پارس ناز پورتال

معرفی بهترین هتل های جهان | از سنگاپور تا مراکش

معرفی بهترین هتل های جهان | از سنگاپور تا مراکش

معرفی بهترین هتل های جهان | از سنگاپور تا مراکش

 

در اینبخش با بهترین هتل هاي جهان آشنا میشویم. امروز سفری داریم بـه سرتاسر دنیا و از ژاپن و سنگاپور گرفته تا مراکش و سوییس، و برترین ها از نوع هتل را مورد بررسی قرار می‌دهیم. هتل هاي هر کشور میتواند نمادی برای توریست ها و گردشگران باشد، هر کشوری مطابق با فرهنگ و سنن خود هتل هاي خاصی می سازد ودر این بین عده اي از این اقامت گاه ها بسیار تماشایی و جذاب هستنذ.

 

کاپلا سنگاپور

نورمن فاستر، معمار مشهور بریتانایی، وظیفهٔ طراحی این هتلِ واقع‌شده در جزیرهٔ سنتوزا رابه‌عهده داشته اسـت. بخشی از هتل در بین ساختمان‌هاي دوران مستعمراتی «سنگاپور میان سال‌هاي ۱۸۲۴ تا ۱۹۶۳ مستعمرهٔ امپراتوری بریتانیا بود» سنگاپور جای گرفته اسـت.

معرفی بهترین هتل های جهان | از سنگاپور تا مراکش

تیر‌هاي چراغ، قالیچه‌ها و صندوقچه‌هاي سبک رایج در قرن بیستم کـه برای تزئین لابی هتل استفاده شده‌اند، حال‌وهوایی قدیمی و چشم‌نواز بـه آن بخشیده‌اند. با ورود بـه این هتل فوق‌العاده میتوانید بـه‌کلی نظاره‌گر جنبه‌اي دیگر از سنگاپور باشید و برای مدتی هرچند کوتاه، از همهمه و شلوغیِ مراکز تجاری و فروشگاه‌هاي این شهر رهایی پیدا کنید. این هتل یکی از گران‌قیمت‌ترین‌ها در سنگاپور اسـت.

 

آسیِندا د سن آنتونیو، کومالا، مکزیک

فرض کنید وسط حیاط دوطبقه‌اي ایستاده‌اید کـه کف آن کاشی‌کاری شده و گیاه‌هاي کاشته‌شده در گلدان‌هاي اطراف حیاط تا گذرگاه‌هاي قوسی‌شکل اطراف حیاط قد کشیده‌اند و از تضاد رنگ سبز زمردی گیاه‌ها با رنگ صورتی دیوارها منظره‌اي چشم‌نواز و زیبا پدید آمده باشد. این منظره‌اي اسـت کـه در فضای داخلی یکی از بهترین هتل هاي جهان در کومالای کشور مکزیک می بینید.

معرفی بهترین هتل های جهان | از سنگاپور تا مراکش

بیرون از هتل آسیِندا د سن آنتونیو هم منظره‌اي بسیار زیبا انتظار شـما را میکشد؛ هتل وسط منطقهٔ حفاظت‌شده‌اي طبیعی بـه وسعت ۵۰۰۰ هکتار در دامنهٔ کوه آتش‌فشانی کولیما واقع شده و از لحاظ طراحی و ساخت، شبیه بـه اقامتگاه باشکوه و مجللی شده اسـت کـه در وسط ناکجاآباد ساخته باشند.

 

بائر او لک، زوریخ، سوئیس

بائر او لک درسال ۱۸۴۴ ساخته و بـه بهره‌برداری رسید. ازآن زمان تاکنون یک خانواده آنرا اداره می کند. این هتل میزبان افراد سرشناسی چون خوآن میرو «نقاش، مجسمه‌ساز و سفالگر مشهور اسپانیایی» و پلاسیدو دومینگو «خوانندهٔ اپرای مشهور اسپانیایی» بوده اسـت.

