پارس ناز پورتال

بخارشوی چیست؟ برای خرید بخارشوی به کجا مراجعه کنیم؟

بخارشوی چیست؟ برای خرید بخارشوی به کجا مراجعه کنیم؟

آیا در مورد جادوی تمیز کردن با بخار شنیده‌اید اما اطلاعات زیادی در رابطه با آن ندارید؟ در اینجا به صورت کامل در رابطه با آن صحبت می‌کنیم. بخارشوی‌ها ابزار نهایی برای تمیز کردن و ضد عفونی کردن بسیاری از فضاهای داخل و خارج از خانه شما هستند.

 

تمیز کردن با بخار 99.99 درصد از باکتری‌ها، کپک‌ها و ویروس‌ها را در هنگام تماس از بین می‌برد.  یک مزیت بزرگ برای بخارشوی این است که برای خانواده شما و محیط زیست ایمن تر هستند.

 

از آنجایی که بخارشوی ها برای داشتن یک خانه به طور طبیعی تمیز فقط به آب و گرما نیاز دارند، می‌توانید با خرید و نگهداری مواد شیمیایی در خانه خداحافظی کنید. پس در نهایت بخارشوی چیست؟ برای خرید بخارشوی به کجا مراجعه کنیم؟

 

بخارشوی‌ها چگونه کار می کنند؟

همه بخارشوها تقریباً یکسان عمل می کنند. پس از روشن شدن، آب فراتر از نقطه جوش گرم می‌شود و بخار گرم شده از یک پیوست خارج می‌شود. این بخار آب تحت فشار نه تنها کثیفی را از بین می‌برد، بلکه آلرژی‌ ها و باکتری ها را نیز از بین می‌برد، کپک ها، کنه های گرد و غبار و حتی ساس را از بین می‌برد. از آنجایی که بخار دارای مولکول‌های بخار کوچکی است، می‌تواند به منافذ سطح نفوذ کند تا تمیزی عمیق را انجام دهد.

بخارشوی چیست؟ برای خرید بخارشوی به کجا مراجعه کنیم؟

انواع دستگاه های بخارشوی

محبوب ترین سبک های بخارشوی برای مصارف خانگی در زیر برای شما شرح داده شده‌اند:

 

بخارشوی کرشر مدل SC3 Easy Fix

بخارشوی کارچر مدل SC3 Easy Fix بسیار امن، ساده، و مقرون به‌صرفه است. شاید در ابتدا به نظرتان قیمت بخارشوی قیمت بالایی باشد؛ اما وقتی بدانید که با کمک بخارشوی چقدر می‌توانید در مصرف آب، زمان و مواد شیمیایی صرفه‌جویی کنید آنوقت است که متوجه خواهید شد.

 

نظافت با کمک بخار آب نه تنها مقرون به صرفه است بلکه به محیط‌زیست نیز کمک خواهید کرد. بخارشوی SC3 ایزی فیکس کارشر از جمله تولیدات پرطرفدار این کمپانی است که برای تمیز کردن سطوح مختلف به کار برده می‌شود.

 

این مدل دارای امتیازات مثبت است که باعث خواهد شد تا کاربر قانع شود آن را برای تمیز کردن سطوح گوناگون مورد استفاده قرار دهد. از جمله این امتیازات نصب و جدا کردن آسان حوله به نازل زمین است. این عملیات را شما به سرعت و بدون دخالت دست می‌توانید انجام دهید.

 

همچنین بخارشوی SC3 ایزی فیکس کارشر دارای قفل کودک و طراحی خاص مخزن آب است؛ با توان حرارتی 1900 وات و پرتاب قدرت بخار آب 3.5 بار که باعث می‌شود سطح مورد نظر را با بهترین کیفیت تمیز و از هر گونه باکتری پاکسازی کند.

 

خرید بخارشوی کرشر مدل SC3 Easy Fix

بخارشوی کرشر مدل SC4 Easy Fix

محبوبیت بخارشوی موجب شده تا در سال‌های اخیر بسیاری این وسیله را جزو جدایی ناپذیر در لوازم خانگی‌شان بدانند. به همین دلیل نیز کمپانی‌های گوناگون در دنیا دست به کار شده‌اند تا بهترین بخارشوی‌ها با بهترین کیفیت و کارایی را تولید کنند.

