پارس ناز پورتال

بیوگرافی سحر قریشی و همسرش + حواشی و عکس های جدید سحر قریشی

بیوگرافی سحر قریشی و همسرش + حواشی و عکس های جدید سحر قریشی

بیوگرافی حواشی سحر قریشی سلبریتی جنجالی

در این بخش به بیوگرافی سحر قریشی و حواشی این سلبریتی جنجالی را مرور می کنیم. سحر قریشی با بازی در سریال دلنوازان به شهرت رسید، خیلی به دنیای سینما راه پیدا کرد و با ظهور شبکه های اجتماعی تبدیل به یکی از شاخ های مجازی داخل کشور شد. او بارها در مصاحبه های خود حاشیه آفرینی کرده و با رفتارهای عجبش سعی در جلب توجه رسانه ها دارد، در ادامه با مجله پارس ناز همراه باشید.

 

بیوگرافی سحر قریشی

بیوگرافی سحر قریشی و همسرش

سحر قریشی متولد سال 1366 و دی ماهی می باشد. او تا مقطع دبیرستان تحصیل کرده (دبیرستان ناتمام) و بعد از ازدواج به واسطه تلاش های همسرش وارد حرفه بازیگری شده، او دختر سعید قریشی و ندا افشار می باشد و یک برادر به نام سپهر دارد. در سال 1388 و با بازی در سریال دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده به شهرت رسید.

 

علت طلاق سحر قریشی

او در سال 1383 با مهدی اخوان ذاکر ازدواج کرده اما در سال 1388 و بعد از رسیدن به شهرت او را رها می کند و زندگی مشترک ظرف یکسال به پایان می رسد. همسر او بعد از مدت ها سکوت گفت: پس از پخش سریال دلنوازان از شبکه سه که باعث شهرتش شد رفتارش تغییر کرد و اکنون شش ماه است که من از ایشان خبری ندارم!

علت طلاق سحر قریشی ،بیوگرافی سحر قریشی و همسرش

من به دادگاه حمایت از خانواده هم مراجعه کردم و از او شکایت کردم اما چون من مشوق ایشان بوده ام و به او اجازه کار داده ام تقاضای من برای ممنوع الکار شدن زنم رد شد. با این حال از نظر شرعی و قلبی دیگر راضی نیستم زنم بازیگری کند. اکثر تهیه کننده ها وقتی در جریان این موضوع قرار گرفتند با من همکاری کردند و از همسرم در سریال ها و فیلم ها استفاده نکردند.

 

بیشتر بخوانید : سحر قریشی کیست و چرا حاشیه سازی می کند؟ (عکس)

 

به غیر از تهیه کننده سریال دلنوازان (مهران مهام) که با من برخورد بدی هم داشت. جالب اینکه همسرم در مصاحبه هایش می گوید دیپلم دارد! به من بگویید او از کدام دبیرستان دیپلم گرفته است؟ در حال حاضر تصمیم گرفته ام از همسر هنرپیشه ام جدا شوم و او را طلاق خواهم داد و در این مدت نیز حضور در دادگاههای مختلف وقتی به او نمی داد که مصاحبه کند. نامه ام را با این جمله به پایان میبرم که:

پروانه ها فراموش می کنند روزی کرم بوده اند…

 

ازدواج سحر قریشی و امید علومی

ازدواج سحر قریشی و امید علومی

او در مصاحبه ای خبر داده بود که با امید علومی (خواننده) محرم شده است. رابطه این دو در حد صیغه بوده و سرانجامی نداشته است. سحر قریشی در این باره گفته بود: فعلا در مرحله از زندگی نیستم که بخواهم تنها زندگی کنم.

 

سحر قریشی و مهدی طارمی

در سال 96 عکس ها و ویدیوهایی از سحر قریشی و مهدی طارمی در امارات متحده عربی منتشر شد، هیچ یک از این دو چهره به این حواشی واکنشی نشان ندادند تا اینکه در سال 1398 امین فردین مدیر کانال یوتیوبی پشت پرده جزئیات رابطه این 2 چهره مشهور را فاش کرد و آنها مجبور شدند بگویند: با هم محرم بودیم.

سحر قریشی و مهدی طارمی

البته تمام داستان به همین جا ختم نمی شود، امین فردین فاش کرد که سحر قریشی با ترفندهای مختلف چندین هزار دلار (نزدیک به 60 هزار دلار) از مهدی طارمی اخاذی کرده و این بازیکن فوتبال بخاطر سوء استفاده این بازیگر از احساسات او مستندات روابط شان را در اختیار برخی رسانه ها قرار داده است.

 

بیشتر بخوانید : استایل اندام و زیباترین مدل شال و روسری سحر قریشی در طرح و رنگ های متنوع

 

منقلب شدن سحر قریشی

سحر قریشی در مصاحبه‌ای بیان کرد که با رفتن زنان به ورزشگاه مخالف است و خودش از اینکه مردان در کنار او باشند منقلب می‌شود. این نظر جنجالی او موجب انتقادهای تندی از او به ویژه در فضای مجازی شد. افراد مشهوری مانند مهناز افشار، و سالومه سیدنیا به سخنان سحر قریشی واکنش نشان دادند.

