پارس ناز پورتال

برترین لوازم مخصوص اسباب کشی در “فروشگاه ایزی پک”

برترین لوازم مخصوص اسباب کشی در “فروشگاه ایزی پک”

فروشگاه لوازم اسباب کشی ایزی پک

اگر بخواهیم تمام پروسه اسباب کشی را خرد کنیم و به هرکدام بطور جداگانه بپردازیم، باید بگوییم که تهیه متریال بسته بندی یکی از مهمترین بخش های یک اثاث کشی به شمار میرود. زیرا که تمام وجودیت اثاث ما و عدم آسیب دیدن آنها مدیون این متریال مصرفی میباشد.

 

فرض کنید در هنگام تهیه این لوازم کوتاهی کنیم تا از وسایل دست دوم جهت بسته بندی وسایلمان استفاده نماییم، در پایان جابجایی چه بلایی سر اثاث خانه میاید؟ حتما خودتان مشکلتان مانند آسیب دیدن وسایل شکستنی را در جابجایی چشیدید، به همین دلیل در این مقاله به بهترین وسایل اسباب کشی میپردازیم تا شما را با محافظ لوازمتان آشنا کنیم.

برترین لوازم مخصوص اسباب کشی در "فروشگاه ایزی پک"

لازم به ذکر است که در این مقاله شرکت ایزی پک ما را یاری کرده و با در اختیار گذاشتن لوازم فروشگاهشان و توضیحات جامع درباره متریال بسته بندی، کمک کرده تا مقاله مفید و با کیفیتی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 

بهترین وسایل اسباب کشی کدام است؟

 

بهترین لوازم اسباب کشی وسایلی است که به درد شما بخورد. یعنی اگر قصد بسته بندی ظروف شکستنی را داشته باشید، قاعدتا بقچه لباس که به کار شما نمیاید و باید از ترکیب پلاسیتک حبابدار و کارتن اسباب کشی استفاده کنید. تازه علاوه بر اینها جنس و نوع متریال مصرفی هم حایز اهمیت است، اینکه چه محصولی را از کجا تهیه میکنید و آیا دست دوم باشید یا خیر… راستی نگویید که هنوز هم از متریال دست دوم و کارتن های موز استفاده میکنید!!!

 

انواع متریال بسته بندی

 

شرکت ایزی پک به عنوان فروشگاه آنلاین اسباب کشی تمامی محصولات درجه یک بسته بندی را عرضه کرده تا تمامی افراد بتوانند با کمک این لوازم یک بسته بندی ایمن و اسباب کشی آسانی داشته باشند. در ادامه تک تک محصولات ایزی پک را معرفی میکنیم:

 

کارتن اسباب کشی

 

کارتن اسباب کشی که اصلی ترین رکن اثاث کشی به حساب می‌آید، هم برای جابجایی راحتتر به کار می‌آید و هم برای ایمنی وسایل خانه شما. حالا اینکه چه سایز کارتنی برای کدام وسیله ما مورد استفاده قرار میگیرد را در ادامه آورده ایم. در ادامه، مجموعه ایزی پک کارتن های خودش را با سایزبندی و طریقه مصرف در اختیار ما قرار داده تا به شما در حل این مشکل کمک کنیم.

 

کارتن اسباب کشی سایز کوچک

ابعاد این جعبه بسته بندی ۵۰ ×۴۰×۳۵ سانتی متر است و همچنین فضای داخلی این کارتن ۵۵ لیتر می باشد. حداکثر وزنی که کارتن سایز کوچک تحمل می‌کند 30 کیلوگرم است و برای بسته بندی وسایل کوچک منزل کثل انواع مجسمه ، ظروف شکستنی و … مورد استفاده قرار میگیرد.

برترین لوازم مخصوص اسباب کشی در "فروشگاه ایزی پک"

کارتن اسباب کشی سایز بزرگ

ابعاد این کارتون اسباب کشی ۵۰×۵۰×۶۵ سانتی متر است و همچنین حجم فضای داخلی در این کارتن ۱۳۰ لیتر می باشد. حداکثر وزنی که این کارتن اسباب کشی می تواند تحمل کند 30 کیلوگرم است و برای بسته بندی وسایل بزرگتر منزل همچون قطعات کامپیوتر و الکترونیکی ، لوازم بزرگتر آشپزخانه ، ظروف پلاستیکی و دکوری مورد استفاده قرار میگیرد.

