پارس ناز پورتال

بیوگرافی صدف طاهریان و همسرش + عکس های صدف طاهریان + مصاحبه و اینستاگرام

بیوگرافی صدف طاهریان و همسرش + عکس های صدف طاهریان + مصاحبه و اینستاگرام

بیوگرافی صدف طاهریان و همسرش + مصاحبه و اینستاگرام

 

امروز با صدف طاهریان بازیگر، مدل و میکاپ آرتیست معروف و پرحاشیه آشنا می شویم. صدف طاهریان بعد از خارج شدن از ایران به شدت مشهور شد، زندگی هنری جدید او حواشی زیادی ایجاد کرد که توانست توجه قشر بسیار زیادی از مردم را به خود جلب کند. صدف طاهریان واقعا کیست؟ از کجا شروع کرده؟ سبک زندگی او چگونه است؟ در ادامه از 0 تا 100 با صدف طاهریان آشنا می شویم.

بیوگرافی صدف طاهریان و همسرش + عکس های صدف طاهریان + مصاحبه و اینستاگرام

صدف طاهریان متولد 30 / 4 / 1367 می باشد

 

بیوگرافی صدف طاهریان

صدف طاهریان متولد سال 1367 و تیرماهی می باشد، تیر ماهی ها به احساسات و عاشقی شان معروف هستند، احساسات آنها فراوان است اما در عشق به یک نفر بسنده نمی کنند و اگر کمال را در شخص دیگری ببینند می توانند عاشق اش شوند. پس اگر عشق تیر ماهی دارید برای نگه داشتن او حداکثر کمال را از خود بروز دهید.

بیوگرافی صدف طاهریان

از حاشیه بگذریم، صدف طاهریان تحصیلات خود در رشته معماری را تمام کرده، او لیسانس معماری دارد. طاهریان هم زمان با تحصیلات در دانشگاه و زمانی که 18 سال داشت وارد کلاس های بازیگری شد و خیلی زود توانست جلوی دوربین به ایفای نقش بپردازد، او نقش اول فیلمی را بازی کرده اما از شانس بد یا کمبود کیفیت فیلم، نتوانسته مجوز پخش بگیرد.

بیوگرافی صدف طاهریان و همسرش

خانم طاهریان البته طبق اظهارات خود ایشان، بعد از ادامه راه بازیگری می بیند با بن بستی به نام ( روابط شرم آور ) رو به رو شده است. بنابراین بعد از تلاش ها و نا امیدی ها به سوی خارج از کشور می شتابد و هنر بدون سانسور را آغاز می کند. او مجرد است و تا حال حاضر ازدواج نکرده، البته این موضوع در مورد صدف طاهریان هم حواشی را به دنبال داشت.

 

بیشتر بخوانید : حمله تند نیوشا ضیغمی به صدف طاهریان

 

قد و اندام صدف طاهریان

او درباره این عکس نوشته : صورتت را به سمت خورشید نگه دار تا سایه ها را نبینی.

 

ازدواج صدف طاهریان

او هراز گاهی عکس هایی با خوانندگان و بازیگران معروف در صفحه اینستاگرامی اش منتشر می کند و هر بار خبر ازدواج و نامزدی او در فضای مجازی پر می شود، اما حقیقتا نمی شود به چند عکس سلفی برای انتشار یک خبر اعتماد کرد. درباره خروج او از ایران همیشه حرف هایی چند پهلو وجود دارد که هیچ کدام منبع معتبری ندارند.

زندگی نامه صدف طاهریان ،بیوگرافی صدف طاهریان و همسرش

زندگی نامه صدف طاهریان

 

اما خود او می گوید از کار هنری در ایران دست کشیده و و به دنبال ادامه فعالیت های هنری به دنیای خارج از ایران هجرت کرده است.به گزارش پارس ناز او در ترکیه و امارات متحده عربی زندگی می کند و از طرفداران ورزش و سلامتی است. یکی از دلایل مشهور شدن صدف طاهریان صفحه اینستاگرامی اوست.

