پارس ناز پورتال

بهترین اسپیکرهای بلوتوثی 2021

بهترین اسپیکرهای بلوتوثی 2021

بهترین اسپیکرهای بلوتوثی 2021

اگر شما هم جزء علاقه‌ مندان به موسیقی هستید و به دنبال یک اسپیکر بلوتوثی با کیفیت می گردید، ما در اینجا لیستی از بهترین اسپیکرهای بلوتوثی با کیفیت و شفافیت صدا را گلچین کرده ایم تا به انتخاب شما در یک خرید مناسب کمک کنیم.

 

لیست قیمت اسپیکرهای بلوتوثی 3 تا 6 میلیون

اسپیکر UE Boom 3

اسپیکر JBL Flip 5

اسپیکر +Beats Pill

اسپیکر Bose Soundlink Mini 2

اسپیکر UE Megaboom 3

 

لیست قیمت اسپیکرهای بلوتوثی بیشتر از 6 میلیون

اسپیکر Marshall Kilburn 2

اسپیکر JBL Boombox 2

اسپیکر Sonos Move

بهترین اسپیکرهای بلوتوثی 2021

اگر به دنبال اسپیکر بلوتوثی ارزان قیمت با بودجه زیر 3 میلیون تومان هستید می‌توانید در ادامه با ما همراه باشید. ضمناً اگر قصد خريد اپل ايدي با قیمت و کیفیت مناسب را دارید، می توانید به وبسایت آیدی تاپ idtop.ir ) مراجعه کنید. این سایت برترین عرضه کننده اپل ایدی در ایران می باشد و روزانه تعداد قابل توجهی اپل آیدی معتبر به فروش می رساند.

 

اسپیکر بلوتوثی JBL Clip 3

این اسپیکر با قدرت شارژدهی 10 ساعته خود و بهره مندی از گواهی IPX7 یک اسپیکر بسیار مناسب محسوب می شود، البته اگر صدای بسیار زیاد برای مکان های شلوغ مدنظر شماست، این اسپیکر مناسب شما نیست

 

اسپیکر UE Wonderboom 2

UE Wonderboom 2 یک اسپیکر کاملاً مقاوم با قدرت شارژدهی 13 ساعته است، اگر اهل سفر به طبیعت هستید این اسپیکر با بدنه مقاوم و ضد آب خود قطعاٌ مناسب شماست.

 

اسپیکر Bose Soundlink Micro

Bose Soundlink Micro یک اسپیکر کوچک با باتری براتب ضعیف تر از دو گزینه قبلی از کمپانی Bose است. اسپیکری با گواهی IPX7 و البته ظاهری جمع و جور.

 

اسپیکر Anker Doundcore Flare 2

اسپیکری بی نظیر از کمپانی Anker که با رقص نور بسیار جذاب و صدای بسیار قدرتمند خود می تواند یک گزینه بسیار خوب برای مهمانی های شما باشد. این اسپیکر می تواند با چند اسپیکر Flare 2 دیگر جفت سازی شود و صدای چند برابری را به شما ارائه کند.

بهترین اسپیکرهای بلوتوثی 2021

معرفی اسپیکرهای بالای 3 تا 6 میلیون تومانی

 

اسپیکر UE Boom 3

یک اسپیکر قدرتمند از هر نظر، اسپیکری با قدرت شارژدهی 15 ساعته، صدایی قدرتمند با شفافیت بالا و البته مقاوم در برابر آب است. توجه داشته باشید که این اسپیکر برخلاف نسخه های قبلی خود از دستیار صوتی الکسا پشتیبانی نمی کند.

 

اسپیکر JBL Flip 5

اسپیکرهای JBL قطعاً نیازی به معرفی ندارند، این اسپیکر بسیار جذاب از شرکت JBL نیز با شارژدهی 12 ساعته، قابلیت پشتیبانی از کابل USB-C، قیمت تقریباً مناسب و کیفیت صدای عالی می تواند یک انتخاب بسیار خوب برای شما باشد.

 

اسپیکر UE Megaboom 3

یکی از بهترین و محبوب ترین اسپیکرهای دنیا در رده قیمتی 3 تا 6 میلیون تومان قطعاً اسپیکر UE Megaboom 3 است. این اسپیکر با قدرت شارژدهی 20 ساعته و پخش صدای 360 درجه، یک اسپیکر مراتب پیشرفته تر از UE Boom 3 محسوب می شود.

 

معرفی بهترین اسپیکرهای بیشتر 6 میلیون تومان

 

اسپیکر Marshall Kilburn 2

اسپیکر Marshall Kilburn 2 با یک طراحی بسیار جذاب، قدرت صدای فوق العاده و شارژدهی 20 ساعته خود، جزء مطرح ترین اسپیکرهای بیشتر از 6 میلیون تومان محسوب می شود.

 

اسپیکر JBL Boombox 2

بازهم JBL، اسپیکر JBL Boombox 2 به قدرت بیس بالا شهرت دارد، قطعاً اسپیکرهای بیشتر از 6 میلیون تومان همگی هم وضوح و هم قدرت صدای بسیار بالایی دارند اما اسپیکر JBL Boombox 2 به واسه قدرت صدای بسیار بالا و البته ظرفیت باتری 24 ساعته خود یک سر و گردن از آن ها هم بالاتر است.

 

اسپیکر Sonos Move

طراحی جذاب، کیفیت صدای بسیار فوق العاده و راحتی در حمل و نقل از اسپیکر Sonos Move یک اسپیکر محبوب ساخته است، البته نقطه ضعف اسپیکر Sonos Move باتری نسبتاً ضعیف آن با قابلیت شارژدهی 10 ساعته است.