پارس ناز پورتال

بهترین عطرهای مردانه را بشناسیم

بهترین عطرهای مردانه را بشناسیم

بهترین عطرهای مردانه را بشناسیم 

در این مطلب قصد داریم بهترین مدل های عطر را از بهترین برند ها به شما معرفی کنیم.در ادامه مطلب با ما همراه باشید. 

 

بهترین عطرهای مردانه

آخرین روزهای سال را سپری می كنیم. در این روزها بیشتر افراد ضمن خانه تكانی و خرید لباس و …، در تكاپوی تهیه هدایای ویژه سال نو برای اطرافیان و عزیزان خود هستند. اگر می خواهید برای پدر و مادر، همسر، برادر، خواهر یا … هدیه بخرید در این مقاله، انواع عطرهای مردانه و زنانه را به شما معرفی می كنیم و امیدواریم سالی معطر و پربركت در پیش رو داشته باشید.

 

autica Blue 

یكی از خوشبوترین عطرهای مردانه عطر Nautica است. بوی ملایم و تازه‌ای دارد و برای هر روز و هر موقعیتی قابل استفاده است. عطر خوشبو و پر طراوت آن به شما احساس جوانی و شادابی می‌دهد. 

 

Blv Notte

اگر به دنبال یك عطر خوشبوی مردانه هستید كه بعد از استفاده بوی آن تا مدت‌ها روی لباس و سطح پوست‌تان می‌ماند، بهتر است فقط سراغ  Blv Notte بروید. بوی این عطر با سایر عطرهای مردانه كه قبلا مورد استفاده قرار داده‌اید، متفاوت است و حتما آن را دوست خواهید داشت.

 

Paco Rabanna 1 Million

اگر در صدد جلب توجه هستید، بهتر است به سراغ عطر Paco Rabranna 1 Milhion بروید. به جرات می‌توان گفت كه این عطر مورد پسند تمام آقایان است. این عطر در میان 10 عطر فوق‌العاده جایگاه ویژه‌ای دارد. اثر آن تا مدت‌ها حفظ‌ می‌شود. 

 

Nautica Voyage Cologne

اگر قبلا هم از عطرهای Nautica استفاده كرده‌اید، می‌دانید كه این برند از عطر و ادكلن چقدر با سلیقه شما سازگار است. این عطر در لیست پرفروش‌ترین عطرهای مردانه قرار دارد (جایگاه دوم را دارد). بوی آن شبیه بوی كیك داغ است و مصرف‌كنندگانش به شدت به این بو علاقه‌مند هستند.

 

Cool Water By Davidoff

بی‌شك یكی از بهترین، دوست داشتنی‌ترین و پرطرفدارترین عطرها، عطر دیویدف است. این نام را همه می‌شناسند. از بوی آن تازگی، تمیزی و طراوت به مشام می رسد و تقریبا از جمله عطرهای همه پسند است و آقایانی كه به استفاده از عطر و ادكلن اهمیت می‌دهند، حتما در میان عطرهای‌شان یك عطر دیویدف دارند.

 

Eternity For Men

كلوین كلین یك برند بسیار معروف است و این‌بار عطر «اترنیتی برای آقایان» را بسیار متفاوت و در حد عالی ارائه داده است. بوی آن به هیچ وجه تند و زننده نیست، اما هم‌چنان قوی و ملایم است. عطر آن شبیه سیب‌زمینی برشته است، تنها واژه‌ای كه در تازگی، تردی و طراوت را القاء می‌كند.

 

بهترین عطرهای زنانه

عطر آمیزه ای از روغن های اسانس، ترکیبات معطر و ثابت کننده و الکل می باشد. روغن های اسانسی از طریق تقطیر گل‌ها، گیاهان و علف‌ها بدست می‌آیند. اگر عصاره گیری از طریق تقطیر میسر نباشد توسط روغنهای جذاب این کار صورت می گیرد مانند گل یاس. در عصاره گیری توسط روغن های جذاب اساسا عمل استخراج و جداسازی روغن توسط الکل می باشد. 

 

Pink Sugar By Pquolina For Women

در میان تمام عطرهای زنانه در جایگاه اول قرار دارد. بسیار معروف است و می‌توان گفت بهترین هدیه برای سال نو به همسرتان بی‌شك Pink Sugar است. عطر و رایحه بی‌نظیری دارد و بوی تازگی می‌دهد. امتیاز آن 4/5 ستاره بوده است. 

 

Taylor Swift Wonderstruck

تمام كسانی كه طرفدار برند Taylor Swift هستند، مشتاقانه منتظر ورود این عطر فوق‌العاده به بازار بودند و این عطر نیز آنها را ناامید نكرد. بوی بسیار با كلاس و دلپسندی دارد. مصرف‌كنندگان به آن امتیاز 5/4 ستاره را داده‌اند. قیمت آن كمی بالاست، ولی حتما ارزش هزینه كردن را دارد.

 

Lovely

عطر سارا جسیكا پاركر همانند نام عطر، عطر و رایحه آن نیز بسیار دوست داشتنی است. بوی آن تا مدت‌ها حفظ می‌شود. مصرف‌كنندگان به آن امتیاز 4 ستاره را داده‌اند و یكی از بهترین عطرهای زنانه با بوی ملایم، شیرین و گرم است.

 

Davidoff Cool Water For Women

دیویدف كول واتر برای خانم‌ها یك عطر كامل برای استفاده همیشگی است. بوی آن شبیه تركیبی از عطرهای آناناس، چوب و آب‌های اقیانوس‌هاست. عطر بسیار تازه‌ای دارد. برای نوجوانان نیز بسیار مناسب است و در عین حال یك هدیه خوب برای روز مادر است.

 

Calvin Klein Obsession

بو و عطری كلاسیك دارد و نخستین بار در سال 1985 شروع به تولید كرد. در طول این سال‌ها تغییرات زیادی كرده و هر بار خوشبوتر از قبل شده است. برای مهمانی‌های عصر و یك شام عاشقانه با همسرتان بهترین انتخاب است. در میان بهترین عطرهای زنانه جایگاه 6 را دارد. مشتریان به آن امتیاز 4/5 ستاره را داده‌اند.

 

Burberry Brit Eau De Perfume

بوی گرم، ملایم و تحریك كننده‌ای دارد. شبیه بوی وانیل است، البته عطری كه از تركیب عطرهای وانیل، بادام، لیمو و گلابی به دست آمده است و بسیار سبك می‌باشد و در هر موقعیتی قابل استفاده است. مشتریان به آن امتیاز 4/5 ستاره را داده‌اند.