پارس ناز پورتال

بهترین روش های تشخیص جنس اصل از تقلبی

بهترین روش های تشخیص جنس اصل از تقلبی

بهترین روش های تشخیص جنس اصل از تقلبی 

برای اینکه پی ببرید جنسی که از یک برند خریده اید اصل هست یا تقلبی میتوانید سراغ راه هاي زیر بروید که کاملا تضمین شده میباشند. خیلی از ما به لباس هایي پول میدیم که فکر میکنیم اصل هستن در حالیکه تقلبی هستن و شباهتِ زیادی به اصلشون دارن. برای جلوگیري از این دشوار پارس ناز به چند روش نشون میده که از این به بعد برندهای اصل رو از تقلبی تشخیص بدیم.

بهترین روش های تشخیص جنس اصل از تقلبی

شلوارهای جین لیوایز Levi’s
نوار یا وصله روی جیب پشت شلوار; نوار باریک روی جیب پشتی معمولاً در اکثر شلوارها دیده میشود. اما نواری که روی شلوارهای برند لیوایز هست معمولاً کلمه Levi’s با حرف کوچک e نوشته شده هست. اگر حرف بزرگ E به چشمتان خورد شلوار تقلبی هست. عدد سریالی که روی مارک پشت شلوار خورده روی پارچه داخل کمری شلوار هم وجود دارد.

 

دکمه پرسی; این دکمه ها فلزی میباشند و نشانه Levi Strauss هم روی آن دیده می‌شود و پشت آن نیز عدد سریال لباس نوشته شده هست.

بهترین روش های تشخیص جنس اصل از تقلبی

لاگوست
دکمه ها; دکمه هاي لباسهای لاگوست معمولاً صدفی میباشند. فقط دو حفره دارند و روی آنها هیچ نوشته اي وجود ندارد.

 

لیبل;شکل کورکدیل سبز رنگ جداگانه گلدوزی شده و مجدد به لباس وصل شده. جای کورکدیل کنار دکمه ها و کمی پایین تر قرار دارد که در تقلبی آنها این موضوع را فراموش کرده اند. اعضای بدن کورکدیل از هم جدا و مشخص هست.

بهترین روش های تشخیص جنس اصل از تقلبی

ساعت رولکس
صفحه ساعت; شیشه ساعت هاي رولکس از جنس یاقوت ضدخش ساخته شده هست. اگر یک قطره آب روی آن بریزید به همان شکل باقی میماند. قسمت تقویم آن کمی بالا آمده و پشت شیشه نزدیک عدد ۶ شکل تاج کوچکی وجود دارد. «این مشخصات مربوط به مدلهای بعد از سال 2002 هست»

 

پشت ساعت; پشت ساعت هاي تقلبی معمولاً شفاف میباشند. اما مدلهای اورجینال فلزی میباشند و روی آن عدد سریال و لیبل ساعت حک شده هست.

بهترین روش های تشخیص جنس اصل از تقلبی

عینک ریبن
کیف عینک; کیف هاي ریبن چرم میباشند و دارای مشخصات زیر;روی دکمه کیف عینک لوگوی ریبن حک شده. پارچه روی کیف کمی ضخیم و پارچه پشت کیف لطیف تر هست. داخل کیف آستر مشکی قرار دارد.

 

لنز عینک; آرم ریبن همه ي وقت روی شیشه سمت چپ حک شده که قابل کندن نیست. روی شیشه سمت راست هم حکاکی لیزری وجود دارد که هم از داخل و هم از بیرون مشخص هست.

 

دسته عینک; روی دسته چپ عینک یک عدد سریال هست که با حروف RB شروع می‌شود. این عدد سریال حاوی اطلاعات زیر هست;

 

رنگ شیشه، سطح تیرگی، قطر لنز و اندازه پل روی بینی. و دسته سمت راست عینک شامل نام مدل، حروف کارهانه فرآوری کننده، و لیبل استاندارد امنیت اروپا.

بهترین روش های تشخیص جنس اصل از تقلبی

کانورس
طرح; پاشنه کفش کمتر از ۳ سانتیمتر نیست. پشت پاشنه نشانه ALL STAR حک شده و یک ستاره بین آنها قرار دارد که گاهی اوقات همراه با حرف R می‌آید.

 

تگ روی زبانه کفش; برچسب پشت زبانه این کفش ها کمی حالت برآمدگی دارد. اما در وع تقلبی آن فقط یک تکه کاغذ دیده می‌شود. دوخت بالای زبانه دوتایی و پهن هست.

بهترین روش های تشخیص جنس اصل از تقلبی

هدفون ایرپاد اپل
ایرپادها اورجینال داخل جعبه هاي پلاستیکی که رنگ آن متمایل به آبی هست فروخته می‌شوند که نوع تقلبی آن معمولاً زرد رنگ هست. وزنِ جعبه و ایرپاد با هم 51 گرم هست. اسپیکر هدفون از جنسِ فلز هست د رحالی که نوع تقلبی ان پلاستیکی هست. در مدلهای تقلبی نشانه هاي R و L روی آنها فراموش شده هست.