پارس ناز پورتال

بررسی هزینه ی طراحی سایت شرکتی در تهران

بررسی هزینه ی طراحی سایت شرکتی در تهران

امروزه هر کسب و کاری که داشته باشید نیاز به حضور آنلاین دارید. به دور از اینکه چه محصولی و یا خدماتی ارائه می کنید باید برای موفقیت در بخش تجاری به راه اندازی وبسایت نیز توجه ویژه داشته باشید. ایجاد وبسایت شرکتی در حال حاضر گزینه به صرفه و آسانی برای پیشبرد اهداف اقتصادی است.

 

شما در این فضا می توانید به صورت حرفه ای به فکر پیشرفت فعالیت و بحث کسب و کار خود باشید. چیزی که شما در بخش حضوری و به روش قدیمی به آن نمی توانید دست یابید. البته باید این موضوع را بیان کنیم که طراحی سایت شرکتی برای همه الزام شده است و به نوعی از حالت یک آپشن جدا دور می باشد. شما باید برای اینکه بتوانید شرکت پویا و فعال داشته باشید در بخش فضای اینترنت نیز حاضر باشید.

 

بنابراین همانطور که بیان نمودیم طراحی وبسایت شرکتی در تهران به یک الزام تبدیل شده است. اما سوالاتی نیز برای مشتریان همیشه وجود دارد که مهم ترین آن ها به دسته هایی مانند هزینه ی طراحی وبسایت شرکتی در تهران، بهترین مرکز طراحی سایت شرکتی، کدام روش برای طراحی سایت شرکتی مناسب است، می توان تقسیم بندی کرد.

 

برای اینکه بتوانید وبسایت قوی برای شرکت خود طراحی نمایید نیاز دارید تا با یک شرکت طراحی سایت حرفه ای همکاری نمایید. آن شرکت می تواند به خوبی از فضای رقابتی بازار شما آگاهی داشته باشد و همچنین به بهترین شکل سایت شما را طراحی نماید. حال مهم ترین نکات و سوالاتی که می تواند در زمان طراحی سایت شرکتی به شما کمک کند را با هم بررسی می کنیم.

 

ویژگی های مهم سایت شرکتی موفق

عناصر و ویژگی های مهم یک وبسایت شرکتی موفق را در پایین می پردازیم. یکی از مهم ترین بخش های مربوط به طراحی سایت شرکتی که قبل از اقدام به طراحی نیاز است تا آن را به صورت کامل معین نماییم. وبسایت شرکتی در هر حالتی نمی تواند موفق باشد بنابراین نیاز است تا ویژگی مهم و نکات مربوط به آن را بدانیم. طراحی ضعیف در هنگام راه اندازی وبسایت باعث می شود تا شما به آن اهداف موردنظر خود دست نیابید.

 

1- تعریف کامل از اهداف شرکت

بررسی هزینه ی طراحی سایت شرکتی در تهران

اولین چیزی که مخاطب با ورود به وبسایت شرکتی شما به دنبال آن می باشد، شرحی از شرکت شما است. یک توصیف مناسب از شرکت و اینکه در چه زمینه فعالیت دارند. شما می توانید بیان کنید که شرکت شما دارای چه خدماتی است و ارزش های کسب و کاری خود چه می باشد.

 

باید کاملاً قابل فهم باشد تا بتوانیم نشان دهیم به طور قابل ملاحظه ای مخاطب از فعالیت و اهداف شرکت شما اطلاعات کامل کسب نموده است. انگیزه موجود در شرکت را در بین کلمات خود قرار دهید به طوری که کامل بتواند از اشتیاقو هیجان اعضای فعال در شرکت پرده برداری کند.

 

2- انتخاب آدرس وبسایت مناسب

در عین جال که باید آدرسی خاص انتخاب نمایید، نیاز است تا به صورت حرفه ای از واژه ای کوتاه و به یادماندنی در آدرس وبسایت استفاده نمایید. برند شما بتواند به درستی در آن معرفی شود. استفاده از کلمات با چند املا و اینکه تعداد زیادی از وبسایت ها با این نام در اینترنت فعالیت داشته باشند نمی تواند گزینه مناسبی باشد.

