پارس ناز پورتال

بهمن ماهی ها با متولدین این ماه ها سازگار هستند

بهمن ماهی ها با متولدین این ماه ها سازگار هستند

بهمن ماهی ها با متولدین این ماه ها سازگار هستند 

در ماه بهمن هستیم و نگاهی خواهیم داشت به سازگاری متولدین این ماه با ماه هاي دیگر سال که واقعا خواندنی و جالب است. 

بهمن ماهی ها با متولدین این ماه ها سازگار هستند

بهمن ماهی هاي حساس و تودار و خوش قلب و مهربان و ذاتا اجتماعی هستند. انها به سختی می‌توانند وارد رابطه شوند اما عشق اول خودرا برای همیشه در خاطر خود نگه می دارند. اما ببینیم این افراد وفادار با کدام ماه ها سازگاری بیشتری دارند.

بهمن ماهی ها با متولدین این ماه ها سازگار هستند

بهمن + فروردین
این زوج زیاد حساس نیستند و اجازه نمی‌دهند رابطه شان با شکست مواجه شود. متولد فروردین دوست دارد با محبوب آرامش داشته باشد بنابر این آن خصلت گرم و عاطفی واقعی خودشان را بروز می‌دهند. در روابط خوب است که دو طرف هم دیگر را همانگونه که هستند بپذیرند و از هم دیگر چیزهایی را بیاموزند

 

اما این همان چیزی است که دراین رابطه زیاد بکار نمی‌آید. درست است که این دو تصمیم گرفته اند زندگی مشترکی رابا هم داشته باشند اما گاهی اوقات لازم است اتاق جداگانه اي هم برای خلوت کردن داشته باشند.

 

بهمن + اردیبهشت
بهمن و اردیبهشت دو نفر از دو دنیای کاملا متفاوت هستند. اما بازهم شباهت ها و ارتباط هایي بین انها وجوددارد. دراین رابطه دو طرف عاشق هم میشوند و هرروز علاقه بین انها از دیروز بیشتر می‌شود. سیاره حاکم بر انها ونوس و اورانوس است. سیاراتی که در جهت مخالف سیارات دیگر می‌چرخند.

 

انها تفاوت ها، تغییر مسیرها و شگفتی هاي عشق را درک می‌کنند اما به ندرت هم دیگر را درک می‌کنند زیرا متولد اردیبهشت دنبال آرامش است اما متولد بهمن دنبال هیجان.

 

بهمن + خرداد
متولد خرداد نیاز به همسری دارد که برایش خسته کننده نباشد و وی را متوقف نکند. بنابر این هیچ کس به اندازه بهمن ماهی به درد او نمی‌خورد. زیرا متولد بهمن نیز به فردی نیاز دارد که ایده ها و نظریاتش رابه او بگوید و درباره انها بحث کند. کسیکه وی را متوقف نکند. ممکن است در رابطه آنها احساس و عاطفه به اندازه کافی جریان نداشته باشد

 

و با کوچک ترین مشکل تشدید پیدا می‌کند. اگر میخواهند رابطه شان دوام داشته باشد باید روی ارتباط عاطفی و غیرکلامی هم دیگر کار کنند.

 

بهمن + تیر
میتوانم بگویم که بهمن و تیر در تعداد زیادی از موارد زوج خوشحالی نبوده اند. این رابطه برای متولد تیر بسیار پر استرس است و کمبود صمیمیت منجر به از هم پاشیدن رابطه میشود. با این وجود ارتباط بین انها می‌تواند شگفت انگیز باشد. هردو علاقه زیادی به یاد گرفتن چیزهای جدید دارند و می‌توانند

 

سفر های طولانی مدتی باهم داشته باشند. این زوج برای این‌که رابطه مثبتی باهم داشته باشند باید سعی کنند طرف مقابل ا درک کنند و آرامش ایجاد کنند. اگر این دو زوج بتوانند کنار هم آرام و ساکت باشند نخستین قدم برای موفقیت را برداشته اند.

