پارس ناز پورتال

تاریخچه لوازم خانگی بوش

تاریخچه لوازم خانگی بوش

خرید لوازم خانگی بوش در ایران 

نمایندگی تعمیر بوش در کرج  مرکزی است که انواع لوازم خانگی بوش را به مشتریان خود می فروشد. نمایندگی های بوش دارای مجوز نمایندگی در ایران هستند.بعد از خرید از نمایندگی بوش، شما یک گارانتی معتبر هولوگرام دار دریافت می کنید که یکی از ضمانتهای نمایندگی بوش برای معتبر بودن کالا و اصل بودن آن است.

 

از آنجا که چند سالی است با ورود اجناس چینی، بازار فروش لوازم خانگی نامتعادل شده است؛ این موضوع سبب شده تا مشتریان‌ سرگردان و مستاصل یک انتخاب خوب و درست شوند. هر چند مسلم است که با خرید یک برند خوب و با اصالت خیال مشتری از بابت اصل بودن و خدمات پس از فروش بوش آن تا حدودی راحت می‌شود.

 

اما دغدغه از جایی آغاز می‌شود که در این بازار تعداد زیادی از فروشگاه‌ها و یا مغازه‌ها مدعی داشتن نمایندگی اصلی آن برند در ایران هستند. متاسفانه برند معتبری مانند بوش نیز از این قاعده مستثنی نیست.

 

بوش درسال 1886

شرکت بوش در سال ۱۸۸۶ زمانی که رابرت بوش تنها ۲۵ سال سن داشت در اشتوتگارت آلمان بنا نهاده شد. این شرکت با همفکری دو تن دیگر با سرفصل کارگاه مهندسی ماشین آلات سبک و مهندسی برق و فعالیت درزمینهٔ تعمیر دستگاه‌های تلفن، لوازم برقی، دستگاه‌های ماشین تحریر و ماشین آلات دیگر شروع به کار کرد. پشتکار و تلاش‌های مداوم روبرت بوش در مدت زمانی نسبتاً کوتاه باعث شد تا کارگاه کوچک او به شرکت بین‌المللی موفقی مبدل گردد.

 

در اوج موفقیت این شرکت کمتر کسی متوجه این مهم بود که اساس توسعه و گسترش روزافزون این شرکت باوجود سادگی بر اختراعاتی ابتکاری همانند احتراق مغناطیسی برای موتورهای درون‌سوز بنا شده است. تا سال ۱۸۹۱ تعداد همکارانش در کارگاه وی به ۱۵ نفر رسید اما در همان سال تمام سرمایه بوش به پایان رسید؛ سعی کرد با قرض کردن پول از مادرش، دریافت وام بیشتر از بانک شرکتش را نجات دهد اما تا سال ۱۸۹۲ به مرز ورشکستگی رسید.

 

بهتر است پول خود را از دست بدهیم تا اعتماد و اطمینانی که مشتری به ما می‌کند را ازدست دهیم! این شعار بوش، برندی نام آشنا و پر آوازه با بیش از یک قرن سابقه در جهان است که برای اولین بار در سال 1886 توسط رابرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان تاسیس شد. شرکت رابرت بوش از پیشگامان صنعت آلمان و بزرگ‌ترین تأمین کننده لوازم برقی و لوازم خانگی جهان است. بوش یکی از 10 شرکت بزرگ آلمان بوده و شهرت آن بیشتر در زمینه تامین قطعه خودرو است.

 

تفاوت بوش سبز و آبی

از پرفروش ترین محصولات بوش کولر بود که پس از مواجهه با استقبال بالا، بوش تمرکز خود را به ابزارآلات برقی کوچک با باتری لیتیوم یونی برای استفاده در کارهای خانگی معطوف کرد. بوش ابزارآلات را در دو گروه نیمه صنعتی و صنعتی با دو رنگ متفاوت تقسیم‌بندی کرده تا کاربر با توجه به نیاز بواند محصول مورد نظر خود را به‌راحتی انتخاب کند.

