پارس ناز پورتال

تاثیر بایننس کوین در رونق شت کوین ها چیست؟

تاثیر بایننس کوین در رونق شت کوین ها چیست؟

بازار رمز ارز یکی از بزرگ‌‌ترین بازارهای مالی جهان است که در آن ارزهای دیجیتالی بسیار متنوعی معامله می‌شود. رمز ارزها یکی از پرطرفدارترین ابزارهای سرمایه‌گذاری شناخته می‌شود و افراد در تلاشند برای حفظ سرمایه‌های خود با خرید رمز ارز در بازارهای مالی ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند.

 

در بازار مالی ارز دیجیتال، انواع بسیار متنوعی از رمز ارز وجود دارد که هر کدام اعتبار خاصی دارند. یکی از معتبرترین ارزهای دیجیتال در بین هزاران ارزی که در این بازار معامله می‌شود، بایننس کوین است. اعتبار این کوین از صرافی آن حاصل می‌شود. بر پایه همین اعتبار خرید بایننس کوین به فراوانی انجام می‌شود.

 

علاوه بر این که خرید بایننس کوین و نگهداری آن در کیف پول بایننس، خود یک سرمایه‌گذاری سودده به شمار می‌رود، خرید این رمز ارز به سایر کوین‌هایی که به نام شت کوین شناخته می‌شوند، اعتبار و ارزش می‌بخشد.

تاثیر بایننس کوین در رونق شت کوین ها چیست؟

بایننس کوین

قبل از این که در مورد خرید بایننس کوین و چگونگی تأثیر آن بر شت کوین‌ها صحبت کنیم، بهتر است ابتدا با این رمز ارز و نحوه شکل‌گیری آن آشنا شوید. بایننس کوین در حقیقت توکنی است که در پلتفرم بایننس استفاده می‌شود. کاربران می‌توانند از این توکن مانند بیت کوین به عنوان ابزار معاملاتی در بازار مالی ارز استفاده کنند.

 

بایننس کوین توسط صرافی بایننس بزرگ‌ترین صرافی معتبر جهان در سال ۲۰۱۷ منتشر شده است. صرافی بایننس امنیت و سرعت پردازش بسیار بالایی دارد. از طرفی چون بایننس کوین یک ارز دیجیتال ارزشمند به شمار می‌رود و موارد استفاده ارزشمندی نیز دارد، قدرت بیشتر و جایگاه برتری به صرافی بایننس در بین صرافی‌های کریپتوکارنسی بخشیده است.

 

بایننس کوین رمز ارز اختصاصی صرافی بایننس است که با عرضه اولین سکه lco با استفاده از شبکه اتریوم و بلاک چین ایجاد شده است.خرید بایننس کوین به عنوان یک ابزار معاملاتی و سرمایه‌گذاری با خرید سایر ارزها تفاوت‌های بسیاری دارد. طبیعتا برای خرید هر ارزی باید به سراغ صرافی آن بروید اما قطعا تمام صرافی‌های کریپتوکارنسی قابل اعتماد نیستند.

 

در صورتی که صرافی بایننس رمز ارز اختصاصی خود را پذیرش می‌کند؛ به همین دلیل ارز بایننس کوین امنیت بالایی دارد. جالب است بدانید بایننس کوین ابتدا به عنوان توکن روی بلاک چین اتریوم راه‌اندازی شد تا برای پرداخت کارمزد معاملات صرافی بایننس مورد استفاده قرار گیرد اما پس از آن، این ارز به بلاک چین صرافی بایننس منتقل شد.

 

بایننس کوین نسبت به شرایط و متغیرهای خارجی حساسیتی نداشته و بیشتر تحت تاثیر شرایط داخلی قرار می‌گیرد. هم اکنون نیز به عنوان ارزشمندترین رمز ارز شناخته می‌شود.

 

شت کوین

حال که با بایننس کوین آشنا شدید، بهتر است شت کوین‌ها را نیز بشناسید. شناخت ارزها و آشنایی با بازار مالی ارز دیجیتال اهمیت بسیار ویژه‌ای در سرمایه گذاری موفق شما دارد. از زمان انتشار بیت کوین به عنوان اولین رمز ارز تاکنون چندین هزار کوین ایجاد شده است که برخی از آن‌ها مانند بایننس کوین ارزش و اعتبار زیادی دارند و توسط صرافی‌های بزرگی از جمله بایننس پشتیبانی می‌شوند و بعضی از آن‌ها نیز بدون هیچ هدف مشخصی ایجاد شده‌اند.

 

اکثر کاربران رمز ارز را با نام بیت کوین می‌شناسند چون با این ارز آشنایی بیشتری دارند. شت کوین‌ها ارزهای کم ارزشی هستند که بدون هیچ هدفی ایجاد شده‌اند. در واقع شت کوین‌ها به ارزهای بی‌اعتباری گفته می‌شود که بعد از بیت کوین ایجاد شده‌اند. این رمز ارزها بر پایه حدس و گمان قیمت‌گذاری می‌شوند و حسن نیتی پشت ایجاد آن‌ها نیست. در واقع هیچ تکنولوژی جدیدی در ایجاد آن‌ها به کار نرفته است.

