پارس ناز پورتال

بهترین کانسیلر برای انواع پوست

بهترین کانسیلر برای انواع پوست

کانسیلر نوعی کرم پوششی با غلظت بالاست که می‌تواند لک‌ها و جوش‌ها را بپوشاند. کانسیلر در انواع فرم و حالت‌ها موجود است. کانسیلر می‌تواند به شما کمک کند تا عیب و نقص‌های صورت و تیرگی‌های اطراف چشم خود را بپوشانید. همچنین کانسیلر می‌تواند برای زیرساخت سایه‌ی رنگی مناسب باشد.

 

کانسیلر می‌تواند به صورت مایع و داخل محفظه‌ی استوانه ای قرار بگیرد. کانسیلر به مراتب از کرم‌پودر در یک آرایش خوب مهم‌تر است، زیرا شما می‌توانید با پوشاندن عیب و نقص‌های صورتتان با کانسیلر احتیاج خود را به پوشش کرم‌پودر برطرف کنید و آرایشی سبک و طبیعی داشته باشید.

 

انواع کانسیلر

کانسیلرها مایع، استیک یا نیمه جامد  و جامد موجود است. تقریبا تمام برندهای آرایشی کانسیلرهای مختلف مناسب انواع پوست تولید کرده‌اند. در خرید کانسیلر مناسب اولویت با کانسیلرهای مایع است زیرا سریع‌تر روی پوست می‌نشینند و از کیکی شدن و پاک شدن زودهنگام آرایش جلوگیری می‌کنند.

 

کانسیلر رنگی هم در بازار موجود است که مناسب افرادی است که به صورت طبیعی دارای سرخی یا زردی هستند. کانسیلر در  رنگ‌های سبز، نارنجی، زرد و بنفش تولید می‌شود و هر یک از این کانسیلرها مناسب پوشش نوع خاصی از آسیب یا رنگ است.

 

کانسیلر بنفش برای کسانی است که در پوست خود احساس زردی می‌کنند. شما می‌توانید با استفاده از کانسیلر دور چشم بنفش به عنوان پایه آرایش خود استفاده کنید. کانسیلر سبز هم موجود است که مناسب افرادی است که به صورت مادرزاد رنگ قرمز در پوست خود یا نواحی مختلفی دارند.

 

با استفاده از این کانسیلر می‌توان رنگ‌ قرمز را در آرایش به راحتی پوشش داد. کانسیلر زرد می‌تواند برای انواع پوست‌ها استفاده شود و لکه‌های دورچشم را پوشش دهد. کانسیلر نارنجی هم مناسب کسانی است که پوست تیره‌ای دارند.

بهترین کانسیلر برای انواع پوست

کاربرد کانسیلر

کانسیلر استفاده‌های فراوانی در آرایش دارد. کانسیلر با توجه به غلظت بسیاربالایی دارد می‌تواند تقریبا تمام لک‌ها و آسیب‌های پوست را به خوبی کاور کند و شما را از استفاده از کرم گریم یا کرم‌پودر‌های سنگین، بی نیاز کند. کانسیلر می‌تواند جای جوش را به خوبی پوشش دهد و تمام تیرگی‌های اطراف چشم را بپوشاند.

 

همچنین برای بسیاری از افراد داشتن ابروهای بی نقص یا سایه‌ی زیبا خیلی مهم است. کانسیلر می‌تواند به راحتی زیر ابروی شما قرار بگیرد و جلوی خاکستری شدن و ریختن آرایش ابروی شما را بگیرد. گاهی هم سایه شما می‌ریزد و می‌تواند باعث شود آرایش کثیف دیده شود. شما با کمک کانسیلر می‌توانید جلوی کثیف شدن آرایش خود و ریختن سایه را بگیرید.

 

مراحل استفاده از کانسیلر

برای گرفتن بهترین نتیجه از کانسیلر باید براساس مراحل به بهترین شکل از آن استفاده کنید. نکته مهم در مرحله اول این است که پوست شما نباید قبل از استفاده از کانسیلر خشک باشد. زدن کرم مرطوب‌کننده، ضدآفتاب یا هرنوع زیرساخت برای آرایش ضروری است. در مرحله اول می‌توانید زیر و اطراف چشم خود را، با کانسیلر بپوشانید.

 

مرحله بعد پیدا کردن نقاطی است که در آن لک یا جای جوش و آسیب وجود دارد. به این طریق می‌توانید تمام نقص‌های صورت خود را بپوشانید. بعد از زدن کانسیلر می‌توانید برای پخش کردن آن از اسنفج نمناک یا براش استفاده کنید. در نهایت هم می‌توانید با دادن پوشش مناسب و پخش کردن کانسیلر، با استفاده از پودر یا اسپری تثبیت‌کننده پوشش کانسیلر را برای ساعت‌ها تضمین کنید.

