پارس ناز پورتال

بهترین سایت برای سفارش تاج گل ترحیم لاکچری چیست؟

بهترین سایت برای سفارش تاج گل ترحیم لاکچری چیست؟

تاج گل ترحیم

نه تنها در ایران، بلکه در سرتاسر دنیا رسم بر آن است که هنگام برگذاری مراسم‌های عزاداری برای فوت یکی از آشنایان و اقوام، علاوه بر حضور در مراسمات، تاج گل ترحیم سفارش داده و به محل برگذاری مراسم ارسال نمایند. تاج‌های گل ترحیم انواع مختلفی داشته که می‌تواند شامل تاج گل یک طبقه، دوطبقه، سه طبقه و حتی بیشتر از چهار طبقه باشد.

 

برای مثال، در تصویر فوق، نمایی از یک تاج گل ترحیم چهار طبقه را مشاهده می‌کنید که از مدل‌های بسیار لاکچری و خاص است. خصوصا شرکت‌ها و اداراتی که یک عزیز را از دست داده باشند، در هنگام برگذاری مراسم سنگ تمام گذاشته و این چنین تاج گل خاصی را سفارش خواهند داد.

 

سفارش و ارسال تاج گل ترحیم، بهترین روش برای نشان دادن اهمیت و احترام به متوفی یا بازماندگان مرحوم است. در این مقاله قصد داریم تا نکات کلیدی در خصوص تاج گل ترحیم بیان کرده و همچنین بهترین وبسایت برای سفارش آنلاین و تلفنی انواع تاج‌های گل از جمله تاج گل تسلیت را به شما معرفی نماییم.

 

سفارش آسان تاج گل

یکی از مهمترین ویژگی‌ها در هنگام انتخاب وبسایت برای سفارش تاج گل، امکان ثبت سفارش آسان و سریع است. در وبسایت تاج گل به نشانی taje-gol.com علاوه بر امکان ثبت سفارشات از طریق وبسایت، تیم پشتیبانی این مجموعه در هر ساعت از شبانه روز آماده‌ی ثبت تلفنی یا واتزآپی سفارشات شما هستند.

 

برای این کار، کافی است که با شماره تلفن ۰۹۳۶۷۸۲۹۲۶۲ تماس گرفته و یا از طریق واتزآپ درخواست خود را اعلام نمایید. تیم کارشناس و پشتیبانی این مجموعه، به سرعت سفارش شما را پردازش کرده و در زمان مقرر، سفارش شما را در مکان مد نظر تحویل خواهند داد.

 

ارسال تاج گل ترحیم به بهشت زهرا

یکی از اصلی‌ترین مراکزی که تاج گل باید به آن ارسال شود، بهشت زهرای تهران است. اولین مراسم یا همان مراسم تدفین در بهشت زهرا برگذار شده و عموما محل اصلی جمع شدن بازماندگان و کسانی است که برای احترام به بازماندگان، در محل حاضر می‌شوند. مجموعه تاج گل، امکان ارسال رایگان تاج گل به بهشت زهرا را برای تمامی سفارشات فراهم کرده است.

 

شما می‌‎توانید حتی در صورتی که امکان حضور در مراسم را نداشته باشید، سفارش خود را ثبت نموده تا تیم تدارکات این مجموعه، تاج گل شما را در زمان مقرر به محل ارسال نمایند. همچنین تیم تدارکات این مجموعه مطمئن خواهد شد که تاج گل سفارش داده شده در بهترین مکان مستقر شود تا حتما در معرض دید رهگذران و مهمتر از آن، بازماندگان متوفی قرار گیرد.

 

ارسال رایگان سفارشات

تاج‌های گل و خصوصا تاج‌های گل چند طبقه، ابعاد نسبتا بزرگی داشته و حمل و نقل آن با خودروهای معمولی اندکی دشوار خواهد بود. بنابراین، مجموعه تاج گل خدمت ارزنده‌ی دیگری را به مشتریان خود ارائه کرده که در آن، تمامی سفارشات به صورت رایگان ارسال خواهند شد.

