پارس ناز پورتال

نکات مهم برای تاثیرگذاری بیشتر رپورتاژ آگهی

نکات مهم برای تاثیرگذاری بیشتر رپورتاژ آگهی

برای یک کسب و کار اینترنتی بهبود رتبه گوگل هدف بسیار مهمی است و باید به آن دست پیدا کند! دلیل آن هم این است که گوگل بزرگ ترین موتور جستجوی دنیا است و می تواند بهترین منبع برای جذب ترافیک هدفمند باشد. سئوی سایت برای موتورهای جستجو می تواند فرآیند بسیار ساده یا پیچیده ای باشد که بستگی به رقابت و همچنین استراتژی شما دارد.

 

یکی از مهم ترین مواردی که برای بهبود رتبه سایت به آن نیاز دارید، خرید رپورتاژ آگهی است! رپورتاژ آگهی به سایت شما کمک می کند تا در مدت زمان کوتاه تری بتوانید رتبه سایت خود را بهبود ببخشید و ترافیک بیشتری جذب کنید. در این مقاله می خواهیم به بررسی 10 نکته بسیار مهم برای نوشتن محتوای رپورتاژ آگهی بپردازیم تا تاثیرگذاری بیشتری را داشته باشد. پس اگر قصد خرید رپورتاژ آگهی دارید، در این مقاله همراه ما باشید.

نکات مهم برای تاثیرگذاری بیشتر رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی چیست؟

پیش از آن که بخواهیم به بررسی نکات ارزشمند در مورد افزایش تاثیرگذاری رپورتاژ آگهی بپردازیم، ابتدا بهتر است با مفهوم خرید رپورتاژ آگهی آشنا شوید! رپورتاژ آگهی نوعی محتوا است که مانند سایر مقالات سایت ها در آن ها منتشر می شود و شما می توانید با کلمات کلیدی دلخواه در آن به صفحه موردنظر خود لینک بدهید! در واقع خرید رپورتاژ آگهی با اهداف مختلفی انجام می شود که مهم ترین آن، دریافت بک لینک از سایت های بزرگ و معتبر است.

 

برای آن که بتوانید بهترین نتیجه را از خرید رپورتاژ آگهی بگیرید، بهتر است آن را از رسانه های معتبر خریداری کنید. رسانه های معتبر نزد گوگل اعتبار بسیار بالایی دارند و با دریافت بک لینک از آن، می توانید به رشد سایت خود کمک زیادی کنید.

 

یکی از مهم ترین اهداف خرید رپورتاژ آگهی هم می تواند برندسازی باشد! در واقع خرید رپورتاژ آگهی تنها با یک هدف انجام نمی شود و شما می توانید با تولید محتوای درست، به راحتی چندین هدف را دنبال کنید. برای برندسازی در رپورتاژ آگهی شما می توانید از لوگو و نام کسب و کارتان استفاده کنید تا همیشه در گوشه ای از ذهن کاربران باقی بماند. همچنین هر چقدر محتوای رپورتاژ برای کاربران ارزشمند و کاربردی تر باشد، برندسازی بهتر صورت می گیرد.

 

10 نکته مهم برای افزایش تاثیرگذاری رپورتاژ آگهی

حال زمان آن رسیده است که با هم به بررسی 10 نکته مهمی که برای افزایش تاثیرگذاری رپورتاژ آگهی به آن نیاز دارید، بپردازیم. این نکات به شما کمک می کنند تا رپورتاژ آگهی شما باعث رشد بیشتر کسب و کارتان شود! این نکات عبارتند از:

 

1- رعایت تعداد کلمات رپورتاژ آگهی

هر رسانه با توجه به شرایط و قوانین خاص خود، تعداد کلمات محدودی را برای رپورتاژ آگهی در نظر گرفته است! گاهی اوقات رسانه ها به شما اجازه انتشار رپورتاژ آگهی بیشتر از 1000 کلمه را به شما نمی دهند که در این صورت با توجه به نکات آموزش سئو و سئو مقدماتی ممکن است آن محتوا ارزشمند نباشد.

 

از طرف دیگر، گاهی اوقات شما نیاز به ارائه اطلاعات کامل به کاربران دارید که نیاز به انتشار محتوای بیشتر از 1000 کلمه دارید. بنابراین قبل از تولید محتوا، ابتدا ببینید که کدام رسانه به شما اجازه می دهد تعداد کلمات موردنظر خود را منتشر کنید، سپس اقدام به تولید محتوای رپورتاژ آگهی کنید.

 

2- جلوگیری از پرداختن با جزئیات کامل

گاهی اوقات کسب و کارها در رپورتاژ آگهی اطلاعات بسیار دقیقی ارائه می کنند که همیشه درست نیست! اگر هدف شما معرفی یک جشنواره یا مسابقه است، اقدام به چنین کاری مناسب است اما اگر می خواهید تنها کسب و کارتان شناخته شود و بک لینک بگیرید، نیازی به ارائه اطلاعات کافی نیست! کافی است اطلاعات کلی به کاربران ارائه کنید و از آن ها بخواهید که برای دریافت اطلاعات بیشتر وارد سایت شما شوند. این کار باعث می شود تا بتوانید به صورت مستقیم هم ترافیک دریافت کنید.

