پارس ناز پورتال

بهترین راه خرید گوشی آیفون 14

بهترین راه خرید گوشی آیفون 14

شاید بتوان گفت کمپانی اپل این بار هم طرفداران متعصب خود را راضی نگه داشته است.  این برند با برآورده کردن انتظارات توانسته جایش را در دل دوستداران خود نگه دارد. با خرید قسطی آیفون 14 از قسطی کلاب حتما شما هم یکی از طرفداران پر و پا قرص این مدل می‌شوید.

 

آیفون 14 مدل پرو دارای طراحی جدید در صفحه نمایش است. در این مدل دو حفره یکی برای دوربین و دیگری برای فیس آیدی وجود دارد. برای خرید قسطی آیفون 14 و دیگر کالای دیجیتال به سایت شناخته شده قسطی کلاب مراجعه نمایید.

 

تجربه‌ استفاده از یک نمایشگر بی نظیر

این نخستین بار است که اپل ظاهر نمایشگر آیفون را تغییر داده است که این تغییر مختص این سری از آیفون بوده و در سری‌های دیگر تکرار نشده است. فروش اقساطی سایت ما با شرایطی ایده‌آل این امکان را می‌دهد تا شما هم این سری از آیفون را تجربه کنید و از آن لذت ببرید.

 

این سری از مدل‌های آیفون با کسب امتیاز 149 به رتبه‌ اول در میان تمام گوشی‌های همراه موجود در بازار دست پیدا کرده است. در بررسی‌های انجام شده از صفحه نمایشگر آیفون 14 عملکردی متفاوت نسبت به تمام صفحه نمایشگرهای دیگر وجود دارد که شما می‌توانید با خرید قسطی آیفون 14 با این ویژگی‌های منحصر به فرد در کالای دیجیتال آشنا شوید. به دلیل روشنایی چشمگیر( 2000 نیت)، حالت HDR  و عدم افت فریم زمان تماشای فیلم یا بازی این سری از آیفون در صفحه نمایش بسیار متفاوت عمل می‌کند. آیفون 14 دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی و چیپست A15 BIONIC  می‌باشد.

 

دوربین 48 مگاپیکسلی آیفون 14

در دنیای امروز که زندگی با تکنولوژی معنی می‌شود و تقریبا تمام اهداف و برنامه‌های آینده‌ انسان‌ها در گرو پیشرفت تکنولوژی است، اپل این را به خوبی درک کرده است و در هر سری از تولیدات خود یک برگ برنده رو می‌کند که همین باعث تفاوت آن با برندهای دیگر می‌شود.

 

خرید قسطی آیفون 14 این تفاوت را برای شما ملموس می‌کند و شما می‌توانید به راحتی با خرید آنلاین و با شرایط مناسب از این طرح در فروش قسطی کالای دیجیتال بهره مند شوید. دوربین 48 مگاپیکسلی آیفون 14 علاوه بر تصاویری با وضوح 48 مگاپیکسل اقدام به ادغام پیکسل ها به صورت 4 به 1 کرده است. در این مدل 4 پیکسل در 1 پیکسل ادغام شده است. تا وضوح تصویر به 12 مگاپیکسل کاهش یافته و فضای کمتری را اشغال کند.

 

تراشه‌A16  در آیفون 14

سری آیفون 14 همراه با تراشه‌A16  بیونیکی می‌باشد. که بر پایه‌ لیتوگرافی یکسان 5 نانومتری است. برای ساخت آن از پروسه‌NP4  شرکت TSMC استفاده شده است. با خرید قسطی آیفون 14 تفاوت را در تکنولوژی از نزدیک ببینید و آینده را پیش‌بینی کنید. این تراشه پیشرفت خوبی نسبت به سری‌های قبل کرده است و پردازش در این مدل آیفون‌ها با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

 

صدا‌ها را سینمایی بشنوید!

برای اطلاعات بیشتر از  فروش قسطی آیفون 14 با کارشناسان ما در بخش کالای دیجیتال در تماس باشید. در بررسی صدای آیفون 14 کارشناسان به این نتیجه رسیدند که این سری از آیفون ها برای شنیدن موسیقی، تماشای فیلم و بازی بسیار مناسب است. همچنین این ادعا مطرح شده است که سری جدید اپل برای اجرای نمایشنامه، کنسرت و از این دست برنامه ها عملکرد خوبی از خود نشان داده است.

بهترین راه خرید گوشی آیفون 14

با آیفون 14 از یک شارژدهی قدرتمند بهره‌مند شوید!

اگر چه همیشه یکی از نقاط ضعف آیفون شارژدهی و باتری آن بوده است اما از سری 11 به بعد این نقطه ضعف تقریبا برطرف شده است. به طوری که در مدل 14 به نقطه‌ قوت آن نیز تبدیل شده شد. تجربه‌ کاربری به کمک اپل آمده و با بهینه کردن تراشه و سیستم عامل، تلاش کرده است تا شارژدهی یهتر را برای گوشی‌های خود به ارمغان آورد. با خرید قسطی آیفون 14 یکی از کاربران خوش شانس اپل باشید.

بهترین راه خرید گوشی آیفون 14

فروش قسطی کالای دیجیتال در قسطی کلاب

با توجه به نوسانات بازار شاید به هر دلیلی امکان خرید نقدی برای همه وجود نداشته باشد، فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب این نگرانی را برطرف کرده و با فروش قسطی انواع کالای دیجیتال و خانگی این فرصت را برای همگان به وجود آورده تا بدون دغدغه لوازم مورد نیازشان را با ایده‌ال‌ترین شرایط خریداری کنند.

 

و با تضمین سلامت کالا آن را دریافت نمایند.جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.