پارس ناز پورتال

بهترین هاست وردپرس برای خرید باید چه مشخصاتی داشته باشد؟

بهترین هاست وردپرس برای خرید باید چه مشخصاتی داشته باشد؟

بهترین هاست وردپرس باید چه مشخصاتی داشته باشد تا ارزش خرید داشته باشد؟ میزبانی اشتراکی WordPress با میزبانی اختصاصی آن چه تفاوت هایی دارد؟ چه هاستی می تواند هم هزینه مناسبی داشته باشد هم کیفیت خوبی؟ اگر شما هم سوالاتی از این قبیل  دارید در ادامه معیار ها و نکاتی را برای پاسخ دادن به این سوالات خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

 

تفاوت هاست وردپرس با میزبانی اختصاصی

 

قبل از همه چیز بهتر است به این موضوع اشاره کنیم که اگر قصد خرید هاست وردپرس را دارید باید تفاوت آن را با سرور مجازی یا اختصاصی متوجه شوید. پر رنگ ترین فاکتور در تفاوت این موارد ضریب اشتراک و تعداد سایتی که در یک سرور میزبانی می شوند خواهد بود.

 

 در میزبانی اشتراکی معمولا چندین سایت مختلف بر روی یک سرور میزبانی می شوند ولی در میزبانی اختصاصی و برای مثال سرور اختصاصی هاستینگ منابع سخت افزاری و نرم افزاری یک سرور قدرتمند تنها به سایت؛ فروشگاه و یا اپلیکیشن شما اختصاصی داده می شود. با این روش شما آزادی عمل زیادی در اختیار خواهید داشت و منابع بالای این سرور ها می تواند به میلیون ها کاربر خدمات ارائه دهد.

بهترین هاست وردپرس برای خرید باید چه مشخصاتی داشته باشد؟

سرور های اختصاصی بیشترین هزینه را در میان راهکار های میزبانی در اینترنت دارند و بیشتر برای کسب و کارهای سود ده و شرکت ها و سازمان بزرگ مناسب هستند. در حالی که شما می توانید از هاست وردپرس با هزینه بسیار پایین تر برای میزبانی اکثر سایت ها و فروشگاه ها استفاده کنید.

 

منظور از سرور مجازی هاستینگ چیست؟

 

سرور مجازی هاستینگ را می توان یک سرور مجازی شده دانست که به صورت اختصاصی به سیستم عامل و مقداری از منابع  سرور فیزیکی میزبان آن دسترسی دارد. این سرورها یک راهکار میان رده از نظر قیمت و منابع به شما می روند. 

 

منابع این سرور ها هر چند نسبت به سرور های اختصاصی کمتر است ولی به مراتب نسبت به هاست های متداول منابع بیشتر و اختصاصی تری دارند. لذا می توانند از گزینه های معقول برای اکثر افراد و شرکت ها با بودجه کم تا متوسط به حساب آیند.

 

برای هاست وردپرس چه چیزهایی نیاز دارید؟

 

جالب است بدانید که وردپرس علی رقم سبک بودن ، تقریبا با تمام شرکت های میزبانی وب سازگاری بالایی دارد.  نیازهای اساسی وردپرس در زیر ذکر شده است:

 

 PHP 7.4  یا نسخه بالاتر

MySQL 5.6 یا  MariaDB 10.1 یا بالاتر

پشتیبانی از HTTPS (SSL)

 

به دلیل محبوبیت آن، بهترین شرکت های میزبانی وب نصب ۱ کلیک را ارائه می دهند. هاست وردپری می تواند از کنترل پنل دایرکت ادمین و یا سی پنل استفاده کند. همچنین برای انتقال اطلاعات می توانید از FTP استفاده نمایید. توجه کنید که بهترین گزینه برای میزبانی وردپرس استفاده از سیستم عامل لینوکس است و عملکرد بهتری نسبت به سرور های ویندوز دارد.

