پارس ناز پورتال

ترفندهای ساده برای مرتب کردن ابروها در منزل

ترفندهای ساده برای مرتب کردن ابروها در منزل

ترفندهای ساده برای مرتب کردن ابروها در منزل 

شما می توانید به راحتی ابروهای خود را در منزل درست کنید، ما برترین و آسان ترین و گرچه سریع ترین روشهای اینکار را به شما آموزش می‌دهیم. ابروها از مهم ترین قسمت هاي صورت هست که تاثیر بسیاری در زیبایی صورت شما میگذارد. برای مرتب کردن ابروهای تان نیازی به رفتن به آرایشگاه و صرف هزینه هاي بالا نیست. با راهنمایی زیر به راحتی می توانید ابروهای تان را مرتب کنید.

 

یکی از مهمترین اجزای آرایش صورت، ابروها میباشند و برای مرتب کردن انها باید وقتی را اختصاص دهید. هیچ چیزی بدتر از این نیست که ابتدا چتری‌هایتان را مرتب کنید، سپس بلافاصله در آینه نگاه کنید و مشاهده نمایید چقدر ابروهایتان نامرتب میباشند! گذشته از این که خودتان را برای نادیده گرفتن چنین اصل مهمی در روتین زیبایی خود توبیخ کنید،

 

خونسردیتان را حفظ کنید. می توانید با چند اقدام احتیاطی ساده، مطمئن شوید ابروهایتان را کاملا تحت بازرسی دارید. ابروهایتان را در منزل اصلاح کنید تا همه ي وقت بی نظیر بنظر برسد

 

شکل ابروهایتان را تعیین کنید
پیش از هر چیز، با بهره گیری از یک قلم آرایش و یا خط‌کش «و یا هر جسم صاف دیگر» یک خط مستقیم از لبه سوراخ بینیتان تا گوشه‌ي داخلی چشمتان مشخص کرده و انتهای آنرا به ابرویتان برسانید. این نقطه، جایی هست که ابرویتان باید شروع شود. سپس یک خط از همان نقطه در کنار سوراخ بینیتان تا گوشه بیرونی همان چشمتان مشخص کنید. این نقطه جایی خواهد بود که ابرو باید به اتمام برسد.

 

گذشته از برداشتن ابرو، شکل آنرا مشخص کنید
 به گزارش پارس ناز از شابلون‌هاي ابرو بهره گیری کنید تا برترین قوس ابرو برایتان پیدا شود. شابلون‌هاي ابروی آنساتازیا با ۵ مدل گوناگون گزینه خوبی میباشند. کارتان را با بهره گیری از یک ژل و یا مداد ابرو به اتمام برسانید. بهتر هست از مداد‌هاي زاویه دار بهره گیری کنید. اینکار باعث میشود بتوانید قوس ابروی رویایی خود را پیدا کنید.

 

مو هاي سرگردان ابروهای تان را تمیز کنید
بعد از بهره گیری از شابلون برای تعیین قوس ابرویتان، باید همه ي‌ي مو هاي اضافه را با موچین تمیز کنید. از کرم بعد از اصلاح بهره گیری کنید تا هرگونه قرمزی کاهش یابد.

 

زمان کوتاه کردن ابروهایتان را بدانید
برای تعیین طول ابروهایتان از قیچی بهره گیری کنید. از یک قلم‌موی شانه‌اي کوتاه برای شانه کردن مو هاي ابروهایتان بهره گیری کنید. موهایی که بالاتر از خط صاف ابروهایتان ایستاده باشند باید با قیچی کوتاه شوند.

 

بدانید چه زمانی ابروهایتان را رام کنید

بعد از پر کردن ابروهایتان با مداد یا پودر، مطمئن شوید موها سرجایشان باقی می‌مثل. مطمئن شوید نمیخواهید بعد از تلاشی سخت به سرعت ابروهایتان نا مرتب شوند! برای مرتب نگه داشتن مو هاي سرکش از یک ژل ابرو بهره گیری کنید.