پارس ناز پورتال

بهترین مدل های خودروی پورشه + لوکس ترین مدل های رولز رویس

بهترین مدل های خودروی پورشه + لوکس ترین مدل های رولز رویس

بهترین مدل های خودروی پورشه + لوکس ترین مدل های رولز رویس 

کمپانی آلمانی پورشه در تمام جهان مشهور است و تمام محصولات و خودرو های تولید شده توسط این کمپانی جزو گرانترین و سریع ترین خودرو های جهان هستند، هم چنین کمپانی رولز رویس انگلیسی هم لوکس ترین خودروها را تولید می کند،

 

 برند پورشه برای نخستین بار درسال 1931 در اتریش ساخته شد. این کارخانه پس از راه اندازی به کشور آلمان منتقل شد و پس ازآن خودرو های باکیفیتی ساخت که هم ظاهر خوبی داشتند و هم پرسرعت بودند.

 

۱۰. Porsche ۹۳۵

شرکت پورشه همیشه در پی ساختن خودرو های مناسب مسابقه و همچنین جاده بوده است. پورشه 935 یکی از نمونه‌هاي بهترین خودروی پورشه مسابقه است. این مدل، ظاهر مهیج و دیوانه‌واری دارد؛ کاپوت جلویی خودرو پایین بوده ودر قسمت پشت آن یک باله وجوددارد که هردو این عوامل علاوه بر کاهش مقاومت هوا در سرعت‌هاي بالا، به افزایش زیبایی این خودرو نیز کمک زیادی کرده‌اند.

بهترین مدل های خودروی پورشه + لوکس ترین مدل های رولز رویس

مدل ۹۳۵ با الهام از مدل ۹۱۱ ساخته شده که بدنه آن تغییر یافته و موتور توربین دار آن ظاهر خاصی به آن بخشیده است. این خودرو با نیروی ۷۵۰ اسب بخار در مسابقه لومان با سرعت ۳۶۳ کیلومتر در ساعت حرکت کرد.

 

۹. Porsche ۹۱۸ Spyder

این خودرو یکی از پورشه‌هاي مدرن کلاسیک است و یقیناً دراین فهرست جای دارد. به گزارش پارس ناز این پورشه بیشتر شبیه فراری است، اما این چیزی از زیبایی‌هاي این خودرو لوکس کم نمی کند. ظاهر زیبا و مردانه آن حقیقتاً توجه بیننده را جلب می کند. این خودروی هیبریدی موتور دوگانه الکتریک و محرکه ۴,۶ لیتری V۸ دارد.

بهترین مدل های خودروی پورشه + لوکس ترین مدل های رولز رویس

مدل ۹۱۸ اسپایدر یکی از بهترین پورشه‌ها برای رانندگی است و با سرعت بالای خود تجربه یک رانندگی لذت بخش را در اختیارتان قرار می دهد.

 

۸. Porsche ۹۳۰ Turbo

تصور کنید این خودرو زمانی که درسال ۱۹۷۰ وارد بازار شد چه انقلابی بپا کرد. حتی امروز هم عده اي از رانندگی دراین خودرو می ترسند. با این حال این خودرو که با الهام از خودروی پورشه ۹۱۱ ساخته شده، تا به امروز یکی از بهترین خودرو های پورشه بوده است. یکی از تغییرات ۹۳۰ نسبت به ۹۱۱ این بود که دراین خودرو یک شارژر توربین بزرگ گذاشته شد.

بهترین مدل های خودروی پورشه + لوکس ترین مدل های رولز رویس

درنتیجه سرعت خودرو به شدت افزایش یافت که رانندگی با این خودرو رابه یک تجربه فراموش نشدنی تبدیل میکند. باوجود سرعت بالا به اسانی می توان این خودرو را بازرسی کرد، به خصوص در پیچ‌ها. وجود موتور در قسمت عقب خودرو و باله آن باعث می شود که حتی رانندگان تازه کار هم از رانندگی با این خودرو لذت ببرند و احتمال تصادف و پرش خودرو کاهش یابد.