معرفی بهترین هتل های جهان | از سنگاپور تا مراکش

ساختمان هتل در باغی نزدیک بـه مرکز فروش خیابان پنجم زوریخ سوئیس واقع شده و منظره‌اي رو بـه دریاچهٔ زوریخ و رشته‌ کوه‌ هاي آلپ دارد، اما منظرهٔ زیبای هتل محدود بـه این دو نمیشود؛ فضای داخلی هتل هم بـه همان اندازه زیباست. طراحی فضای داخلی ترکیبی زیبا از سبک‌هاي معماری و هنری مختلف رایج در فرانسهٔ بین قرن‌هاي هجده تا اوایل قرن بیستم اسـت.

 

یکی از ویژگی‌هاي منحصربه‌فرد هتل اتاق‌هایي اسـت کـه بالکنی روی آب دارند «البته تعداد این اتاق‌ها زیاد نیست». از دیگر امکانات هتل می توان بـه دو رستوران آن اشاره کرد. اولی رستورانی زیبا و بـه‌روز اسـت کـه غذا هاي مدیترانه‌اي در آن سرو میشود. گزینهٔ دیگر هم صرف غذا در آلاچیق‌هاي شخصی کنار دریاست «البته اگر با پرداخت هزینهٔ آن مشکلی نداشته باشید».

 

هتل و اسپای توئِلو آپوستلز، کیپ‌ تاون، آفریقای جنوبی

جادهٔ ساحلی میان خلیجِ بِي و ساحلِ لندودنوی کیپ‌تاون جزء مناطق حفاظت‌شده اسـت، بنابر این یک سمت آن کوهستان‌ها و بوته‌ها و گیاهان مختلف روییده بر آن‌هاست ودر سمت دیگر تا چشم کار می کند، آبیِ اقیانوس اطلس اسـت. این منظره ادامه پیدا میکند تا بـه پیچی در جاده می رسید و نخستین نما از یکی از بهترین هتل هاي جهان پدیدار میشود.

معرفی بهترین هتل های جهان | از سنگاپور تا مراکش

نام این هتل از روی رشته‌کوه‌هایي بهمین نام گرفته شده اسـت کـه در نزدیک ساحل منطقه کشیده شده‌اند. ساختمان هتل در دامنهٔ کوه ساخته شده و متشکل از اتاق‌هایي پرزرق‌وبرق و زیباست کـه یا منظره‌اي رو بـه کوهستان دارند یا رو بـه اقیانوس.

 

سویران، لاکچری کالکشن هتل، کیوتو، ژاپن

این هتل دربخش غربی کیوتو، در منطقهٔ آراشیاما «منطقه‌اي کـه طی سال‌هاي گذشته محل اقامت قشر مرفه‌تر جامعهٔ ژاپنی و نجیب‌زادگان بوده اسـت» و روی رودخانهٔ کاتسورا واقع شده اسـت؛ رودخانه‌اي کـه با رنگ سبز یشمیِ زیبا اطراف هتل را احاطه کرده و ظاهر زیبایی بـه آن بخشیده اسـت.

معرفی بهترین هتل های جهان | از سنگاپور تا مراکش

عامل مهم دیگری کـه باعث شده نام این هتل را در بین بهترین هتل هاي جهان ببینیم، طراحی فضای داخلی آن اسـت کـه بـه اندازهٔ بیرون آن زیباست. ساختمان‌هاي اصلی هتل کـه در حال حاضر لابی و رستوران‌هاي هتل در آن‌ها واقع شده‌اند، دورتادور باغ‌هاي ژاپنی‌اي قرار گرفته‌اند کـه بادقت و سلیقه طراحی شده‌اند.

 

با عبور ازآن‌ها بـه پیاده‌روهای پوشیده از سنگ‌ریزه‌اي میرسیم کـه منتهی بـه ساختمان‌هاي کم‌ارتفاعی میشوند؛ اتاق‌هاي هتل در همین ساختمان‌ها قرار گرفته‌اند. نخستین باری کـه وارد هتل میشوید، خدمهٔ هتل با لباس‌هاي سنتی ژاپنی «یوکاتا، نوعی شنل» بـه تن، با حولهٔ داغ و چای از شـما پذیرایی میکنند و عده‌اي دیگر وسایل و چمدان‌هاي شـما رابه اتاق‌تان منتقل میکنند.

