پارس ناز پورتال

برتر آموز: بهترین فرصت های شغلی سال 2022

برتر آموز: بهترین فرصت های شغلی سال 2022

حال که سال 2021 با تمام فراز و فرودهایش به پایان رسیده است، باید به دنبال بهترین فرصت های شغلی در سال 2022 باشیم تا بتوانیم خودمان در این حوزه ها تقویت کرده و بتوانیم درآمد زیادی از این طریق کسب کنیم.

 

به نقل از سایت آموزشی برتر آموز، با توجه به شیوع مجدد کرونا در اروپا و آمریکا، افراد زیادی هستند که کار خود را از دست داده اند و بزگترین اقتصادهای دنیا با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند. شما باید بتوانید در چنین موقعیتی برترین و پول ساز ترین حوزه های کسب و کاری را پیدا کرده و با آموزش دیدن در این حوزه ها بتوانید سهم بیشتری از آن بازار را در اخیتار بگیرید.

 

سایت آموزشی برتر آموز که یکی از سایت های برتر در حوزه آموزش در ایران است، اقدام به آموزش انواع مختلف مهارت ها در سایت خود کرده است که هر کسی می تواند با یادگیری آنها میزان درآمد خود را افزایش دهد.

 

برترین فرصت های شغلی در 2022 چه چیزهایی است؟

 

خودکار سازی خانه ها با استفاده از اینترنت

یکی از کارهایی که در سال 2022 و در سال های بعد از آن قطعا زیاد به کار خواهد آمد، خودکار کردن و هوشمند کردن خانه ها است. یعنی یک خانه به صورت کلی دارای اینترنت است و می توانید از بیرون از خانه کارهای مربوط به داخل خانه را انجام دهید.

 

برای پیاده سازی چنین طرح هایی ابتدا باید از طریق آموزش اتوکد طرح کلی خانه را بر روی نرم افزارها پیاده سازی کرد تا در بیرون از خانه نیز بتوان این کارها را انجام داد و در کنار آن طرح هوشمند سازی و توانایی ارتباط بین اجزای مختلف خانه را پیاده سازی کرد.

برتر آموز: بهترین فرصت های شغلی سال 2022

تصاویر و ویدئوهای 360 درجه

این حوزه به صورت کلی هنوز کشف نشده است و هنوز جای رشد آن بسیار زیاد است. افراد تصاویر عادی را با استفاده از دوربین های عکاسی می گیرند و با استفاده از آموزش فتوشاپ، سعی می کنند آن را ادیت کرده و یک عکس زیبا از آن دربیاورند.

 

اما تصاویر 360 درجه را با استفاده از دوربین های مخصوصی می گیرند که بتواند به صورت جزئی تمامی قسمت های یک تصویر را به نمایش درآورد. این صنعت پیشرو در زمینه های مختلفی نظیر املاک، بازی و گیم، سرگرمی و … کاربرد دارد.

 

خودروهای برقی

این نوع خودروها دیگر یک افسانه نیستند و افراد بسیاری هستند که در سراسر جهان از آن استفاده می کنند و همین باعث خواهد شد تا شغل های زیادی نیز به واسطه استفاده از همین وسایل در جهان ایجاد شود. این خودروها به دلیل پایداری و طول عمر بالایی نیز که دارند، بسیار مورد استفاده همگان قرار خواهند گرفت.

 

امنیت سایبری

با گسترش روز افزون شبکه های اجتماعی و استفاده از اینترنت، امنیت سایبری موضوعی است که هر روز توجه بیشتری به آن می شود. این حوزه با نام امنیت اطلاعات نیز شناخته می شود و وظیفه آن ایمن کردن کامپیوترها، سرورها و شبکه های مختلف مرتبط با اینترنت است.

 

از آنجایی که روز به روز حملات سایبری بیشتر و بیشتر می شود، یادگیری مهارت های مربوط به امنیت می تواند برای شما بسیار مفید باشد و از طریق آن می توانید درآمد خود را بسیار افزایش دهید.

 

بهینه سازی سایت ها

یکی دیگر از مواردی که کسب و کارهای مختلف به دنبال آن هستند، استخدام یک فرد با توانایی مدیریت سایت و بهینه سازی آن برای موتورهای جست و جو است. در واقع شخصی که این کار را انجام می دهد بر روی تمامی اصول سئو مسلط است و باید آموزش سئو را به خوبی دیده باشد تا بتواند این کارها را انجام دهد. سایت های زیادی نظیر برتر آموز، متمم و زومیت در زمینه آموزش سئو فعالیت می کنند.

برتر آموز: بهترین فرصت های شغلی سال 2022

تکنولوژی VR

این تکنولوژی در واقع یک محیطی شبیه به واقعیت را شبیه سازی می کند و به حقیقت تصویری معروف است. از این تکنولوژی برای کسب تجربه های عینی و نزدیک به واقعیت استفاده می شود. از این تکنولوژی می توان در صنایع مختلفی نظیر املاک، صنایع پزشکی و …  استفاده کرد. کسب و کاری که با استفاده از این تکنولوژی می توان راه اندازی کرد فروش تجهیزات و راه اندازی سیستم VR  است.   

 

کشاورزی عمودی

شاید برایتان جالب باشد که کشاورزی عمودی دیگر چه نوع کشاورزی است. این سبک از کشاورزی همیشه زنده خواهد بود و قرار نیست در گذر زمان از بین برود و یا به کسادی بخورد. جمعیت کره زمین مدام در حال افزایش است و به همین دلیل نیاز به غذا به صورت همیشگی برای انسان ها وجود دارد. بنابراین می توانید با استفاده از کشاورزی عمودی مقدار محصولات تولیدی خود را افزایش دهید.

 

کشاورزی عمودی به این صورت است که بجای کشت گیاهان در زمین و به صورت افقی، به صورت عمودی انجام می شود. این سبک از کشاورزی در بسیاری از شهرهای دنیا اجرایی شده است و در آینده نزدیک به دیگر کشورها نیز کشانده خواهد شد.

 

در کنار کشاورزی عمودی، باغبانی عمودی نیز شغلی است که در سال 2022 دنیا به سمت آن خواهد رفت.این مواردی که امروز بررسی کردیم، مواردی هستند که در سال 2022 بسیاری از کشورها به سمت آن خواهند رفت و شما می توانید به عنوان پیشروی آن باشید و از همین امروز شروع به تحقیقات درباره آن کنید.

 

منبع : برتر آموز