پارس ناز پورتال

با هدیه دادن گلدان تبلیغاتی فروش خود را متحول کنید!

با هدیه دادن گلدان تبلیغاتی فروش خود را متحول کنید!

هدایای تبلیغاتی نقش موثری در جذب و وفاداری مشتریان دارند، مخصوصاً اگر متفاوت و خلاقانه باشند. یکی از هدایایی که در این مطلب قصد داریم به شما معرفی کنیم، گلدان تبلیغاتی است. اگر به‌ دنبال یک هدیه منحصر به فرد و متفاوت هستید تا با کمک آن فروش کسب و کار خود را متحول کنید، از گلدان تبلیغاتی غافل نشوید!

 

گلدان تبلیغاتی؛ هدیه‌ای متفاوت و خلاقانه

 

یکی از برنامه‌های بسیار مهم جذب مشتریان و وفادار سازی آنها، اهدای هدایای تبلیغاتی است. همان طور که احتمالاً می‌دانید این هدایا تنوع بسیار بالایی دارند و تقریباً همه کسب و کارها از آنها استفاده می‌کنند.

 

یکی از گزینه‌هایی که اخیراً در مرکز توجه مدیران خلاق و آینده‌نگر قرار گرفته، گلدان تبلیغاتی است. گلدان‌های تبلیغاتی نسل جدید هدایای تبلیغاتی هستند که با هدف حمایت از محیط زیست و ارائه هدیه‌ای تأثیرگذار از دل طبیعت طراحی شده‌اند.

 

گلدان‌های تبلیغاتی قابلیت درج لوگو برند سازمانی و اتیکت تبلیغاتی شما را دارند و برای رویدادهای مهم نمایشگاهی، سمینارها، جشن‌های سازمانی و… یک هدیه ایده آل محسوب می‌شوند. این گلدان‌ها از جنس سرامیکی هستند. در روند تولید گلدان‌های سرامیکی از خاک مرغوب استفاده می‌شود و بستر بسیار مناسبی برای رشد گیاه محسوب می‌شوند.

 

گیاه گلدان‌های تبلیغاتی معمولاً از بین گونه‌هایی انتخاب می‌شود که قابلیت نگهداری در فضای بسته و آپارتمانی را داشته ‌باشد. شاید باورتان نشود، ولی هزینه‌ای که برای سفارش گلدان تبلیغاتی صرف می‌کنید با میزان تأثیرگذاری آن در مشتریان و متعاقباً فروش کسب و کار شما قابل مقایسه نیست و می‌تواند برند شما را در ذهن آنها ماندگار کند.

با هدیه دادن گلدان تبلیغاتی فروش خود را متحول کنید!

با انواع گلدان‌های تبلیغاتی آشنا شوید

 

گلدان‌های تبلیغاتی از نظر گونه گیاهی، ابعاد و اندازه، جنس گلدان و… با هم تفاوت دارند و از این جهت شما انتخاب‌های متنوعی را پیش‌رو دارید. البته با توجه به اینکه تعدادی از این گلدان‌ها طرفداران بیشتری دارند، در ادامه گزینه‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که بیشتر از آنها استقبال شده ‌است:

 

✔ گلدان تبلیغاتی کوچک

یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های گلدان تبلیغاتی برای ارائه به مشتریان، گلدان تبلیغاتی کوچک است. ابعاد این گلدان‌ها 16x7x7 سانتی‌متر و گونه گیاهی آنها از نوع هاوارتیا گورخری است. می‌توانید برای این گلدان‌ها، زیر گلدانی چوبی هم سفارش دهید که ظاهر زیباتری داشته ‌باشند.

 

برای نگهداری این گیاه از گلدان‌های سرامیکی استفاده می‌شود که امکان چاپ کوره‌ای لوگو برند اشخاص و سازمان‌ها را فراهم می‌کند. چاپ کوره‌ای به هیچ‌ عنوان پاک نمی‌شود و ماندگاری بالایی دارد. این گلدان‌ها قیمت فوق العاده مناسبی دارند و خیلی سریع آماده می‌شوند. اگر تعداد مشتریان شما زیاد است، ما این گلدان را پیشنهاد می‌کنیم.

 

✔ گلدان تبلیغاتی بزرگ

مدل پرطرفدار بعدی، گلدان تبلیغاتی بزرگ است. ابعاد این گلدان‌ها 22x11x11 سانتی‌متر است و نسبت به گلدان‌های کوچک، مقداری بزرگ‌تر هستند. برای گلدان‌های بزرگ از گونه گیاهی سانسوریا سبز پاکوتاه استفاده می‌شود. با توجه به اینکه زیر گلدانی چوبی کار آب دادن و نگهداری از گیاه را آسان می‌کند، معمولاً برای این گلدان‌ها نیز زیر گلدانی چوبی قابل سفارش است.

 

گلدان‌های بزرگ برای هدیه دادن در مراسم‌های مهم سازمانی، رویدادها (نوروز، سالگرد تأسیس، جشن تقدیر و…) و حتی هدیه به مهمان‌های ویژه مناسب هستند. برای نگهداری گیاه گلدان‌های بزرگ نیز مانند گلدان‌های کوچک از ظروف سرامیکی لعابی با چاپ کوره‌ای استفاده می‌شود.

