پارس ناز پورتال

بیوگرافی کوروش تهامی و همسرش + مصاحبه و عکس های کوروش تهامی

بیوگرافی کوروش تهامی و همسرش + مصاحبه و عکس های کوروش تهامی

بیوگرافی کوروش تهامی و همسرش 

در اینبخش بیوگرافی کوروش تهامی بازیگر و خواننده خوش صدای کشورمان را مرور می‌کنیم. کوروش تهامی در رشته تئاتر تحصیل کرده، او از سن 25 سالگی وارد دنیای سینما و تلویزیون شده اسـت.

 

کوروش تهامی همسر سابق شبنم طلوعی  کارگردان و فیلمنامه نویس می‌باشد. کوروش تهامی بیشتر با نقشی کـه در سریال ملکوت بازی کرده بود شناخته می شود. در ادامه بیشتر با او آشنا می‌شویم.

بیوگرافی کوروش تهامی

کوروش تهامی متولد 4 / 1 / 1350 می‌باشد

 

بیوگرافی کوروش تهامی

کورش تهامی چهارم اردیبهشت ۱۳۵۰ در تهران بدنیا آمد. او کـه در کودکی میخواست در آینده دکتر شود در نوجوانی و دوره دبیرستان بـه هنر بازیگری علاقه‌ مند شد.

عکس کوروش تهامی و مهران مدیری

این علاقه وی را بـه تحصیل در رشته تئاتر سوق داد. او فارغ‌التحصیل مقطع لیسانس از دانشگاه آزاد در رشته تئاتر اسـت و تئاتر‌هاي تعداد زیادی از او بـه نمایش در آمده اسـت. او در کارنامه هنری خود سابقه نوازندگی، خوانندگی و مجری‌گری نیز دارد ودر یک فیلم عروسکی نیز گویندگی کرده اسـت. کورش تهامی دو بار ازدواج کرده و الان با همسر دوم خود پونه یزدانی زندگی می کند.

 

آغاز فعالیت کوروش تهامی در سینما و تلویزیون

آغاز فعالیت کوروش تهامی در سینما و تلویزیون

کورش تهامی کـه با بازی در تئاتر فعالیت بازیگری خودرا آغاز کرده ودر همین رشته نیز تحصیل کرده اسـت؛ برای اولین بار درسال ۱۳۷۵ ودر ۲۵ سالگی با بازی در فیلم «سینما سینماست» در نقش ایمان نامزد ماندانا، در سینما حضور یافت و سال بعد در ۱۳۷۶ با بازی در مجموعه تلویزیونی «فردا دیر اسـت» وارد تلویزیون شد.

 

فعالیت کوروش تهامی در موسیقی

کورش تهامی در زمینه موسیقی و آواز نیز فعالیت دارد. او تنبک و دف مینوازد و زمانی نیز بـه تدریس و آموزش نواختن این دو ساز پرداخته اسـت. از فعالیت‌هاي او در زمینه موسیقی میتوان بـه آواز خواندن در سریال روزی روزگاری با آهنگسازی فرهاد فخرالدینی اشاره کرد.

فعالیت کوروش تهامی در موسیقی

زمانی کـه سرود «اي ایران» توسط برخی هنرمندان خوانده شد او هم خواندن و هم نواختن دف را در اجرای آن بـه عهده داشت. در مراسم شانزدهمین جشن حافظ نیز قطعهٔ «چریک» از ترانه‌هاي علی کمارجی، توسط کورش تهامی و رضا یزدانی بـه صورت دو صدایی اجرا شد. او در سریال «آشوب» نیز کـه نقش یک خواننده را بازی می کرد بـه اجرای آوازهایی پرداخته اسـت.

 

بیشتر بخوانید : بیوگرافی مهران مدیری و همسرش + عکس های مهران مدیری

 

همسر اول کوروش تهامی

عکس همسر اول کوروش تهامی

کوروش تهامی برای اولین بار با شبنم طلوعی «بازیگر، کارگردان و نمایشنامه نویس» ازدواج کرد اما این ازدواج بـه جدایی انجامید. شبنم طلوعی از سال ۱۳۸۳ بـه دلیل گرایش بـه فرقه‌ي بهاییت و محرومیت از بازی، از کشور خارج شده و اکنون در پاریس زندگی میکند.

 

همسر دوم کوروش تهامی

پونه یزدانی همسر دوم کورش تهامی‌ اسـت. کورش تهامی تعریف می کند: نحوه آشنایی مـا خیلی هنری بود، همسرم برای خرید یك سی‌ دی موسیقی وارد مغازه‌ اي شد كه مـن هم داشتم از آنجا خرید می‌‌كردم و اتفاقا مـن هم آن موسیقی را خیلی دوست داشتم.

