پارس ناز پورتال

بهترین ماشین لباسشویی‌ اسنوا را بشناسید

بهترین ماشین لباسشویی‌ اسنوا را بشناسید

احتمالا شما جزو آن دسته افرادی هستید که قصد خرید ماشین لباس شویی ایرانی را دارید و اسنوا را برگزیدید؛ اکنون می‌خواهید بهترین مدل‌های آن را بشناسید. ما در این مقاله ارزان‌ترین، گران‌ترین و بهترین مدل‌های ماشین لباسشویی اسنوا را به شما معرفی و ویژگی‌های هر یک را به طور جداگانه بررسی کرده‌ایم. در پایان می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام مدل را خریداری کنید. همراه ما باشید تا با امکانات ماشین لباسشویی‌های اسنوا بیشتر آشنا شوید.

 

ماشین لباسشویی‌ های اسنوا چه امکاناتی دارند؟

 

اغلب مشتریان برای خرید یک محصول، به امکانات آن توجه می‌کنند و به دنبال گزینه‌هایی هستند که امکانات به روز‌تری دارد. اسنوا همواره در تلاش بوده بهترین امکانات را در ماشین لباسشویی‌های خود جای بدهد.

 

اسنوا برای نزدیک شدن به برند‌های مطرح جهان از دانش روز دنیا کمک می‌گیرد و در این راستا به نیاز مشتریان نیز توجه ویژه‌ای دارد. در ادامه نگاهی به امکانات رایج ماشین لباسشویی‌های اسنوا خواهیم انداخت.

 

* دارای ده‌ها برنامه شست و شوی متعدد برای لباس‌های مختلف

* استفاده از موتور با فناوری اینورتر برای کاهش لرزش و صدای دستگاه

* قابلیت شست و شو با تأخیر

* امکان تنظیم شست و شو سریع

* توان موتور بالا لباسشویی اسنوا

* قابلیت تنظیم هیدروستات

* طراحی مدرن و زیبای بدنه

 

معرفی بهترین ماشین های لباسشویی اسنوا

 

ماشین لباسشویی اسنوا از جمله لوازم خانگی اسنوا هستند که در مدل‌های مختلفی تولید و روانه بازار می‌شوند. هر کدام از این مدل‌ها ظاهر و امکانات منحصر به فرد خود را دارند. در اینجا کیفیت و امکانات دو مدل از بهترین لباسشویی‌های این برند را بررسی می‌کنیم.

 

بررسی امکانات ماشین لباسشویی اسنوا مدل 72304 SWM-

 

این مدل یکی از ماشین لباسشویی‌های پر فروش اسنوا است که با رنگ تیتانومی جذاب خود توجه بسیاری از مشتریان را جلب می‌کند. امکانات این محصول به شرح زیر است:

 

* دارای طراحی چشم نواز

* دارای مخزن 7 کیلوگرمی

* به کارگیری موتور قدرتمند با توان 1200 دور در دقیقه

* دارای صفحه نمایش LCD

* ارائه 15 برنامه شست و شو مختلف

* استفاده از قفل کودک

* دارای خشک کن

* امکان شست و شوی ترکیبی (به کارگیری همزمان چند برنامه شست و شو)

* قابلیت شست و شو سریع و با تأخیر

بهترین ماشین لباسشویی‌ اسنوا را بشناسید

ماشین لباسشویی 7 کیلوگرمی اسنوا مدل 72304-SWM

 

بررسی امکانات ماشین لباسشویی اسنوا مدل 84516 SWM-

 

این مدل از لباسشویی اسنوا مخزن نسبتا بزرگی دارد و برای خانواده‌های 4 و 5 نفره گزینه مناسبی به شمار می‌رود. همین موضوع به علاوه کارایی محصول، آن را به یک لباسشویی محبوب در بین مشتریان تبدیل کرده است. در ادامه ویژگی‌های این مدل را بررسی می‌کنیم.

 

* برخورداری از مخزن 8 کیلوگرمی

* دارای نمایشگر LED

* موتور با توان 1400 دور در دقیقه

* گرید مصرف انرژی +++A

* مجهز به فناوری عیب یاب هوشمند

* برخورداری از لوله‌های ورود آب سرد و گرم

* دارای ویژگی سلف کلین و پاک شوندگی آسان

* دارای خشکن کن و چروک گیر

* قابلیت شست و شوی تأخیری و شست و شوی سریع

 

مشخصات ظاهری، امکانات و قیمت ماشین لباسشویی اسنوا در مدل‌های مختلف را می‌توانید با یکدیگر مقایسه کنید و در آخر یک انتخاب مناسب داشته باشید. در ادامه ارزان‌ترین و گران‌ترین ماشین لباسشویی‌های این برند را بررسی می‌کنیم.

