پارس ناز پورتال

جزئیات برنامه هم رفیق با اجرای شهاب حسینی + عکس

مجموعه : اخبار سینما
جزئیات برنامه هم رفیق با اجرای شهاب حسینی + عکس

برنامه هم رفیق با اجرای شهاب حسینی 

در اینبخش درمورد برنامه هم رفیق با اجرای شهاب حسینی صحبت می‌کنیم. هم رفیق یک تاک شو متفاوت با اجرای هنرپیشه محبوب شهاب حسینی اسـت کـه نخستین قسمت آن با حضور نوید محمدزاده حواشی بسیار زیادی بـه راه انداخت. برای نخستین بار اسـت کـه یک برنامه تاک شو با سبک و سیاق برنامه هاي غربی ساخته میشود. در ادامه بطور کامل با برنامه هم رفیقی آشنا می‌شویم.

 

برنامه هم رفیق شهاب حسینی

در روزهایی کـه شیوع کرونا باعث تعطیلی پروژه هاي سینمایی و سریالی در تعداد زیادی از نقاط جهان، از جمله ایران شده اسـت، بازار برنامه هاي مسابقه اي و تاک شو مانند شب هاي مافیا داغ شده و بخش زیادی از این موضوع بـه خانه نشینی هاي اجباری ستارگان سینما و تلویزیون و بیکاری انها باز می‌گردد.

جزئیات برنامه هم رفیق با اجرای شهاب حسینی + عکس

اما این همه ی ماجرا نیست و توسعه سرویس هاي نمایشی اینترنتی موازی با صدا و سیما نیز نقش مهمی دراین ماجرا داشته اند. تازه ترین مورد از ساخته هاي این عرصه یک برنامه تاک شو بنام همرفیق با مجری گری شهاب حسینی اسـت کـه نیامده خبرساز شده اسـت. شهاب حسینی در خصوص حضورش در برنامه هم رفیق میگوید:

 

فهمیدم تاثیر گذاری در حضور در این جا

و ارتباط چهره بـه چهره با شـما بیشتر اسـت

تا بازی دریک سریال یا فیلم و ایفای یک نقش.

هدف برنامه هم رفیق این هست

دراین روزهایی کـه جسم هامون از هم دور اسـت

دل ها بهم نزدیک بشه

و باعث همبستگی در جامعه بشه.

 

برنامه هم رفیق کی پخش می شود؟

برنامه تاک شو همرفیق با اسپانسری اپلیکیشن آپ ساخته شده و بـه صورت هفتگی هر پنج شنبه از طریق سرویس نماوا پخش خواهد شد. پخش این برنامه تاک شو بـه سبک برنامه هاي تاک شو خارجی از روز ۲۰ آذر آغاز می‌گردد. نویسندگی این برنامه تاک شو شبکه نمایش خانگی را سروش صحت بر عهده داشته و چهره هاي محبوب کشور را در فضایی متفاوت میزبانی خواهد کرد.

جزئیات برنامه هم رفیق با اجرای شهاب حسینی + عکس

جزئیات برنامه هم رفیق با اجرای شهاب حسینی + عکس

دراین برنامه، هر مهمان بـه همراه بهترین رفیق خود حضور خواهد داشت. نخستین مهمان این برنامه نیز نوید محمد زاده بازیگر معروف عرصه سینما و تلویزیون اسـت کـه بخش هایي از صحبت هاي وی با شهاب حسینی در تیزر تبلیغایت برنامه همرفیق منتشر شده اسـت. این نخستین حضور نوید محمدزاده بـه همراه بهترین رفیق خود دریک تاک‌شو غیرسینمایی اسـت.

 

نوید محمدزاده در برنامه هم رفیق

در مورد حضور محمد زاده بعنوان نخستین مهمان برنامه همرفیق باید گفت کـه این موضوع خیلی زود جنجالی شده زیرا شراره داوودی، خبرنگار حوزه سینما مدعی شده وی برای حضور دراین برنامه، بیش از ۵۰۰ میلیون تومان از اپلیکیشن آپ دریافت کرده اسـت. در واکنش بـه این سخنان بود کـه کانال تلگرامی سینما ایده آل مدعی شد شراره داوودی از عوامل تولید برنامه تاک شو «ام شو» بوده اسـت.

جزئیات برنامه هم رفیق با اجرای شهاب حسینی + عکس

جزئیات برنامه هم رفیق با اجرای شهاب حسینی + عکس

عدم موفقیت این برنامه و ترس از موفقیت و محبوبیت برنامه همرفیق باعث شده از همین ابتدا در صدد تخریب این برنامه جدید برآیند. در ادامه ماجرا نیز اکانتی با نام امیر کرابی در پاسخ بـه توییت شراره داوودی مدعی شد کـه اگر سندی برای این ادعاها وجود نداشته باشد مجموعه همرفیق از وی شکایت خواهند کرد. لازم بـه ذکر اسـت کـه شهاب حسینی علاوه بر اجرا، کارگردانی این برنامه را نیز بر عهده داشته اسـت.

