پارس ناز پورتال

بیوگرافی تمام بازیگران سریال یاغی + عکس های بازیگران سریال یاغی

بیوگرافی تمام بازیگران سریال یاغی + عکس های بازیگران سریال یاغی

بیوگرافی بازیگران سریال یاغی 

در اینبخش با بیوگرافی بازیگران سریال سرکش آشنا خواهیم شد. مجموعه سرکش یکی از تولیدات جدید شبکه نمایش خانگی درسال 1400 می باشد. این سریال بـه کارگردانی محمد کارت ساخته شده اسـت و بازیگران بسیار محبوبی در آن ایفای نقش دارند. از جمله این بازیگران می‌توانیم بـه پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی و علی شادمان اشاره داشته باشیم. در ادامه با بازیگران و جزئیات پخش این سریال آشنا میشویم.

 

اطلاعات کلی سریال یاغی

بنظر می‌رسد کـه پخش این سریال با استقبال خوبی مواجه شود. سرکش نام یکی از سریال‌هاي جدید شبکه نمایش خانگی بـه کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی محصول سال 1400 کشور جمهوری اسلامی ایران اسـت، کـه در درامی جنایی با رویکردهای معمایی حرکت میکند. داستان سریال نمایش خانگی سرکش بـه قلم پدرام پورامیری، حسین دوماری و محمد کارت بـه رشته تحریر درآمده اسـت.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال یاغی + عکس های بازیگران سریال یاغی

سریال یاغی کی پخش می شود؟

باید بگوییم کـه این سریال در زمستان 1400 از شبکه نمایش خانگی بـه پخش خواهد رسید. البته امکان دارد کـه پخش آن بـه فروردین 1401 هم موکول شود. درصورت انتشار اطلاعات بیشتر این مقاله بروز رسانی خواهد شد.

 

داستان سریال یاغی

ژانر تازه ‌ترین اثر محمد کارت اقتباسی از رمانی بنام سالتو نوشته مهدی افروزمنش اسـت. سالتو رمانی اجتماعی با درون‌ مایه‌ هاي جنایی و معمایی اسـت. داستان این سریال در واقع روایت زندگی کشتی گیری با بازی «علی شادمان» کـه در محله جنوب شهر تهران زندگی میکند، دو نفر بنام‌هاي بهمن «پارسا پیروزفر» و نادر «مهدی حسینی نیا» بـه سراغش می‌روند تا بـه راه خلاف هدایتش کنند و…

 

عکس و اسامی بازیگران سریال یاغی

بازیگران و ستاره هاي شناخته شده اي در سریال نمایش خانگی سرکش بـه ایفای نقش خواهند پرداخت، هنرمندانی کـه هر کدام پیش‌ از این تجربه حضور در سینما و تلویزیون ایران را داشتند. باید بگوییم کـه پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی، نیکی کریمی، امیر جعفری و علی شادمان ایفاگر نقش هاي اصلی سریال سرکش هستند.

 

بیوگرافی علی شادمان در نقش کشتی گیر

بیوگرافی تمام بازیگران سریال یاغی + عکس های بازیگران سریال یاغی

علی شادمان بازیگر نوجوان ایرانی متولد 4 آذر ماه سال 1375 در ایلام می باشد و اصالتا ایلامی می باشد. می‌گوید: دریک خانواده تحصیلکرده بـه‌دنیا آمده‌ام. مادرم معلم علوم تجربی هستند و پدرم هم دکترای تاریخ دارند، استاد تاریخ بوده‌اند و استاد مـن هم هستند. وی با حضور در نقش کیوان در سریال کیمیا بـه خوبی شناخته شد. آقای علی شادمان تا کنون ازدواج نکرده اسـت و مجرد می‌باشد.

 


 

بیوگرافی طناز طباطبایی در نقش طلا

بیوگرافی تمام بازیگران سریال یاغی + عکس های بازیگران سریال یاغی

طناز طباطبایی بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران متولد 20 اردیبهشت 1362 در تهران می‌باشد. خانم طباطبایی دارای مدرک لیسانس کارگردانی تاتر اسـت. وی یک دوره بازیگری را در آموزشگاه آزاد هیوا گذرانده اسـت. او فعالیت بازیگری خودرا در تلویزیون از سال 1380 با حضور در سریال تلویزیونی جوانی ساخته سعید سلطانی آغاز نمود. باید بگوییم کـه طناز طباطبایی تا کنون ازدواج نکرده اسـت و مجرد می باشد.

 


 

بیوگرافی پارسا پیروزفر در نقش بهمن

بیوگرافی تمام بازیگران سریال یاغی + عکس های بازیگران سریال یاغی

پارسا پیروزفر ،بازیگر سینما و تلویزیون، کارگردان و مدرس تئاتر، نمایشنامه‌نویس، مترجم و نقاش ایرانی اسـت. وی در 22 شهریورماه 1351 در تهران متولد شد. در طی سال هاي 1363 تا 1369 هنگامیکه در مدرسه بـه تحصیل مشغول بود، هم زمان بـه طراحی کامیک استریپ و طرح هاي گرافیکی پرداخت کـه هرگز آنها را انتشار نداد. آقای پارسا پیروزفر ازدواج نکرده و مجرد می‌باشد.

