پارس ناز پورتال

تابستان، بهترین زمان برای تعویض در و پنجره‌ها

تابستان، بهترین زمان برای تعویض در و پنجره‌ها

با شروع تابستان و گرم شدن هوا حتما به دنبال راهی برای خنک نگه داشتن محیط کار یا زندگی خود هستید. اما نکته‌ی مهم این است که خنک کردن محیط نباید منجر به استفاده بیش از حد از انواع انرژی‌ها و هدر رفتن آن‌ها شود. یکی از مسیرهایی که می‌تواند باعث هدر رفتن انرژی شود؛ در و پنجره‌ها هستند.

 

در حقیقت درز و فضاهای خالی که در و پنجره‌ها ایجاد می‌کنند باعث می‌شوند فضای کافی برای ورود و خروج هوای سرد و گرم فراهم شود و بخش زیادی از زمان و انرژی که برای خنک کردن فضا صرف شده است از بین برود.

 

این مشکل را می‌توان به راحتی و به صورت ریشه‌ای حل کرد به صورتی که نه تنها در فصل زمستان بلکه در تمامی فصل‌ها از چنین مشکلاتی جلوگیری شود. از طرفی دیگر با یک تعویض هوشمندانه خیالتان از عدم ورود آلودگی‌های مختلف به محیط داخلی نیز راحت خواهد بود.

 

سوالی که در این مرحله به وجود می‌آید این است که در و پنجره‌های قدیمی باید با چه محصولی تعویض شوند تا نتیجه‌ی نهایی مطلوب و مناسب باشد؟ یکی از انواع در و پنجره‌ها که می‌تواند گزینه‌ای بسیار عالی باشد؛ در و پنجره دو جداره upvc است. این محصول به سبب ساختار و اجزای خود می‌تواند نقش مهمی را به عنوان یک عایق ایفا کند.

 

قیمت پنجره دو جداره

این محصول را می‌توان یک پنجره به صرفه دانست. قیمت پنجره دو جداره با توجه به مزایا و کارایی آن بسیار متناسب است و همین امر سبب محبوبیت این نوع در و پنجره است. این مدل در و پنجره شما را از صرف هزینه و زمان برای رفع مشکلات مختلف در و پنجره بی‌نیاز می‌سازد.

 

این پنجره به واسطه‌ی طول عمر زیاد خود باعث می‌شود تا مدت زمان بسیار زیادی دغدغه‌ای راجع به در و پنجره نداشته باشید و مزایای آن توجیه بسیار خوبی برای هزینه است که پرداخت می‌شود.در ادامه به معرفی بعضی از بخش‌های این محصول و کارایی‌های آن می‌پردازیم.

تابستان، بهترین زمان برای تعویض در و پنجره‌ها

پروفیل در و پنجره

پروفیل در و پنجره را می‌توان بخشی مهم و بسیار تاثیرگذار دانست. قاب این مدل پنجره به صورت کامل از پروفیل در و پنجره upvc ساخته می‌شود که به شدت بر کارایی در و پنجره و طول عمر آن تاثیر مثبت دارد. پروفیل یو پی وی سی بسیار سبک و در عین حال وقاوم است از یک طرف این محصول در برابر تغییرات آب و هوایی، وجود آلودگی‌های مختلف، تابش نور خورشید، تغییرات دمایی بیش از حد، ضربه و … مقاوم است و از طرفی دیگر به راحتی تمام وزن این ساختار را تحمل می‌کند.

 

البته خوب است بدانید پروفیل به تنهایی بار این وزن را تحمل نمی‌کند و وجود گالوانیزه‌های یو شکلی که در داخل پروفیل است سبب تقویت و افزایش مقاومت آن می‌شود.نکته قابل توجه این است که شناخت پروفیل با کیفیت خیلی راحت نیست و این کار باید توسط افراد خبره انجام شود و یا به تولید کننده‌ای حرفه‌ای اعتماد کنید.

 

یکی از تولیدکنندگانی که با خیال راحت می‌توان به او و محصول تولیدی‌اش اعتماد کرد هافمن است. هافمن با سال‌ها تلاش و تجربه به یکی از پرچمداران این بازار تبدیل شده و محبوبیت بسیار زیادی کسب کرده است.

 

شیشه‌ها در پنجره دو جداره

در پنجره‌های دو یا سه جداره مشخص است که از 2 یا سه لایه شیشه با ضخامت‌های مختلف استفاده می‌شود. نحوه‌ی نصب، ساخت و کار گذاشتن این بخش بسیار مهم است. در زمان ساخت در  و پنجره دو یا سه جداره در فضای بین شیشه‌ها خلا ایجاد شده و سپس در همین فضا گاز آرگون تزریق می‌شود. لازم است بدانید این بخش باید به خوبی آب‌بندی شود و هیچ درزی باقی نماند.

 

این شیشه‌ها می‌توانند نقش خوبی در ساخت در و پنجره‌ای عایق داشته باشند و کیفیت آن‌ها یعنی افزایش کیفیت عایق در و پنجره.به این نکته توجه داشته باشید که اگر فضای بین شیشه‌های پنجره دو جداره شما تعریق می‌کند و در این محل آب جمع می‌شود احتمالا مشکلی در ساخت یا نصب این بخش وجود دارد و یا ضربه‌ای به این بخش وارد شده و باعث ایجاد خرابی شده است. در این حالت باید در یا پنجره‌ی مذکور توسط یک متخصص بررسی شده و این مشکل سریعا برطرف شود.

 

یراق آلات

یراق آلات در و پنجره برعکس اندازه‌ی کوچک خود، تاثیر زیادی بر کارایی در و پنجره دارند. وجود یراق باکیفیت در این ساختار به راحتی باز و بسته شدن در و پنجره و همچنین کامل بسته شدن کمک ویژه‌ای می‌کند. چفت شدن در و پنجره گام بسیار مهم و بزرگی در ایجاد یک عایق مناسب است.

 

وقتی تمام بخش‌های سازنده‌ی در و پنجره دو جداره از سطح کیفیت مطلوبی بهره‌مند باشند و بتوانند وظایف خود را به خوبی انجام دهند نتیجه‌ی نهایی بسیار مقبول و باکیفیت خواهد بود. این محصول در چنین شرایطی می‌تواند یک گزینه‌ی عالی و یک عایق بی‌نظیر باشد.