پارس ناز پورتال

بررسی و آموزش ارز دیجیتال مطابق با استانداردهای فنی و حرفه‌ای

بررسی و آموزش ارز دیجیتال مطابق با استانداردهای فنی و حرفه‌ای

 

ارز دیجیتال که بیشتر افراد آن را با نام بیت کوین می‌شناسند به طرز عجیبی در حال گسترش است و همه روزه به تعداد کاربران آن اضافه می‌شود. مردم در سراسر جهان برای انجام تجارت با یکدیگر و سرمایه‌گذاری رمز ارزهای خریداری شده را معامله می‌کنند. البته ارزهای دیجیتالی بیش از 300 نوع مختلف دارند. در حقیقت بیت کوین تنها یک نوع رمز ارز است که به نسبت طرفداران بیشتری دارد.

 

سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال می‌تواند یک منبع درآمدی باشد و افراد را به سودهای کلان برساند. یکی از دلایل ترغیب شدن جوامع مختلف برای سرمایه‌گذاری روی رمز ارزها، سوددهی بالا و گستردگی بازار آن است. اما رسیدن به سود مناسب با انجام معاملات ارزی نیاز به تجربه و آموزش دارد.

 

دوره‌های معتبر آموزش ارز دیجیتال دوره‌هایی هستند که مطابق با استانداردهای سازمان فنی و حرفه‌ای تدوین شوند. با دریافت دوره معتبر آموزش ارز دیجیتال آکادمی مدرسان پیشتاز کاربران می‌توانند خود را برای یک سرمایه‌گذاری ساختار یافته آماده کنند.

 

برای شرکت در سوپر دوره آموزش ارز دیجیتال روی لینک کلیک کنید. در این دوره همه نکات کلیدی مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری و پیشرفت در این حوزه را آموزش می‌بینید.

بررسی و آموزش ارز دیجیتال مطابق با استانداردهای فنی و حرفه‌ای

ارز دیجیتال چیست و چه کاربردی دارد؟

ارز دیجیتال همانگونه که از نامش پیداست یک اعتبار و پولیست که به صورت دیجیتالی در دسترس است. این ارزها قابلیت معامله و سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف دارند. رمز ارزها نوعی پول دیجیتالی هستند که امکان مبادله و معامله بدون مرز و محدودیت را برای افراد مختلف فراهم می‌کنند و می‌توانند برای خرید کالا و خدمات مورد استفاده قرار گیرند.

 

برخی از رمزارزها و دنیای گسترده آن به عنوان یک پدیده جدید و نو ظهور یاد می‌کنند.زمانیکه با یک پدیده نو ظهور روبه‌رو می‌شویم، نیاز داریم که بیشتر درباره آن بدانیم. رمز ارزها به منظور جلوگیری از تقلب‌های مالی کلان و عدم تمرکز ثروت در یک نهاد و سازمان به وجود آمده‌اند. رمز ارزها به وسیله گروهی از کارشناسان حرفه‌ای که خبره رایانه هستند استخراج و اصطلاحا ماین می‌شوند. به چنین افرادی ماینر می‌گویند.

 

ارز دیجیتال چگونه کار می‌کند؟

اگرچه که انواع مختلفی رمز ارز وجود دارد، اما مکانیزم اساسی پشت صحنه آن‌ها کاملا یکسان است. به عبارت دیگر همه ارزهای دیجیتال در شبکه‌هایی به نام بلاک‌چین به صورت جداگانه ایجاد، ذخیره و مبادله می‌شوند. بنابراین یک اصل مشترک در بین صدها نوع رمز ارز دیجیتالی وجود دارد و آن ایجاد و قرارگیری آن‌ها در فناوری به نام بلاک‌چین است.

 

شاید برخی تصور کنند که همه ارزهای دیجیتالی که بر پایه بلاک‌چین ساخته شده‌اند به نهاد خاصی وابسته هستند، اما حقیقتی که درباره انواع رمز ارزها وجود دارد عدم تمرکز آن است.بنابراین زمانی که از بلاک‌چین صحبت می‌کنیم به پیاده‌سازی منحصربه‌فرد این فناوری اشاره داریم.

 

این پیاده‌سازی در حقیقت چیزیست که باعث تولد یک ارز دیجیتال می‌شود. این فناوری بلاک‌چین است که اجازه می‌دهد تا ارزهای دیجیتالی ایجاد شده را به اشکال مختلف به عنوان پول مورد استفاده قرار گیرند. آن هم به دلیل چهارچوبیست که برای ایجاد هر رمز ارز ایجاد می‌کند. در مجموع بدون فناوری بلاک‌چین ایجاد ارز دیجیتال غیر ممکن است. ویژگی‌های جذاب فناوری بلاک‌چین عبارتند از :

 

* منحصربه‌فرد و غیر قابل تکرار

* کمیاب و عرضه محدود

* بادوام و تغییر ناپذیر

* قابل تقسیم و یکنواخت

 

انواع کیف پول الکترونیکی

برای آنکه کاربران بتوانند وارد دنیای ارزهای دیجیتال شوند و خرید و فروش انجام دهند، نیاز به کیف پول الکترونیکی دارند. انواع کیف پول‌های الکترونیکی که در بازارهای جهانی و بازار ارز ایران از آن‌ها استفاده می‌کنند. برخی از این کیف پول‌ها به صورت سخت‌افزاری و رمزنگاری شده هستند. اما در هر صورت خریداری کیف پول مناسب به کاربر اجازه می‌دهد تا دارایی‌اش را چک کند. خرید و فروش انجام دهد و معامله کند.