 

شما می‌توانید انواع گلدان تبلیغاتی را بدون زیر گلدانی و بسته‌بندی، فقط با زیر گلدانی چوبی و با بسته‌بندی کامل سفارش دهید. ارمغان گرافیک یکی از مجریان انواع گلدان تبلیغاتی با بهترین قیمت و کیفیت است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به نشانی http://armaghangraphic.com/ مراجعه کنید.

با هدیه دادن گلدان تبلیغاتی فروش خود را متحول کنید!

 

4 مزیت گلدان تبلیغاتی برای بهبود فروش کسب و کار شما

 

اگر انتخاب شما برای هدیه تبلیغاتی به مشتریان گلدان‌های زیبای تبلیغاتی هستند، لازم است به طور مفصل با مزایای هدیه‌ای که انتخاب کرده‌اید، آشنا شوید. این مزایا عبارتند از:

 

1. انتخاب هدیه‌ای متفاوت و خلاقانه

اولین مزیت هدیه دادن گلدان تبلیغاتی، خلاقانه و متفاوت بودن آن نسبت به گزینه‌هایی است که رقبای شما انتخاب می‌کنند. اغلب شرکت‌ها برای انتخاب هدیه تبلیغاتی یا به ‌دنبال انتخاب ماگ، خودکار، سالنامه و کیف هستند یا به ‌دنبال هدایایی فرهنگی و دیجیتال مانند کتاب و فلش مموری، اما گلدان تبلیغاتی یک هدیه کاملاً متفاوت و دوست داشتنی است و طبیعتاً همه آن را دوست دارند.

 

2. ماندگاری در ذهن و قلب مشتریان

گل‌ها و گیاهان را همه دوست دارند، بنابراین وقتی گلدان تبلیغاتی را به‌ عنوان هدیه انتخاب می‌کنید، دقیقاً به قلب مشتریان خود نفوذ می‌کنید. با هدیه دادن گلدان تبلیغاتی، برند شما هر روز در مقابل چشمان مشتری یا افراد جدید قرار دارد و به‌ واسطه انرژی مثبت گیاه، احساس آنها نسبت به برند شما نیز خوب و مثبت خواهد شد.

 

3. تبلیغات عالی با هزینه کم

همان طور که احتمالاً می‌دانید روش‌های مختلف تبلیغات و بازاریابی هزینه‌های سنگین و قابل توجهی دارند، ولی گلدان تبلیغاتی این گونه نیست. سفارش انواع گلدان تبلیغاتی حتی در نوع بسته‌بندی کامل نیز همچنان نسبت به سایر روش‌ها اقتصادی و مقرون به‌صرفه و در عین حال متفاوت و جذاب است. این هدیه خاص به‌ویژه برای مراسم‌های مهمی مانند نمایشگاه‌ها، سمینارها و برنامه‌های سازمانی عالی است.

 

4. جذب مشتریان جدید

فضاهای جدید مانند نمایشگاه‌های تخصصی بستر ایده آلی برای جذب مشتریان جدید هستند. با انتخاب گلدان تبلیغاتی برای هدیه دادن در رویدادهای این‌ چنینی، می‌توانید درهای جدیدی را به روی کسب و کار خود باز کرده و مشتریان جدیدی را جذب کنید.

 

نکات مهم سفارش خرید گلدان تبلیغاتی

 

اگر تصمیم دارید برای بهبود فروش کسب و کار خود هدیه تبلیغاتی متفاوتی را انتخاب کنید و گزینه مورد نظر شما گلدان تبلیغاتی است، می‌توانید همین حالا با دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان ارمغان گرافیک، بهترین گلدان تبلیغاتی را انتخاب کنید. البته لازم است چند نکته مهم را در نظر داشته‌ باشید:

 

1- برای گلدان‌های کوچک گیاه هاوارتیا گورخری و برای گلدان‌های بزرگ گیاه سانسوریا سبز پاکوتاه انتخاب می‌شود. زیرا تیم متخصص مجموعه ارمغان گرافیک با بررسی و تحقیق طولانی به این نتیجه رسیده‌ است که این گیاهان با آب و نور بسیار کم محیط‌های اداری بسیار سازگار هستند و عمر طولانی‌تری نسبت به سایر گونه‌ها دارند.

 

در موارد خاص و به درخواست مشتری، با پرداخت هزینه اضافی امکان تعویض گیاه با هر گیاه دلخواهی وجود دارد، اما ارمغان گرافیک ضمانتی برای ماندگاری گیاه نخواهد داشت.

 

2- شما می‌توانید گلدان‌ها رو بدون بسته‌بندی تحویل بگیرید، اما برای حمل و نقل راحت، جلوگیری از خراب شدن گیاهان و زیباتر شدن هدیه با روبان هم رنگ لوگوی شما، بهتر است محصول را با بسته‌بندی کامل تحویل بگیرید.

 

3- اگر در تهران مستقر نیستید، امکان ارسال این محصول به اقصی نقاط ایران توسط باربری وجود دارد. فقط باید در زمان سفارش ذکر کنید که ارسال به شهرستان است تا محصول به‌ صورت ویژه بسته‌بندی شود و ریزش خاک به داخل بسته‌بندی را نداشته باشیم.