 

میزبانی وردپرس رایگان چیست؟

 

میزبانی وب رایگان در دسترس است، اما تقریبا همه به نوعی به آن دسترسی دارند. معمولا هاست وردپرس در گروه های کوچک و انجمن های آنلاین در دسترسه. آن ها توسط فردی اداره می شوند که بخش کوچکی از فضای سرور خود را توزیع می کندتا درآمدی را پوشش بده. شما اغلب باید آگهی بنر خودتان را در وب سایت قرار بدید.

 

برخی از افراد ممکند از شما بخوان که یک لینک متنی را در پایپ لاین سایت خود قرار بدید.این افراد برای بازپرداخت هزینه های فضایی و درآمد اندکتان بنر تبلیغاتی یا لینک متنی را می فروشند. مهمترین نکته منفی شان غیرقابل اعتماد بودن شان به جز تبلیغات است.

 

وقتی این شخص ارائه خدمات رایگان را متوقفمی کند، شما هرگز نمی فهمین. شما همیشه می توانیدخودتون رو تعلیق کنید. اگر وب سایت یا کسب وکارتون جدیه، تحت هر شرایطی از استفاده از هاست وردپرس رایگان خودداری کنید.

 

منظور از هاست اشتراکی وردپرس چیست؟

 

محبوب ترین گزینه میزبانی وردپرس که تازه کارها از آن استفاده می کنند، هاست اشتراکی است. متاسفانه، این پایین ترین و صادقانه ترین نقطه شروع برای کاربران جدیداست. هاست اشتراکی جایی است که یک سرور بزرگ با چندین سایت به اشتراک گذاشته می شود.

بهترین هاست وردپرس برای خرید باید چه مشخصاتی داشته باشد؟

عرضه کنندگان میزبانی  می توانند با داشتن وب سایت های متعدد در یک سرور، این سرویس را با نرخ ارزان تری ارائه دهند. تله بزرگی که با هاست مشترک بین همه تامین کنندگان می بینیم. از جمله مواردی است که توصیه می کنیم. هیچ چیز بی پایان نیست.

 

شما هنوز هم محدودیت هایی در استفاده دارید، البته گفته می شود نامحدود است. فرض کنید وب سایت شما بار سرور قابل توجهی دریافت می کند. این کار شما را مجبور می کند تا حساب خود را ارتقا دهید.

 

اگر این کار را انجام ندهند، عملکرد سایت های دیگر روی همان سرور می تواند تحت تاثیر قرار بگیرد. باز هم به حکمت سنتی بر می گردد. با گسترش شرکت، هزینه سربار شما همچنان بالا خواهد رفت.بزرگ ترین راه حل برای شرکت های کوچک و وبلاگ نویسان جدید، میزبانی وب اشتراکی است.

 

سرور مجازی هاستینگ وردپرس

 

سرور مجازی اختصاصی (VPS) یک کامپیوتر مجازی است که روشی برای تقسیم یک سرور فیزیکی به چندین سرور به ازای نیاز هر مشتری است. این سیستم تقریبا به اندازه یک سرور اختصاصی کنترل را در اختیارتان قرار می دهد، حتی اگر سرور را با چند سرور دیگه به اشتراک بذارید.

 

همچنین برای اجرای نرم افزارهای مختلف سرور قابل پیکربندی است و دارای یک ماشین فیزیکی جداگانه است. توسعه دهندگان اغلب از VPS برای مقیاس دهی وب سایت های خودشان، کاربران میانی و وبلاگ نویسان رسانه ای استفاده می کنند. اگر تجربه فنی ندارید باید اطمینان حاصل کنید که یک VPS مدیریت شده دریافت می کنید.

 

این بدان معنیه که ارائه دهنده هاست وردپرس تمامی ارتقاهای سیستم را مدیریت می کند. همچنین آماده است تا در صورت نیاز بهتون کمک کند.برای طراحان یا توسعه دهندگان درحال رشد، شرکت های سایز متوسط و وبلاگ های بزرگ، میزبانی VPS بهترین میزبانی است.