 

ارزان ‌ترین ماشین لباسشویی اسنوا کدام است؟

 

اگر به دنبال یک لباسشویی با قیمت مقرون به صرفه هستید همراه ما باشید تا ارزان‌ترین لباسشویی اسنوا را به شما معرفی کنیم.

 

معرفی لباسشویی اسنوا مدل W260 SWD-

این مدل، نسبت به دیگر ماشین‌های لباسشویی اسنوا، موتور کم سرعت‌تر و مخزن کم حجم‌تری دارد؛ با این حال از ویژگی‌های قابل قبولی برخوردار است و می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. این محصول دارای ویژگی‌های زیر است:

 

* مخزن 6 کیلوگرمی

* موتور با توان 1000 دور در دقیقه موتور

* برخورداری از صفحه نمایش

* ارائه 10 برنامه شستشو مختلف

* دارای خشک کن

* مجهز به لوله‌های ورود آب سرد و گرم

بهترین ماشین لباسشویی‌ اسنوا را بشناسید

لباسشویی اسنوا با ظرفیت 6 کیلوگرم

 

گران‌ترین ماشین لباسشویی برند اسنوا را می‌شناسید؟

 

معمولا در بین لوازم خانگی اسنوا محصولات پرچم دار، گران‌ترین قیمت را به خود اختصاص می‌دهند و اغلب نماینده با کیفیت‌ترین محصولات این برند هستند. شناخت گران قیمت‌ترین ماشین‌های لباسشویی اسنوا به شما کمک می‌کند حد اعلاء امکانات برند‌های مختلف را باهم مقایسه کنید. در این جا یکی از مدل‌های ماشین لباسشویی شرکت اسنوا که بیشترین قیمت را به خود اختصاص داده است مورد بررسی قرار می‌دهیم.

 

بررسی مشخصات ماشین لباسشویی SWM-82 OCTA PLUSE اسنوا

 

این ماشین لباسشویی طراحی بسیار چشم نوازی دارد و از امکانات متعددی برخوردار است. در ادامه بررسی می‌کنیم که چه امکاناتی باعث شده این ماشین لباسشویی اینقدر گران باشد؟ ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-82 اوکتا پلاس، یک مخزن 8 کیلوگرمی دارد. این ظرفیت، با توجه به نیاز مشتریان، یک ظرفیت استاندارد به شمار می‌رود. موتور قدرتمند دستگاه با توان 1400 دور در دقیقه کار می‌کند و طول عمر مفیدی دارد.

 

گرید مصرف انرژی در این دستگاه +++A است که به صرفه‌جویی در برق کمک زیادی می‌کند. یکی از امکانات این دستگاه، قابلیت تنظیم شست و شوی تأخیری و شست و شوی سریع است؛ یعنی شما می‌توانید تنظیم کنید که لباس های‌تان در مدت زمان طولانی‌تر یا کوتاه‌تری شسته شود. از آنجایی که این مدل دارای خشکن کن است، لباس‌های شما را به سرعت خشک و با استفاده از قابلیت چروک‌گیری، چروک آن‌ها را رفع می‌کند.

 

ویژگی Self Clean این ماشین لباس شویی با آن قابلیت پاک شوندگی آسان می‌دهد. این مدل به صفحه نمایش LED و سیستم عیب یاب هوشمند مجهز است که از طریق آن‌ها بتوانید از وضعیت دستگاه مطلع شوید. در ساخت این ماشین لباسشویی لوله‌های ورود آب سرد و گرم به کار رفته است که بعضی مدل‌های اسنوا از آن برخوردار نیستند.

بهترین ماشین لباسشویی‌ اسنوا را بشناسید

ماشین لباسشویی 8 کیلویی SWM-82 OCTA PLUSE اسنوا

 

در آخر

 

در مطالب فوق چند مدل ماشین لباسشویی اسنوا را بررسی کردیم. اگر به دنبال مرجع آنلاین خرید لوازم خانگی هستید، برندچی در این راه شما را یاری می‌کند که با شناخت بهتری کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

شما می‌توانید مدل‌های مختلف لباسشویی اسنوا را در این سایت با یکدیگر مقایسه و مناسب‌ترین مدل و بهترین فروشنده را انتخاب کنید. این کار شما را از سردرگمی نجات می‌دهد تا بهترین خرید را داشته باشید.