پارس ناز پورتال

فهرست بهترین تور‌های تابستانی برای گشت و گذار در ایران

فهرست بهترین تور‌های تابستانی برای گشت و گذار در ایران

برای سفر به شهر‌های زیبای ایران برنامه‌ ریزی کنید نه نیازی به دلار دارید و نه یورو، در این روز‌ها که دیگر کنکور تمام شده و مدرسه‌ ها هم تعطیل است برای استراحتی چند روزه به تور‌های گردشگری ایرانی فکر کنید. آژانس مقتدر سیر با رزرو بهترین هتل‌ های داخلی سفری راحت را برای شما برنامه‌ ریزی کرده است.

 

سفر به زیبا‌ترین جزیره‌ ایرانی با تور کیش

تور کیش انتخاب خوبی برای خانواده‌ها است. این جزیره‌ هیجان انگیز با امکانات و استانداردهای گردشگری بسیار بالا می‌تواند مقصد خوبی برای خوش گذرانی و تفریح ساحلی برای شما باشید. در آبهای نیلگون خلیج فارس غواصی و شنا کنید و از غروب زیبای خورشید لذت ببرید.

 

در سفر همراه کودکان و نوجوانان حتما به تم‌پارک اوشن بروید این پارک با ایمنی بالا تفریحاتی همچون سافاری و انواع دستگاه‌ های هیجان انگیز را دارد. البته اگر به دنبال هیجان بیشتری باشید می‌توانید پاراسل را امتحان کنید. پاراسل سواری را دونفری هم می‌توان انجام داد و  سوار کایت شوید و در آسمان پرواز کنید این تجربه به یاد ماندنی حتی برای زوج‌ها است.

 

برنامه ریزی سفر به کیش در هر روز هفته با انواع پرواز‌های زاگرس، تابان و آسمان به مقصد این جزیره زیبا در آژانس مفتدر سیر برنامه ریزی شده است برای سفری به صرفه با تور‌های منظم و با کیفیت این آژانس سفر را انتخاب کنید تا خیالتان از هر جهت آسوده باشد.

فهرست بهترین تور‌های تابستانی برای گشت و گذار در ایران

کیش پر از هتل های بی‌نظیر است توصیه می‌کنیم برای سفر تابستانه از میان هتل های چهار و پنج ستاره این جزیره انتخاب کنید تا اقامتی دلچسب و خاطره انگیز را تجربه کنید. برای سفری لوکس و خاطره انگیز سوئیت‌ های ۵ ستاره ترنج نیز برای شما قابل رزرو است این هتل با سوئیت‌های مجزا بر روی دریا با استاندارد‌های بالایی ساخته شده و پذیرای گردشگران از نقاط مختلف دنیا است.

 

اگر به دنبال سفر ارزان به کیش هم هستید هتل‌های خوب سه ستاره برای رزرو و اقامت چند روزه را برروی وب‌ سایت آژانس مقتدر سیر بررسی کنید. یکی از امکاناتی که برای این جزیره در نظر گرفته شده اجاره خودرو‌های فوق لوکس است که معمولا جوانان عاشق رانندگی با ماشین‌های سال هستند. اجاره ماشین آسوده است و با داشتن گواهی نامه فقط یک چک ضمانت از شما دریافت می‌کنند.

 

با رزرو تور‌های گردشگری آژانس مقتدر سیر خدماتی همچون ترنسفر فرودگاهی و سرو صبحانه در هتل نیز شامل گردشگران می‌شود.درنگ نکنید و برای سفر به کیش و خاطره سازی با کارشناسان مسافرتی در آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید. 

فهرست بهترین تور‌های تابستانی برای گشت و گذار در ایران

تجربۀ آرامش در پرطرفدارترین شهر با تور مشهد

 

مسافران در تور مشهد آرامشی نصیبشان می‌شود  که در هیچ کجای دیگری وجود ندارد، مشهد مقصدر پر‌طرفدار در میان تمام جهانیان است. در این روز‌های بلند تابستان تا فرصت هست برای زیارت و تفریح بار سفر ببندید و در مشهد حال و هوا عوض کنید.

 

مشهد همیشه شلوغ و پر از گردشگر است، بهترین روش سفر رزرو تور‌های گردشگری در آژانس مقتدر سیر است تا بتوانید بهترین هتل‌های چهار و پنج ستاره با دست رسی مناسب را رزرو کنید. تمام هتل‌ها دارای خدمات صبحانه نیز هستند.