 

در این دسته‌بندی ابزار نیمه صنعتی با رنگ سبز روشن و ابزار صنعتی را با رنگ آبی متمایز می‌شوند. ابزار نیمه صنعتی تنوع و محدودیت‌هایی داشته اما قیمت آن ارزان‌تر است. ابزار صنعتی تنوع و اقلام بیشتر با کیفیت و قیمت بالاتری دارد. اگرچه قیمت این گروه بالاتر است، دارای خدمات بیشتری بوده و لوازم و قطعات آن راحت‌تر یافت می‌شود.

 

* بوش سبز تنها برای کارهای نیمه صنعتی و خانگی مناسب بوده و نباید از آن در کارهای صنعتی و سنگین استفاده شود.

 

این شرکت پیشرو بازار شمع خودرو، انژکتور و ترمز بوده و در چهار حوزه لوازم خانگی و کارگاهی، فناوری‌‌های صنعتی، خودرو و انرژی و ساخت و ساز فعالیت می‌کند. جالب است بدانید 92% سود حاصل از فعالیت‌های بوش صرف کارهای خیریه و عام‌المنفعه می‌شود. هم‌چنین بیمارستان رابرت بوش در سال 1936 به‌عنوان یک سازمان خیریه تاسیس شد.

تاریخچه لوازم خانگی بوش

فعالیت های بوش المان

فعالیت شرکت بوش در ابتدا در حوزه طراحی، ساخت و مهندسی مکانیک و الکترونیک بود و در ابتدا به تعمیر دستگاه‌های تلفن، دستگاه‌های ماشین تحریر، لوازم برقی و ماشین آلات دیگر پرداخت. ساخت دستگاه احتراق مغناطیسی اولین و مهم‌ترین پروژه بوش بود که آن را به شهرت جهانی رساند. بوش از سال 18976 با تولید انحصاری شمع جرقه‌ای اتومبیل وارد صنعت خودروسازی شد.

 

شروع قرن بیستم و برگزاری مسابقات اتومبیل‌رانی در همان سال‌ها باعث شروع رقابت بین خودروسازان و تولیدکنندگان قطعات خودرو شد. Camille Jenatzy در سال 1903 در مسابقه Godron Bennett ایرلند به قهرمانی رسید. سیستم شمع و جرقه اتومبیل Camille Jenatzy محصول شرکت بوش بود و همین امر باعث قهرمانی وی شد. پس از آن بوش سیستم‌های شمع و احتراق را در آمریکا تبلیغ کرد و همین امر موجب محبوبیت برند بوش و در نتیجه احداث اولین کارخانه بوش در آمریکا در سال 1912 شد.

 

شرکت بوش در سال 1933 با تولید یخچال وارد خط تولید وسایل خانگی جدید شد. هم‌چنین در سال 1932 اولین دریل برقی و در سال 1946 اولین اره عمودبر را روانه بازار کرد. ‌همین اقدامات اساس اختراعات و نوآوری‌های آینده در زمینه صنعت و لوازم خانگی شد. بوش در سال 1952 لوازم خانگی و آشپزخانه، صنعتی و نیمه صنعتی و محصولاتی جهت حفظ ایمنی و راحتی کاربر را عرضه کرد.

 

اولین دریل چکشی در سال 1990 و اولین دریل ضربه‌ای 2 سال پس از آن تولید شد.لازم به ذکر است که نمایندگی تعمیرات بابامرادی مرکز مجاز تعمیر ماشین لباسشویی در کرج بوده در صورت نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی بوش می توانید از این مجموعه کمک بگیرید.

 

برنامه‌ریزی دقیق رابرت

دلیل موفقیت‌های پی در پی رابرت بوش برنامه‌ریزی‌های دقیق و حساب شده وی بود. پس از برگشت رابرت از سفرش به ایالات متحده آمریکا و بریتانیا کبیر در سال ۱۸۸۶ او می‌دانست که باید به‌سرعت شرکتش را تأسیس کند تا پیش از ازدواج با نامزدش، آنا کایسر، بتواند کارش را آغاز کند. با چنین تصمیم وی سریع به دنبال کارگاه، مکان مناسب، کارگر، مکانیک گشت تا بتواند کار خود را آغاز کند. در همین حال او مجبور شد کارش را ۴ روز به تعویق بی اندازد. باوجود آنکه او آماده بود کار خود را در ۱۱ نوامبر، ۱۸۸۶ آغاز کند، تا ۱۵ نوامبر مسئولین، اجازه تأسیس را به وی ندادند.

