پارس ناز پورتال

بیوگرافی حسام منظور و همسرش + عکس های حسام منظور + مصاحبه و اینستاگرام

بیوگرافی حسام منظور و همسرش + عکس های حسام منظور + مصاحبه و اینستاگرام

بیوگرافی حسام منظور و همسرش + مصاحبه و اینستاگرام

 

در اینبخش بیوگرافی حسام منظور بازیگر معروف ایرانی را مرور میکنیم. حسام منظور را بیشتر بخاطر نقش آفرینی در سریال بانوی عمارت می شناسیم. او از جمله سلبریتی هایي اسـت کـه حواشی کمی دارد و برای شهرت دست بـه فضا سازی خصوصا از جنس فضای مجازی نمی‌زند. در ادامه با حسام منظور، سبک زندگی و کارنامه فعالیت هایش بیشتر آشنا میشویم. در ادامه با پارس ناز همراه باشید.

بیوگرافی حسام منظور

حسام منظور متولد 18 / 9 / 1359 می باشد

 

بیوگرافی حسام منظور

حسام منظور در ۱۸ آذر ۱۳۵۹ در شهر ارومیه متولد شده اسـت. مادر او اصالتا اهل ارومیه اسـت و از این رو منظور دوران کودکی و نوجوانی خودرا در آذربایجان زندگی کرده اسـت.

بیوگرافی حسام منظور و همسرش + عکس های حسام منظور + مصاحبه و اینستاگرام

او فارغ‌التحصیل مقطع فوق لیسانس در رشته بازیگری از دانشگاه تربیت مدرس اسـت. او هنوز ازدواج نکرده و مجرد اسـت. اطلاعات اندکی در مورد زندگی خصوصی او وجوددارد.

 

زندگی حرفه ای حسام منظور

افرادی کـه منظور را نخستین بار در سریال بانوی عمارت دیدند، احتمالا تصور کردند کـه او جزو بازیگران جدیدی اسـت کـه بتازگی پا بـه دنیای بازیگری گذاشته اسـت؛ اما این طور نیست.

بیوگرافی حسام منظور و همسرش

حسام منظور از ۲۳ سالگی یعنی درسال ۱۳۸۲ فعالیت خود رابه صورت جدی از “نمایش خوان هشتم” بـه کارگردانی محمد مسعود طیبی در کانون مفتح آغاز کرده اسـت.

 

ادامه درخشش حسام منظور

او با اجرا در مراکز مطرح اروپا مثل پیکولو ایتالیا و جشواره شکسپیر در لهستان، تجارب بی نظیری کسب کرده اسـت. حسام منظور درکنار بازیگری، کارگردانی هم انجام داده اسـت.

جالب اسـت بدانید کـه آقای حسام منظور از سال ۱۳۹۵ در دانشگاه آزاد مشغول تدریس اسـت تا تجارب خودرا در اختیار دانشجویان خود قرار دهد.

 

بیشتر بخوانید : همه چیز در مورد حسام منظور (زندگینامه و رازهای شهرت) + تصاویر حسام منظور

 

تاسیس کلوپ بازیگری حسام منظور

حسام منظور علاوه بر تدریس در دانشگاه، با تاسیس موسسه اي بنام کلوپ بازیگری، هنرجو می پذیرد. او قصد دارد از این طریق تمامی تجارب خود کـه درسال هاي تحصیل و اجرا کسب کرده اسـت رابا هنرجویان خود بـه اشتراک بگذارد.

 

آثار هنری حسام منظور

حسام منظور تا کنون در بیش از ۴۰ نمایش از جمله آخرین طلایه دار، کاووس خیابان هفدهم و تصویر ماه در قهوه تلخ حضور داشته اسـت. هم چنین در فیلمهای سینمایی کیش و مات، تلفن همراه رئیس جمهور، و ربوده شده ایفای نقش کرده اسـت.

اما هیچ یک از نقش آفرینی هاي وی بـه شدت سریال بانوی عمارت مورد توجه قرار نگرفته اند. او هم چنین در آهنگ ویدیو زندان با خوانندگی محسن چاووشی حضور داشته اسـت.

 

حسام منظور در تلویزیون

حسام منظور در مورد این‌کـه چرا تا قبل از بانوی عمارت در هیچ سریالی ایفای نقش نکرده اسـت گفت “مـن اصولا آدم سخت گیری هستم. تا کنون چندین پیشنهاد بازیگری داشتم کـه هیچ کدام جذابیت زیادی برای مـن نداشته، ودر جاهایی کـه قبول کردم بازی کنم دوست ندارم اسمی از انها ببرم”.

اما در نهایت بازی در نقش شازده ارسلان میرزای قوانلوی قاجار در سريال بانوی عمارت بود کـه باعث شد منظور درخشیده ودر دنیای تلویزیون نیز بـه شهرت برسد.

 

بیشتر بخوانید : بیوگرافی مریم مومن و همسرش + عکس های مریم مومن + مصاحبه و اینستاگرام

 

افتخارات حسام منظور

حسام منظور درسال ۱۳۸۸ بعنوان نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد در جشنواره تئاتر دانشگاهی برای ایفای نقش در نمایش مکبث بود؛ اما موفق بـه دریافت جایزه نشد. او بار دیگر درسال ۱۳۹۰ برای همین نمایش نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر سال تئاتر در جشن بازیگر شد کـه بازهم نتوانست جایزه را ازآن خود کند.

در نهایت آفای حسام منظور، درسال ۱۳۹۵ با نقش آفرینی در نمایش اودیسه توانست جایزه بهترین بازیگر مرد سال را از سیزدهمین جشن بازیگر دریافت کند.

 


 

صفحه اینستاگرام حسام منظور hesammanzour_official@

در آخر نیز مروری داریم بر صفحه شخصی آقای حسام منظور در شبکه اجتماعی اینستاگرام و از زاویه نزدیک تری با او آشنا میشویم، آقای منظور در حال حاضر بیش از 100k دنبال کننده در اینستاگرام دارند.

عکس های حسام منظور

بدون کپشن | no caption

صفحه اینستاگرام حسام منظور

بدون کپشن | no caption

زندگینامه حسام منظور

او درباره این عکس نوشته: عکس از داوود بابایی

او درباره این عکس نوشته: یک طراحی سیاه قلم زیبا از خانم زیبا بیده هنرمند گرانقدر

 

بیشتر بخوانید : بیوگرافی تمام بازیگران سریال بانوی عمارت + عکس های بازیگران سریال بانوی عمارت

 

عکس حسام منظور در پشت صحنه

او درباره این عکس نوشته: با یک گروه خوب ویک کار خوب داریم میایم.سریال برادر جان

او درباره این عکس نوشته: saeednematollah | @sajadafsharian@

حسام منظور کیست ؟

او درباره این عکس نوشته: فردا جمعه ساعت ۱۹ مهمان برنامه خیابان جام جم در شبکه پنج سراسری.

بدون کپشن | no caption

عکس های اینستاگرام حسام منظور

بدون کپشن | no caption

حسام منظور در باشگاه بدنسازی

او درباره این عکس نوشته: با حسین اکبرزاده قهرمان جهان کـه اینروزها تمرینات مـن رو زیر نظر داره.