بهترین کانسیلر برای انواع پوست

بهترین کانسیلر برای پوست‌های چرب

برندهای بسیار خوبی در زمینه تولید کانسیلر برای پوست‌های چرب فعالیت داشته اند اما یک مسئله حائز اهمیت این است که افرادی که پوست چرب دارند نباید از کانسیلر جامد یا استیکی و نیمه جامد استفاده کنند؛ زیرا کانسیلر استیکی موجب بزرگ شدن اندازه منافذ پوست می‌شود و همچنین موجب کیکی شدن آرایش می‌شود. کاربرد کانسیلر براساس مشخصات پوست اهمیت بسیار زیادی دارد. برخی از برند‌هایی که کانسیلر مناسب پوست چرب تولید کرده اند نام خواهیم برد:

 

میبلین و مای

میبلین یک برند امریکایی در زمینه تولید لوازم آرایشی است که کیفیت بسیار بالایی دارد و می‌تواند به شما کمک کند آرایش بسیار زیبایی داشته باشید. کانسیلر این برند مورد تایید جامعه پزشکی بوده و همچنین پوشانندگی فوق‌العاده‌ای دارد. بافت این کرم‌پودر نیز بسیار سبک است و روی پوست احساس سنگینی ایجاد نمی‌کند.

 

برند مک نیز یکی از مطرح ترین برندهای لوازم آرایشی است و توانسته با سالها فعالیت کیفیت خود را به مشتریان اثبات کند. کانسیلر این برند که در بسته بندی مشابه کانسیلر میبیلین به بازار عرضه شده است. این کانسیلر کاور بسیار خوبی دارد و بسیار سبک است. این کانسیلر می‌تواند به شما کمک کند عیب و نقص‌های صورت شما را بپوشاند.

 

مای یک برند بسیار محبوب و اقتصادی است که محصولات آن بسیار در دسترس است. کانسیلر مای با کیفیت بسیار بالایی که دارد، می‌تواند پوشش بسیار مناسبی به صورت شما می‌دهد. این کانسیلر قیمت بسیار مناسبی هم دارد و می‌تواند به راحتی روی صورت شما بشیند.

 

کانسیلر استی لادر یکی از باکیفیت‌ترین کانسیلرهای موجود در بازار است. این کانسیلر هیچ گونه مواد چربی ندارد و مایع بودن آن باعث می‌شود به راحتی روی پوست می‌نشیند. این کانسیلر می‌تواند پوشش بسیار بالایی نیز به شما بدهد و کمک کند تا به بهترین نحو نقص‌های خود را بپوشانید.

 

بهترین کانسیلر برای پوست معمولی

کانسیلر برند بورژوا یکی از بهترین و مناسب ترین کانسیلرهای موجود در بازار است. این کانسیلر با کیفیت فوق‌العاده و پوشش دهندگی بالا می‌تواند به خوبی روی پوست معمولی نشسته و لک‌ها و نقصهای صورت شما را بپوشاند.

 

شون یک برند آلمانی است که در سالهای اخیر یک لاین تولید لوازم آرایشی در ایران دارد. کانسیلر شون یکی از خوش بافت ترین و سبک ترین کانسیلرهای موجود در بازار است. برندهای فراوان دیگری در زمینه تولید کانسیلر فعالیت کرده اند و شما می‌توانید با بررسی وجه اقتصادی و نیازهای خودتان یک کانسیلر مناسب را خریداری کنید.

بهترین کانسیلر برای انواع پوست

بهترین کانسیلر مناسب پوست خشک

پوست‌های خشک بسیار حساس هستند؛ برای استفاده از کانسیلر، کسانی که پوست خشکی دارند، باید قبل از زدن کانسیلر حتما پوست خود را به مرطوب کنند. همچنین کسانی که پوست خشک دارند، نیاز دارند از کانسیلر کرمی یا استیکی استفاده کنند.

 

کالیستا و روبی سان

کانسیلر کالیستا، کانسیلری بسیار سبک است و می‌تواند به راحتی روی پوست بشیند و بدون پوسته پوسته شدن ساعت‌ها پوست شما را پوشش دهد. دبورا نیز یکی از برندهایی است که در زمینه تولید لوازم آرایشی قوی است و می‌تواند پوشش بسیار خوبی داشته باشد و غلظت و کرمی بودن آن باعث شده که افرادی که پوست خشک دارند بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

 

کانسیلر دیگری که می‌تواند برای پوست‌های خشک مناسب باشد، روبی سان است. روبی سان یک کانسیلر جامد است که میتواند به راحتی خشکی پوست را از بین ببرد به شما کمک کند پوشش مناسبی داشته باشید. دوسه یکی از محبوبترین برندهای لوازم آرایشی است که می‌تواند به شما کمک کند خشکی پوست خود را از بین ببرید و به راحتی خود نقص های صورت خود را پوشش دهید.

 

در مجموع می‌توان گفت کانسیلر یکی از مهمترین بخش‌های زیرسازی آرایش است و شما می‌توانید با انتخاب یک محصول مناسب پوستتان به راحتی نیاز خود را برای داشتن یک کانسیلر مناسب رفع کنید و این مقاله نیز می‌تواند راهنمای استفاده کانسیلر و خرید آن متناسب با پوستتان باشد.