پارس ناز پورتال

بیوگرافی ژینا کلانتری عشق سابق شادمهر عقیلی + عکس

بیوگرافی ژینا کلانتری عشق سابق شادمهر عقیلی + عکس

بیوگرافی ژینا کلانتری 

دراین مطلب، بیوگرافی ژینا کلانتری عشق سابق شادمهر عقیلی رابه اشتراک گذاشته ایم. ژینا کلانتری نامزد سابق شادمهر عقیلی خواننده مشهور می باشد. قبل از این کـه شادمهر بـه کانادا مهاجرت کند، نامزد ژینا کلانتری بود اما بـه دلایلی کـه فاش نشده اسـت از هم جدا می شوند. با فراگیری شبکه هاي اجتماعی ژینا کلانتری بیشتر شناخته شده و همواره از عشق خود نسبت بـه شادمهر صحبت کرده اسـت.

 

ژینا کلانتری کیست؟

خانم ژینا کلانتری متولد 21 دی 1357 در تهران اسـت. او بدلیل رابطه اش با شادمهر عقیلی بـه شهرت رسید. این چهره سابقه بازیگری تلویزیون را نیز دارد اما بعد از موزیک شادمهر عقیلی با نام “ژینا” مشهور شد. خیلی ها می خواستند بدانند مخاطب شادمهر عقیلی چـه کسی اسـت انتشار عکسهای ژینا کلانتری با شادمهر عقیلی در فضای مجازی بازتاب زیادی داشت.

بیوگرافی ژینا کلانتری 

اما رابطه ژینا و شادمهر بـه ازدواج ختم نشد. باید بگوییم کـه شادمهر عقیلی بـه بيرون از کشور مهاجرت کرد و ژینا نیز با يي تاجر ازدواج کرد. چندی بعد هم صاحب یک فرزند پسر شد. اما این ازدواج نیز بـه طلاق منجر گردید شادمهر عقیلی نیز با یک خانم فیلیپینی ازدواج کرد. او هم صاحب یک فرزند دختر شد. هم چنین، شادمهر بعد از ازدواج ژینا هیچگاه از نام ژینا دراین موزیک استفاده نکرد.

 

و اما پس ازآن جدایی، ژینا ازدواج کرد و از همسر او خود جدا شد. جالب اسـت بدانید کـه او یک فرزند پسر حدوداً ۸ یا ۹ ساله دارد. وی پس از جدایی از همسرش، مدتی را در بيرون از کشور با پسرش زندگی کرد. در آخرین اخبار منتشر شده او دوباره ازدواج کرده اسـت. کلیپی از جشن تولد شادمهر عقیلی در دهه 80 دست بـه دست شد کـه ژینا کلانتری عشق قدیمی شادمهر برای نخستین بار در آن دیده شد.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی شادمهر عقیلی و همسرش + آهنگ های منتخب شادمهر عقیلی

 

ژینا کلانتری و شادمهر عقیلی

شادمهر قبل از مهاجرت از ایران با دختری بنام ژینا کلانتری نامزد کرده بود کـه بنا بـه دلایلی کـه کاملا روشن نیست از هم جدا می شوند. برخی می گویند مهاجرت ناخواسته شادمهر عامل این جدایی بوده اسـت بـه هرحال شادمهر در تمام این سال‌ها همیشه از عشقش بـه او در گفت‌وگو‌هایش حرف زده اسـت. او حالا و بتازگی دراین باره گفته: عشق خاصیتی دارد کـه انسان فکر می کند، اول و آخر همان اسـت بس!

پسر ژینا کلانتری

نزدیک بـه ۴ سال مـن بـه شدت رنج دیدم و اذیت شدم. شادمهر هم چنین چندی قبل در صفحه ي اینستاگرامش ویدئویی از خود در حال اجرای یکی از قطعاتش بنام «بی احساس» با ویولون منتشر کرد کـه خبرساز شد. چیزی کـه توجه کاربران رابه خود جلب کرد این بود کـه شادمهر برای اجرای این قطعه از ویولونی استفاده کرده بود کـه در گذشته تاریخ تولد ژینا کلانتری «۱۳۵۸» را روی آن حک کرده بود.

 

دلیل جدایی ژینا کلانتری و شادمهر عقیلی

باید بگوییم کـه در آن زمان کـه شادمهر عقیلی هنوز در ایران بود، یک روز بـه مهمانی دعوت می شود کـه ژینا کلانتری هم در آن حضور داشته اسـت. در واقع آشنایی ژینا و شادمهر از این جا شروع میشود. و باید بگوییم کـه در نهایت این دو نفر تصمیم بـه ازدواج گرفته و باهم نامزد میکنند. قبل از ترک ایراناز سوی شادمهر عقیلی، مهمانی بـه افتخار او برگزار میشود.

عکس قدیمی ژینا کلانتری ،بیوگرافی ژینا کلانتری

بعد ها انتشار عکسهای و فیلم این مراسم از سوی برخی افراد ناشناس اسم شادمهر و ژینا رابه تیتر یک رسانه‌ ها و اخبار تبدیل می کند. جنجالی کـه اینروزها ژینا کلانتری درباره آن کاملا روشنگری کرده و طرح برخی ادعاها را رسما تکذیب کرده اسـت. سال ها پس از مهاجرت شادمهر عقیلی بـه ایالات امریکا خبری درباره ازدواج شادمهر با یک زن فیلیپینی شد کـه توجه همه ی را جلب کرد.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی پردیس پورعابدینی و همسرش + عکس های جدید پردیس پورعابدینی

 

پست ژینا کلانتری برای شادمهر

ژینا کلانتری  از قرار معلوم حالا مطلقه و دارای یک فرزند پسر اسـت. وی چندی قبل ویدئویی از خود با لباس عروس در اینستاگرامش منتشر کرد کـه روی آن موزیک «ژینا گل مـن» شادمهر را گذاشته بود. آهنگی کـه آقای خواننده سال‌ها قبل، پیش از ازدواج با همسر حالایش، برای ژینا کلانتری خوانده بود.