 

رویال منصور، مراکش، مراکش

مراکش یکی از شهر هـای بزرگ کشور مراکش اسـت کـه با نام شهر سرخ هم شناخته میشود. بیش از سه سال زمان صرف ساخت این هتل مجلل شده اسـت ودر این مدت، از مهارت ۱۲۰۰ استاد برای ساخت و طراحی فضای داخلی هتل بهره گرفته شد. تمامی جزئیات ساختمان هتل تنها برای جلب بیشتر رضایت اقامت‌کنندگان و لذت بردن آن‌ها بوده اسـت.

معرفی بهترین هتل های جهان | از سنگاپور تا مراکش

مجموعا ۵۳ ویلای سه‌طبقهٔ مجزا در هتل وجوددارد کـه هر کدام ازآن‌ها دارای حیاط‌خلوتی کوچک اسـت «سایبانی هم دراین حیاط‌خلوت وجوددارد کـه درصورت بارش باران بـه‌شکل خودکار باز میشود»؛ هر ویلا اتاق نشیمنی بسیار زیبا و اتاق‌خوابی مجلل دارد کـه دیوارهای آن پوشیده از حریر اسـت. بـه اینها ایوان شخصی واقع‌شده روی پشت‌بام ویلا بـه همراه شومینه و استخر آب‌گرم را هم باید اضافه کرد.

 

خدمت‌رسانی بـه اقامت‌کنندگان هتل هم در ۲۴ ساعت شبانه‌روز انجام میگیرد. از دیگر امکانات هتل میتوان بـه اسپا و دو رستوران فوق‌العادهٔ آن اشاره کرد «در یکی غذای مراکشی سرو میشود ودر دیگری غذای فرانسوی؛ یانیک آلنو، سرآشپز مشهور فرانسوی وظیفهٔ کنترل بر این رستوران‌ها رابه عهده دارد».

 

قصر فلک‌ نما، حیدرآباد، هند

محوطهٔ این هتل در زمینی بـه مساحت ۳۲ هکتار بر فراز تپه‌اي در حیدرآباد «هند» گسترده شده اسـت و نخستین بازدید ازآن تجربه‌ اي بـه‌یادماندنی خواهد بود، چراکه خودروی سواری جلوتر از دروازهٔ ورودی اصلی هتل نمی تواند برود و مهمانان هتل مسیر باقی‌ مانده تا پذیرش هتل رابا استفاده از خودرو هـای مخصوص زمین گلف طی می کنند.

معرفی بهترین هتل های جهان | از سنگاپور تا مراکش

بـه‌جای پذیرش اولیه معمول در بیشتر هتل‌هاي جهان، در قصر فلک‌نما فردی با لباس رسمی و درود نظامی از مهمانان استقبال میکند و آن‌ها رابه سمت فضای داخلی قصر هدایت می کند. ادامهٔ مسیر هم بهمین اندازه جالب‌توجه و خاص اسـت. پس از مشاهدهٔ وسایل ساخته شده از چوب‌هاي براق و چرم، بـه باغی میرسیم کـه سراسر پوشیده از درخت و آب‌نماهای زیباست.

 

کومو اوما پوناخا، بوتان

پس از طی مسافتی نسبتا طولانی در درهٔ پوناخا بـه یکی از بهترین هتل هاي جهان میرسید کـه در اطراف رودخانهٔ موچو در ناحیهٔ مرکزی بوتان ساخته شده اسـت. مهمانان این هتل میتوانند یکی از یازده اتاق آنرا برای اقامت انتخاب کنند. آن‌ها مناظر زیبایی از زمین‌هاي برنج‌کاری‌شده، معبد خامسوم یولی و قله‌هاي پوشیده از برف هیمالیا پیش چشم خواهند داشت.