 

۷. Porsche ۵۵۰ Spyder

یکی از مدل‌هاي قدیمی پورشه در فهرست ما خودروی موردعلاقه سلبریتی هایي چون جیمز دین بوده است.سایت پارس ناز این خودرو اوج مهندسی پورشه را نشان داد که تخصصشان قرار دادن موتور در عقب بود، اما دراین خودرو موتور را در جلو قرار دادند.

بهترین مدل های خودروی پورشه + لوکس ترین مدل های رولز رویس

اینکار نه تنها رانندگی با این خودرو را تسهیل کرد، بلکه باعث زیباتر شدن ظاهر خودرو شد. این خودرو با چنین کیفیت و ظاهری نمی‌توانست از این بهتر باشد.

 

۶. Porsche ۹۱۷

بهترین مدل های خودروی پورشه + لوکس ترین مدل های رولز رویس

اگر فیلم “لومان” «Le Mans» از استیو مک کوئین را دیده باشید، قطعا این خودرو رابه یاد خواهید آورد. این خودرو با ظاهر زیبا، نیروی ۱۱۰۰ اسب بخار و موتور ۱۲ سیلندری، توانسته در دنیای مسابقات جهانی ماشین رانی انقلابی بپا کند. دلیل این موفقیت، موتور نیرومند و نظارت آسان آن است. ظاهر منحصربه فرد این خودرو نیز باعث میشود که با یکبار دیدن آن رابه خاطر بسپارید.

 

۵. Porsche ۳۵۶

این نخستین پورشه ساخته شده بود که تولید آن تا سال ۱۹۶۴ ادامه داشت. این پورشه ظاهر جذابی دارد و بهمین دلیل باعث شد که نام پورشه بر سرزبان‌ها بیفتد. دراین خودرو موتور در عقب قرار گرفت، اگر چه شاید بسیاری ترجیح می‌دادند که در جلو قرار بگیرد.

بهترین مدل های خودروی پورشه + لوکس ترین مدل های رولز رویس

اما با موتور ۱,۱ لیتری آن می توانید به اسانی رانندگی کنید، مخصوصاً زمانی که به آن عادت کردید. این خودرو به صورت کوپه یا سقف باز موجود بودو بهمین دلیل در هوای آفتابی یک انتخاب ایده آل محسوب می ‌شد.

 

۴. Porsche ۹۵۹

تصور کنید زمانی که مدل ۹۱۱ را ارتقا داده و به یک مدل جذاب تبدیل کنند چه رخ می دهد؟ سازندگان پورشه هم دراین باره مطمئن نبودند، اما مدل اولیه ۹۱۱ رابه این مدل جذاب ۹۵۹ تبدیل کردند تا بتواند در رالی پاریس تا داکار تاب بیاورد. عقب این خودرو برآمده است تا برای رانندگان تازه کار جاده‌اي هم بی خطر باشد.

بهترین مدل های خودروی پورشه + لوکس ترین مدل های رولز رویس

قابلیت رانندگی تمام چرخ آن باعث می شود که بتوانید به خوبی در جاده با آن رانندگی کنید. جالب اینجاست که موتور آن نیروی ۴۰۰ اسب بخار دارد و بهمین دلیل در مصرف سوخت صرفه جویی می شود. بسیاری بدلیل ظاهر جذاب این خودرو با الهام از مدل ۹۱۱ به آن علاقه دارند.

 

۳. Porsche Boxster

پورشه در اوایل سال‌هاي ۱۹۹۰ شرایط دشواری داشت. فروش خودرو های این شرکت کاهش یافته بودو مشتریان از خودرو هایي با برندهای دیگر استقبال میکردند. اما عرضه این مدل در کارخانه پورشه انقلاب بپا کرد. اگر چه در آن زمان هنوز مدل ۹۱۱ فروش داشت، اما این خودروی جدید، رویای ماشین دوستان رابه حقیقت تبدیل کرد.

بهترین مدل های خودروی پورشه + لوکس ترین مدل های رولز رویس

زمانی که این خودرو در نمایشگاه دیترویت به نمایش درآمد توجه همگان رابه خود جلب نمود. این خودرو توانست تمام ویژگی‌هاي یک پورشه مورد علاقه مشتریان را دریک خودروی مدرن داشته باشد. ظاهر این خودرو بسیار جذاب بودو نیاز مشتری را رفع میکرد. ویژگی دیگر این خودرو موتور ۲,۵ لیتری آن است که درکنار نیروی ۲۰۱ اسب بخار آن، سرعت و جذابیت خاصی رابه ارمغان می‌آورد.

