پارس ناز پورتال

بیوگرافی لادن مستوفی و همسرش + مصاحبه داغ و عکس های لادن مستوفی

بیوگرافی لادن مستوفی و همسرش + مصاحبه داغ و عکس های لادن مستوفی

بیوگرافی لادن مستوفی و همسرش + مصاحبه و اینستاگرام

 

در اینبخش بیوگرافی لادن مستوفی بازیگر معروف سینما و تلویزیون کشورمان را مرور می‌کنیم. لادن مستوفی بیشتر با فیلمهای همانند: روز واقعه، یک دزدی عاشقانه و سفر سبز شناخته می شود، نام اصلی او زهرا می‌باشد و با شهرام اسدی «کارگردان» ازدواج کرده اسـت، در ادامه از 0 تا 100 با لادن مستوفی، سبک زندگی و فعالیت هاي او آشنا میشویم. با مجله پارس ناز همراه باشید.

بیوگرافی لادن مستوفی و همسرش + مصاحبه داغ و عکس های لادن مستوفی

لادن مستوفی متولد 26 / 8 / 1351 می باشد

 

بیوگرافی لادن مستوفی

لادن مستوفی متولد ۲۶ آبان ۱۳۵۱ در شهر تنکابن و از بازیگران زن ایرانی اسـت. او همسر شهرام اسدی کارگردان و خواهر لاله مستوفی منشی صحنه اسـت. شهرام اسدی متولد ۱۳۳۲ در سلماس کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی اسـت.

بیوگرافی لادن مستوفی و همسرش

اسدی فعالیت سینمایی خودرا درسال ۱۳۷۰ با کارگردانی و فیلمنامه نویسی فیلم اوینار آغاز کرد. همان طور کـه مشاهده می کنید اختلاف سنی آن‌ها چیزی حدود ۲۰ سال اسـت.

 

بیشتر بخوانید : سیگار کشیدن لادن مستوفی روی صحنه جنجالی شد

 

خانواده لادن مستوفی

نام اصلی وی زهرا اسـت. ۴ خواهر دیگر هم دارد کـه خودش فرزند سوم و وسطی خانواده اسـت. ویژگی اصلی او جدیت خاصی اسـت کـه حین بازیگری نیز آنرا در چهره‌اش میتوان دید.

بیوگرافی لادن مستوفی ،خانواده لادن مستوفی

علاقه شدیدش بـه بازیگری باعث شد تحصیلات دانشگاهی خودرا نیمه کاره رها کرده و از دانشگاه انصراف دهد. او بازیگری را از سینما شروع کرد و اولین فیلم سینمایی وی روز واقعه اسـت. البته شهرت بازیگری او از سریال دوران سرکشی ساخته کمال تبریزی شروع شد. وی شهرت خودرا مدیون آموزش‌هاي زنده یاد مهدی فتحی در روز واقعه می داند.

 

آغاز فعالیت حرفه‌ ای لادن مستوفی

در ابتدا و پیش از هر چیز فعالیت اش رابا کار تئاتر شروع کرده ودر یکی از اجراهایش در سینما شهر قصه توسط عوامل فیلم برای بازی در فیلم روز واقعه انتخاب شد. روز واقعه درسال ۱۳۷۳ اولین کار لادن مستوفی در سن ۲۲ سالگی بـه کارگردانی همسرش بود. وی تا سال ۱۳۷۹ تنها در سه فیلم بـه ایفای نقش پرداخته اسـت.

مصاحبه داغ و عکس های لادن مستوفی

ازدواج با شهرام اسدی سبب شد او در کارش مصمم‌تر شود ودر فیلم‌هاي بیشتری بازی کند. بعد ازآن و بعد از گذشت چندین سال از فعالیتش در عرصه‌ي هنر در سریال پر سرو صدای دوران سرکشی ۱۳۸۱ بازی کرد و بـه شهرت نسبتا بالایی رسید. او در ادامه در یکی از پرمخاطب‌ترین ملودرام‌هاي مذهبی تلویزین بنام سفر سبز حضور پیدا کرد. آخرین کار تلویزیونی لادن مستوفی سریال پریا با نقشی متفاوت بود.