 


 

بیوگرافی مهدی حسینی نیا در نقش نادر

بیوگرافی تمام بازیگران سریال یاغی + عکس های بازیگران سریال یاغی

مهدی حسینی نیا بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون متولد ٢٨ شهریور ۱۳۶۰ در شیراز اسـت. او با بازی در فیلم شنای پروانه و می خواهم زنده بمانم بـه شهرت رسید. آقای حسینی نیا از سال ۱۳۸۸ بـه طور حرفه اي با بازی در تئاتر وارد بازیگری شد. وی هم چنین در فیلم متری شیش و نیم بازی خوبی از خود ارائه دادو از وضعیت ازدواج و همسر و زندگی خصوصی مهدی حسینی نیا اطلاعات دقیقی در معرض نمی باشد.

 


 

بیوگرافی فرهاد اصلانی در نقش اکبر مجلل

بیوگرافی تمام بازیگران سریال یاغی + عکس های بازیگران سریال یاغی

فرهاد اصلانی درسال 1345 در بیجار کردستان متولد شد. او درسال 1371 در دوره دو ساله کارگردانی و بازیگری در زمینه تئاتر از فرهنگسرای نیاوران فارغ‌التحصیل شد. آقای اصلانی یکی از بهترین و محبوب ترین بازیگران مرد ایران می‌باشد کـه اخیرا با بازی هایي در فیلم هایي از جمله مغزهای کوچک زنگ زنده بازی عالی را از خود ارائه داد. او متاهل می‌باشد و با مژده دانش پژوه ازدواج کرده اسـت.

 


 

بیوگرافی الناز شاکردوست

بیوگرافی تمام بازیگران سریال یاغی + عکس های بازیگران سریال یاغی

الناز شاکردوست بازیگر خوش چهره ي سینما و تلویزیون متولد 7 تیر 1363 در تهران می‌باشد و اصالتا تهرانی می‌باشد و 33 سال سن دارد. وی فرزند دوم خانواده اسـت و یک خواهر کوچک تر بنام الکیا و یک برادر بنام علی دارد. فارغ‌التحصیل لیسانس رشته نمایش و طراحی صحنه از دانشگاه آزاد تهران مرکزی و فوق لیسانس هنر از دانشگاه لندن می باشد. او تا کنون ازدواج نکرده اسـت و مجرد می باشد.

 


 

بیوگرافی امیر جعفری

بیوگرافی تمام بازیگران سریال یاغی + عکس های بازیگران سریال یاغی

امیر جعفری بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر متولد 10 شهریورماه سال 1353 در تهران می باشد. وی دارای لیسانس مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. او بازیگری را دریک دوره دو ساله زیر نظر حمید سمندریان آموخت و او تا بحال پنج بار از جشنواره تئاتر فجر برنده جایزه شده اسـت. آقای امیر جعفری متاهل اسـت و حدود 16 سال اسـت کـه با ریما رامین فر کـه او هم از بازیگران زن سینما و تلویزیون اسـت ازدواج کرده اسـت.

 


 

نکات جالب درمورد سریال یاغی

نگارش فیلمنامه سریال سرکش توسط حسین دوماری، پدرام پورامیری و محمد کارت بـه پایان رسیده اسـت. این تیم تجربه نگارش فیلمنامه «شنای پروانه» را نیز با یک دیگر در کارنامه هنری خود دارند. پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی بازیگران گزیده ‌کاری کـه هردو سال ‌هاست بازی در سریالی را نپذیرفته‌اند، برای نخستین بار دراین سریال، نقش‌آفرینی خواهند کرد. سریال در محله‌هاي جنوبی تهران ساخته میشود و داستانی اجتماعی دارد.

 

درباره رمان سالتو مهدی افروزمنش

قهرمان کتاب و رمان سالتو پسری 16 ساله بنام «سیاوش» از جنوب شهر تهران اسـت کـه بدون داشتن مربی و باشگاه حرفه‌اي، یک کشتی‌گیر نابغه اسـت. او در رقابت‌هاي محلی آن‌قدر خوب بازی می کند کـه روزی دو مرد غریبه بنام‌هاي «سیا» و «نادر» سر راهش سبز می شوند تا از او یک قهرمان جهانی بسازند. سیاوش کـه میـــخواهد پادشاه دنیای کشتی و فرمانروای جهان کوچک خودش باشد، بـه این دو نفر اعتماد میکند.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال یاغی + عکس های بازیگران سریال یاغی

سیا و نادر، دنیای کوچک و ساده‌ سیاوش را از او می گیرند و با دسیسه و فرصت‌طلبی وی را وارد دنیای بزرگتر و سیاه‌تری می کنند. ودر آخر هم باید بگوییم کـه بزودی سایر بازیگران چهره و سرشناس سینما کـه حضورشان در سریال سرکش قطعی شده اسـت رابه اطلاع شـما خواهیم رساند.