 

بهمن + مرداد
این زوج در صورتی که هدایت مسیر زندگی رابه عهده بگیرند می‌توانند کارهای زیادی رابه انجام برسانند. البته هردو باید تصویری که از هم دیگر داشتند را کنار بگذارند. ایجاد یک رابطه عاشقانه بین این دو کمی سخت است. بهترین کاری که میتوانند دراین رابطه انجام دهند این است که به دنبال راهی برای حمایت از هم دیگر باشند. اینکار باعث می‌شود به دنیای بیرون تمرکز کنند ودر حالی‌که در دنیای بیرون می جنگند دنیای عواطف درونی رابطه شان را عمیق تر کنند.

 

بهمن + شهریور
متولد شهریور هر چیزی که متولد بهمن ازآن فرار می‌کند را دارد. بنابر این بهمن ماهی برای یک شهریوری آدمی عجیب و غیر واقعی بنظر می‌رسد. این دو حتی نمیتوانند رابطه اي رابا هم شروع کنند چه برسد به این‌که رابطه پایداری رابا هم داشته باشند. اما اگر هم دیگر را جدی بگیرند با همفکری هم میتوانند زندگی خوبی را داشته باشند.

 

بهمن + مهر
درکی قوی بین این دو وجوددارد چون هردو از عنصر هوا هستند. البته کمی هم پذیرفتن شخصیت هاي هم دیگر و احترام بین انها دشوار است. درمان هر مشکلی در رابطه آنها با گذر زمان است اما بدلیل خودجوش بودن متولد بهمن زیاد منتظر نمی‌شوند که زمان همه ی چیز را حل کند. گذشته از تمام این‌ها این زوج رابطه شگفت انگیزی رابا هم خواهند داشت.

 

بهمن + آبان
متولد آبان متولد بهمن را تحسین میکند. کمی در نشان دادن محبت وسواس به خرج می‌دهد اما این به متولد بهمن حس خوبی میدهد. آبانی احساساتی است اما بهمن ماهی بیشتر بر اساس منطق پیش میرود. هردو تغییرات مثبتی رابه زندگی خواهند آورد.

 

بهمن + آذر
رابطه بین این دو بیشتر مثل رابطه بین دو دوست از یک جنس است. انها زمانی که به تغییر نیاز دارند وارد رابطه می‌شوند و زمانی که احساس محدودیت کنند به رابطه پایان میدهند. اولویت هر دوی آنها آینده و امید به یک آینده خوب و موفق است.

 

بهمن + دی
شاید این دو در ابتدای رابطه زیاد برای هم جالب نباشند. سیاره حاکم بر هر دوی انها زحل است اما نقششان در دایره البروج کاملا متفاوت است. چالشی ترین نکته در رابطه انها ارتباط عاطفی است. دی ماهی به بهمن ماهی کمک می‌کند تا به ایده هایش جامه عمل بپوشاند. در مقابل بهمن ماهی به دی ماهی کمک میکند به آن تغییر مورد نیاز در زندگی برسد.

 

بهمن + بهمن
به سختی میتوان تصور کرد که دو نفر متولد بهمن باهم رابطه داشته باشند. چون همانگونه که میدانید بهمن ماهی ها نشانه جدایی و رهایی از روابط هستند. بودن با انها کار زیاد سهولت نیست اما دو بهمن ماهی خیلی خوب می‌توانند هم دیگر را درک کنند و به هم دیگر احترام بگذارند. بنابر این با شناخت زیادی که از هم دارند میتوانند رابطه پایداری داشته باشند.

 

بهمن + اسفند
بهمن و اسفند درک زیادی از شخصیت هم دیگر ندارند بنابر این برقراری رابطه بین آنها شاید کار زیاد سهولت نباشد. اما وقتی به آن تعادل عاطفی میرسند هیچ مشکلی در ایجاد رابطه نخواهند داشت.