 

لادن مستوفی در مورد بازیگری می گوید

بازیگری بسیار سخت اسـت؛ اگر کارت را جدی بگیری. بازیگر سینما و سریال باید بسیار هوشمند و با قوهء تخیل بالا باشد. مـن شکل ایده‌آل قضیه را نگاه می کنم چون هم بازی خوب داریم و هم بازی بد. یک بازیگر سینما درعین‌حالی‌کـه یک صحنه حسی را بازی میکند، هم‌زمان باید بـه مونتاژ و موقعیت دوربین هم فکر کند و خیلی چیزهای دیگر.

 

بیشتر بخوانید : بیوگرافی تمام بازیگران سریال گناه فرشته + عکس های بازیگران سریال گناه فرشته

 

آغاز فعالیت حرفه‌ ای لادن مستوفی

باید ذهنی سیال با قوه تخیل قوی داشته باشد چون تـو باید خودت را ببینی، جای نور، موقعیت بازیگر مقابلت، لحن صدا، اندازه تصویر، این کـه شـما در کجای پلان و چـه کادری قرار گرفته‌اي و این احساس شـما در کجای قصه باید خرج شود. همه ی این ها دریک زمان و یک لحظه از ذهن بازیگر عبور کرده ودر تصویر ثبت می شود.

 

رویای هنری لادن مستوفی

تعداد زیادی از حرف ها معضل اسـت. مـا دلمان میـــخواهد سازمان هاي فرهنگی و هنری هدفی راکه در جهت آرامش و مهربانتر شدن مردم اسـت، دنبال کنند. هر انسانی وقتی آرامش و مهربانی داشته باشد، بـه حتم ایمان و اعتقاد محکم تری هم خواهد داشت. مستوفی بزرگ ترین رویای خودرا ساخت مجموعه اي رفاهی برای سالمندان سینما عنوان کرده اسـت.

 

ازدواج و همسر لادن مستوفی

همان طور کـه اشاره شد همسر لادن مستوفی، شهرام اسدی کارگردان سینما و تلویزیون اسـت. اسدی فارغ‌ التحصیل کارشناسی ارشد سینما از دانشگاه کالیفرنیای آمریکاست.

ازدواج و همسر لادن مستوفی ،اختلاف سنی لادن مستوفی و همسرش

او چند سال در کشور آمریکا اقامت داشته و سپس درسال ۱۳۶۷ بـه ایران بازگشت ودر سال ۱۳۷۰ فعالیت خودرا با کارگردانی و فیلمنامه‌نویسی فیلم «اوینار» آغاز نمود.

 

بیشتر بخوانید : بیوگرافی پردیس پورعابدینی و همسرش + عکس های جدید پردیس پورعابدینی

 

اختلاف سنی لادن مستوفی و همسرش

نکته مورد توجه در ازدواج این زوج هنری اختلاف سنی حدود ۲۰ ساله آن دو اسـت. شهرام اسدی متولد ۱۳۲۳ و لادن متولد ۱۳۵۱ اسـت. با این وجود لادن مستوفی ازدواج خود و همسرش را عاشقانه توصیف کرده اسـت.

 

لادن مستوفی می گوید

لادن مستوفی در جواب بـه این سوال کـه در زمان‌هاي آزاد چـه فعالیت‌هایي انجام می دهد گفته اسـت: بـه مسائل بیولوژیک و روانشناسی علاقه‌ي بسیار دارم و اگر بتوانم مقالاتی دراین باره می خوانم و بیشتر اوقاتم با کتاب و یا مسافرت‌هاي هیجانی می‌گذرد.

هم چنین لادن مستوفی در گفت‌وگو‌اي اعلام کرده اسـت: دوست دارم یک مجموعه درمانی و هنری برای هنرمندان سالمند سینما ایجاد کنم، چون این افراد خیلی شرایط خاص‌تری نسبت بـه سالمندان دیگر دارند. هم چنین او از جمله کسانی بود کـه در زمان انتخابات از حسن روحانی حمایت کرد. وی در هردو برنامه‌ي پر بیننده دورهمی و خندوانه حضور داشته اسـت.