ازدواج صدف طاهریان

عکس صدف طاهریان خارج از کشور

 

طاهریان چند سال پیش سه عکس سفید در صفحه خود بارگذاری کرد و سپس عکس های بدون حجاب خود را انتشار داد، او در زمان انتشار این عکس ها خارج از کشور بود بعد از این اتفاق همه فکر کردند اینستاگرام او هک شده اما صدف طاهریان ویدیویی در صفحه خود بارگذاری کرد و گفت خود اوست که صفحه را کنترل می کند و این ادامه راه هنری اش می باشد.

 

بیشتر بخوانید : بیوگرافی صدف بیوتی (مسائلی) و همسرش + عکس های صدف بیوتی

 

عکس صدف طاهریان خارج از کشور ،مدل آرایش صورت صدف طاهریان

مدل آرایش صورت صدف طاهریان

 

از همین زمان بود که نام او در شبکه های اجتماعی و رسانه های داخلی تیتر اول شد و تعداد فالوورهای او با سرعت زیادی افزایش پیدا کرد. در حال حاضر او یکی از شاخ های مجازی در اینستاگرام است. صدف طاهریان در مورد درآمد خود جایی گفته بود: بیشتر خرج زندگی من را خانواده ام تامین می کنند.

عکس های صدف طاهریان + مصاحبه و اینستاگرام

او درباره این عکس نوشته: در حال گم شدن بین رنگ ها (روحیه ی جادویی).

 

حواشی صدف طاهریان

سلبریتی هایی مثل نیوشا ضیغمی سعی در تخریب او داشتند، ایشان صدف طاهریان را الکی معروف خطاب کرده اند. صدف طاهریان در این مورد می گوید: من در ایران نه معروف بودم و نه ادعایی داشتم به غیر از اطرافیانم کسی نمی دانست من بازیگر هستم، بازیگر بودن من بعد از انتشار عکس هایم پر رنگ شد.

حواشی صدف طاهریان ،سن صدف طاهریان

سن صدف طاهریان + حواشی صدف طاهریان

 

خانم فقیهه سلطانی هم در مورد روابط پشت پرده ای که صدف طاهریان افشا کننده آن بود بیان کرد: متاسفانه این موضوع حقیقت دارد، اما خانم سلطانی از روند ادامه کار طاهریان تعریفی نکرده اند و ایشان این راه صدف طاهریان را محترمانه نقد کرده اند. این بود مروری بر زندگی نامه و حواشی صدف طاهریان یکی از سلبریتی های معروف و پر حاشیه ایرانی.

مصاحبه صدف طاهریان ،اینستاگرام صدف طاهریان

مصاحبه صدف طاهریان + اینستاگرام صدف طاهریان

 

در آخر کلام باید بگوییم: قطعا هر کسی خودش حق انتخاب چگونه زندگی کردن، و همین طور بدون انتخاب و اختیار انسان معنایی ندارد، هر کس خود پاسخگوی رفتارها و کارهایش می باشد. جهان بدون تفاوت ها و تضادها معنایی ندارد. در پایان مصاحبه ای از خانم صدف طاهریان را به همراه هم مرور می کنیم.

 

ناگفته هایی از صدف طاهریان

من از بچگی عاشق ادا در آوردن بودم. بازیگری رو خیلی دوست داشتم، یادم می یاد جلو آیینه و دیوار ادای خواننده ها رو در می آوردم. تا زمانی که با یک کارگردان آشنا شدم و اون موقع خیلی سن من کم بود.

 

بیشتر بخوانید : بیوگرافی دیبا زاهدی و همسرش + عکس های دیبا زاهدی + مصاحبه و اینستاگرام

 

مادرم بهشون گفت که: دختر من بازیگری رو خیلی دوست داره، ایشون هم گفتند که دختر شما هر وقت وارد دانشگاه شدند و خودشون راه زندگی رو انتخاب کردن می تونن بازیگر بشن.