 

۲. Porsche ۹۱۱

زمانی که از خودرو های محبوب جهان صحبت می کنیم مسلماً باید از مدل ۹۱۱ تقدیر به عمل بیاوریم. این خودرو که درسال ۱۹۶۴ تولید شد، همانند مدل دیگرش، پورشه ۳۵۶، همان‌ گونه موتورش در عقب قرار داشته و ظاهرش را نیز حفظ کرده است.

بهترین مدل های خودروی پورشه + لوکس ترین مدل های رولز رویس

نیروی محرکه ۲۰۰ اسب بخار آن لذت رانندگی را دوچندان کرده و موتور ۶ سیلندری آن باعث شده که در مسابقات ماشین‌رانی نیز قابل استفاده باشد. این خودرو یکی از محبوب‌ترین و معروف ترین مدل‌هاي پورشه بود که درسال‌هاي ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ بازار را قبضه کرده بود.

 

۱. Porsche Carrera GT

یکی از برترین و محبوب‌ترین مدل‌هاي پورشه این مدل است که درسال ۲۰۰۵ ساخته شد. این خودرو با الهام از خودروهایی ساخته شد که در مسابقات ۲۴ ساعته لومان مقاومت می کردند.

بهترین مدل های خودروی پورشه + لوکس ترین مدل های رولز رویس

موتور V۱۰ آن با نیروی محرکه ۶۰۵ اسب بخار بشما اجازه می دهد که با سرعت ۳۳۰ کیلومتر در ساعت حرکت کنید و همانند یک ماشین مسابقه‌اي ازآن لذت ببرید. شرکت پورشه برای این که به راننده حس بودن در مسابقه را تلقین کند، ویژگی فرمان پذیری را ازآن حذف کرده است. با این حال میتوانید به خوبی آنرا نظارت کنید، البته باید دراین باره مراقب باشید.

 

این پورشه هنوز هم بهترین مدل پورشه محسوب میشود که دلیل آن نه تنها سرعت بالای این خودرو، بلکه ظاهر جذاب آن نیز می باشد. چه کسی میتواند در برابر این خودروی زیبا مقاومت کند؟

 

تعجبی ندارد که هنوز هم برند پورشه میتواند توجه مشتری رابه خود جلب کند که علت آن هم سرعت بالا و هم کیفیت ساخت این خودرو است. بنظر می رسد که پورشه به تولید خودرو های بهتر ادامه داده ودر آینده برترین خودرو های مسابقه‌اي را تولید خواهد کرد.

 


 

لوکس ترین و گران ترین مدل های خودروی رولز رویس

اگر یک برند خودرو باشد که لوکس و شیک بودن رابه معنای واقعی کلمه به رخ بکشد، یقیناً برند رولز رویس است. این برند که درسال 1906 راه اندازی شد، از همان ابتدا بر این باور شکل گرفت که خودروی موردعلاقه طرفداران ماشین را بسازد. توجه آن‌ها به جزئیات و طرح‌هاي خاص تا امروز باقیمانده است و آن‌ها همان‌ گونه به ساخت بهترین خودروها ادامه می دهند.

 

اگر چه برندهای خودروسازی لوکس دیگری مانند بنتلی، فراری و لامبورگینی هم وجوددارد، اما شاید هیچ کدام با رولز رویس قابل مقایسه نباشند. از آنجاییکه خودرو های این برند لوکس هستند، قیمتشان هم بسیار بالاست. در این جا میخواهیم ده خودروی گرانقیمت رولز رویس رابه شما معرفی کنیم، شاید بخواهید آن‌ها را خریداری کنید!