 

بسته به این که در چه بخشی فعالیت می کنید می توانید از پسوند مناسب استفاده نمایید. اگر خود در این بخش متخصص نمی باشید، از کمک یک مشاور مناسب استفاده نمایید.

 

3- نقشه سایت ساده

اگر مخاطب شما وارد وبسایت شود به احتمال زیاد نیاز دارید تا وارد صفحات دیگر شود و در آن ها نیز پیمایش کند. برای اینکه بتوانید فضای مناسب و راحتی برای مخاطبان خود فراهم کنید نیاز دارید تا نقشه وبسایت خود را همیشه به راحت ترین شکل نگهداری کنید. مخاطبان به راحتی می توانند از وبسایت شما استفاده و به تمامی صفحات شما دسترسی داشته باشند.

 

4- وجود کال تو اکشن

شما در سایت خود به دنبال اقدامی از سوی مشتریان می باشید که این موضوع را می توانید از طریق ایجاد بخش کال تو اکشن انجام دهید. به عنوان مثال اگر محصولی در سایت خود ارائه می کنید نیاز دارید تا گزینه ای برای خرید و انتخاب در سبد قرار دهید.

 

وجود گزینه ای برای تماس با شما نیز از دیگر گزینه های مربوط به کال تو اکشن است. در این صورت با ترسیم یک مسیر مشخص، روند مربوط به خود را پیش می برید. در ادامه نیز می توانید بهره مندی خود از مخاطبان را داشته باشید.

 

5- ارتباط راحت مخاطبان با شما

زمانی که مخاطب به دنبال راه های ارتباطی با شما باشد و اثری در سایت از این مسیرها نباشد بسیار نامطلوب است. شما باید از بهترین و رایج ترین روش های ارتباطی در بین مردم استفاده کنید. شماره تماس و آدرس از الزامات می باشد ولی در کنار آن نیاز دارید تا روش های دیگر نیز ارائه کنید.

 

اطلاعات مربوط به تماس خود را در مکانی قرار دهید تا برجسته باشد.بهترین مکان می تواند در گوشه سمت چپ و یا سمت راست قرار داده شود.حتی شما می توانید در هر صفحه از وبسایت نیز این شماره و راه های ارتباطی را بیان کنید. یکی از بزرگترین اشتباهات افراد تنها ارائه یک راه برای ارتباط است.

 

6- تولید محتوای قوی

یکی از بهترین راه ها برای بازاریابی توجه به تولید محتوای حرفه ای است. زمانی می توانید از این قسمت بهره مند شوید که به صورت کاملاً تخصصی و بررسی شده کار خود را پیش ببرید. محتوا پادشاهی است که به بازدیدکنندگان شما ارزش می دهد و به عبارتی این قدرت را دارد تا آن ها را در وبسایت شما نگه دارد.

 

باید قبل از تولید محتوا به کشف کلمات و عبارات کلیدی دست بزنید و مجموعه ای از آن ها را دسته بندی کنید و در باب این موضوعات محتوا در وبسایت خود ارائه نمایید. طوری این بخش را به انجام برسانید که بتوانید هم محبوب مشتریان باشید و هم مطابق با خواسته مشتریان موضوع را پیش ببرید. در این صورت می توانید در رتبات برتر جستجو قرار گیرید.

 

7- دریافت و بررسی نظرات مشتریان

نظرات مثبت مربوط به مشتریان می تواند هم به اصلاح مسیر شما و در کنار آن نیز به نقطه قوت شما تبدیل شود. سطح اعتماد آن ها افزایش می یابد و می تواند در ادامه نیز افراد زیادی را به سمت شما هدایت نماید.

 

عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت طراحی سایت شرکتی در تهران

با کمی جستجو در شرکت های مختلف طراحی سایت به این موضوع پی خواهید برد که طراحی وبسایت شرکتی دارای یک قیمت واحد نمی باشد. حتی در داخل یک شرکت شما با چندین قیمت روبرو می شوید. عوامل زیادی بر روی قیمت طراحی سایت شرکتی تعیین کننده است و می تواند تفاوت قیمت زیادی به وجود آورد.

بررسی هزینه ی طراحی سایت شرکتی در تهران

1- تیم طراحی وبسایت

هر شرکت طراحی سایت دنبال این می باشد که بهترین نیروها را در شرکت خود قرار دهد. حرفه ای و تکمیل بودن در این بخش می تواند باعث یک خروجی مناسب در طراحی وبسایت شود. زمانی می توانید خدمات مناسبی ارائه کنید که تیم بسیار قوی داشته باشید.

