پارس ناز پورتال

انواع ایده بهترین کادوها برای دختران جوان و نوجوان هدیه بدهید + راهنمای خرید

انواع ایده بهترین کادوها برای دختران جوان و نوجوان هدیه بدهید + راهنمای خرید

بهترین کادوها برای دختران جوان و نوجوان

اگر تصمیم دارید که برای دختر جوان و نوجوان خود یک هدیه مناسب و به یاد ماندنی خریداری کنید باید یک قلم و کاغذ برداشته و یک لیست بلند تهیه کنید! گزینه های زیادی بعنوان هدیه برای دختر وجود دارد اما آیا همه آن ها کاربردی و محبوب هستند؟

 

هنگام خرید هدیه برای دختران نوجوان و جوان باید در ابتدا علایق آن ها را در نظر بگیرید، بسیاری از دختران به اکسسوری هایی مانند زیورآلات نقره (گردنبند نقره، نیم ست و دستبند نقره)، کیف پول، کوله پشتی و ساعت مچی هوشمند و… علاقه دارند. یک هدیه خوب در کنار ظاهر زیبا باید کاربردی نیز باشد.

 

خرید هر وسیله ای به عنوان هدیه برای دختران جوان شاید در ابتدا آن ها را هیجان زده کند اما ممکن است به مرور به دست فراموشی سپرده شود. اگر به دنبال هدیه ای هستید که همیشه یاد و خاطره شما را در ذهن زنده کند با ما همراه باشید، در ادامه 15 هدیه ارزشمند برای دختران جوان و نوجوان را معرفی خواهیم کرد. 

انواع ایده بهترین کادوها برای دختران جوان و نوجوان هدیه بدهید + راهنمای خرید

1. ریسه های LED با گیره های نگهدارنده عکس

امروزه بسیاری از دختران جوان و نوجوان علاقه زیادی به ریسه های LED پیدا کرده‌اند. این ریسه های تزئینی در رنگ ها و طرح های مختلفی در بازار موجود هستند و با توجه به متراژ بلندی که دارند، می توان آن ها را بر روی دیوار، کمد، تخت و… آویزان کرد. رنگ گرمی که این چراغ ها در فضا ایجاد می کنند به نوجوان کمک می کند استرس خود را فراموش کرده و تمرکز بیشتری داشته باشند. دختر جوان و نوجوان دوست دارند عکس ها و تصاویر پولاروید خود را بر روی این چراغ های ریسه‌ای آویزان کرده و جلوه زیبایی تری به اتاق خواب خود بدهند.

 

2. دستبند چرمی

یکی از بهترین هدیه هایی که می توان برای دختران جوان و نوجوان تهیه کرد، دستبندهای چرمی است. دستبند های چرمی هیچ وقت قدیمی نمی شوند و می توان آن ها را در هر موقعیتی استفاده کرد. دستبندهای چرمی تنوع زیادی دارند و در طرح و رنگ های مختلفی عرضه می شوند. کیفیت و ماندگاری بالا از ویژگی های مهم دیگر دستبندهای چرمی هستند.

 

3. تابلو و چراغ های تزئینی نئونی

تابلو و چراغ خواب های نئونی از جدیدترین اکسسوری هایی است که در لیست علایق دخترهای جوان و نوجوان قرار گرفته است. تنوع بسیاری در شکل و رنگ این چراغ های نئونی وجود دارد، این چراغ و تابلوهای نئونی برای روشن شدن نیازی به اتصال به برق ندارد و تنها با یک باتری تا مدت ها روشن خواهند ماند. دخترها جوان و نوجوان دوست دارند این چراغ های نئونی را روی کمد، میز کار، قفسه و دراور و… قرار داده و از نور جذاب آن ها لذت ببرند.