 

۱۰. Rolls Royce Ghost

بهترین مدل های خودروی پورشه + لوکس ترین مدل های رولز رویس

فهرست خودرا با یکی از خودرو های مدرن این شرکت آغاز می کنیم. به گزارش پارس ناز این خودرو از نسل خودروهایی است که از ظاهرشان مشخص است میلیون ها دلار ارزش دارند و بلافاصله توجهتان رابه خود جلب میکنند. خودرو های این مدل محشر هستند و بتازگی به روز شده‌اند. این خودرو با موتور نیرومند V۱۲ خود ۵۸۰،۰۰۰ دلار قیمت دارد.

 

۹. Rolls Royce Wraith Mansory

بهترین مدل های خودروی پورشه + لوکس ترین مدل های رولز رویس

خودروی دیگری که بشما معرفی میکنیم با حداکثر قیمت ۶۰۰،۰۰۰ دلار فروخته شد. Mansory یک شرکت آلمانی است که در اصلاح خودرو های استاندارد کارخانه‌ها تخصص دارد. رولز رویس به آن‌ها اجازه داد تا مدل اصلی Wraith را تغییر داده و این خودروی زیبا را بسازند. از جمله تغییرات انجام شده به موتور و رنگ آمیزی خودرو مربوط می شود که ظاهر لوکسی به آن می‌بخشد. بی شک با سوار شدن دراین خودروی زیبا توجه همگان رابه خود جلب می کنید.

 

۸. Rolls Royce Phantom Coupe

این رولز رویس خاص، نخستین بار در نمایشگاه ماشین سال ۲۰۰۸ کشور آلمان به نمایش درآمد و با قیمت ۶۵۰،۰۰۰ دلار، بهترین ویژگی‌هاي ممکن ارائه شده توسط کارخانه‌هاي خودروسازی را داراست. در هنگام رانندگی با این خودرو شاید نخستین چیزی که توجهتان را جلب کند موتور ۶,۵ لیتری V۱۲ آن باشد که درکنار نیروی ۴۵۳ اسب بخار آن به سرعت باورنکردنی دست خواهید یافت.

بهترین مدل های خودروی پورشه + لوکس ترین مدل های رولز رویس

نکته منحصربه فرد درباره این خودرو این است که سقف قسمت جلوی خودرو پر از چراغ‌هاي کوچک فیبری است که با تاریک شدن هوا می‌درخشند. اگر تنبل هستید هم باید بدانید درب‌هاي خودرو با فشار دان یک دکمه بسته می شوند. همچنین همانطورکه از قیمت خودرو انتظار می رود، داخل ماشین از چرم طبیعی و باکیفیت‌ترین لایه چوب ساخته شده است.

 

۷. Rolls Royce Phantom

بهترین مدل های خودروی پورشه + لوکس ترین مدل های رولز رویس

این خودرو هم یک کوپه پیشرفته‌تر و هم نوع گران‌تر فانتوم است. این خودرو با داشتن کیفیت و قدرتی که انتظار می رود، یقیناً خودرویی است که دوست دارید پشت فرمان آن بنشینید. بنابر این این خودروی موردعلاقه سلبریتی ها و اشخاص مشهور است. درب‌هاي این خودرو برعکس درب‌هاي معمولی باز میشوند و قسمت‌هاي دیگر را هم طبق نظر خود می توانید تغییر دهید. این خودرو با قیمت ۶۷۰،۰۰۰ دلار قطعا جزو خودرو های ارزان قیمت نیست، اما واقعاً ارزشش را دارد.

 

۶. Rolls Royce Phantom Hearse

یکیدیگر از خودرو های سری فانتوم که با الهام از خودرو های نعش کش قدیمی طراحی شده است. این خودرو از ۶۰۰ قطعه ساخته شده که با حدود ۲۰۰ متر جوشکاری به هم متصل شده‌اند ودر نهایت این خودروی زیبا به وجود آمده است.

بهترین مدل های خودروی پورشه + لوکس ترین مدل های رولز رویس

این خودرو با موتور V۱۲ به خوبی حرکت میکند. همچنین دستگاه تنظیم هوا هم یکیدیگر از ویژگی‌هاي این خودرو است. البته هرکسی نمی تواند این خودروی لوکس با قیمت ۷۰۰،۰۰۰ دلار را خریداری کند، زیرا مطمئناً یکی از گرانقیمت‌ترین خودرو های رولز رویس است.