بیوگرافی ژینا کلانتری عشق سابق شادمهر عقیلی

این اقدام ژینا کلانتری خبرساز شد و توجه ها را در فضای مجازی بـه او جلب کرد. او مدتی اسـت بـه دنبال افزایش دنبال کنندگانش، بـه درآمدزایی از طریق تبلیغات در صفحه ي اینستاگرامش روی آورده اسـت. این چهره هم چنین، چند روز قبل گفتگو اي تصویری با یک پیج اینستاگرامی انجام داد کـه در بخشی ازآن درباره ي رابطه اش با شادمهر عقیلی نیز صحبت کرد.

 

واکنش کاربران به پست های ژینا کلانتری

عده اي از طرفداران شادمهر عقیلی در فضای مجازی از صحبت هاي این خواننده ي مطرح درباره ي عشق سابقش دفاع کرده اند. باید بگوییم کـه آن ها یادآوری و مرور خاطرات عاشقانه گذشته از سوی وی را ستایش کردند. هم چنین، این کاربران تاکید کردند کـه هرگز خاطره عشق اول در زندگی هیچ فردی تکرار نخواهد شد.

بیوگرافی ژینا کلانتری

 

در مقابل منتقدان شادمهر عقیلی با انتقاد و گلایه شدید بیان آن گونه خاطرات توسط شادمهر رابه دور از اخلاق و پایبندی وی بـه خانواده دانسته‌اند. آن ها این حرکت را نوعی تبلیغ و رپرتاژ حامیان شادمهر برای وایرال نگه داشتن او در صدر اخبار رسانه‌ ها و فضای مجازی دانسته‌اند. «در حال حاضر شادمهر عقیلی دارای همسر و یک دختر بنام ملیناست».

 

حساب کاربری «مرد خوب» با ژینا کلانتری شوخی کنایه آمیزی کرد و نوشت: ژینا کلانتری هم خیلی جالبه بـه اندازه خود شادمهر مشهور شده اینروزها. هم چنین، حساب توئیتری «زن شجاع» هم نوشت: منم اگه شادمهر برام موزیک اختصاصی عاشقونه خونده بود تا روز آخر عمرم باهاش شوعاف می‌کردم. بعد یسری اومدن میگن ژینا کلانتری خودشو سبک کرده!

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی نفس بازغی دختر پژمان بازغی + عکس های جدید نفس بازغی

 

مصاحبه ژینا کلانتری درباره شادمهر عقیلی

هم زمان با فراگیر شدن اینبخش از صحبت‌هاي شادمهر عقیلی درباره عشق سابق خود، ویدئویی از گفتگوی ژینا کلانتری، نامزد سابق شادمهر عقیلی در شبکه‌هاي اجتماعی منتشر شده کـه حسابی سر و صدا کرده اسـت. در بخشی از گفتگو ژینا کلانتری پس از گذشت ۲۰ سال جدایی از شادمهر عقیلی، وی درباره انتشار فیلم و عکس‌هایش با شادمهر عقیلی در دوران نامزدی میگوید:

 

بخاطر انتشار این فیلم ممنوع الکار شدم. کسیکه این فیلم و عکسهای را منتشر کرد را هرگز نخواهم بخشید. عکسهای توسط فرد یا افرادی کـه بـه منزل مـن معاشرت داشتند ضبط و منتشر شده بود. اما آن چیزی کـه مطمئن هستم فیلم کـه ایشان «شادمهر» هم در آن حضور داشت از منبع دیگری و خارج از محیط زندگی‌ام پخش شده بود.

دلیل جدایی ژینا کلانتری و شادمهر عقیلی

این ادعا کـه مـن بـه عمد و برای جلب توجه، عکسهای و فیلم‌ها رابه قصد تلافی علیه او «شادمهر عقیلی» منتشر کرده‌ام کاملا دروغ اسـت. این صحبت هاي ژینا کلانتری بـه سرعت در فضای مجازی با واکنش هاي متفاوتی مواجه شد. عده اي ضمن همراهی با ژینا کلانتری و ابراز احساسات از او بابت این کـه پس از گذشت ۲۰ سال سکوت خودرا شکسته و دست بـه روشنگری زده اسـت وی را ستودند.

بیوگرافی ژینا کلانتری

 

حرف هاي ژینا کلانتری اما منتقدانی هم داشت و او از نوک پیکان حملات طرفداران دو آتشه شادمهر در امان نماند و افشاگری درباره این موضوع را حرکتی انتقام‌جویانه از سوی ژینا قلمداد کردند. یکی از کاربران در توییتر گفته: مـن ده سالی میشه ژینا کلانتری رو دنبال می‌کنم. اصلا فکر نمی کردم اینطور محکم و پررنگ در مقابل خواننده بزرگی مثل شادمهر عقیلی بتونه بایسته.

پیج اینستاگرام ژینا کلانتری

اینستاگرام ژینا کلانتری

zhina.kalantari@