 

ارمغان این اتفاق تولید انواع بخارشوی‌هایی با کیفیت و قابلیت‌های متفاوت است و مصرف‌کنندگان می‌توانند در برابر طیف وسیعی از بخارشوی‌های گوناگون قرار بگیرند و از میان آنها به بخارشوی مدنظرشان دست پیدا کنند. بخار شوی SC4 ایزی فیکس کارشر از جمله بهترین تولیدات این کمپانی در زمینه تولید بخارشوی است.

 

این مدل برای تمیز کردن سطوح مختلف طراحی شده است و به خوبی می‌تواند محیط را عاری از هرگونه باکتری کند. همچنین نصب و جدا سازی حوله به نازل زمین در بخارشوی کارچر مدل SC4 Easy Fix از بخارشوی در نظافت منزل استفاده کنند بر روی این مدل از بخارشوی کارشر هم‌نظر هستند.

 

2 هزار وات توان حرارتی، 3.2 بار قدرت پرتاب، شلنگ 2 متری،‌سیم 4 متری، مخزن یدکی، سیستم رسوب زدایی، سوپاپ اطمینان، کنترل جریان بخار و… از جمله مشخصات این مدل است که با مقایسه آن با سایر مدل‌های کارشر کاربر را می‌تواند به این نتیجه برساند که در انتخاب خود اشتباه نکرده است و یکی از بهترین گزینه‌های بخارشوی کارشر را با خود به خانه می‌برد.

 

خرید بخارشوی کارچر مدل sc4

بخارشوی کرشر مدل SC2 Easy Fix

یکی از بهترین تولیدات کارشر در زمینه بخارشوی، ا بخارشوی کرشر مدل SC2 Easy Fix است که برای تمیز کردن سطوح مختلف به کار برده می‌شود. این بخارشوی به دلیل آنکه وسایل و از جمله حوله آن به سرعت نصب و جدا می‌شود مورد استقبال قرار گرفته و علاوه بر این چون قدرت حرارتی بالایی دارد در سبد خرید بسیاری از کسانی که به دنبال یک بخارشوی حرفه‌ای هستند قرار می‌گیرد.

 

باتوجه به آنچه گفته شد بخارشوی SC2 ایزی فیکس کارشر دارای 1500 وات توان حرارتی، حداکثر فشار بخار 3.2 بار، 2 متر شلنگ، 4 متر سیم، قفل کودک، سیستم رسوب‌زدایی، سوپاپ اطمینان، کنترل جریان بخار و… است که کار را برای کاربر بسیار ساده و حتی لذت‌بخش کرده است. چون دیدن نتیجه پس از کار کردن با این بخارشوی بسیار رضایت‌بخش خواهد بود.

 

خرید بخارشوی کارچر مدل sc2

هنگام بررسی گزینه های خود سه چیز را باید در نظر داشته باشید:

 

نیازهای تمیز کردن شما: به نحوه استفاده از بخارشوی خود فکر کنید. در صورت وجود، به چه پیوست هایی نیاز دارید؟

 

وزن و اندازه: هنگام مقایسه بخارشوی ها به خصوص مدل های دستی به وزن توجه کنید. اندازه را نیز در نظر بگیرید. آیا جایی برای نگهداری بخارشوی دارید؟

 

تعمیر و نگهداری: اگر از آب لوله کشی در بخارشوی خود استفاده می کنید، ممکن است پس از استفاده نیاز به حذف مقداری مواد معدنی و رسوب داشته باشد. نظرات مصرف کنندگان را در مورد بخارشوی مورد نظر خود بررسی کنید و ببینید آیا شکایت هایی وجود دارد که تمیز کردن آن دشوار است یا خیر.

بخارشوی چیست؟ برای خرید بخارشوی به کجا مراجعه کنیم؟

از کجا بخارشوی بخریم؟

برای خرید بخارشوی می‌توانید به فروشگاه‌های لوازم خانگی مراجعه کرده و نسبت به خرید آن اقدام نمایید. اما اگر شاغل هستید یا وقتی برای خرید حضوری ندارید، می‌توانید بخارشوی را از وب سایت‌های معتبر به صورت آنلاین بخرید.

 

وب سایت tfshops  با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی فروش بخارشوی کرشر (کارچر) بخارشوی‌های باکیفیت را به شما ارائه می‌دهد. برای خرید از این وب سایت کافی‌ست tfshops را در گوگل سرچ کرده و به وب سایت‌ آن‌ها منتقل شوید.