 

۵. Rolls Royce Drophead Coupe

تنها ۳۵ شماره از این خودرو های کوپه سقف باز ساخته شد و بهمین دلیل ۷۱۰،۰۰۰ دلار ارزش دارند. این خودرو که برای بزرگداشت سرعت ملکولم کمپل ساخته شد به اندازه او سریع است.

بهترین مدل های خودروی پورشه + لوکس ترین مدل های رولز رویس

تمام انتظاراتی که از یک خودروی نیرومند داشته باشید، از سرعت تا اسانی، دراین خودرو دیده میشود. داخل خودرو هم بسیار دیدنی و آسان است. صندلی چوبی براق و لوکس آن میلیون ها دلار می‌ارزد و دوست ندارید ازآن پیاده شوید. اگر میخواهید خودرویتان هم زیبا باشد و هم باکیفیت، پس این مورد را انتخاب کنید.

 

۴. Rolls Royce Phantom Mansory Conquistador

بهترین مدل های خودروی پورشه + لوکس ترین مدل های رولز رویس

قبل از هر چیزی بگذارید قیمت این خودرو رابه شما بگوییم، اگر می خواهید آنرا در پارکینگ خانه خود داشته باشید باید ۱ میلیون دلار پرداخت کنید. اگر با قیمت آن مشکلی ندارید پس با ما همراه باشید. قیمت بالای این خودرو باعث می شود که فقط مخصوص افراد خاص باشد. ظاهر زیبا و چرخ‌هاي باکیفیت آن و موتور بزرگ ۷,۷ لیتری آن باعث میشود در جاده حرف اول را بزند. ویژگی‌هاي دیگری مانند آینه‌هاي خارجی و تزئینات قسمت شیشه جلو و بغل بر زیبایی آن می‌افزایند.

 

۳. Rolls Royce Hyperion Pininfarina

این خودرو که درسال ۲۰۰۸ به نمایش درآمد حتما توجهتان رابه خود جلب می کند، البته درصورتی که مبلغ خرید آنرا داشته باشید. این خودروی زیبا و متفاوت ۶ میلیون دلار قیمت دارد.

بهترین مدل های خودروی پورشه + لوکس ترین مدل های رولز رویس

مطمئناً نام شرکت پینینفارینا دلیل این افزایش قیمت است، زیرا این خودرو رابه شکل خاصی طراحی کرده است. طراحان ایتالیایی، این خودرو رابه تقاضای یک مشتری ثروتمند طراحی کردند؛ بنابر این شما هم میتوانید یکی از خریداران باشید. این خودرو ترکیبی از رولز رویس لوکس و طراحی ایتالیایی سال‌هاي ۱۹۳۰ است.

 

۲. Rolls Royce ۱۰HP

بهترین مدل های خودروی پورشه + لوکس ترین مدل های رولز رویس

در جایگاه دوم فهرست خود یک خودروی قدیمی داریم که در گذشته با قیمت ۷,۲۵ میلیون دلار فروخته میشد. یکی از مدل‌هاي اصلی ساخته دست چارلز رولز که ظاهر بی نهایت کلاسیکی دارد. سایت پارس ناز از آنجاییکه امروزه تعداد محدودی از خودرو های کلاسیک شرایط خوبی دارند، بنابر این برای داشتن یکی ازآن‌ها باید میلیونها دلار پرداخت کنید. اگر چه این خودرو برای رانندگی در سطح شهر مناسب نیست، اما میتوانید یک روز آفتابی در باغ خود ازآن استفاده کنید.

 

۱. Rolls Royce Phantom Solid Gold

اگر میخواهید گران‌ترین خودروی تاریخ رولز رویس را داشته باشید پس این خودرو مناسب شماست. این خودرو با قیمت ۸,۲ میلیون دلار یک خودروی بی‌نهایت لوکس است. در بدنه این خودرو ۱۲۰ کیلو طلا بکار رفته است که دلیل گران بودن آنرا نشان می دهد. این طلا با بدنه سفید خودرو ترکیب شده و جلای زیبایی به وجود آورده است.