 

مشهد فضاهای خوبی برای گذراندن اوقاتی خوش دارد به سمت طقبه بروید و از کباب‌های لذیذ شاندیز نوش جان کنید. برای لذت بردن از طبیعت زیبا به پارک وکیل آباد بروید اینجا یکی از جذاب‌ترین و قدیمی‌ترین پارک‌های مشهد با درختانی سر سبز و سر به فلک کشیده است که بخش‌های متنوعی همچون باغ‌وحش و پارک بازی دارد.

 

کودکان و نوجوانان در این فضا بسیار هیجان زده می‌شوند و حیواناتی مثل شیر و پرندگان زیبا را از نزدیک می‌بینید. تا دلتان بخواهد مشهد بخش‌های دیدنی دارد از کوه سنگی گرفته تا آرامگاه فردوسی و مقبره نادر شاه افشار این‌ها گنجینه‌های ارزشمندی از تاریخ و فرهنگ ایرانی هستند که همه فرزندان ایران زمین باید آنها را از نزدیک ببنند و مطلع باشند.

 

در فصل تابستان فرصت خوبی برای سفر چند روزه به این شهر است، تور‌های گردشگری مشهد از ۲ شب تا یک هفته برای شما برنامه‌ریزی شده‌اند و با آسودگی با پرواز کاسپین به فرودگاه مشهر می‌رسید و از آنجا با ترنسفر‌های فرودگاهی به هتل مورد نظرتان می‌روید و پس از ساعتی استراحت می‌توانید به زیارت آستان مقدس امام هشتم (ع) بروید و اطراف را بگردید.

 

در سوغاتی‌های مشهر نبات و ادویه را فراموش نکنید حتی می‌توانید از فیروزه نیشابور برای یادگاری خرید کنید.برای رزرو تور در بهترین زمان و مناسب‌ترین هتل درنگ نکنید با کارشناسان سفر به مشهد در آژانس مقتدر سیر مشورد کنید و سفر خود را رزرو کنید و حال و هوایی تازه به روزهایتان اضافه کنید.

فهرست بهترین تور‌های تابستانی برای گشت و گذار در ایران

سفر به جزیره ماجراجویی‌ های به یادماندنی با تور قشم

 

سفر به قشم هم فال است هم تماشا هم حسابی خرید می‌کنید و هم زیبایی‌های طبیعی بی‌نظیری در انتظار شماست. جنگل حرا یکی از خاص‌ترین مناطق زیست محیطی ایران است که با درختانی که ریشه‌های غوطه ور در آب دارند بسیار دیدنی هستند، برای دیدن دره ستاره‌های بروید با دیدن این دره زیبا احساس می‌کنید در کف اقیانوسی قدیمی که حالا خشک شده قدم می‌گذارید، دیدنی‌های ععجیب و جالب این جزیره باعث شده گردشگران از تمام نقاط دنیا به قشم سفر کنند.

 

گردشگران خارجی می‌توانند بدون دریافت ویزا حدود ۱۴ روز در قشم بمانند و با مردم ایران معاشرت کنند و زیبایی‌های جزیره را ببینند.سفر به قشم از حدود ۲ شب تا ۴ شب برنامه‌ریزی می‌شود و گردشگران به همراه پرواز قشم ایر به این جزیره زیبا در میان آبهای خلیج فارس می‌رسند، در قشم هتل‌های خوب چهار و پنج ستاره رزرو کنید تا از امکانات و خدمات هتل به خوبی بهره ببرید.

 

مردم این جزیره بسیار خونگرم و مهربان هستند برای وعده‌های غذایی هم می‌توانید به رستوران‌های معروف بروید و هم در خانه‌های مردم بومی غذاهای محلی نوش جان کنید و با طعم واقعی غذاهای مردم قشم آشنا شوید.

 

به ساحل بروید و از تماشای دریای زلال لذت ببرید برای قایق سواری و دیدن جزیره هنگام هم زمان‌بندی کنید توصیه می‌کنیم حداکثر زمانی که می‌توانید را در قشم بمانید و تور‌های ۴ شبه را رزرو کنید تا فرصت کافی برای دیدنی‌ها و خرید کردن در مراکز خرید خوب این جزیره را داشته باشید.برای رزرو تور قشم فقط کافی ‌است با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید پس از چند روز مسافر جزیره شوید.

 

منبع : ویرلن