عکس همسر دوم کوروش تهامی

وقتی دیدم ایشان سخت مشغول توضیح دادن هستند و فروشنده هم متوجه نمی‌ شود، وارد معركه شدم و با توضیحاتم كه البته كمی هم مخصوص بود، مغازه‌ دار را متوجه كردم آن موسیقی كار كیست و خواننده آن آلبوم چـه كسی اسـت. اولین جرقه آشنایی مـا آنجا بودو بعد هم رفت‌ و آمد‌هاي معمول و خواستگاری… این زوج هنوز فرزندی ندارند.

 

درهمه کارها مشارکت و مشورت داریم

كورش تهامی: خدارا شكر ارتباط بسیار خوبی باهم داریم و از بودن در كنار هم لذت میبریم. زحمت تعداد زیادی از هماهنگی‌هاي زندگی‌مان مانند سفرها، دیدارهای خانوادگی، رفت‌وآمد و… برعهده همسر عزیزم اسـت و اوست كه در زندگی مشترك‌مان مراقب خیلی از مسائل اسـت.

بیوگرافی کوروش تهامی و همسرش

پونه یزدانی: مـا از همان ابتدای ازدواج بنا را بر مشاركت و مشورت گذاشتیم و مـن هم همیشه سعی می‌كنم در تمام كارها باهم همفكری داشته باشیم و طبق معمول كمتر اتفاق می‌افتد كاری را بدون مشورت باهم انجام دهیم.

 

بیشتر بخوانید : بیوگرافی شادمهر عقیلی و همسرش + آهنگ های منتخب شادمهر عقیلی

 

بـه خواسته‌ هاي یكدیگر احترام می گذاریم

كورش تهامی: فكر می‌كنم رمز ارتباط خوب‌مان بـه‌خاطر احترام گذاشتن بـه خواسته‌هاي یكدیگر اسـت. ببینید زندگی مشترك یك اتفاق دوطرفه اسـت. بنظر مـن در زندگی زناشویی هرگز نباید صرفا بـه توقعات، خواسته‌ها یا حتی آرزوهای خود فكر كنیم و همیشه باید بدانیم 50 درصد این قضیه همسرمان اسـت.

مصاحبه و عکس های کوروش تهامی

اینكه شخصی تصمیم گرفته در تمام شرایط همراه شـما باشد و البته ثابت کرده كه چنین اسـت، دراین روزگار ارزش این را دارد كه برایش جان بدهی؛ بنابر این احترام گذاشتن بـه خواسته‌ها و علایق و مشورت كردن‌هاست كه باعث استحكام روابط و درنتیجه علاقه و محبت می شود.

 

پونه یزدانی: مـن هم دراین زمینه با همسرم موافقم. وقتی در زندگی زناشویی طرف مقابل برای شـما اهمیت قائل شود و این اهمیت و توجه برای هردو طرف ثابت شود، احساس خواهید كرد بـه تكیه‌گاه درستی اتكا كرده‌اید و بـه این شكل، ارتباط‌ها هم خوب میشود و استحكام و البته دوام پیدا می‌كند.

 


 

صفحه اینستاگرام کوروش تهامی kooroshtahami@

 

در آخر نیز مروری داریم بر صفحه اینستاگرامی آقای کوروش تهامی و پربازدیدترین پست هاي منتشر شده توسط وی را مرور می‌کنیم. آقای تهامی نزدیک بـه 1 میلیون دنبال کننده در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارد.

صفحه اینستاگرام کوروش تهامی kooroshtahami@

او درباره این عکس نوشته: منوچهر جان امیدوارم در پناه خدا همیشه پیروز باشی و شاد. تولدت مبارک برادر؟؟

بیوگرافی کوروش تهامی و همسرش + مصاحبه و عکس های کوروش تهامی

او درباره این عکس نوشته: پشت میز گریم با طراح خوب؛ امید گلزاده عزیزم.

عکس های جدید کوروش تهامی و همسرش

او درباره این عکس نوشته: و تـو پای بر زمین گذاشتی و مـا دل خوش شدیم از آمدنت. خجسته باد میلادت، یارا… ؟؟

مصاحبه و درباره کوروش تهامی

 

بیشتر بخوانید : بیوگرافی صدف بیوتی (مسائلی) و همسرش + عکس های صدف بیوتی

 

او درباره این عکس نوشته: سریال دل❤

کوروش تهامی

او درباره این عکس نوشته: ممنونم از همه ی رفقای بی نظیر و همراهان عزیزم برای تبریک هاي صمیمانه تولد کـه برام فرستادن؟ ممنونم از معرفت و صفاشون؟؟

زندگینامه کوروش تهامی

او درباره این عکس نوشته: نیمی از مردم افرادی هستند کـه چیزهایی برای گفتن دارند ولی قادر بـه بیان آن نیستند و نیمی دیگر افرادی هستند کـه چیزی برای گفتن ندارند اما مدام در حال حرف زدن هستند… «رابرت فراست».

پیج کوروش تهامی

او درباره این عکس نوشته: درود… “سخت در سکوت بکوش، بگذار پیروزیت طنین انداز شود”✌♥️

عکس کوروش تهامی

او درباره این عکس نوشته: در مینی سریال دختر گم شده.