بهترین مدل های خودروی پورشه + لوکس ترین مدل های رولز رویس

فضای داخلی آن هم از بهترین چرم ممکن ساخته شده است. موتور نیرومند آن رانندگی رابه یک تجربه لذت بخش تبدیل می کند. اگر در بانک پول زیادی پس اندازه کرده اید شاید بتوانید یکی از این خودروها را خریداری کنید. اگرهم به اندازه کافی پول ندارید پس یقیناً این خودروها به خودرو های رؤیایی‌تان تبدیل می شوند. رولز رویس هنوز هم یکی از بهترین ودر واقع لوکس‌ترین برندهای خودروسازی است که باوجود خودرو های معرفی شده دلیلش مشخص است.

 

ودر آخر هم: گرانترین خودرو های اسپرت جهان

گران‌قیمت‌ترین خودروها آن‌چنان‌که تصور می کنید آسان نیست. قیمت این خودروها بر اساس نیاز مشتری در نوسان است، زیرا این خودروها مشتری‌هاي خاص خودرا دارند. در تهیه این فهرست سعی کردیم خودرو های جدید مانند Marussia، Zenvo TS۱ و Icona Vulcano Titanium را نادیده بگیریم و به سراغ خودرو های شناخته‌شده و معتبر که قیمت پایه مشخص دارند، مانند لامبورگینی، مک لارن، بوگاتی، پاگانی و کوئنیگزگ، برویم.

 

دراین فهرست به سراغ خودروهایی که از کشور های غیر قابل‌انتظار آمدند نیز برویم، مانند لیکان هایپراسپورت که یک خودروی اسپرت محصول خاورمیانه است. همچنین خودرو های سلبریتی ها را نیز تحت پوشش قرار دادیم. دراین فهرست خودرو های ارزشمند Hennessey Venom GT Spyder WRE «۱,۳ میلیون دلار»، لامبورگینی سنتناریو «۱.۸ میلیون دلار» و آستون مارتین ولکان «۲.۳ میلیون دلار» را قرار داده‌ایم.

 

مک لارن پی وان آلام  McLaren P۱ LM

این خودرو گران‌قیمت‌ترین خودروی جهان درسال ۲۰۱۷ است. باید بدانید که در حقیقت مک لارن این خودرو را تولید نکرد. آن‌ها پی وان اصلی را تولید نمودند و سپس Lanzante Motorsports آنرا بازسازی نمود و آن رابه یک اثر هنری تبدیل نمود. این خودرو از خودرو های مک لارن پی وان جی تی آر و خودروی جاده‌اي مک لارن اف وان الهام گرفته است. آلام هم مانند اف وان در موتور دارای صفحات طلایی است.

بهترین مدل های خودروی پورشه + لوکس ترین مدل های رولز رویس

این موتور ۳,۸ لیتری با توربین دوگانه دارای سه موتور الکتریکی است که بین موتور و چرخ‌هاي عقب قرار گرفته و نیروی آن ۱۰۰۰ اسب بخار است. در حقیقت این تغییرات نشان ‌دهنده هوش Lanzante است که از موتور ایرودینامیک استفاده می کند. بال عقبی تغییر داده شده و شکاف بیشتر در جلوی خودرو و صفحات مخصوص نیروی خودرو را تا ۴۰ درصد بیشتر از جی تی آر افزایش میدهد.

 

لامبورگینی ونوو روداستر  Lamborghini Veneno Roadster

این خودرو گران‌قیمت‌ترین خودروی لامبورگینی است. این خودرو حتی از مدل کوپه دارش هم ۵۰۰۰۰۰ دلار گران‌تر است. این قیمت برای سقف خودرو گران است! چگونه می توان ۳ میلیون دلار قیمت خالص را توجیح کرد؟ به این خودروی دارای دو صندلی نگاهی بیندازید.

بهترین مدل های خودروی پورشه + لوکس ترین مدل های رولز رویس

کابین این خودرو فیبر کربن است و موتور ۶,۵ لیتری ۱۲ وی آن به همراه کلاچ خودکار، سرعت را افزایش میدهد، این سیستم مشابه سیستم کوپه ونو است. این سیستم جایگاه این خودرو در بین طرفداران را افزایش داده است. اگر سیستم انتقال آنرا توسعه دهند شاید قیمت آن با قیمت یک جت برابر شود. از دیگر مزیت‌هاي این خودرو سیستم تعلیق و چرخ دهنده است، وزن کلی این خودرو ۳۲۸۵ پوند است.

