پارس ناز پورتال

با کیفیت ترین تلویزیون 2022 سامسونگ 65 اینچ مدل 65QN95A وارد بازار شد!

با کیفیت ترین تلویزیون 2022 سامسونگ 65 اینچ مدل 65QN95A وارد بازار شد!

تلویزیون 65 اینچ سامسونگ 65QN95A

تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 65QN95A یکی از بهترین تلویزیون‌های برند سامسونگ است. این تلویزیون‌ محصول جدیدی می‌باشد که در سایز مناسب قرار دارد و از سوی دیگر به دنیایی از امکانات و قابلیت‌های مختلف مجهز شده است.

 

تلویزیون QN95A در زمینه کیفیت تصویر به فناوری‌ 4K مجهز شده است و می‌تواند با داشتن قابلیت مینی ال ای دی Mini LED و فناوری QLED تمامی تصاویر به بهترین شکل ممکن ارائه دهد. قیمت تلویزیون سامسونگ 65 اینچ نسبت به دیگر برندها مناسبتر است و این برنده توانسته رضایت افراد زیادی را به خود جلب کند.

 

این تلویزیون نرخ رفرش ریت 120 هزتر دارد و صحنه‌های اکشن و ورزشی را با کیفیت بسیار بالایی نمایش می‌دهد به همین دلیل هیچ‌گونه تاری و تاخیر بر روی صفحه نمایش تلویزیون وجود ندارد. تلویزیون QN95A در سال 2021 تولید شده است و به جدیدترین امکانات و قابلیت‌های مجهز شده است.

 

این محصول علاوه بر کیفیت تصویر عالی، 70 وات توان صوتی دارد. این سیستم صوتی قدرتمند به راحتی می‌تواند رضایت شما را جلب کند. برای اطلاعات از قیمت تلویزیون و مشاهده ی بهترین تلویزیون های سامسونگ 2022 میتوانید وارد سایت دبی کوچولو شوید.

 

برای دیدن لیست قیمت جدیدترین و بهترین تلویزیون های سامسونگ سال 2022 میتوانید این عبارت را داخل گوگل سرچ کنید و روی لینک اول کلیک کنید : قیمت تلویزیون سامسونگ در سایت رکسوند

با کیفیت ترین تلویزیون 2022 سامسونگ 65 اینچ مدل 65QN95A وارد بازار شد!

 در مورد تلویزیون 65QN95A نباید از قابلیت‌های اسمارت را چشم‌پوشی کنیم. تلویزیون هوشمند سامسونگ 65QN95A به قابلیت‌های اسمارت مجهز شده است و می‌تواند یک زندگی هوشمند را برای شما فراهم کند. این تلویزیون دارای قابلیت اتصال به اینترنت است و  ریموت کنترل هوشمند دارد.

 

ریموت کنترل این محصول به گونه ای طراحی شده است که شما می‌توانید آن را در مقابل نور خورشید قرار دهید و پنل خورشیدی ریموت کنترل انرژی مورد نیاز آن را تامین می‌کند به همین دلیل نیاز به برق و باتری ندارد و در مصرف برق نیز صرفه جویی کرده است. اگر قصد خرید تلویزیون جدید سامسونگ 65QN95A را دارید تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

 

طراحی تلویزیون 65 اینچ سامسونگ QN95A

تلویزیون 2021 سامسونگ مدل 65QN95A به صورت AirSlim طراحی شده است. خرید تلویزیون سونی مخصوصا تلویزیون های سامسونگ سری QN برای افرادی که قصد خرید تلویزیون دارند اولویت زیادی دارد. این طراحی کاملا کاربردی است و از سوی کاربران با استقبال بسیار گسترده ای روبرو بوده است.

 

تلویزیون 65 اینچ سامسونگ QN95A ضخامت بسیار کمی دارد و میزان ضخامت این تلویزیون در بیشترین حد خود ضخامت 2 سانتیمتر می‌رسد. این میزان کاملاً کم است و باعث می‌شود زمانیکه این محصول را به دیوان متصل می‌کنید جذابیت خاصی را برای خانه تان ایجاد کند. پایه تلویزیون 65QN95A از نوع پایه وسط است و به صورت صفحه ای طراحی شده است.

 

بدنه تلویزیون هوشمند سامسونگ 65QN95A به رنگ مشکی می‌باشد و حتی فریم مشکی باعث شده است این تلویزیون جذابیت خاصی داشته باشد. پایه تلویزیون از جنس تیتانیوم یا کربنی می‌باشد. در تلویزیون هوشمند سامسونگ 65QN95A فقط یک کابل به تلویزیون متصل می‌شود و شما می‌توانید باکس پورت ها را در هر جایی در اطراف تلویزیون تنظیم نمایید.

 

به همین دلیل اطراف تلویزیون شلوغی و به هم ریختگی وجود ندارد. هر زمانی که شما را تلویزوین 65QN95A را به دیوار متصل می‌کنید به راحتی به پورت ها و درگاه‌های ارتباطی دسترسی خواهید داشت. دکمه‌هایی که در قسمت کنترلی زیرتلویزیون قرار گرفته است در تلویزیون 65QN95A در سمت راست و در کنار قرار گرفته اند.