 

پیش از گشودن کارگاهش، رابرت بوش، با در دست داشتن یک نامه پیشنهاد، در سن ۲۳ سالگی به ایالات متحده سفر کرد که چنین امری برای یک اروپایی در آن سن و سال بسیار شگفت‌آور بود. در ایالات متحده وی به‌عنوان مکانیک نزد ادیسون و برگمن کار کرد که باعث شد ایده‌های بسیاری به او بدهد که با این ایده‌ها به کشور خود بازگشت.

 

در آن زمان مهندسی برق در ایالات متحده نسبت به اروپا پیشرفت بیشتری داشت؛ فناوری‌های برقی از جمله نورافکنی، سیستم زنگ، نصب تلفن، در ایالات متحده بیشتر رواج داشت. با چنین ایده‌هایی رابرت تصمیم گرفت چنین فناوری‌ها را به اروپا نیز وارد کند و آینده خود را با چنین فناوری‌های ایجاد کند. باآنکه او یک مکانیک دقیق بود، آینده خود را در مهندسی برق می‌دید.

 

بوش پیشرو :

این شرکت در سال ۱۹۰۲ شمع ماشین بوش را ثبت اختراع کرد و در مدت زمان نسبتاً‌ کوتاهی، کارگاه مبدل به شرکت بین‌المللی موفقی شد. اساس توسعه و گسترش آن باوجود سادگی بر اختراعاتی ابتکاری همانند احتراق مغناطیسی برای موتورهای درون سوز بنا شده بود. در سال ۱۹۰۹ ارائه اولین محصولات خارجی در ایالات متحده آمریکا آغاز شد و شرکت بوش در سال ۱۹۱۳ اولین تولید کننده ماشین با سیستم برقی کامل بود. ماشین اصلاح، در سال ۱۹۲۸ به‌عنوان اولین ابزارآلات برقی بوش وارد بازار شد و سبب اختراع موارد دیگری نیز گردید.

 

بوش از پیشگامان و فعالان لوازم خانگی بوده و با توجه به نیازهای روز و استفاده از تکنولوژی‌های جدید محصولاتی به بازار ارائه کرده که مورد توجه خاص و عام قرار گرفته است. از مهم‌ترین دلایل محبوبیت بوش ثبت رکوردهای جدید در مصرف انرژی است. از مهم‌ترین مزیت‌های محصولات بوش در مقایسه با دیگر رقبا، تولید محصولات کم‌مصرف است. بوش اولین برند آلمانی است که جایزه ثبات و پایداری در کیفیت را گرفته است. هم‌چنین بوش با تمرکز روی صرفه‌جویی در مصرف آب و برق و عمل بر پایه تکنولوژی‌های جدید، در دو سال متوالی موفق به دریافت ستاره انرژی شد.

 

بحث صرفه‌جویی در انرژی تا آنجا برای بوش اهمیت دارد که 40% فعالیت‌های بوش روی کاهش مصرف انرژی معطوف شده است. از دیگر دلایل محبوبیت بوش استفاده از فناوری‌های جدید و به‌کارگیری اپلیکیشن‌های مخصوص است که امکان کنترل محصولات بوش را فراهم می‌کند.

