پارس ناز پورتال

با این ترفندها ها از دختران پرنسس بسازید |خوش تیپ شدن دختر بچه ها

با این ترفندها ها از دختران پرنسس بسازید |خوش تیپ شدن دختر بچه ها

با این ترفندها ها از دختران پرنسس بسازید |خوش تیپ شدن دختر بچه ها

کافی است قصد خرید و انتخاب لباس دخترانه داشته باشید تا با دنیایی پر از رنگ، طرح، انرژی و شادی رو‌به‌رو شوید. برای این که بتوانید از دل این دنیای متنوع، لباس‌هایي برای دختر دردانه‌تان تهیه کنید، راهنمای خریدی تهیه کرده‌ایم که علاوه بر لباس، نکاتی برای خرید کیف، کفش و اکسسوری هم دارد. با رعایت این نکته‌ها دختر کوچولوتان زیباتر از همیشه خواهد درخشید.

 

ست آماده بخرم؟

ست کردن لباس دخترانه کار لذتبخشی است؛ ولی خیلی از پدر و مادر ها وقت کافی ندارند تا  از فروشگاهی به فروشگاه دیگر بروند و تکه‌هاي یک ست زیبا را کنار هم بگذارند. خوشبختانه اینروزها انواع ست و مدل های لباس دخترانه به صورت آماده وجوددارد، که از سردرگمی هنگام خرید کم می کند و گزینه‌هاي شیکی را پیشنهاد میدهد.

 

به روز بخرید

یکی از فکرهایی که هنگام خرید لباس ممکن است به سر بزرگ ترها بزند، این است که بهتر است بر اساس مد روز لباس نپوشند، چون سایزشان عوض نمی شود و لباسی که امسال مد شده، سال دیگر مد نخواهد بود.

خوشبختانه موقع انتخاب لباس بچگانه این مشکل پیش نمی آید؛ چون بیشتر اوقات سایز بچه‌ها مرتب عوض میشود و لزومی ندارد لباسی راکه امسال می پوشند، سال دیگر هم به تن کنند. بهمین دلیل بهتر است لباس‌هاي مد روز و شیک برایشان تهیه کنید تا از پوشیدنشان لذت ببرند.

 

سه نوع لباسی که باید در کمدشان باشد

در کمد هر دختر بچه‌اي باید حداقل سه نوع لباس وجود داشته باشد:

لباس رسمی: ست لباس رسمی شامل پیراهن دخترانه رسمی برای مهمانی‌ها به همراه کیف های شیک و شکیل دخترانه و کفش مناسب می شود.

لباس غیررسمی: شامل شلوار جین یا دامن، بلوز یا تیشرت و کفش کتانی یا ورزشی است.

لباس اسانی: شامل لباس اسانی داخل خانه، پیژامه یا لباس خواب میشود.

 

نکته مهم برای خرید لباس اسانی

لباس اسانی داخل خانه برای دختر بچه‌ها باید تمام نخی باشد و الیاف لطیف در آن بکار رفته باشد. وجود نایلون در الیاف لباس می تواند باعث عرق کردن، عرق سوز شدن و حتی بروز حساسیت شود. این لباس‌هاي نخی لطیف باید زود به زود شسته شوند و بهتر است رنگ‌هاي روشن داشته باشند.

 

نکات مهم برای خرید ست غیررسمی

* اگر دخترتان زیاد ورجه وورجه می کند، برایش شلوار جین تیره و آسان انتخاب کنید.

 

* هنگام خرید کفش کتانی یا ورزشی حتماً به اسانی آن دقت داشته باشید و سراغ رنگ‌هایي بروید که به ست لباس ورزشی یا لباس غیررسمی او بیاید.

 

* برای خرید بلوز و تیشرت حتماً سراغ پارچه‌هایي با الیاف نخی را بگیرید و به هماهنگی بین رنگ این لباس‌ها با سایر اجزای ست دقت کنید.