تاثیر بایننس کوین در رونق شت کوین ها چیست؟

خرید شت کوین‌ها بر خلاف خرید بایننس کوین ریسک بسیار بالایی دارد چون این ارزها هیچ عملکرد مشخصی ندارند. ممکن است ارزش این ارزهای دیجیتالی رشد بسیار زیادی داشته باشد اما یکباره به طرز قابل توجهی سقوط کند. از آنجا که تعداد شت کوین‌ها بسیار زیاد است و خرید آن‌ها در این روزها به فراوانی انجام می‌شود، بهتر است با نحوه خرید این ارزهای دیجیتالی آشنا شوید.

 

شت کوین‌ها در زمان کوتاهی به سودآوری می‌رسند. بنابراین کاربرانی که به دنبال خرید شت کوین هستند، ترجیح می‌دهند به محض ورود این ارزها به بازار آن‌ها را خریداری کرده و به سوددهی بیشتری برسند اما مسئله آن‌جا است که شت کوین‌های تازه ورود به بازار کریپتوکارنسی در تمام صرافی‌ها لیست نشده‌اند.

 

خرید بایننس کوین و تاثیر آن بر شت کوین‌ها

 

همان طور که گفتیم برای خرید رمز ارز باید  به صرافی آن رجوع کنید. اگر قصد خرید شت کوین را دارید ابتدا باید بررسی کنید که صرافی، شت کوین مد نظر شما را پشتیبانی می‌کند یا خیر. معمولا شت کوین‌ها توسط تیم‌های شناخته شده پشتیبانی نمی‌شوند. به این نکته توجه کنید، ارزهای شت کوین قابل خرید در دو دسته جای می‌گیرند.

 

دسته اول ارزهایی هستند که صرافی‌ها آن‌ها را پشتیبانی و ساپورت می‌کنند اما دسته دوم ارزهایی هستند که در لیست صرافی قرار نگرفته‌اند. تکلیف دسته اول کاملا مشخص است چون مشکلی در خرید آن‌ها وجود ندارد. معمولا اکثر صرافی‌ها شت کوین‌های معروف را در لیست خود دارند و شما به راحتی می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید.

 

مسئله بر سر دسته دوم شت کوین‌ها است که هنوز در صرافی مد نظر لیست نشده‌اند.برای این که بتوانید از رشد قیمت شت کوین‌های تازه ورود به بازار بهره‌مند شوید، می‌توانید از طریق کیف پول تراست ولت صرافی بایننس به این هدف برسید. اینجا  است که خرید بایننس کوین معنا پیدا می‌کند.

 

تراست ولت کیف پول اختصاصی صرافی بایننس می‌باشد. بنابراین برای خرید شت کوین باید ارز رایج این صرافی را خریداری کنید. در واقع ابتدا باید بایننس کوین را خریداری کرده و به کیف پول خود منتقل کرده و سپس برای خرید شت کوین اقدام کنید.

 

این نکته را به خاطر داشته باشید، با توجه به خرید شت کوین‌های  مختلف و بازار داغ آن‌ها در این روزها، حضور رمز ارز BUSD  یا دلار بایننس کوین در کیف پول صرافی بایننس و همچنین تبدیل استیبل کوین این ارز به شت کوین‌ها بیشتر از قبل ملموس شده است.

تاثیر بایننس کوین در رونق شت کوین ها چیست؟

قیمت بایننس کوین

 

طبیعتا در خرید شت کوین‌ها، قیمت بایننس کوین اهمیت بسیاری می‌یابد. در بررسی قیمت این رمز ارز به دوره‌ها و روند توکن‌سوزی بایننس کوین می‌رسیم. توکن‌سوزی یک سیاست مهم در بازار ارز است که در بلند مدت سبب افزایش قیمت رمز ارز می‌شود. قطعا افزایش قیمت ارز تاثیر بسیاری در اعتماد سازی کاربران این بازار دارد.

 

باینسس با استفاده از این راهکار و حذف دوره‌ای مقداری از کوین‌ها و توکن‌ها و آزادسازی آن‌ها  در زمانی که تقاضای آن‌ها بالا است، عرضه این رمز ارزها را کاهش داده و به این ترتیب سبب افزایش قیمت ارزهای دیجیتالی می‌شود.

 

در واقع بایننس در هر دوره چند ماهه مقداری از سود حاصل از بازار را به خرید ارز بایننس کوین اختصاص داده و پس از خرید آن را از سیستم خارج می‌کند. ‌بنابراین توکن‌سوزی از عوامل مهم در افزایش قیمت خرید بایننس کوین می‌باشد.

 

چگونه بهترین صرافی‌های داخل کشور را شناسایی کنیم؟

صرافی بایننس به دلیل تحریم‌ها قابلیت خدمات‌رسانی به کاربران ایرانی را ندارد. به این ترتیب برای خرید بایننس کوین باید از صرافی‌های که در داخل کشورهستند و معتبرند، مانند صرافی بیت پین ، که از رمز ارز بایننس کوین پشتیبانی می‌کنند، کمک بگیرید.

 

توکن باز یک سرویس مقایسه و بررسی صرافی‌های ارز دیجیتال در داخل کشور است.این سرویس به شما کمک می‌کند که صرافی‌های رمز ارز داخل کشور را بر اساس پارامترهای مختلف مانند بهترین قیمت خرید و فروش ارز، مقایسه و بررسی کرده و بهترین صرافی را برای معامله انتخاب کنید.

 

بنابراین توکن باز، خود یک صرافی نیست بلکه پلتفرم خدمات‌رسانی به کاربران بازار ارز می‌باشد. شما می‌توانید از طریق لینک زیر وارد سایت رسمی توکن باز شده و امن‌ترین صرافی را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید.

 

منبع : https://tokenbaz.com