تاریخچه لوازم خانگی بوش

دستاوردهای مهم بوش :

شرکت روبرت بوش یکی از پیشگامان صنعت آلمان و بزرگ‌ترین تأمین کننده لوازم برقی و لوازم خانگی در جهان است. کالاهای مصرفی و فناوری‌های ساختمانی این شرکت در سال ۲۰۱۰، فروشی معادل ۴۷٫۵ میلیارد یورو داشت که با رشدی معادل ۲۷ درصد در سال، سریع‌ترین رشد سالانه را در تاریخ ۱۲۵ ساله خود به ثبت رساند. دستاوردهای مهم بوش:

 

درخواست برای ثبت اختراع شمع ماشین بوش ۱۹۰۲

اولین محصولات خارجی در ایالات متحده امریکا آغاز شد ۱۹۰۹

بوش اولین تولید کننده ماشین با سیستم برقی کامل بود ۱۹۱۳

اولین ابزارآلات برقی بوش، ماشین موزنی بوش، وارد بازار شد ۱۹۲۸

یخچال بوش طلایه‌دار خط تولید وسایل خانگی جدید بود ۱۹۳۳

بیمارستان رابرت بوش به‌عنوان یک سازمان خیریه افتتاح شد ۱۹۳۶

لوازم آشپزخانه، لوازم خانگی و نیمه صنعتی و لوازم هیدرولیک بر طیف محصولات اضافه شد ۱۹۵۲

مقدمات ارائه محصولات بوش در مکان‌های جدیدی در استرالیا، برزیل و هندوستان فراهم شد ۱۹۵۴

لوازم آشپزخانه بوش برای فروش فوق‌العاده گذاشته شد ۱۹۶۵

را برای ماشین به‌صورت مشترک با صنعت ماشین سازی ایجاد کرد ABS بوش سیستم ۱۹۷۸

تولید ابزارهای برقی در کارخانه سبنیتز در ساک سونی (چکش و سنگ زاویه‌ای) شروع شد ۱۹۸۹

 

پر استفاده ترین محصولات بوش در جهان

برای هر کمپانی محصولاتی هستند که بیش از بقیه شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرند. برای بوش هم مسلما همین امر صادق است. به نظر شما کدام محصولات شرکت بوش بیش از بقیه دارای شهرت و محبوبیت بیشتری هستند؟

 

اگر بخواهیم به ترتیب این موارد را مورد بررسی قرار دهیم باید خدمت شما عرض کنم که بوش در صنعت ماشین لباسشویی بیشترین شهرت را داشته و بهترین ماشین لباسشویی های باکیفیت را ارائه می دهد. از این رو ما در جایگاه نخست ماشین لباسشویی بوش را قرار داده و بهترین ماشین لباسشویی های بوش را با هم بررسی می کنیم:

 

بعد از ماشین لباسشویی، محبوب ترین محصول بوش، یخچال فریزر آن است. اگر در حال حاضر در خانه افراد قدیمی تر نگاه کنید با این برند مواجه می شوید. یخچال فریزرهای بوش بسیار قوی و توانمند بوده و کارایی فوق العاده ای دارند. در اینجا شما را با دو مدل از بهترین یخچال فریزرهای بوش آشنا می‌کنیم.

 

برخی افراد طالب یخچال فریزرهای ساید هستند. به شما پیشنهاد می کنیم اگر جای مناسبی در خانه دارید، این نوع یخچال فریزرها گزینه خوبی برای شما محسوب می شوند. این یخچال و فریزرهای بوش کاملا بدون برفک بوده و کارایی عالی دارند. شرکت سازنده آن کره است، رنگ موجد استیل بوده و میزان انرژی آن نیز A+ است.

 

یخچال فریزر ساید بای ساید ایستا بدون برفک سری 2 KAD90VB204

اگر فردی هستید که به دکوراسیون منزل خود خیلی خاص فکر می کنید به شما پیشنهاد می کنیم این یخچال را انتخاب کنید.یخچال ساید بای ساید رنگ مشکی که کارایی عالی داشته و کاملا بدون برفک است. رنگ این یخچال فریزر مناسب خاص پسندان است.

تاریخچه لوازم خانگی بوش

جعم بندی

تاسییسات بابامرادی به عنوان بزرگترین مرکز تعمیرات لوازم خانکی بوش در کرج اماده ارائه تعمیر پکیج در کرج با برند بوش در کنار سایر لوازم خانگی بوش خواهد. ما با داشتن تعمیر کاران خبره در زمینه تعمیر لوازم خانگی بوش توانسته ایم این نیاز را در زمینه خدمات تعمیر لوازم خانگی بوش در استان البرز تامین نماییم.