 

* می توانید کلاه آفتابی را بعنوان جز تکمیل کننده این ست به آن اضافه کنید تا به خصوص در هوای گرم از آفتاب‌سوختگی فرزندتان پیش گیری و تیپ اسپرت وی را شیک‌تر کنید.

 

درست کردن ست تمام رسمی

با این ترفندها ها از دختران پرنسس بسازید |خوش تیپ شدن دختر بچه ها

ساختن ست تمام رسمی برای دختربچه‌ها کار هیجان انگیزی است. هنگام اینکار به نکات زیر دقت کنید:

 

* درست است که شما بعنوان والدینش بهترین‌ها را برایش می خواهید؛ اما به خودش هم اجازه دهید تا درباره لباسش نظر دهد. بچه‌ها اغلب از لباس‌هاي توردار با دامن‌هاي پرچین و پارچه پر زرق و برق خوششان می آید. بهتر است حتماً سلایق وی را مدنظر داشته باشید.

 

* برای لباس مهمانی شب سراغ تناژهای تیره‌تر رنگ‌هاي شاد بروید و اگر قرار است یک پیراهن رسمی برای یک مهمانی عصرانه برایش تهیه کنید، از رنگ‌هاي روشن‌تر کمک بگیرید.

 

* وقتی پیراهن مناسبی برای دخترتان انتخاب کردید، سراغ دیدن کفش های دخترانه جدید و انتخاب گزینه‌اي بروید که المان مشترکی با پیراهن‌هاي او داشته باشد.

 

تم کارتونی برای بچه‌هاي کوچک تر

هر کارتون تازه‌اي که می آید و شخصیت اصلی آن دختربچه‌اي است، دخترهای کوچک رابه خودش علاقه‌مند می کند. برای این که دلشان را شاد کنید لباس‌هایي با تم کارتون مورد علاقه‎‌شان برایشان تهیه کنید و درباره نکات خوب شخصیت اصلی داستان با آن‌ها حرف بزنید.

 

انتخاب اکسسوری

با این ترفندها ها از دختران پرنسس بسازید |خوش تیپ شدن دختر بچه ها

انواع اکسسوری مو مثل گل سر، کش سر، هدبند و گیره سر، اجزای کم‌هزینه اما ضروری زیورآلات دخترانه هستند. وجود هر کدام از این زیورآلات میتواند ساده ترین لباس را جذاب‌تر نشان دهد. هنگام انتخاب زیورآلات به نکات زیر دقت داشته باشید:

 

* اگر تم لباس فرزندتان کارتونی است، اکسسوری با طرح‌هاي همان کارتون برایش انتخاب کنید.

 

* از زیورآلاتی که نگین‌هاي براق دارند در شب استفاده کنید.

 

* دقت داشته باشید مو هاي بچه‌ها را سفت نبندید یا هدبندشان تنگ نباشد.

 

* گیره‌هاي کائوچویی بهتر از گیره‌هاي فلزی هستند.

 

تیره نپوشانید

درست است که لباس‌هاي رسمی دخترانه زیادی با رنگ‌هاي تیره در بازار پیدا می شوند؛ اما تمام تمرکزتان را روی لباس‌هاي تیره نگذارید. رنگ‌هاي شاد با روحیه شاد نسبت دارند، پس برای ساختن دنیای شاد، رنگ‌هاي زیبا به دخترکتان بپوشانید. برای آشنایی بیشتر با تأثیر رنگ‌ها بر روحیه کودکان این مطلب را بخوانید.

 

عکس ببینید

یکی از کارهایی که می تواند سلیقه‌تان را در انتخاب لباس دخترانه بهتر کند، دیدن عکس‌هاي مختلف از ست لباس‌هاي متنوع است. اینکار کمکتان میکند بهترین‌ها را انتخاب کنید و نا‌خودآگاه اصول ست کردن لباس را یاد بگیرید. میتوانید عکس‌ها را همراه با فرزندتان تماشا کنید و درباره ویژگی‌هاي خاص هر کدام که بیشتر توجهتان را جلب کرده باهم صحبت کنید.