 

برخی از کیف پول‌ها قابلیت به اجرا در آوردن روی رایانه و برخی هم قابلیت نصب روی تلفن همراه را دارند. به هر حال اگر شما به دنبال خرید بیت کوین و یا هر رمز ارز دیگری هستید باید بهترین کیف پول را هم داشته باشد. برخی از بهترین و محبوب‌ترین کیف پول‌ها که تجربه کاربری خوبی تاکنون از خود نشان داده‌اند، عبارتند از :

 

Exodus (دسکتاپ)

Electrum (دسکتاپ)

Mycelium (موبایل)

Ledger Nano X (دسکتاپ و موبایل)

Ledger Nano S (دسکتاپ و موبایل)

Trezor (موبایل)

 

سیگنال ارز دیجیتال چیست؟

حال که با ارزهای دیجیتال آشنا شدید، می‌خواهیم کمی درباره سیگنال ارز دیجیتال صحبت کنیم. درک سیگنال‌های ارز دیجیتال همان فرآیندیست که به کاربر کمک می‌کند تا به سود بیشتری برسد. یک کاربر حرفه‌ای که قصد درآمدزایی از ارزهای دیجیتال را دارد باید بتواند سیگنال‌های دریافتی را تجزیه و تحلیل کند. حالا این سیگنال‌ها را چگونه تحلیل کنیم؟

 

برای دریافت بهترین سیگنال ارز دیجیتال روی لینک کلیک کنید.

بررسی و آموزش ارز دیجیتال مطابق با استانداردهای فنی و حرفه‌ای

سیگنال‌های رمز ارزها ایده‌های تجاری معامله‌گران متخصص برای خرید یا فروش یک رمز ارز خاص هستند. این سیگنال‌ها بر اساس عوامل متعددی مثل اخبار، تجزیه و تحلیل فنی و شرایط فعلی بازار تعیین می‌شود.معمولا زمانی سرمایه‌گذاران به سراغ تحلیل سیگنال‌های ارز دیجیتال می‌روند که قصد کمک گرفتن از آن‌ها برای تصمیم‌گیری‌های با ریسک بالا را داشته باشند.

 

آن‌ها یکی از قوی‌ترین و قابل اعتمادترین ابزارها برای انجام معاملات موفق رمز ارزها هستند. بیشتر سرمایه‌گذاران توانمند و با تجربه در این حوزه استفاده از این سیگنال‌ها را توصیه می‌کنند. انواع مختلفی از سیگنال ارزهای دیجیتال وجود دارد که برخی از آن‌ها رایگان و برخی هم پولی هستند. اما همواره حواس‌تان باشد که یک سرویس معتبر باید شامل اطلاعات مربوط به تنظیم سود و ضرر باشد.

 

سیگنال‌های معاملاتی رمزنگاری به دو صورت خودکار و دستی ایجاد می‌شوند. سیگنال های معاملات خودکار توسط نرم افزارهای تجاری که توسط متخصصان آموزش دیده و توسعه‌دهندگان صادر می‌شود. اما سیگنال‌های معاملاتی دستی توسط گروهی از معامله‌گران و مترجمان متخصص که حرفه آن‌ها تحقیق و مطالعه روند بازار ارز است، صدور می‌شود. سیگنال‌های دستی از سیگنال‌های خودکار متفاوت هستند، زیرا عموماً از معاملات بزرگتر با اهداف سودآور پشتیبانی می‌کنند.

 

اهمیت کتاب راهنمای ارز دیجیتال

نویسنده کتاب ارز دیجیتال با توجه به سابقه سال فعالیت در بازار فارکس، یک بخش بسیار ویژه در این کتاب گنجانده است به نام تحلیل تکنیکال که تمام الگوهای اصلی و مهم را به شما آموزش داده است و با این دانش شما تبدیل به یک تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال خواهید شد و حتی در سایر بازارهای مالی هم می‌توانید درآمد کسب کنید  که تمام این دانش را در جای دیگر پیدا نخواهید کرد. از سوی دیگر، مسائل دیگری هم در آن به صورت تخصصی آموزش داده شده است که عبارت هستند از:

 

* آشنایی کامل با ارزهای دیجیتال مانند بیتکوین، اتریوم، ریپل

* آشنایی کامل با خرید و نگهداری ارزهای دیجیتال

* کسب دانش و توانایی استخراج رمز ارزها

* داشتن درآمد از طریق مشاوره در زمینه ارزهای دیجیتال

* کسب دانش و تکنیک­های ترید کردن