معرفی بهترین هتل های جهان | از سنگاپور تا مراکش

بهترین منظرهٔ هتل را در رستوران آن میتوان مشاهده کرد؛ رستورانی کـه «بخاری» نام دارد «در بوتان هم بـه وسیلهٔ گرم‌کننده خود بخاری میگویند؛ نام رستوران ازآن گرفته شده اسـت». غذا هاي سروشده در رستوران با استفاده از مواد اولیهٔ طبیعی مزارع اطراف تهیه می شوند. برنج قرمز، آرد گندم سیاه، سرکه سیب و پنیر طبیعی محلی از جملهٔ این مواد اولیه هستند.

 

کارتزیان، پوئبلا، مکزیک

رتبهٔ دوم در فهرست بهترین هتل هاي جهان بـه این اقامتگاه فوق‌العاده لوکس و زیبا تعلق میگیرد کـه در ساختمان کارخانهٔ سرامیک‌سازی‌اي قدیمی در دل شهر پوئبلا ساخته شده اسـت. مناطق اطراف هتل متشکل از خانه‌هاي بازمانده از دوران مستعمراتی کشور مکزیک «از قرن پانزدهم تا اوایل قرن نوزدهم کشور مکزیک مستعمرهٔ اسپانیا بود.» و مغازه‌هاي برِ خیابان اسـت.

معرفی بهترین هتل های جهان | از سنگاپور تا مراکش

ساختمان قدیمی کارخانه با سلیقه و مهارتی مثال‌زدنی بازسازی شده و بـه هتل لوکس امروزی تبدیل شده اسـت. طراحان هتل بـه‌خوبی می‌دانسته‌اند کدام قسمت‌ها را باید بـه‌کلی بازسازی کنند ودر کدام قسمت‌ها، طراحی قدیمی ساختمان را حفظ کنند. برای نمونه ساختمانی فرعی در محوطهٔ هتل وجوددارد کـه در دیوارهای آن از کاشی‌هاي سرامیکی کارخانهٔ قدیمی استفاده شده اسـت.

 

لامامونیا، مراکش

در نهایت می رسیم بـه هتلی کـه در فهرست بهترین هتل هاي جهان و بـه رأی گردشگران و مسافران نقاط مختلف جهان رتبهٔ اول رابه خود اختصاص داده اسـت: لامامونیا در مراکش. کمتر هتلی را می توان یافت کـه تا این حد با محیط اطرافش هماهنگ باشد. اگر شبی از شب‌هاي اقامت خود در مراکش را در اتاق‌هاي مهمان هتل با کاشی‌کاری‌هاي زیبای آن سپری نکنید، مطمئنا بخش اصلی زیبایی‌هاي این شهر را از دست داده‌اید.

 

از دیوارهای قرمزرنگ مدینه، پایتخت اسلامی مراکش کـه عبور کنید، بـه این هتل زیبا میرسید. در جای‌جای هتل می توان درخت‌هاي نخل، باغ، فضای سبز و آب‌نماهایی را دید کـه بادقت و سلیقه طراحی شده‌اند و جلوهٔ بسیار زیبایی بـه آن بخشیده‌اند. دیگر جلوهٔ منحصربه‌فرد هتل بـه‌خاطر استفاده از پارچه‌هاي حریر و مخمل تیره برای تزئین فضای داخلی لابی آن اسـت.

معرفی بهترین هتل های جهان | از سنگاپور تا مراکش

تمامی زیبایی‌هاي مراکش دراین مکان فوق‌العاده یک‌جا جمع شده اسـت. در فضای داخلی هتل، حمام ترکی‌اي وجوددارد کـه با استفاده از موزائیک‌هایي بـه رنگ‌هاي آبی، قرمز و سبز تیره بـه‌زیبایی طراحی شده اسـت ودر آن خدمات درمانی‌اي با پوشاندن کامل بدن در خاک رس ارائه میشود. از حمام ترکی هتل کـه بگذریم، بـه استخر بزرگ و مجلل آن میرسیم.