فیلم های صدف طاهریان ،عکس های صدف طاهریان

فیلم های صدف طاهریان

 

من بعد از اون موقع و با گذشت زمان فراموشم شد و هدفم فقط دانشگاه رفتن بود، بعد از اینکه وارد دانشگاه معماری شدم، دوباره شروع کردم و دنبال کلاس های بازیگری گشتم. یادم میاد اون موقع خیلی خجالتی بودم، منزوی بودم و وقتی کلاس ها رو دیدم و فهمیدم همه گروهی کار می کنن یکم برام سخت بود اینکه بخوام جلوی این همه آدم حرف بزنم یا نقش بازی کنم.

قد صدف طاهریان ،ازدواج صدف طاهریان

قد صدف طاهریان + ازدواج صدف طاهریان

 

معرفی شدم به یک خانومی که اسمی ازشون نمی برم ایشون جمله قشنگی به من گفتند: بازیگر باید مثل حریر باشه، هر وقت بلندش می کنی و روی هوا و ولش می کنی، باید یه جور رو زمین شکل بگیره. بعد از 15 جلسه کار با ایشون، من رو به یک موسسه سینمایی معرفی کردند. و اونجا نقطه آغاز من بود، من هر روز می رفتم پشت صحنه و بازیگران رو نگاه می کردم، اون موقع من 18 سالم بود.

عکس صدف طاهریان و همسرش

عکس صدف طاهریان و همسرش

 

مدتی بعد به من گفتند 2 پلان توی یک صحنه بازی کنم، فیلم سلام بر عشق بود و من 2 پلان بازی کردم.به گزارش پارس ناز بعد فیلمی بود به نام موارد مشکوک که نقش اصلی رو داشتم اما مجوز پخش نگرفت.

 

راجع به مصاحبه اولم که کلی حواشی ازش بیرون اومد باید بگم: وقتی من گفتم مشکلاتی با سینمای ایران داشتم و نتونستم قبول کنم، منظورم این نبود که من اون موقع نسبت به هیچ کس رابطه احساسی و عاطفی نداشتم.

عکس و بیوگرافی صدف طاهریان

بیوگرافی صدف طاهریان و همسرش + عکس های صدف طاهریان + مصاحبه و اینستاگرام

 

بلکه منظورم این بود که من با رابطه های غیر اخلاقی که سد بزرگ رسیدن به نقش و شهرت بودند مخالفت داشتم و من این روابط رو نمی تونستم تحمل کنم، و البته این رو هم بگم که این پیشنهادها کم نبودند. من اگه الان با یک عکاس کار می کنم دلیل بر رابطه من با اون عکاس نمیشه! یک عکاس فقط و فقط به کارش فکر می کنه.

 

مقاله پیشنهادی : بیوگرافی مینا وحید و همسرش + عکس های مینا وحید + مصاحبه و اینستاگرام

 

صفحه اینستاگرام صدف طاهریان sadaftaheriann@

صفحه اینستاگرام صدف طاهریان sadaftaheriann@

 

این طرز فکر و هجوم تخیلات و داستان های بی پایان در ذهن مردم خوب نیست. این که از کشورم رفتم به خاطر این بود که: در آخرین تلاشم برای بازیگری رفتم پیش یک کارگردان صاحب اعتبار و دیدم باز همون آش و همون کاسه، دیدم من نمی تونم و از کشور خارج شدم. این تنها راه ادامه فعالیت هنری بود، اون طور ادامه دادنی که خودم می خواستم. در آخر هم برای کامنت گذاران عزیز و فحاش های مجازی یک آرزو دارم:

 

آرزو می کنم اینقدر خوشبخت بشید و زندگی تون خوب باشه که دیگه درگیر حاشیه نباشید و پست های من و هم چنین اسم صدف طاهریان شما رو آزار نده، آرزوی موفقیت براتون دارم. شما عزیزان اگر باز هم تمایل دارید با سلبریتی های ایرانی و سبک زندگی شان بیشتر آشنا شوید، می توانید از لینک های زیر استفاده کنید و هم چنان میهمان ما باشید. سپاس از همراهی شما با مجله پارس ناز.

صدف طاهریان و همسرش در خارج

(اختصاصی از بخش سینمایی مجله پارس ناز)