منقلب شدن سحر قریشی

بعدها عکس های از حضور او در استادیوم های مختلف (بازی های مهدی طارمی) در رسانه ها منتشر شد که نشان می داد او نه تنها منقلب نمی شود بلکه می تواند جو تمام استادیوم را به هم بریزد! چندی پیش هم ویدیویی از او با پوشش نا متعارف در ترکیه منتشر شد که در حال دست دادن با هواداران خود بود.

 

هک شدن اینستاگرام سحر قریشی

بیوگرافی سحر قریشی

در اواخر مهر ماه سال ۹۵ صفحه شخصی سحر قریشی در اینستاگرام با ۴٫۴ میلیون دنبال‌کننده هک شد و به مدت چند ساعت عکسی از پادشاه عربستان و پرچم این کشور، در این صفحه منتشر شد.

 

اهانت سحر قریشی به یک پاکبان

هک شدن اینستاگرام سحر قریشی

چند روز پیش ویدیویی شرم آور در اینستاگرام منتشر شد. سحر قریشی یک پاکبان خسته که در حال استراحت است را تحقیر می کند و می گوید: همین مونده این … به من بگه برو! این ویدیو باعث شد تا تمام کاربران اینستاگرام، مسئولان شهری و هنرمندان لب به اعتراض شدید بگشایند.

 

بیشتر بخوانید : بیوگرافی آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران

 

واکنش پرویز پرستویی به فیلم اهانت سحر قریشی

واقعا متاسفم! راستش وقتی این صحنه رو از این خانم قریشی دیدم خیلی حالم بد شد، چرا که مردم عادی هم هیچوقت با این مرد شریف و زحمتکش چنین برخوردی نمیکنه! نمیدونم ایشان تو این لحظه فکر نکردن اگه این فیلم تو دنیای مجازی منتشر بشه و خانواده اون پارکبان عزیز ببینند، چه حالی خواهند داشت؟

اهانت سحر قریشی به یک پاکبان ،واکنش پرویز پرستویی به فیلم اهانت سحر قریشی

به نظرم ایشان باید به اون منطقه مراجعه کنه و رسما پای این پاکبان عزیز و ببوسه؛ و حتی باید حکم کنند، این خانم یک روز کامل جای این پاکبان کار کنه، تا دیگه عبرت بشه و برای مزاح کردن راه دیگه‌ای پیدا کنه. من بشخصه دست چنین افراد زحمتکش را می‎بوسم.

 

جواب بی شرمانه سحر قریشی نسبت اعتراض کاربران

از دیروز هجمه عجیبی در فضای مجازی علیه من در رابطه با اون پاکبان عزیز و محترم راه افتاده! اون هم قبل از اینکه فرصتی داشته‌باشم توضیحی درباره اصل ماجرا بدم. من خودم با افتخار اعلام می‌کنم در خانواده‌ای به دنیا اومدم که از همین قشر بودیم و هیچ وقت گذشته‌ی خودمو فراموش نمی‌کنم پس امکان نداره به خودم اجازه بدم به شخصی از این قشرکشورم اهانت کنم.

جواب بی شرمانه سحر قریشی نسبت اعتراض کاربران

این ماجرا رو کسانی راه انداختن که از تخریب آدم‌ها درآمد کسب می‌کنند یا برای گرفتن بیننده دست به انتشار هر تیتر و خبر بی محتوایی می‌زنن. قصه از اونجایی شروع شد که من چند وقتیه به کلمه «برو» حساس شدم! به همین سادگی اونم بخاطر اینکه خیلی وقته دوستام و اطرافیانم دارن بهم توصیه می‌کنن که از ایران برو. وقتی اون پاکبان شریف هم به من گفت، انگار پیامی بود از طبیعت که اونم داشت بهم‌ می‌گفت.

 

بیشتر بخوانید : همسر قبلی سحر قریشی از علت طلاق می گوید

 

اینستاگرام سحر قریشی

اینستاگرام سحر قریشی

سحر قریشی در اینستاگرام خود بیش از 7 میلیون دنبال کننده دارد، او فعلا از راه تبلیغ در اینستاگرام کسب درآمد می کند. او تاکنون نزدیک به 100 پست به اشتراک گذاشته است. اگر می خواهید جزء دنبال کنندگان او باشید به صفحه اینستاگرامی: saharghoreyshiofficialpage@ مراجعه کنید.

 

عکس های جدید اینستاگرام سحر قریشی

بیوگرافی سحر قریشی ،درباره سحر قریشی ،عکس جدید سحر قریشی

سحر قریشی ،عکس های جدید اینستاگرام سحر قریشی

 

بیشتر بخوانید : بیوگرافی الناز شاکردوست و همسرش + عکس های الناز شاکردوست

 

جدیدترین عکس های سحر قریشی ،زندگینامه سحر قریشی

عکس و حواشی سحر قریشی

تتوهای سحر قریشی

بیوگرافی سحر قریشی و همسرش

بیوگرافی سحر قریشی و همسرش ،عکس سحر قریشی و همسرش جدیدش

سحر قریشی در استخر

 

بیشتر بخوانید : بیوگرافی صدف طاهریان و همسرش + عکس های صدف طاهریان

 

پدر سحر قریشی اهل کجاست ،اصالت پدر و مادر سحر قریشی ،بیوگرافی سحر قریشی و تتلو