 

گزیده فیلم های لادن مستوفی

یک دزدی عاشقانه 

گذر موقت

شب واقعه 

برخورد خیلی نزدیک

تسویه‌ حساب 

هر چی تـو بخوای 

شب بخیر فرمانده 

بـه مـن نگاه کن

 

فعالیت‌ های تلویزیونی لادن مستوفی

پریا

جلال‌الدین 

شیخ بهایی 

خانه‌اي در تاریکی

سفر سبز 

دوران سرکشی

 

بیشتر بخوانید : بیوگرافی یسنا میرطهماسب و همسرش + عکس های اینستاگرامی یسنا میرطهماسب

 


 

صفحه اینستاگرام لادن مستوفی ladan.mostofi@

در آخر نیز مروری داریم بر صفحه شخصی خانم لادن مستوفی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و از زاویه نزدکی تری با او آشنا میشویم. خانم مستوفی نزدیک بـه 100 هزار دنبال کننده دراین شبکه اجتماعی دارد.

فعالیت‌ های تلویزیونی لادن مستوفی

او درباره این عکس نوشته: زندگی همینه… حداقل بـه هم لبخند بزنیم… ?

او درباره این عکس نوشته:

تا مرد بـه تیغ عشق بی سر نشود

اندر ره عشق و عاشقی بر نشود

هم‌ یار طلب کنی و هم سر خواهی

آری خواهی ولی میسر نشود

 

بیشتر بخوانید : بیوگرافی الیکا ناصری و همسرش + عکس های اینستاگرامی الیکا ناصری

 

صفحه اینستاگرام لادن مستوفی

او درباره این عکس نوشته:

اسطوره ي جمشید و جم و جام شمایید

عشق از نفس گرم شـما تازه کند جان

افسانه ي بهرام و گل اندام شمایید

هم آینه ي مهر و هم آتشکده ي عشق،

هم صاعقه ي خشم ِ بهنگام شمایید

امروز اگر می چمد ابلیس، غمی نیست

در فنّ کمین حوصله ي دام شمایید

او درباره این عکس نوشته: این روزا همه ی ادعای سوختگیه شدید از نوع سوم و چهارم و برو بالاتر دارن… ولی از نگاه مـن نسل سوخته، پدران و مادرانی هستن کـه بهترین سال هـای جوانی و شادابی و نشاطشون، در جنگ و بمباران و تحریم و مرگِ رؤیاهاشون گذشت… نسلی کـه از سازندگی هیچ سهمی نبردن…

 

پدران و مادرانی کـه رؤیاهاشونو فراموش کردن و دَم بر نیاوردن، ولی مـا رو با رؤیای آینده اي بهتر امیدوار نگه داشتن… در تمام این سال ها با همهء سختیها، آغوشهای نرم و مهربونشون، یه تیکه از بهشت بود برای تسکین درد و چشیدن طعم غریب آرامش… پدران و مادران مـا، قهرمانهای بی بدیل و بی ادعای روزگار مـا هستن… قدر بودنشون رو بیشتر بدونیم…

بیوگرافی لادن مستوفی

او درباره این عکس نوشته: 

شب در چشمان مـن اسـت

بـه سیاهی چشم‌هایم نگاه کن…

روز در چشمان مـن اسـت؛

بـه سفیدی چشم‌هایم نگاه کن…

شب و روز در چشمان مـن اسـت؛

بـه چشم‌هایم نگاه کن… پلک اگر فرو بندم

جهانی در ظلمت فرو خواهد رفت…!

 

بیشتر بخوانید : بیوگرافی نیلی افشار و همسرش + عکس های اینستاگرامی نیلی افشار

 

زندگینامه لادن مستوفی و همسرش

او درباره این عکس نوشته: توانگرا دل درویش خود بـه دست آور / کـه مخزن زر و گنج درم نخواهد ماند.

او درباره این عکس نوشته: در دنیای تـو ساعت چند اسـت…؟!

بیوگرافی لادن مستوفی و همسرش + مصاحبه داغ و عکس های لادن مستوفی

بیوگرافی لادن مستوفی

 

او درباره این عکس نوشته:

هر کجا هستم، باشم

آسمان مال مـن اسـت.

پنجره، فکر، هوا، عشق، زمین

مال مـن اسـت.

چـه اهمیت دارد؟

گاه اگر می‌روید

قارچ هاي غربت…