 

کیفیت تصویر تلویزیون QLED سامسونگ 65QN95A

 تلویزیون QN95A سایز 65 اینچ به صفحه نمایش VA مجهز شده است. این نوع صفحه نمایش معمولا از زاویه دید کمتری دارد اما تمامی تصاویر با کنتراست بالایی نمایش می‌دهد. زمانی که شما به صورت مستقیم در مقابل تلویزیون بنشینید و زاویه دید مستقیم داشته باشید تمامی تصاویر با کیفیت بالایی دریافت می‌کنید.

 

اما زمانی که زاویه شما غیرمستقیم باشد که به کناره‌های تلویزیون بروید معمولا میزان کیفیت رنگ و روشنایی پنل صفحه نمایش تلویزیون کاهش می‌یابد. تلویزیون 65QN95A تمامی تصاویر با کنتراست بالا و رنگ مشکی عمیق نمایش می‌دهد.

با کیفیت ترین تلویزیون 2022 سامسونگ 65 اینچ مدل 65QN95A وارد بازار شد!

تلویزیون هوشمند سامسونگ QN95A به فناوری Ultra -Viewing Angle مجهز شده است و می‌تواند تا حدودی مشکل زاویه دید کم را برطرف کند. این تلویزیون به فناوری مینی ال ای دی Mini LED مجهز شده  لامپ های ال ای دی بسیار ریزی دارد که می‌تواند نور صفحه نمایش تلویزیون را تامین کنند.

 

زمانی که رنگ مشکی قرار است ارائه شود این لامپها خاموش می‌شوند. تلویزیون 65QN95A به کیفیت تصویر فورکا مجهز شده است و می‌تواند حالت‌های مختلفی از تصاویر را برایتان ارائه و مبنای هوش مصنوعی عمل می‌کند و با داشتن فناوری HDR می‌تواند کنتراست و جزئیات تصاویر آن افزایش دهد.

 

زمانی که شما تلویزیون 65QN95A را مشاهده می‌کنید تصاویر را به صورت واقعی دریافت می‌کنید. تلویزیون می‌تواند محتوای فورکا بهترین شکل ممکن ارائه دهد. اما اگر محتوای فورکا نداشته باشد این 65QN95A محتواهای پایین‌تر را نیز ارتقا می‌دهد.

 

اگر کیفیت تصویر تلویزیون خیلی براتون مهمه میتوانید وارد لینک زیر بشید تا تلویزیون های سامسونگ 2022 که بهترین کیفیت تصویر رو دارند براتون بیاره :

https://rexond.com/product-category/tv/brand-tv/samsung/

 

سیستم صوتی تلویزیون 65QN95A

تلویزیون اسمارت سامسونگ QN95A 70 وات توان صوتی دارد. این تلویزیون را اسپیکر‌های قدرتمندی دارد و به ساب ووفر با کیفیت نیز مجهز شده است. این محصول اسپیکر‌های بسیار زیادی دارد و به دو ساب ووفر قدرتمند مجهز شده است.

 

ساب ووفرها صدای با دامنه فرکانس پایین را منتشر می‌کند به همین دلیل صدای بم با کیفیت بسیار بالایی ارائه می‌شود. فناوری که بر قدرت کیفیت صوتی این محصول موثر است فناوری دالبی اتموس می‌باشد. صدای ارائه شده از تلویزیون به صورت سه بعدی و کاملا فراگیر است.

 

همچنین زمانی که بخواهید سیستم صوتی تلویزیون را ارتقا بدهید می‌توانید ساندبار یا بلندگوهای بلوتوثی به تلویزیون متصل کنید. در این صورت تعداد کانال‌های صوتی افزایش می‌یابد و صدا با قدرت بیشتری ارائه می‌شود. تلویزیون 65QN95A در زمینه کیفیت صوتی حرف اول را می‌زند و فناوری‌های مختلف مجهز شده است.

با کیفیت ترین تلویزیون 2022 سامسونگ 65 اینچ مدل 65QN95A وارد بازار شد!

امکانات و قابلیت‌های تلویزیون 65QN95A

تلویزیون 2021 سامسونگ 65QN95A به نسخه 6 سیستم عامل تایزن مجهز شده است. این نسخه کارایی بسیار بالایی دارد و از نظر سرعت نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن عمل می‌کند اما منوی این ورژن در مقایسه با نسخه‌های قبلی متفاوت است. به همین دلیل در کوتاه‌ترین زمان ممکن به همه چیز دسترسی خواهید داشت.

 

بر روی منوی تلویزیون‌ دسترسی های مختلفی طراحی شده است و بر روی ریموت کنترل دکمه‌هایی وجود دارد که به راحتی می‌توانید هر آنچه که می‌خواهید دسترسی داشته باشید. می‌توانید سایر دستگاه‌ها را نیز به تلویزیون 65QN95A متصل کنید.

 

می‌توانید دستگاههای برند اپل را نیز به تلویزیون متصل کنید و اطلاعات و داده‌های خود را به اشتراک بگذارید.قابلیت اتصال به اینترنت از مهمترین ویژگی‌های تلویزیونی ال ای دی سامسونگ 65QN95A می‌باشد.

 

این تلویزیون به چهار پورت HDMI و دو عدد پورت USB مجهز شده است. می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان و مشاهده جزئیات تلویزیون 65 اینچ سامسونگ QN95A به فروشگاه اینترنتی رکسوند مراجعه نمایید.

 

برای دریافت لیست قیمت تمامی تلویزیون های سال 2021 و 2022 میتوانید عبارت زیر را داخل گوگل سرچ کنید و وارد لینک اول بشید : قیمت تلویزیون در سایت رکسوند.