 

شهاب حسینی کیست؟

نام: شهاب الدین

نام خانوادگی: حسینی تنکابنی

تاریخ تولد: ۱۳۵۲/۱۱/۱۴

محل تولد: تهران

تاهل: متاهل

ملیت: ایرانی

زمینه فعالیت: بازیگر، مجری، کارگردان

اینستاگرام شهاب حسینی: shahaab_hosseini@

اینستاگرام برنامه هم رفیق: hamrefigh@

 

بیوگرافی کامل شهاب حسینی 

جزئیات برنامه هم رفیق با اجرای شهاب حسینی + عکس

سید شهاب‌ الدین حسینی تنکابنی کـه بیشتر با نام هنری شهاب حسینی شناخته میشود در روز ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در تهران متولد شد. شهاب حسینی کـه دانش‌ آموخته رشته علوم انسانی در مقطع دیپلم می باشد، پیش از آنکه وارد وادی هنر و حوزه بازیگری گردد، در دانشگاه تهران بـه تحصیل در رشته روانشناسی مشغول بود کـه در نهایت بـه قصد مهاجرت بـه کانادا از ادامه تحصیل دراین رشته منصرف شد.

 

شهاب حسینی چگونه بازیگر شد؟

جزئیات برنامه هم رفیق با اجرای شهاب حسینی + عکس

اما در نهایت این تصمیم، بـه ورود او بـه مجری‌ گری در رادیو و تلویزیون ختم میشود. شهاب حسینی فعالیت‌ هاي هنری خودرا در تلویزیون با مجری‌ گری در برنامه متفاوت جنگ اکسیژن آغاز نمود و طی ۲ سال در برنامه‌ هاي: رنگ صبح، برپا – برپا و با شـما رویکردی مشابه را ادامه داد. اما این سریال تلویزیونی پس از باران «محصول سال ۱۳۷۹» بود کـه نقطه‌‌ ي سرآغاز هنرنمایی‌ ها و بروز استعدادهای شهاب حسینی را رقم زد.

 

شهاب حسینی چگونه مشهور شد؟

جزئیات برنامه هم رفیق با اجرای شهاب حسینی + عکس

سال ۱۳۸۰ مصادف بود با ایفای نقش شهاب حسینی در ۲ سریال پلیس جوان بـه کارگردانی سیروس مقدم و همسفر بـه کارگردانی قاسم جعفری. وی کـه در دوره‌ هاي مختلف هم زمان در سینما و تلویزیون مشغول بوده اسـت، سال ۱۳۸۱ رابه دور از تلویزیون سپری نموده ودر این سال در فیلم واکنش پنجم، این زن حرف نمی‌زند بـه کارگردانی و سم عسل بـه کارگردانی ابراهیم شیبانی بـه ایفای نقش پرداخت.

جزئیات برنامه هم رفیق با اجرای شهاب حسینی + عکس

همکاری با اصغر فرهادی در فیلم درباره الی سرآغازی بود بر همکاری این دو هنرمند بلامنازع در فیلم‌ هاي آتی اصغر فرهادی. شهاب حسینی در فیلم تحسین‌ شده‌ درباره الی ایفاگر نقش احمد اسـت کـه پس از سال ها زندگی در کشور آلمان با هدف ازدواج بـه ایران بازگشته و دوستانش برای این امر، الی راکه یک معلم مهدکودک اسـت با خود بـه شمال می آورند، اما داستان زمانی وارد اوج میشود کـه الی در ساحل ناپدید میشود.

 

ازدواج شهاب حسینی و همسرش

جزئیات برنامه هم رفیق با اجرای شهاب حسینی + عکس

شهاب حسینی میگوید: ۲۲ ساله بودم کـه با بچه هاي تئاتر دانشگاه تهران کار میکردم؛ جوانی سرگشته از طبقه متوسط جامعه کـه بـه امکانات تفریحی متمولانه دسترسی نداشت تا پیش از این‌کـه همسرم را ببینم، قصد ازدواج نداشتم تا این‌کـه روزگار مـا را در برابر هم قرار داد. بـه وی پیشنهاد آشنایی دادم ولی همسرم هیچ اعتقادی بـه اینچنین دوستی ها و آشنایی ها نداشت و گفت:

 

اگر کسی واقعا عاشق اسـت

و تمایل قلبی برای رسیدن بـه

دختر مورد علاقه اش دارد

باید دراین راه صادقانه گام بردارد

جزئیات برنامه هم رفیق با اجرای شهاب حسینی + عکس

دیگر تکه دوم زندگی ام را پیدا کرده بودم. هم چنین شهاب حسینی گفت: پس از صحبت هاي اولیه و رسم و رسومی کـه دراین رهگذر طی میشود، پس از ۴- ۳ ماه نامزدی، عقد کردیم ولی شرایط برگزاری جشن عروسی را نداشتم، از طرفی مایل بودم استقلال در زندگی رابا برگزاری جشن توسط خودم شروع کنم. بهمین علت ۳ سال طول کشید تا مـا بـه جشن عروسی برسیم.

 

فرزند شهاب حسینی

عاقبت شهاب حسینی درسال ۱۳۷۴ با پریچهر قنبری ازدواج کرد، فرزند اولشان بنام محمدامین در زمستان ۱۳۸۲ و فرزند دوم شان بنام امیرعلی در فصل تابستان ۱۳۹۰ بدنیا آمدند.