 

بوگاتی شیرون Bugatti Chiron

زمانی که فردیناند پیئش، صنعتگر و طراح خودرو، از بوگاتی خواست که سریع‌ترین خودروی جهان را بسازند، طراحان بوگاتی صنعت خودروسازی و هوافضا را با هم ادغام نموده و یک خودروی خارق‌العاده به نام Veyron تولید کردند که با سرعت ۲۶۸ مایل در ساعت حرکت می کرد. این خودروی ۱۶ واتی با نیروی ۱۰۰۱ اسب بخار، ۱,۵ میلیون دلار قیمت داشت و چهار توربین آن پر سر و صداتر از موتورهای مدرن بودند.

بهترین مدل های خودروی پورشه + لوکس ترین مدل های رولز رویس

درحال حاضر آن خودرو که روزی گران‌قیمت‌ترین خودروی جهان بود دیگر وجود ندارد. بوگاتی شیرون که ازآن‌هم گران‌تر است جای آنرا پر کرده است. بوگاتی شیرون سریع‌تر، پیشرفته‌تر و قوی تر است، اما موتور ۱۶ واتی و ۸ لیتری داشته، بااین‌وجود نیروی آن ۱۵۰۰ اسب بخار است، که حتی از ماشین‌هاي مسابقه هم ۳۰۰ اسب بخار بیشتر است. سرعت شیرون ۲۶۱ مایل در ساعت میباشد، بااین‌وجود حداکثر سرعت آن اعلام نشده است.

 

فراری لافراری آپرتا Ferrari LaFerrari Aperta

خودروی فراری لافراری نخستین بار درسال ۲۰۱۳ در نمایشگاه ژنو توجه همگان رابه خود جلب نمود، باوجوداینکه در آن نمایشگاه خودرو های چشمگیر لامبورگینی وننو و مک لارن پی وان هم حضور داشتند. این خودرو با سرعت ۲۱۷ مایل در ساعت، در مارنلو رکورد سرعت را شکست ودر عرض دو ثانیه از ۰ به ۶۰ رسید. فراری لافراری آپرتا نخستین بار در نمایشگاه سال گذشته پاریس به نمایش گذاشته شد و سریع‌ترین خودروی تولیدشده کمپانی فراری محسوب میشود.

بهترین مدل های خودروی پورشه + لوکس ترین مدل های رولز رویس

نبود سقف و کمی افزایش وزن خودرو باعث بروز تغییراتی شده است: در قسمت جلوی خودرو فشار هوایی بیشتری ایجاد میشود تا فشار کلی را افزایش دهد، رادیاتورها در زیر تنه خودرو قرار گرفته‌اند نه روی کاپوت، تا فشار هوا را خارج کنند ودر گوشه‌هاي بالای شیشه خودرو ستون‌هاي کوچکی قرار دارد تا فشار هوای کابین ماشین را کاهش دهد. درب‌هاي پروانه‌اي فراری هم در خلاف جهت باز می شوند. چرخ‌هاي این خودرو هم تغییر پیدا کرده‌اند.

 

مک لارن پی وان جی تی آر McLaren P۱ GTR

بهترین مدل های خودروی پورشه + لوکس ترین مدل های رولز رویس

درحال حاضر این خودرو در بازار وجود ندارد زیرا مک لارن تنها ۳۵ شماره ازآن‌ها تولید نمود. این خودروها مخصوص ردیابی هستند. اما این مشخصه باعث درنظر نگرفتن این خودرو نمی شود. ماشین ردیابی هم نوعی ماشین است و البته این خودرو از زیبایی خاصی برخوردار است. این خودرو که در بیستمین سالگرد پیروزی مک لارن در Le Mans و توسط دپارتمان تخصصی مک لارن ساخته شد، تنها در ازای پوند و به قیمت ۱,۹ میلیون پوند به فروش رسید.