 

کارتن اثاث کشی سایز متوسط

ابعاد این کارتون مخصوص اسباب کشی ۵۰×۵۰×۵۰ سانتی متر است. همچنین حجم فضای داخلی در این کارتن ۹۸ لیتر می باشد .حداکثر وزنی که این کارتن بسته بندی وسایل منزل میتواند تحمل کند ۳۰ کیلوگرم خواهد بود.موارد استفاده از کارتن سایز متوسط در مواردی همچون بسته بندی خرده ریزهای داخل آشپزخانه ، مواد غذایی داخل کابینت ها ، مواد شوینده، ظروف شکستنی خواهد بود.ابعاد داخلی این سایز کارتن ۴۶×۴۶×۴۶ میباشد.

 

کارتن اثاث کشی مخصوص حمل کتاب

ابعاد این کارتن ۳۵×۳۵×۳۳ سانتی متر است . حجم فضای داخلی در این کارتن ۳۴لیترمی باشد. همچنینحداکثر وزنی که این کارتن بسته بندی وسایل منزل میتواند تحمل کند ۳۰کیلوگرم خواهد بود.موارد استفاده از کارتن اسباب کشی حمل کتاب در مواردی همچون جمع آوری و بسته بندی برای اسناد و اوراق ارزشمند, مناسب برای حمل انواع کتاب, مناسب برای حمل داخلی و فریت بار و جمع اوری لوازم آرایشی و بهداشتی خواهد بود.

 

پلاستیک حبابدار

 

پلاستیک حبابدار یا بابل رپ یکی دیگر از لوازم اثاث کشی به حساب می‌آید که برای لایه پیچی و بسته بندی و ایمن سازی لوازم خانه بکار می‌آید. یکی دیگر از لوازمی که ما در فروشگاه اثاث کشی خود ارائه دادیم پلاستیک حبابدار می‌باشد. این نایلون حباب دار می‌تواند تا 80% از ضربات احتمالی به وسایل شما جلوگیری کند.

 

به اینصورت که ابتدا لوازم شکستنی و تزیینی منزل را با استفاده از ضربه گیر لایه پیچی می‌کنید و پس از محکم کردن آن با استفاده از چسب پهن داخل کارتن های 5 لایه می‌گذارید. به این روش تمامی خرده ریزهای آشپزخانه و سایر قسمت های خانه بطور کامل ایمن سازی شده تا در صورت بروز مشکل در پروسه جابجایی، آسیبی به وسایل شما وارد نشود.

 

بقچه لباس

 

بقچه لباس زیپ دار جز وسایل نسبتا پرفروش به حساب می‌‌آید. این وسیله کارآمد هم در زمان اسباب کشی مورد مصرف قرار میگیرد و هم برای نگهداری پوشیدنی های شما داخل کمد. درضمن برای جابجایی ملحفه و یا لوازم آرایش خود نیز میتوانید از سایزبندی مختلف بقچه لباس استفاده کنید. راستی یادتان باشد که ایزی پک این محصول را در سه جنس پارچه‌ای، برزنتی و جاجیم عرضه کرده که پیشنهاد ما برای جابجایی استفاده از جنس برزنت این بقچه لباس است.

برترین لوازم مخصوص اسباب کشی در "فروشگاه ایزی پک"

چسب پهن

 

چسب پهن برای محکم کردن پلاستیک های حبابدار و ایمن سازی کارتن اثاث کشی بکار می‌رود. تقریبا همه ما حداقل دو رول چسب پهن هنگام بسته بندی لوازم خانه مصرف می‌کنید، ولی اینبار با مراجعه به فروشگاه اثاث کشی ایزی پک می‌توانید هر نوع چسبی که می‌خواهید را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. درضمن با وجود برچسب های رنگی می‌توانید کارتن‌های اسباب کشی را از هم تفکیک کنید، بطور مثال جعبه‌هایی که مختص آشپزخانه هستند را رنگ زرد از بقیه سوا کنید.

 

لوازم جانبی

 

در کنار ابزارهای کلیدی اسباب کشی، برخی از لوزام جانبی نیز می‌تواند در پروسه بسته بندی لوازم منزل کمک حالمان باشند، بطور مثال کاتر، چسب کش، کاغذ بسته بندی، طناب و… ما در فروشگاه ایزی پک تمام این ابزارها را درون سایت جای دادیم تا بتوانید دست پر از فروشگاه لوازم بسته بندی ما خارج شوید.