 

مدتی اسـت حضور مهمانان روس و ترک‌زبان هم دراین هتل رایج شده کـه بیشترِ طول روز درکنار استخر استراحت می کنند و از صرف نوشیدنی‌هاي مراکشی لذت می برند. نکتهٔ جالب دربارهٔ خدمهٔ هتل، تسلط‌شان بـه زبان‌هاي مختلف اسـت ودر برقراری ارتباط با این مهمانان مشکلی پیدا نمیکنند. طراحی و تزئین اتاق‌هاي هتل هم بسیار زیباست. هر اتاق‌خواب دارای تراس و سرویس بهداشتی مجزا اسـت.

 


 

هتل های برتر ایران کدام هستند؟

 

هتل‌هایي وجود دارند کـه از لحاظ سطح کیفی و خدماتی کـه ارائه می کنند، در سطح معمولی و استاندارد هستند و پس از پایان مدت اقامت در آن‌ها، بـه‌ سرعت فراموش خواهند شد، اما در سوی دیگر هم هستند هتل‌هایي کـه واقعا منحصربه‌فردند و تجربهٔ اقامت در آن‌ها را برای همیشه بخاطر خواهید داشت.

 

هتل بزرگ رامسر

تجربه اقامت دریک قصر کلاسیک حد فاصل میان جنگل و دریا همراه با منظره اي نفسگیر و دل انگیز را می توانید با اقامت در هتل تاریخی و چهار ستاره پارسیان آزادی رامسر لمس کنید. این هتل موزه یکی از معدود هتل هایي اسـت کـه در فهرست ثبت آثار ملی قرار گرفته اسـت کـه تحت نظر مجموعه گروه هتل هاي پارسیان می‌باشد

معرفی بهترین هتل های جهان | از سنگاپور تا مراکش

هتل آزادی رامسر دارای دو هتل قدیم و جدید اسـت کـه هتل قدیم درسال 1312 در 3 طبقه و هتل جدید درسال 1337 در 3 طبقه ساخته شده اسـت. این هتل دارای 152 باب اتاق و سوئیت با چشم انداز جنگل و دریا و با تمامی امکانات رفاهی و اقامتی مناسب می باشد. هتل آزادی در قلب شهر رامسر قرار گرفته اسـت بهمین دلیل دسترسی بـه جاذبه هاي دیدنی و طبیعی شهر از هتل بسیار راحت می‌باشد.

 

هتل قصر طلایی مشهد

هتل پنج ستاره قصر طلایی یکی از زیباترین و لوکس ترین هتل هاي خاورمیانه در مشهد می‌باشد. این هتل بدلیل معماری چشمگیر، اشراف داشتن بـه حرم مطهر امام رضا «ع»، قیمت مناسب، سرویس و خدمات مطابق با استانداردهای بین المللی، قیمت مناسب، محیط آرام و همین طور دسترسی راحت بـه برخی جاذبه هاي گردشگری، طرفداران بسیاری در بین مسافران مشهد دارد.

معرفی بهترین هتل های جهان | از سنگاپور تا مراکش

هتل قصر طلایی با 20 طبقه و 610 باب واحد اقامتی با دکوراسیون متنوع کـه با چشم انداز دلنوازی از حرم ثامن الحجج «ع» از پنجره هاي اتاق هاي رو بـه حرم همراه می شود، خاطره اي توصیف ناپذیر رابه همراه امنیت و آسایش در طول مدت اقامت برای میهمانان خود خلق می‌نماید.

 

هتل پارس تبریز

این هتل شگفت انگیز و فوق العاده با نمایی تمام شیشه اي یکی از بهترین هتل هاي ایران در بام شهر تبریز می‌باشد کـه در بهمن ماه سال 1380 افتتاح شده اسـت. این هتل از مجموعه گروه هاي هتل پارس می باشد و یکی از بهترین گزینه هاي اقامتی در شهر تبریز می باشد. شـما در حین اقامت دراین هتل می توانید از محیط آرام، دلنشین، بهترین شرایط آب و هوایی و همین طور اتاق هاي بزرگ لذت ببرید.