 

فارغ از مکان برگذاری مراسم که می‌تواند بهشت زهرای تهران، بهشت سکینه کرج، مساجد و تالارهای سطح تهران و کرج باشد، تیم تدارکات این مجموعه، سفارش را به صورت رایگان در محل تحویل خواهند داد. شایان ذکر است که مجموعه taje-gol.com دارای دو شعبه مجزا در شهر تهران و کرج بوده و به همین جهت هر دو شهر را تحت پوشش قرار داده است. محصولات هر دو شهر مشابه و قیمت آن نیز کاملا مشابه است.

 

ارسال فوری تاج گل ترحیم

به غیر از زمانی که متوفی مبتلا به بیماری خاصی بوده باشد، در سایر موارد عموما فوت افراد کاملا غافلگیر کننده خواهد بود. اولین مراسم که همان مراسم تدفین باشد، به سرعت در بهشت زهرا یا بهشت سکینه برگذار خواهد شد. در مدت زمان اندک بین اعلام خبر فوت تا مراسم تدفین، برنامه ریزی برای کارها دشوار بوده و ممکن است بعضی از اقدامات لازمه با تاخیر همراه شوند.

 

در چنین مواردی، می‌توانید از خدمت ارسال فوری مجموعه تاج گل استفاده کرده و حتی در زمانی کمتر از یک ساعت، سفارش خود را در محل مد نظر دریافت نمایید. شایان ذکر است که خدمت ارسال فوری سفارشات برای کل شهر تهران و کرج و همچنین بهشت زهرا و بهشت سکینه ارائه شده است.

 

تنوع قیمتی

مجموعه تاج گل، ده‌ها طرح مدرن و متفاوت را برای سلایق و ذائقه‌های مختلف ارائه کرده است. علاوه بر آن، طرح‌های مختلف تاج گل ترحیم بر مبنای مفاهیم و دلایل استفاده از گل‌های مختلف ایجاد شده و هر کدام نشان دهنده‌ی سطح مشخصی از صمیمیت و احترام برای متوفی و بازماندگان وی است. بهتر است بدانید که هر گل، ویژگی‌های مخصوص به خود را داشته و نماد یک احساس خاص است. برای مثال و به نقل از وبسایت تاج گل:

 

* گل گلایل: به دلیل رنگ سفید، پر بودن و همچنین قیمت مناسب گلایل، از این گل عموما در زمینه‌ی تاج‌های گل مراسم ختم استفاده می‌شود. از لحاظ ذهنی نیز گلایل نماد زنده بودن خاطره، ضمیری پاک، صداقت، اخلاق پسندیده و شخصیتی دوست داشتنی است. شاخه‌های بلند گلایل و ترکیب رنگ ملیح آن باعث شده تا بسیاری از سوگواران، از این گل احساس مثبتی گرفته و به آن علاقه داشته‌باشند.

 

* گل لیلیوم: لیلیوم یا سوسن نیز به دلیل تنوع رنگی فراوان و طیف رنگ‌های ملیح، از جمله گل‌هایی است که برای سفارش تاج گل ترحیم مناسب است. قرار گرفتن گل‌هایی به رنگ سفید، قرمز، نارنجی، زرد و … و ترکیب آن با رنگ‌های دیگر، احساس آرامش را در بیننده ایجاد می‌نماید. لیلیوم نمادی از محبت، نجابت، منش بزرگ، راستی و زنده بودن خاطر عزیزان است.

 

* گل رز: این گل تنوع بسیار زیادی داشته و رنگ‌های مختلفی از آن نیز برای مقاصد مختلف کاربرد دارد. اما عموما از گل رز سفید برای سفارش تاج گل ختم استفاده می‌شود. از رز سفید به عنوان نمادی برای احترام، معصومیت، فروتنی و مهمتر از محبت استفاده می‌شود.

 

* استرلیتزیا: استرلیتزیا یا همان پرنده بهشتی به دلیل ظاهر متفاوتی که دارد، نمادی از تمایز و وقار است. این گل که تنوع رنگی ندارد، یکی از محبوب‌ترین گل‌هایی است که هم در تاج گل عزاداری و هم در سایر تاج‌ها استفاده می‌شود.

 

* زنبق: از گل‌های کوچک زنبق به عنوان نمادی برای معصومیت استفاده می‌شود. اگرچه این گل نیز تنوع رنگ بالایی دارد، اما در این مدل از تاج گل، عموما از رنگ سفید آن استفاده می‌شود تا یکپارچگی رنگی و تسلی بخشی تاج گل، حفظ شود.