 

3- استفاده از متن روان و جذاب

یکی دیگر از نکات مهم برای نوشتن محتوای رپورتاژ آگهی این است که متن را به صورت جذاب و روان بنویسید! به طوری که کاربر نیاز به چند بار خواندن نداشته باشد و با یک بار خواندن آن را متوجه شود. همچنین کاربران حوصله زیادی برای خواندن متن طولانی ندارند، مگر آن که محتوای آن جذاب نگارش شده باشد. بنابراین محتوای خود را به صورت جذاب و داستانی بنویسید تا کاربران آن را بخوانند.

 

4- تولید محتوا به صورت گزارش یا خبری (به جای تبلیغاتی)

اکثر کسب و کارها رپورتاژ خود را به صورت تبلیغاتی می نویسند! به عبارت ساده تر، همیشه از محصولات و خدمات خود حرف می زنند در حالی که کاربران علاقه زیادی به خواندن محتوایی که به صورت تبلیغاتی است، ندارند. بهتر است محتوای خود را به صورت گزارش یا خبری بنویسید و در آن داده های مفیدی از جنس عدد به کاربران ارائه کنید. در این صورت کاربران علاقه بیشتری به خواندن آن نشان می دهند.

 

5- انتخاب عنوان مناسب برای رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی معمولاً در صفحه اصلی یا دسته بندی های سایت میزبان هم نمایش داده می شود و بهترین فرصت است تا کاربران آن کسب و کار را به محتوای خود جذب کنید. برای این کار با انتخاب یک عنوان مناسب به راحتی می توانید کاربران را از صفحه اصلی یا صفحه دسته بندی به صفحه محتوای خود جذب کنید و از آن جا هم به سایت خود هدایت کنید.

 

6- معرفی محصولات یا خدمات اصلی

بالاتر گفتیم که همه محتوای شما نباید تبلیغاتی باشد اما ضروری است که بخشی از محتوای شما تبلیغاتی باشد و بتوانید محصولات و خدمات خود را به بهترین شکل ممکن معرفی کنید! زیرا هنگام خرید رپورتاژ آگهی کسب و کارها، رسانه های مرتبط را انتخاب می کنند تا مخاطبان هدف آن ها حضور داشته باشند و این مخاطبان هدف، می توانند به مشتری محصولات یا خدمات شما تبدیل شوند.

 

7- انتشار لینک صفحات مهم سایت

یکی از اهداف مهم خرید رپورتاژ آگهی دریافت بک لینک است! شما باید لینک صفحات مهم خود را با کلمات کلیدی که می خواهید در گوگل رتبه بگیرید منتشر کنید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید. در واقع با قرار دادن لینک صفحات مهم سایت خود، به راحتی می توانید بهترین نتیجه را بگیرید و با آن کلمات کلیدی در گوگل رشد کنید.

 

8- توجه به تعداد بک لینک ها و پخش کردن آن ها در تمامی بخش های محتوا

تقریباً هر رسانه ای که برای خرید رپورتاژ آگهی منتشر می کنید، محدودیت تعداد لینک دارد و باید از آن آگاه باشید! شما هم باید تعداد لینک را با توجه به محدودیت های هر رسانه درج کنید و مهم تر این که باید آن را در تمام بخش های محتوای خود درج کنید. بنابراین فراموش نکنید که لینک مهم ترین صفحاتی که می خواهید با آن در گوگل بالا بیاید را انتخاب کنید. همچنین سعی کنید تنها لینک های مربوط به یک دامنه را در هر رپورتاژ آگهی قرار دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

 

9- استفاده از محتوای اختصاصی و جذاب برای رپورتاژ آگهی

یکی دیگر از نکاتی که البته بسیاری از کسب و کارها رعایت می کنند، این است که از محتوای اختصاصی استفاده می کنند! گاهی اوقات کسب و کارها یک محتوای رپورتاژ آگهی را هنگام خرید رپورتاژ آگهی در ده ها رسانه منتشر می کنند که این مسئله کمک کمتری به بهبود سئو سایت شما می کند. بنابراین برای هر رسانه حتماً محتوای اختصاصی تهیه کنید و این محتوا، متناسب با ویژگی کاربران آن رسانه باشد

 

10- انتشار رپورتاژ در سایت هایی که لینک شما را به صورت فالو منتشر می کنند

یکی دیگر از نکات مهمی که باید دقت کنید، این است که رپورتاژ خود را تنها در رسانه هایی که لینک شما را به صورت فالو درج می کنند، قرار دهید تا نتیجه بگیرید! گرفتن بک لینک از رسانه هایی به صورت نوفالو لینک می دهند، درست نیست.

 

در نهایت، اگر شما کسب و کاری دارید که می خواهید به رشد آن در گوگل کمک کنید، به راحتی می توانید از طریق پلتفرم رپورتاژ آگهی تسمینو اقدام کنید.این پلتفرم رسانه های مختلف در حوزه های کاری مختلف را برای شما جمع آوری کرده و در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید بهترین آن ها را برای انتشار رپورتاژ انتخاب کنید.

 

همچنین تیم پشتیبانی و مشاوره در خدمت شما است تا سوالات پیش از خرید نظیر مشکلات سئو را مطرح کنید و هنگام خرید شما را به صورت کامل راهنمایی می کند.