پارس ناز پورتال

بهترین هتل‌های شیراز را چگونه رزرو کنیم؟

بهترین هتل‌های شیراز را چگونه رزرو کنیم؟

شیراز زیبا هتل‌های متعددی دارد که به لحاظ کیفیت و قیمت، در طیف‌های مختلفی قرار دارند. ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از هتل‌های خوب شیراز را به شما معرفی کنیم و در نهایت بگوییم که چطور می‌توانید آنها را بصورت آنلاین رزرو کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

هتل زندیه

اقامت در هتل‌های تاریخی که معمار اصیل و سنتی دارند، لذت خاصی دارد. یکی از همین هتل‌های تاریخی، در شهر شیراز است. هتل زندیه شیراز که جزو زیباترین هتل‌های ایران نیز بحساب می‌آید، جزو هتل‌های 5 ستاره‌ی محبوب شیراز است. این هتل شش طبقه و 72 واحد اقامتی برای میزبانی از مسافرانی که به شیراز سفر می‌کنند، دارد.

 

هتل زندیه کمتر از 10 سال است که ساخته شده و هتل نوسازی محسوب می‌شود. این هتل سه رستوران دارد که می‌توانید غذاهای مختلف ایرانی و فرنگی را در آن رستوران‌ها نوش جان کنید و برای صرف غذا، به رستوران خارج از هتل نروید. البته این هتل امکانات تفریحی نیز دارد که از میان آنها باید به استخر، سونا و همچنین سالن بدنسازی اشاره کرد.برای رزرو هتل از وبسایت اسنپ تریپ کلیک کنید.

بهترین هتل‌های شیراز را چگونه رزرو کنیم؟

هتل چمران

دیگر هتلی که می‌خواهیم آن را معرفی کنیم، هتل پنج ستاره چمران شیراز است. این هتل سی طبقه که یکی از مرتفع‌ترین هتل‌های شهر شیراز است، در کل 250 واحد اقامتی برای میزبانی از مسافرانش دارد. هتل چمران در بلوار چمران شیراز ساخته شده و با باغ قصرالدشت فاصله خیلی کمی دارد.

 

اگر قصد داشتید از امکانات تفریحی هتل استفاده کنید، می‌توانید به مجموعه آبی آن بروید و از استخر، سونا و جکوزی استفاده کنید و بعد از آن، به سالن ماساژ بروید. هتل چمران چند رستوران نیز دارد که غذاهای باکیفیتی را سرو می‌کنند.

 

هتل هما

سفر کوتاه ما به شیراز با معرفی هتل هما شیراز به پایان می‌رسد. این هتل قدیمی و پنج ستاره که در نزدیکی پارک آزادی این شهر ساخته شده است، هشت طبقه و 232 واحد اقامتی دارد. هتل هما هم رستوران و کافی شاپ دارد که می‌توانید برای صرف ناهار، شام، نوشیدنی و دسر به آنها مراجعه کنید، هم استخر و سونا و جکوزی و البته سالن بدنسازی و زمین تنیس که باعث خاطره‌انگیزتر شدن اقامت شما در این هتل می‌شوند.برای رزرو آنلاین هتل‌های شیراز کلیک کنید.

 

رزرو هتل شیراز

اگر قصد سفر به شیراز را داشتید، می‌توانید از طریق اسنپ تریپ به راحتی هتل مورد نظرتان را بصورت آنلاین رزرو کنید و هزینه آن را نیز اینترنتی پرداخت کنید و با خیال راحت به این شهر سفر کنید.شما همچنین می‌توانید برای رزرو هتل‌های کیش از اینجا اقدام کنید.