معرفی بهترین هتل های جهان | از سنگاپور تا مراکش

برج اصلی این هتل شامل 17 طبقه، 180 باب اتاق و رستوران گردان می‌باشد. رستوران گردان هتل با منظره اي چشم نواز و غذا هاي متنوع فرنگی با طعمی لذیذ، همواره آماده پذیرایی از میهمان عزیز این هتل می باشد. پارک و باغ وحش ائل گلی، سورتمه، پارک آبی هلیا، عمارت کلاه فرنگی، رودخانه مهران، مسجد کبود و بازار تبریز از جاذبه هاي گردشگری نزدیک بـه هتل می باشند.

 

هتل لاله کندوان تبریز

تجربه اقامت در جاذبه تاریخی توریستی لوکس با معماری عجیب و خارج از تصور با شرایط آب و هوایی کوهستانی و ییلاقی در بین صخره هاي طبیعی در دل کوه را فقط در هتل پنج ستاره بین المللی لاله کندوان می توانید داشته باشید. هتل صخره اي لاله کندوان سومین هتل صخره اي جهان با طبیعتی کوهستانی و زیبا می باشد کـه در قلب روستای تاریخی کندوان قرار دارد.

معرفی بهترین هتل های جهان | از سنگاپور تا مراکش

این هتل دارای 40 کرانه «اتاق سنگی طبیعی» بـه همراه جکوزی و کلیه خدمات رفاهی مدرن می باشد. هتل هم چنین 40 کیلومتر با تبریز فاصله دارد. یکی از ویژگی هاي خاص هتل آب لوله کشی آن اسـت کـه یکی از بهترین آب معدنی هاي ایران، آب معدنی کندوان می باشد و برای امراض کلیوی بسیار مفید اسـت. هتل لاله کندوان در نوع خود بینظیر اسـت.

 

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل پنج ستاره اسپیناس پالاس، شیکترین و بزرگ ترین هتل تهران با معماری مدرن و بینظیر می‌باشد کـه در بهترین منطقه تهران، روی تپه هاي مرتفع سعادت آباد در آبان ماه 1394 افتتاح شده اسـت. این هتل از مجموعه هتل هاي اسپیناس می‌باشد.

معرفی بهترین هتل های جهان | از سنگاپور تا مراکش

هتل دارای 20 طبقه با 400 باب اتاق و سوئیت لوکس با طراحی داخلی فوق العاده و مجهز بـه تمامی امکانات رفاهی روز می‌باشد. هتل لوکس و زیبای اسپیناس پالاس با ارائه امکانات خاص و ویژه و خدماتی کـه در نوع خود بینظیر اسـت، آماده پذیرایی از میهمانان گرامی خود می باشد.

 

هتل هایت خزر

هتل هایت یا پارسیان آزادی خزر یکی از زیباترین و بهترین هتل هاي پنج ستاره ساحلی آب هاي نیلگون دریای خزر در شهر چالوس می باشد کـه در دهه 50 توسط گروه هتل هاي مشهور هایت ساخته شده اسـت. دور تا دور این هتل را جنگل هاي هیرکانی مازندران احاطه کرده اند.

معرفی بهترین هتل های جهان | از سنگاپور تا مراکش

وقتی کـه از درب ورودی این هتل وارد می شوید پس از گذر از جاده حيرت آور جنگلی بـه دریا می رسید. هتل دارای 174 باب اتاق و سوئیت با چشم اندازی بسیار زیبا از دریا و جنگل می باشد. قرار گرفتن بین جنگل و دریا، بهترین شرایط آب و هوایی، دسترسی راحت بـه شهر چالوس و نمک آبرود ویژگی هاي خاص و متفاوت این هتل می باشند.

 

هتل بزرگ شیراز

هتلی پنج ستاره با نمایی کشتی مانند بر فراز کوه ها با چشم اندازی بینظیر از شهر شیراز کـه در حال حاضر یکی از بهترین و مجلل ترین هتل هاي جنوب کشور می باشد. این هتل درسال 1392 با 14 طبقه و 158 باب اتاق با دید کامل از شهر شیراز ساخته شد.