 

سرور اختصاصی هاستینگ وردپرس

 

سرور اختصاصی یک سرور فیزیکیه که شرکت میزبان می تواند آنرا اجاره کند. بدین ترتیب می توانیدکنترل کاملی روی سرور، سیستم عامل، سخت افزار و بسیاری موارد دیگر داشته باشید. اگر شروع به کار می کنید، نیازی به سرور اختصاصی ندارید.

 

تنها در این صورته که وقتی سایت تون حجم زیادی از ترافیک را دریافت می کند، باید به فکر تعویض سرور اختصاصی باشید.عرضه کنندگان هاست با سرورهای مدیریت شده اختصاصی از مدیران سیستم تمام وقت برای مدیریت سرورها استفاده می کنند.

 

آن ها همچنین نظارت بر سرور، کمک تلفنی و غیره را با به روزرسانی های نرم افزاری مهیا می کنند. اکثر وب سایت های برجسته از خوشه های سرور اختصاصی استفاده می کنند.به ویژه برای وبلاگ نویسان با ترافیک مصرفی بالا، سرور اختصاصی وردپرس انتخاب مناسبی است.

 

میزبان وردپرس مدیریت شده

 

به دلیل تعداد زیاد مشتریان وردپرس، برخی از عرضه کنندگان میزبانی وب تصمیم به ارائه هاست وردپرس مدیریت شده گرفته اند. شما تنها می توانید سایت های مبتنی بر وردپرس را در یک حساب کاربری با یکی از این عرضه کنندگان میزبانی کنید و چیزی جز آن نیست لازم نیست نگران چیزی باشید.

 

مزیت وردپرس این بود که توانست میزبانی کند. آن ها کارایی سایت شما را افزایش می دهند، از ایمن بودن سایت شما اطمینان حاصل می کنند، و بک آپ های مکرر را حفظ می کنند، به خصوص اگر یک افزونه خاص تاثیر منفی داشته باشد.

 

در حالی که همه اینها فوق العاده به نظر می رسند. اما معمولا برنامه ها برای مدیریت هاست وردپرس در انتهای راه قرار دارند.میزبانی وردپرس توشن مدیریت شده برای وبلاگ نویسان تثبیت شده که می توانند درآمد خود را برای هزینه ها توجیه کنند، عالی است.

 

اما جنبه فنی همه چیز برای افرادی است که هیچ مهارت و زمانی ندارند. بنابراین، برای هاست وردپرس مدیریت شده، هاست وردپرس توشن را توصیه می کنیم.حالا که همه جایگزین های میزبانی  خود را برای وردپرس می شناسید، وقت آن است که تصمیم بگیرید.

 

هر دوی آن ها خدمات و پشتیبانی فوق العاده ای به شرکت های میزبان وردپرس ارائه می دهند. ما به آن ها امتیاز کامل پنج از پنج ستاره می دهیم. لیست بهترین ارائه دهندگان میزبانی وب را ببینید.

 

انتخاب بهترین هاست وردپرس برای خرید

 

در حال حاضر چند حالت خوب میزبانی وب می شناسید و اما بهترین مورد برای شما و شرکتتان چیه؟

 

مهم ترین نکاتی که در هنگام تهیه این لیست به آن ها اشاره کردیم در زیر آمده. زمانی که یک ارائه دهنده خدمات میزبانی وب را انتخاب می کنید، از آن ها برای تاثیرگذاری بر تصمیم خود استفاده کنید.

بهترین هاست وردپرس برای خرید باید چه مشخصاتی داشته باشد؟

توجه: ما سرعت و زمان بالا رفتن را به عمد در لیست خود قرار ندادیم. هر دو باید واضح باشند در حالی که به دنبال یک ارائه دهنده خوب از انواع میزبانی وب می گردند.در عوض، ما به برخی ملاحظات ضروری نگاه کردیم، اما آن ها کمتر حیاتی نیستند. ما فقط بیرون از چارچوب به آن ها فکر می کنیم.

