شود.

 

دختر شما در هر سنی می‌تواند سارافون دخترانه حلقه‌ای بر تن کند. اما می‌دانید که چطور یک استایل خانگی زیبا و شیک برای دخترتان بسازید؟ با ما همراه باشید تا هر آنچه که باید را در مورد سارافون کودک بدانید.

 

چه جنسی برای سارافون خونگی مناسب‌تره؟

 

پوست کودک ما بسیار حساس است. به همین دلیل است که ما باید در خرید لباس کودک، به نوع جنس آن بسیار دقت کنیم. پس سعی کنید از پارچه‌هایی با الیاف طبیعی برای کودک خود استفاده کنید. الیاف طبیعی ضد حساسیت هستند و هیچ آسیبی به کودک شما نمی رسانند. هنگام انتخاب جنس سارافن کودک مقاومت لباس را نیز در نظر بگیرید.

 

کودک شما قرار است این لباس راحتی را در خانه بپوشد. کودکان فعالیت بسیار زیادی دارند و به خاطر همین فعالیت بالا و بازی‌های زیاد، لباس‌های راحتی آنها باید مقاومت بالایی داشته باشد تا به مرور زمان پاره نشوند و آسیب نبینند.

 

نکته دیگر این است که کودک هنگام غذا خوردن لباس‌هایش را زیاد لک می‌کند. جنس لباس بچه گانه باید طوری باشد که در اثر شستشوی زیاد نیز از بین نرود. سعی کنید از سارافون نخی‌ و نخ‌پنبه دخترانه استفاده کنید که بسیار لطیف هستند.

 

برای زمستان نیز سارافن دخترانه پشمی خانگی می‌تواند انتخابی زیبا و شیک باشد و البته در روزهای سرد، فرزند شما را گرم نگاه دارد. کتان نیز جنس بسیار مرغوبی است که برای بهار و پاییز مناسب است. سارافون کتان دخترانه هم بسیار جذاب است و هم مقاومت بالایی دارد.

 

استایل زیبا توی خانه با سارافون راحتی

 

اینکه شما به لباس‌های دختر خود در خانه نیز اهمیت بدهید و او همیشه ظاهر آراسته و شیکی داشته باشد مهم است. زیرا این موضوع بر روی روحیه او نیز اثر می‌گذارد. اما سارافون بچه گانه که صرفا یک نوع پیراهن ساده است.

 

چگونه با یک سارافون ساده تیپی زیبا بیافرینیم؟ جواب ساده است. شما می‌توانید سارافون خانگی را با تنها یک تل و یا گل سر ست کنید. فراموش نکنید که در تابستان از یک صندل دخترانه بچه گانه شیک برای او نیز استفاده کنید.

 

در فصول سرد علاوه بر استفاده از صندل‌های پوم دار زیبا و یا جوراب‌های پشمی ضخیم، می‌توانید روی سارافون کودک خود یک ژاکت راحتی راحت بپوشانید. این گونه هم سردش نمی‌شود و هم استایلش کامل می‌شود.

 

به جای پوشیدن ژاکت می‌توانید یک لباس گرم برای زیر سارافون او نیز انتخاب کنید. یک بلوز نرم و گرم که رنگ آن هماهنگ با رنگ سارافن زمستانی دخترانه باشد می‌تواند این تیپ و استایل را متفاوت و زیبا کند.

با سارافون دخترانه توی خونه هم شیک‌پوش باش!

طرح ‌های جذاب سارافون بچه گانه

 

ساده‌ترین مدل سارافون دخترانه راحتی و خانگی شیک در واقع همان سارافن بدون طرح است. ممکن است که به نظر شما بدون طرح بودن سارافن برای کودک جذاب نباشد اما این گونه نیست. وقتی شما زیر این لباس بچه گانه بر تن کودک خود یک لباس آستین بلند طرح دار چهارخانه و یا گلدار بپوشانید، متوجه می‌شوید که این مدل نیز از جذاب‌ترین مدل‌های سارافن است حتی می‌توانید تل دخترتان را با طرح لباس آستین بلندی که قرار است زیر سارافون بپوشد، هماهنگ کنید.

 

اما در مورد انواع طرح دار سارافن باید گفت که کودک شما زیر این لباس باید لباس ساده و هماهنگ با رنگ لباس اصلی بپوشد. سارافن دخترانه گلدار، چهارخانه و آبرنگی از محبوب‌ترین و پر طرفدارترین انواع سارافن دخترانه می‌باشند. این سارافن‌ها چه در نوع طرح دار و چه در نوع ساده می‌تواند تزییناتی با پاپیون، پوم و یا  تور داشته باشند.

 

بدون آستین و با یقه

 

سارافن آستین ندارد. یعنی معمولاً به صورت آستین حلقه‌ای تولید می‌شود. همین امر است که حتی بزرگسالان از این لباس به عنوان مانتو نیز استفاده می‌کنند و به مدل جلو باز سارافن، مدل مانتویی نیز می‌گویند این مدل از جلو با دکمه و یا زیپ باز و بسته می‌شود.

 

ممکن است در دو طرف این لباس راحتی و خانگی دو بند وجود داشته باشد که از پشت به یکدیگر برسند و گره بخورند. سارافون می‌تواند جیب نیز داشته باشد. در مورد یقه این نوع لباس بچه گانه باید گفت که راحت‌ترین مدل آن  یقه گرد است.

 

اما به جز این مدل یقه‌ یقه ب ب نیز پر طرفدار می‌باشد. یقه نیز از هر نوعی که باشد می‌تواند تزییناتی مانند تور داشته باشد. گاهی اوقات تولید کنندگان برای زیباتر نشان دادن لباس دور یقه را چین دار می‌کنند.

 

رنگ چه نقشی در سارافون داره؟

 

سارافن لباسی است که قسمت زیادی از بدن را می‌پوشاند پس باید در انتخاب رنگ آن دقت کنید. رنگ‌های شاد و روشن برای کودکان مناسب هستند اما شما باید متناسب با رنگ پوست دختر دلبندتان، رنگ لباس او را انتخاب کنید. فراموش نکنید که لازم نیست لباس‌های خانگی را با رنگ‌های خنثی و پاستلی تهیه کنید.

 

کودک بیشترین اوقات خود را در خانه سپری می‌کند پس حتماً لباس‌های راحتی و خانگی او مهم‌تر از لباس‌های مجلسی و یا اسپرت او هستند. برای انتخاب رنگ حتما از فرزندتان کمک بگیرید. از ترکیب رنگ‌های گرم با هم و رنگ‌های سرد با یکدیگر غافل نشوید.

 

به قیمت مناسب و با کیفیت خوب!

 

می‌دانستید انواع مدل سارافون دخترانه راحتی و خانگی در هر طرح و رنگی قیمت‌ مناسبی دارند؟ یعنی شما می‌توانید با قیمت معقول و مناسب انواع مدل سارافون ایرانی را خریداری کنید. درست است که همه ما برای خرید انواع لباس‌های خانگی به دنبال قیمت مناسب هستیم اما به هیچ وجه کیفیت جنس را فدای قیمت نکنید؛

 

یعنی تمام تلاشتان را بکنید که لباس دختر خود را از جنس عالی با قیمت مناسب خریداری کنید. سایت لباس کودک تی تی گل ارائه دهنده‌ی انواع سارافن زیبا و ارزان دخترانه خانگی می‌باشد. کافی است که به این سایت مراجعه فرمایید و با کیفیت‌ترین و به روزترین سارافن‌های راحتی و خانگی را برای دختر دلبندتان انتخاب و تهیه کنید.