 

4. کیف پول

کیف پول یک اکسسوری به شدت کاربردی است که هر دختر نوجوان و جوانی به آن نیاز دارد. یک کیف پول باید در وهله اول جنس و دوخت بسیار خوبی داشته باشد. کیف پول ها در عین سادگی باید ظاهر شیکی داشته باشند و در کنار این ویژگی ها باید کاربردی هم باشند. در هنگام خرید کیف پول دقت داشته که محل قرار گیری پول و جای کارت باید به اندازه کافی بزرگ باشد. دختران جوان و نوجوان معمولاً تمایل دارند کیف و کوله های کوچک را به همراه داشته باشند پس در موقع خرید، اندازه کیف پول را نیز مد نظر قرار دهید.

انواع ایده بهترین کادوها برای دختران جوان و نوجوان هدیه بدهید + راهنمای خرید

5. دستبند نقره

دستبند از زیورآلات مورد علاقه دختران در هر رده سنی است. تنوع در طرح و ظرافتی که در دستبند نقره زنانه و دخترانه نگین دار وجود دارد همیشه دختران جوان را به خود جذب کرده است. رنگ نقره‌ای درخشان این دستبندها همه نگاه را به سمت خود می کشاند. شباهت دستبند های نقره به طلای سفید باعث شده دختران جوان تمایل بیشتری به خرید دستنبدهای نقره داشته باشند. دستبندهای نقره معمولاً با یک روکش رودیوم به شکل چند لایه آبکاری می شوند تا ثبات رنگ بیشتری پیدا کرده و درخشان تر دیده شوند. کیفیت بالا در کنار تنوع باعث شده دستبندهای نقره از محبوب ترین هدایا برای دختران جوان و نوجوان باشد.

 

6. بالش مونوگرام

کوسن های مونوگرام، بالش هایی هستند که طرح های مختلفی بر روی آن ها به چاپ رسیده است. شما می توانید این بالش ها را با طرح هایی که دختران نوجوان و جوان شما دوست دارند سفارش دهید. رنگ بندی و تنوع طرح های چاپی این بالش ها بسیار زیاد است و دست شما را در انتخاب باز می گذارد.

 

7. کیف مخصوص جاکارتی

کیف مخصوص حمل جای کارت های بانکی از کادوهای کاربردی است که حتماً باید در لیست هدایای خود برای دختران نوجوان و جوان قرار دهید. کیف های جاکارتی اندازه کوچکی دارند و به راحتی در جیب شلوار و مانتو قرار می گیرند. امروزه استفاده از کارت های بانکی به جای پول نقد رواج بیشتری داشته و به خاطر امنیتی که دارد هدیه مناسبی برای دختران خوش سلیقه است.

 

8. مت یوگا و پیلاتس

با وجود پیشرفت تکنولوژی و دسترسی همگانی به ویدیوهای آموزشی، بیشتر خانم های جوان ترجیه می دهند که به جای وقت گذرانی در سالن های ورزشی، خود در خانه ورزش کنند. ورزش یوگا و پیلاتس از ورزش های موردعلاقه دختران جوان و نوجوان است. شما می توانید به عنوان یک کادو کاربردی یک مت یا زیرانداز یوگا و پیلاتس را به آن ها هدیه دهید.

 

9. کوله پشتی

دختران زمانی که به سن نوجوانی می رسند تمایل دارند وسایل بیشتری را با خود حمل کنند، کوله پشتی از بهترین انواع کیف ها است که در سایزهای مختلفی تولید می شود. کوله پشتی هایی با اندازه کوچک، امروزه طرفداران زیادی در بین دختران جوان و نوجوان پیدا کرده است. جنس و طرح کوله پشتی ها بسیار متنوع است، شما حتی می توانید طرح مورد علاقه خود را سفارش داده تا بر روی کوله شما به چاپ برسانند.

