پارس ناز پورتال

بررسی چند محصول پر حاشیه

بررسی چند محصول پر حاشیه

دستگاه وکیوم مردانه

 تاثیر بسزایی برای مردانی که با اختلال نعوظ دست و پنجه نرم می کنند دارد. اختلال نعوظ، مدت زمان کافی برای برقراری رابطه جنسی را دشوار می کند و یکی از بزرگ ترین ضعف های مردان به شمار می رود. دستگاه وکیوم یک روش غیر تهاجمی و غیر دارویی برای رفع اختلال نعوظ و بزرگ کردن آلت تناسلی است.

 

برخی مردان به طور مادرزادی آلت تناسلی کوچک دارند و همین امر اعتماد به نفس برقراری رابطه جنسی را از آنها گرفته است. خوشبختانه با بهره گیری از وکیوم مردانه دیگر جای نگرانی نیست چراکه این محصول تاییدیه وزارت بهداشت را دارد و به توصیه پزشکان ایمن ترین روش بزرگ کردن آلت تناسلی وکیوم مردانه است.

 

یکی دیگر از مزایای مهم وکیوم جلوگیری از انزال زودرس است. مهم است که بدانید اختلال نعوظ و زودانزالی زمانی رخ می دهد که خون به حد کافی به آلت تناسلی نرسد. وکیوم وظیفه خونرسانی به آلت تناسلی را بر عهده دارد و با مکشی که ایجاد می کند رگ های آلت تناسلی را پر خون و از اختلال نعوظ و زودانزالی جلوگیری می کند.

بررسی چند محصول پر حاشیه

دستگاه وکیوم برای چه کسانی مناسب است؟

همانطور که گفته شد وظیفه اصلی این دستگاه بزرگ کردن آلت تناسلی و رفع عیوب آلت تناسلی است. افرادی که بیماری عروقی و دیابت و قلب دارند،معمولا نمی توانند در رابطه جنسی موفق عمل کنند و بیشتر این افراد در حفظ نعوظ دچار مشکل هستند بنابراین استفاده از وکیوم یک روش ایمن و مطمئن برای این عزیزان است.

 

مردانی که مشکل خونی دارند و یا اختلال خونریزی مادرزادی دارند نباید از دستگاه وکیوم استفاده کنند.جالب است که بدانید این دستگاه برای پیشگیری از سرطان پروستات موثر است همچنین افرادی که جراحی پروستات داشته اند برای کمک به افزایش جریان خون به آلت تناسلی ضروریست که از دستگاه استفاده کنند.

 

دستگاه اکستندر یا همان لارجرباکس

 یک وسیله کششی برای آلت تناسلی مردان است. ظاهر این دستگاه کاملا ساده یک از یک حلقه پلاستیکی که به دو میله دینامیکی متصل است تشکیل شده است. روش استفاده از این دستگاه کاملا آسان و بدون هیچ مشکلی می باشد.

 

از مهمترین مزیت های اکستندر ترمیم عروق آلت تناسلی و خونرسانی بهتر به آلت تناسلی است که همین امر سبب افزایش طول آلت تناسلی می شود. مردانی که از کوتاهی آلت تناسلی خود رنج می برند و در به ارگاسم رساندن همسران خود دچار مشکل هستند خرید اکستندر یک گزینه عالی برای این افراد می باشد.

 

ممکن است تاکنون نام بیماری پیرونی به گوشتان خورده باشد و یا حتی نزدیکانتان به این بیماری مبتلا شده باشد. بیماری پیرونی یا همان کجی آلت تناسلی یک اختلال بافت همبند آلت تناسلی است. این بیماری با نعوظ خمیده، درد در آلت تناسلی در هنگام نعوظ و پلاک قابل لمس بر روی آلت تناسلی مشخص می شود.بیماری پیرونی بسیار شایع است و علیرغم عدم آگاهی عمومی، از هر 11 مرد یک نفر به آن مبتلا می شود.

 

مهمترین فواید لارجرباکس رفع کجی آلت تناسلی و درمان بیماری پیرونی است. این دستگاه هیچگونه محدودیتی ندارد و کاملا ایمن است. توصیه می شود روزی یکبار به مدت 20 دقیقه از این وسیله استفاده شود.

 

کششی که آلت تناسلی حین استفاده از اکستندر متحمل می شود خون رسانی به آلت را گسترش می دهد و خون را به نوک آلت هدایت میکند که موجب دراز شدن آلت تناسلی می شود همچنین برای اختلال نعوظ هم موثر است. نکته حائز اهمیت این است که نتیجه گیری از این وسیله کمی زمانبر است اما یک روش دائمی است و طول اضافه شده به آلت تناسلی بعد از گذارندن طول درمان ثابت و بدون تغییر است. حداقل به 4 تا 6 ماه زمان نیاز است.

 

قرص پیوراریا میریفیکا

 یک مکمل گیاهی برای بزرگ کردن سینه و باسن است. رسالت اصلی این قرص فرم دهی به سینه و باسن است که از ریشه یک گیاه بومی در تایلند که حاوی فیتواستروژن ها، ترکیباتی است که اثرات آندروژن دارند تهیه شده است.

 

اگر شما هم با اندازه و فرم سینه و باسن خود مشکل دارید مصرف قرص میریفیکا به علت گیاهی بودن و تاثیرات قدرتمند آن به شدت توصیه می شود. میریفیکا تاثیر بالقوه ای برای جوانسازی پوست و کاهش علائم یائسگی و خشکی واژن موثر است.

 

امروزه بسیاری از کمپانی های تولید کننده محصولات مراقبت پوستی از میریفیکا به علت خواص ضد پیری که دارد استفاده می کنند و در دسترس زنان در کشورهای مختلف قرار دارد.استروژن ها وظیفه بروز علائم و نشانه های زنانه را به عهده دارند.

 

قرص میریفیکا سرشار از فیتواستروژن ها است دقیقا همان چیزی که برای افزایش سایز سینه و باسن موثر است. مصرف روزانه دو عدد قرص میریفیکا برای خانومهایی که قصد بزرگ کردن سینه های خود را دارند راهکار مناسبی است. طبق اطلاعاتی که راجع به مصرف کنندگان قرص میریفیکا گزارش شده است 70 درصد خانومهایی که از قرص میریفیکا استفاده کرده اند نتیجه قابل قبولی را مشاهده کرده اند.

 

مصرف قرص میریفیکا به همراه مواد غذایی کلسیم دار نظیر لبنیات توصیه می شود. همچنین ماساژ سینه با روغن خراطین به فرم دهی بهتر سینه ها و رشد سریعتر آنها کمک می کند و به طور کلی میریفیکا و خراطین مکمل یکدیگرند.

 

چند قطره از روغن خراطین را کف دست ریخته و مالش دهید تا روغن گرم شود سپس سینه را به صورت دورانی ماساژ دهید و یک پارچه نم دار روی سینه قرار دهید تا روغن به خوبی جذب پوست شود.مصرف این قرص در دوران بارداری و شیردهی ممنوع است. در صورت داشتن هرگونه سرطان اعم از خوش خیم و بدخیم مصرف قرص میریفیکا ممنوع است.