 

میزبانی چند سایتی در برابر میزبانی تک سایتی

 

اگر می خواهید میزبان چندین وب سایت باشید، هر کدام از سرویس دهنده های لیست ما امکانات متفاوتی را ارائه می دهند. بنابراین تمام سایت هایی که قصد میزبانی آن ها را دارید باید توسط ارائه دهندگان پشتیبانی شوند. قیمت گذاری و ویژگی هایی که با هر بسته دریافت می کنید نیز باید در نظر گرفته شود.

 

نکات مهم در خرید بهترین هاست ارزان وردپرس

 

اگر به دنبال خرید هاست ارزان وردپرس هستید لازم است توجه کنید که هر ارزانی ای بی دلیل نیست، البته برخی شرکت های تازه تاسیس به دلیل ورود به بازار رقابت با شرکت های قدیمی تر ممکن است با قیمت مناسب تری خدمات خود را ارائه دهند. در ادامه به اشاره به مهم ترین نکاتی که در خرید هاست ارزان وردپرس باید مد نظر داشته باشید اشاره خواهیم پرداخت.

 

۱ – انتخاب فضای میزبانی مناسب

یکی از فاکتورهای مهمی که در تخمین قیمت هاست موثر است میزان فضای آن است. طبیعتا هر چه فضای هاست شما بیشتر باشد هزینه بیشتری خواهد داشت. وردپرس خود به تنهایی حجم زیادی را اشغال نمی کند ولی از آنجا که قالب های وردپرس و افزونه های مختلفی که بر روی آن نصب می شوند حجم زیادی ممکن است داشته باشند بهتر است برای شروع فضای کمتر از یک گیگابایت را برای هاست وردپرسی خود در نظر نگیرید.

 

۲- تخمین میزبان منابع مصرفی سایت

سایت و یا فروشگاه اینترنتی که بر اساس وردپرس نوشته شده باشد برای اجرا به منابع مختلفی نظیر RAM – CPU و پیش نیاز های اجرای کد ها نظیر mysql و php دارد. این منابع با افزایش تعداد افزونه هایی که بر روی سایت نصب می شود و تعداد کاربران سایت افزایش می یابد. معمولا سایت هایی که بازدید کننده کمی دارند و یا به صورت اصولی طراحی شده باشند مصرف منابع مناسبی دارند و میتوانید با کاهش منابع مورد نیاز سایت قیمت هاست را به حداقل برسانید.

 

بسیاری از سرویس دهندگان برای ارزان تر ارائه دادن، هاست تعداد زیادی از کاربران را بر روی هر سرور قرار می دهند و عملاً سهم دسترسی هر کاربر به سایت و یا اپلیکیش محدود می شود. در پایان این کسی که زیان می بیند شما هستید نه ارائه دهنده هاست. پس باید برای انتخاب هاست خوب به این مورد توجه ویژه داشته باشید.

 

۳- تعداد دامنه قابل میزبانی و زیر دامنه ها

برخی از سرویس های هاست امکان میزبانی چندین دامنه را به کاربران ارائه می دهند که این مورد ممکن است هزینه اضافه برای شما داشته باشد. درصورتی که در حال حاضر تنها یک سایت را میخواهید راه اندازی کنید دلیلی ندارد هزینه اضافه پرداخت کنید.

 

۴- انتخاب میزبانی سایت در ایران و یا خارج از آن

با توجه به اینکه در جهان اینترنت امکان میزبانی سایت در تمامی کشور های جهان وجود دارد شما باید ابتدا مشخص کنید که بازدید کننده ها و مراجعین به سایت شما اکثرا از کدام کشور هستند. اگر برای مخاطبان ایرانی محتوا تولید میکنید بهترین گزینه هاست لینوکس ایران خواهد بود چرا که هم از سرعت بالاتری برخوردار است هم هزینه مناسب تری نسبت به هاست میزبانی شده در خارج از کشور دارد. استفاده از هاست داخلی می توانید تا حد زیادی از هزینه هاست شما بکاهد.