 

10. ساعت مچی

اگر به دنبال یک هدیه زیبا و کاربردی هستید، ساعت مچی می تواند گزینه خوبی باشد. ساعت های مچی به دو شکل عقربه‌ای و دیجیتال موجود است. طرح های فوق العاده زیبای ساعت های مچی آن ها را به یک هدیه محبوب تبدیل کرده است. ساعت های عقربه‌ای ماندگاری زیادی دارند و از نظر تنوع رقیب ندارند. امروزه دختران جوان و نوجوان تمایل بیشتری به ساعت های هوشمند دارند که به موبایل های هوشمند متصل شده و کاربردهای مختلفی دارند.

 

11. جعبه زیورآلات

برای نگهداری بهتر زیورآلات، خرید یک جعبه زیورآلات فکر هوشمندانه‌ای است. جعبه زیورآلات از گم‌شدن دستنبد، گردنبند و گوشواره های شما جلوگیری می کند و در مقابل رطوبت و عوامل مخرب محیطی از آن ها محافظت خواهد کرد. جعبه زیورآلات در طرح های مختلف از جنس چوب و فلز موجود است که می تواند یک گزینه مناسب برای هدیه دادن به دختران جوان باشد.

انواع ایده بهترین کادوها برای دختران جوان و نوجوان هدیه بدهید + راهنمای خرید

12. گردنبند نقره نگین دار

گردنبند نقره یک هدیه جذاب برای دختران جوان و نوجوان است که در مهمانی های خود آن را پوشیده و بدرخشند. گردنبند نقره نگین دار در طرح های متنوعی وجود دارد و به دلیل ظرافت و ماندگاری بالا می توان آن ها را در همه جا به همراه داشت. بسیاری از خانم ها به زیورآلات از جنس های مختلف حساسیت دارند اما معمولاً زیورآلات نقره هیچ گونه حساسیتی برای پوست ایجاد نکرده و حتی خواص درمانی هم دارد. گردنبند های نگین دار نقره به دلیل زرق و برق مضاعفی که دارند برای دختران و زنان جوان بسیار جذاب تر هستند.

 

13. آویز کیف

آویزهای کیف طرح های مختلفی دارند و به کیف های دستی و کوله ها زیبایی و جلوهٔ بیشتر می دهند. آویزهای کیف از جنس های مختلف مانند پشمی، پارچه‌ای، پلاستیکی و… تولید می شوند. یکی دیگر از محبوب ترین آویزهای کیف، آویزهایی هستند که به شکل کیف های بسیار کوچکی طراحی شده‌اند. این آویزهای کیفی علاوه بر جذابیت بصری که دارند، این امکان را به نوجوانان می دهد که اجسام ریز مانند سکه و کلید خود را در آن ها قرار داده و از کیف خود آویزان کنند.

 

14. آینه های جیبی

آینه های آرایشی از هدیه های مناسبی است که می توانید برای دختران نوجوان و جوان خود تهیه کنید. آینه های آرایشی اندازه های کوچکی دارند و به عنوان آینه های جیبی هم شناخته می شوند. آینه های جیبی معمولاً به شکل کتابی ساخته می شوند، برخی به شکل تک آینه تولید شده و برخی دارای یک آینه تخت و یک آینه محدب با قابلیت بزرگنمایی هستند که جزئیات را بهتر نمایش می دهند. آینه های جیبی در طرح های دخترانه جذاب و دلربایی تولید می شود که آن ها را به یک هدیه دوست داشتنی تبدیل می کند.

 

15. کتاب خوان کیندل

دختران نوجوان و جوان در این سنین علاقه زیادی به خواندن کتاب دارند و بیشتر ساعت آزاد خود را به خواندن رمان های مورد علاقه خود اختصاص می دهند. اگر به دنبال یک هدیه خاص هستید باید به شما کتاب خوان کیندل را معرفی کنیم. این محصول مناسب مطالعه کتاب طراحی شده و انواع کتاب های روز دنیا را در کتابخانه خود دارد. این کتاب خوان قابل حمل و سبک است و نور قابل تنظیم دارد که چشم ها را در هنگام مطالعه به هیچ عنوان اذیت نخواهد کرد.