معرفی بهترین هتل های جهان | از سنگاپور تا مراکش

نزدیکی بـه جاذبه هاي گردشگری چون دروازه قرآن، باغ ارم و جهان نما، تخت جمشید، آرامگاه حافظ و سعدی و همین طور دسترسی راحت بـه فرودگاه و شاهراه هاي اصلی شهر از مزایای این هتل محسوب می شود. شـما در حین اقامت دراین هتل می توانید از خدمات متفاوتی مثل استخر با نمای پانوراما از شهر شیراز، بزرگ ترین رستوران گردان ایران لذت ببرید.

 

هتل درویشی مشهد

این هتل پنج ستاره، از مشهور ترین هتل هاي لوکس و مدرن مشهد می باشد کـه بدلیل معماری منحصر بـه فرد، بالاترین استانداردهای کیفی و نزدیکی بـه حرم امام رضا «ع» طرفداران بسیاری دارد. هتل درویشی با 20 طبقه، یکی از بلندترین ساختمان هاي اقامتی مشهد و بزرگ ترین هتل آتریوم کشور با سطح شیشه اي می‌باشد کـه درسال 1390 افتتاح گردیده اسـت.

معرفی بهترین هتل های جهان | از سنگاپور تا مراکش

هتل دارای 223 اتاق با مدلهای متنوع اقامتی مانند اتاق هاي رویال، فصل، پنت هاوس، اتاق ملل و اتاق هاي VIP می باشد. رفاه و امنیت میهمانان، آسانی در دسترسی بـه امکانات مورد نیاز آنان، تنوع در انتخاب خدمات و فضاهای اقامتی در هتل مجلل و شیک درویشی مشهد برای داشتن اقامتی بـه یاد ماندنی درنظر گرفته شده اسـت.

 

هتل عباسی اصفهان

اقامت در کاروانسرایی تاریخی سنتی در قلب شهر اصفهان رابا هتل عباسی می توانید تجربه کنید. این هتل یکی از جاذبه هاي توریستی ایران اسـت. هم چنین کهن ترین و لوکس ترین هتل اصفهان با معماری باشکوه ایرانی عصر صفوی بـه شمار می‌رود. بنای اصلی هتل درسال 1128 بـه دستور شاه پادشاه حسین صفوی برای پیشکش بـه مادرش ساخته شده اسـت.

معرفی بهترین هتل های جهان | از سنگاپور تا مراکش

بعد ها درسال 1345 تبدیل بـه هتل کنونی شده اسـت. هتل عباسی دارای 231 باب اتاق، سوئیت و آپارتمان می‌باشد. اتاق هاي هتل دور تا دور حیاط هتل و حوض فیروزه اي رنگش قرار گرفته اند و رو بـه حیاط هتل، تراس و پنجره دارند. هر اتاق هتل معماری منحصر بـه فرد خودرا دارد. اشراف بـه اکثر جاذبه هاي تاریخی شهر اصفهان، مجهز بودن بـه خدمات و امکانات رفاهی مدرن از مزایای این هتل محسوب میشوند.

 

هتل آزادی تهران

این هتل پنج ستاره با قدمتی طولانی در عرصه هتلداری مطابق با استانداردهای بین المللی روز دنیا، بدون شک بهترین، محبوبترین و مجلل ترین هتل کشور و تهران می‌باشد. هتل پارسیان آزادی بدلیل واقع شدن در منطقه اي خوش آب و هوا و چشم اندازی بینظیر از شهر تهران از موقعیت ویژه اي برخوردار اسـت و طرفداران بسیاری دارد.

معرفی بهترین هتل های جهان | از سنگاپور تا مراکش

هتل آزادی یا هایت سابق از سال 1370 تحت نظر گروه هتل هاي پارسیان فعالیت می کند. هتل دارای 475 باب واحد اقامتی همراه با دکوراسیون و طراحی فوق العاده زیبا در 26 طبقه مشرف بـه رشته کوه هاي البرز و شهر زیبای تهران می‌باشد و فضایی آرامش بخش و دلنشین را برای میهمان عزیز خود فراهم می آورد.