 

یکی از خصوصیاتی که می تواند شرکت طراحی سایت معروفی کند استفاده از نیرو حرفه ای است. این تیم باید تمامی بخشی های سایت مانند کدنویس، سئوکار، تولید محتوا، گرافیک و… را داشته باشد. تیم قوی می تواند ارزش کار طراحی سایت را نیز بالا ببرد، پس می تواند یکی از فاکتورهای مهم در تفاوت قیمت ها باشد.

 

2- اهداف سایت

اهداف در طراحی سایت با هم متفاوت است. یک سایت شرکتی می تواند در بخش منطقه فعالیت کند و یکی دیگر در بخش جهانی، این دو با یکدیگر تفاوت دارد. شما باید در این قسمت قبل از طراحی سایت، با جلسه ای اهداف سایت را مشخص کنید. تمامی فعالیت ها متناسب با آن صورت گیرد.

 

3- امکانات

امروزه در طراحی سایت فضای رقابتی بسیار شدیدی صورت گرفته است باید متناسب با شرایط خود یک وبسایت با امکانات مناسب طراحی شود. زمانی می توانید این موضوع را پیاده سازی نمایید که نیاز مخاطب را نیز بدانید. امکانات باید با توجه به شرایط صاحب وبسایت و همچنین مخاطبان پیاده سازی شود.

 

امکانات اضافی نیز نمی تواند گزینه مناسبی برای پیشرفت باشد. حجم زیادی از وبسایت شما را می گیرد و می تواند باعث کندی سرعت وبسایت شرکتی شما شود. بنابراین نیاز است تا مهم ترین امکانات را در آن قرار دهیم.پس شرکتی حرفه ای سعی می کند تا بهترین امکانات را در وبسایت شما قرار دهد. از استفاده امکانات اضافی جلوگیری کند و به صورت ویژه شرایط مطلوب را برای مخاطبان ایجاد نماید.

 

4- بهینه سازی وبسایت

یکی از مهم ترین قسمت های مربوط به وبسایت در زمان راه اندازی و همچنین زمان بهره برداری توجه به سئو سایت شرکتی است. بهینه سازی وبسایت باید در زمان توافق و قرارداد مورد توجه قرار گیرد، برای دیده شدن و قرارگیری در جایگاه مناسب نیاز دارید تا سئو سایت خود را قوی کنید.

 

بنابراین در زمان طراحی سایت بهینه سازی را نیز مورد توجه قرار دهید که می تواند بر روی قیمت طراحی وبسایت نیز اثرگذار باشد. قابلیت ریسپانسیو بودن در حال حاضر به یک الزام تبدیل شده است باید در تمامی وبسایت ها این ویژگی دیده شود. اگر در طراحی سایت خود این خصوصیت پیاده سازی نشود باعث می شود تا عده زیادی از مخاطبان خود را از دست دهید.  

 

5- دامنه و هاست

برای هر وبسایتی نیاز است تا دامنه و هاست مناسب انتخاب شود. تنها هزینه الزامی برای هر وبسایت شرکتی تهیه دامنه و هاست می باشد. شما باید در زمان خرید هاست و دامنه به این موضوع توجه داشته باشید که نیاز است تا با توجه به اهداف وبسایت یک هاست مناسب انتخاب و با سرعت مناسب عملیات مربوط به سایت شما پیش رود.دامنه نیز باید به صورت کاملاً مناسب انتخاب شود تا در زمان پیدا کردن وبسایت مخاطبان راه سختی در پیش نگیرند.

 

6- پشتیبانی

قطعاً تمامی موارد بیان شده در بالا مهم می باشد اما اگر پشتیبانی نباشد تمامی این موارد نیز مهم نیست. شما در زمان استفاده از وبسایت مطمئناً به این برخورد می کنید که ممکن است نیاز به کمک افرادی حرفه ای داشته باشید اگر شرکت طراح سایت از شما حمایت نکند ممکن است به مشکل بزرگی برخورد کنید. بنابراین پشتیبانی قوی ممکن است میزانی از هزینه طراحی سایت را بالا ببرد.