 

* گل میخک: این گل نیز تنوع رنگی بالایی داشته و استفاده از رنگ‌های مختلف آن، بیانگر نکاتی در خصوص میزان ارتباط شما با متوفی یا بازماندگان آن است. رنگ‌های قرمز، صورتی و سفید میخک هر کدام معانی خاص خود را داشته که بهتر است در هنگام سفارش تاج گل عزاداری، ابتدا با پشتیبان سایت، مشورت نمایید. برای مشاوره، می‌توانید از شماره تلفن مجموعه استفاده نموده و یا برروی دکمه صحبت در واتساپ کلیک نمایید.

 

* گل ارکیده: گل ارکیده به رنگ‌های سفید و صورتی ملیح بوده که بیانگر شریک بودن در غم بازماندگان مرحوم است. انتخاب از میان این دو رنگ، بستگی به سایر گل‌هایی دارد که شما پیشتر انتخاب کرده‌اید.

 

* گل داوودی: از جمله گل‌های زیبایی که قیمت مناسبی دارند، می‌توان به این گل اشاره کرد. رنگ سفید گل داوودی به معنای شریک بودن در غم بوده که عموما به دلیل قیمت مناسب، از تعداد زیادی از این گل، در تاج گل ترحیم استفاده می‌شود.

 

* آنتوریوم: آنتوریوم و استرلیتزیا جزو گل‌هایی هستند که باعث ظاهر مجلسی و شیک شدن تاج‌های گل می‌شوند. عموما در گل‌های مربوط به مراسم عزاداری، از رنگ‌های سفید و صورتی آن استفاده شده که نمادی از به خاطر داشتن و معصومیت است. این گل، علاوه بر دو رنگ قبلی، به رنگ قرمز نیز وجود دارد.

 

در کنار گل‌هایی که تا بدینجا بیان شد، می‌توان برای سفارش تاج گل مراسمات مختلف، از گل‌های دیگری همچون ماگنولیا، ختمی، لاله، بنفشه، نرگس، سنل و کاملیا نیز استفاده کرد. طبیعتا هر چقدر از گل‌های خاص‌تری استفاده شود، نمای تاج گل خاص‌تر و متفاوت‌تر شده و نهایتا قیمت آن را بالا خواهد برد.

 

با توجه به تنوع محصولات وبسایت تاج گل، قیمت محصولات بین 500 هزار تومان تا بیش از 20 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. ارزان‌ترین و کوچک‌ترین تاج گل، در حقیقت از مدل قاب عکس ترحیم بوده که می‌توانید در این صفحه چند نمونه از آن را مشاهده نمایید که یکی از این محصولات، در تصویر زیر نمایش داده شده است:

بهترین سایت برای سفارش تاج گل ترحیم لاکچری چیست؟

با یک جستجوی ساده، ده‌ها گلفروشی اینترنتی را پیدا خواهید کرد که مدل‌های متنوعی را ارائه کرده‌اند. گلفروشی‌های زعیم، هوشنگ، شادیچی، تاج گل، رضوان، تاج سپید، گلفی و ده‌ها مجموعه دیگر، همگی جزو فروشندگان معتبر تاج‌های گل هستند.

 

در این میان، مجموعه تاج گل، امکان ارسال رایگان تمامی محصولات خود به سرتاسر تهران و کرج را برای مشتریان فراهم کرده و علاوه بر آن، امکان تحویل فوری و در کمتر از یک ساعت نیز تنها منحصر به همین مجموعه است.

 

وبسایت تاج گل با دو شعبه در تهران و کرج، توانسته تا امکان ارسال رایگان و فوری تمامی محصولات را برای تمامی جشن‌ها و مراسم‌ها (در هر تالار و مسجد) فراهم نماید. علاوه بر آن، مجموعه تاج گل، متنوع‌ترین و مدرن ترین طرح‌ها را برای مشتریان خود ارائه کرده است. برای دیدن مدرن‌ترین مدل تاج گل ترحیم می‌توانید به این لینک مراجعه نمایید.

بهترین سایت برای سفارش تاج گل ترحیم لاکچری چیست؟