پارس ناز پورتال

ترفند جلوگیری از ریپورت شدن در اینستاگرام

ترفند جلوگیری از ریپورت شدن در اینستاگرام

ترفند جلوگیری از ریپورت شدن در اینستاگرام

 

کاربران در اینستاگرام میتوانند عمل خلاف قوانین دیگر کاربران را گزارش دهند, که به این عمل, ریپورت کردن گفته می شود. این ریپورت کردن میتواند شامل کاربر, پست, عکس و یا کامنتی باشد. این موارد شامل ریپورت می‌شوند:

 

انتشار عکس یا کامنت تبلیغاتی و اسپم
انتشار پست و عکسهای دیگران به نام خود
عدم رعایت قانون کپی رایت
انتشار عکسهای و کامنت‌هاي غیر اخلاقی

 

پست‌ها و کامنت‌هایي شامل خودکشی, تهدید و اذیت و بهره گیری از مواد مخدر

 

این نکته را در نظر داشته باشید که اگر ریپورت‌هاي غیر حقیقی ارسال شود, منجر به بسته شدن آن اکانت نمی شود.

 

رفع دشوار ریپورت اینستاگرام و بلاک شدن در اینستاگرام

در صورتی که برای کامنت گذاشتن, لایک کردن و فالو کردن و … با دشوار مواجه شده‌اید, احتمالا با دشوار ریپورت و بلاک شدن مواجه شده‌اید. بلاک شدن یک کاربر ممکن هست توسط کاربران صورت گرفته باشد و یا توسط اینستاگرام کاربری بلاک شده باشد.

 

رفع ریپورت اینستاگرام و بلاک شدن توسط اینستاگرام

اگر برای کامنت گذاشتن در اینستاگرام با دشوار مواجه شده‌اید, احتمالا در یک بازه زمانی بیش از اندازه مجاز کامنت ارسال کرده اید, این دشوار پس از چند ساعت رفع می شود. اما اگر با دشوار لایک کردن مواجه شده‌اید, در یک بازه زمانی بیش از اندازه لایک کرده اید.

 

بلاک شدن شما برای فالو کردن, به این معنی میباشد که شما یا در یک بازه زمانی بیش از اندازه فالو کرده اید و یا بیش از ۷۵۰۰ فالو کرده اید. رفع این نوع از بلاک شدن توسط اینستاگرام ممکن هست تا یک ماه طول بکشد.

 

برای رفع دشوار بلاک شدن توسط اینستاگرام راهکارهای زیر را انجام دهید:

راه حل اول برای رفع بلاک شدن توسط اینستاگرام:

یکی از راهکارهای معمول, این هست که از فالوورهای خود بخواهید تا برای شما کامنت انگلیسی ارسال کنند. در واقع با این روش به اینستاگرام اثبات می کنید که شما اسپم نیستید! به این منظور میتوانید از عکسهای زیر به همراه یک پیام متنی بهره گیری کنید:

ترفند جلوگیری از ریپورت شدن در اینستاگرام

راه حل دوم برای رفع بلاک شدن توسط اینستاگرام:

راه حل دیگربرای رفع ریپورت اینستاگرام , تغییر ایمیل اکانت می باشد. به این منظور وارد پروفایل خود شوید و انتخاب (Edit your profile) را انتخاب نمایید. حال در قسمت (Private information) می توانید عدد تلفن و ایمیل خود را ویرایش کنید. بعد از تغییر ایمیل یا عدد تلفن, پیامی حاوی یک لینک ارسال میشود که باید بر روی آن کلیک کنید.

 

چطور بفهمیم چه کاربری ما را ریپورت و بلاک کرده هست؟

گذشته از هرچیز باید متوجه شوید که چه کسی شما را بلاک کرده هست, اما اینستاگرام اجازه نمیدهد شما به طور مستقیم چک کنید چه کسی شما را آنفالو و یا بلاک کرده هست.اگر دیگر نمی توانید پست‌هاي اکانت کاربری را دیدن کنید, این احتمال وجود دارد که آن شخص شما را آنفالو و یا بلاک کرده باشد.

 

یکی از ترفندهایی که میتوانید بفهمید چه کسی شما را بلاک کرده هست, سرچ اکانت آن کاربر میباشد. به این منظور اگر به کاربری شک دارید که شما را بلاک کرده باشد, باید در صفحه جستجوی اینستاگرام, نام اکانت آن کاربر را وارد کنید, در صورتی که نام او برای شما نمایش داده نمیشود, احتمالا آن کاربر شما را بلاک کرده هست.

 

اگر می توانید وارد صفحه اینستاگرام کاربر شوید اما وقتی وی را فالو میکنید, جزء فالوورهای او نمی شوید و هم چنان دکمه «Follow» را دیدن می کنید, یعنی توسط او بلاک شده‌اید.

 

همین طور اگر دیگر نام او جزء فالووینگ‌هاي شما نیست, بازهم می‌توان احتمال داد توسط آن کاربر آنفالو و یا بلاک شده‌اید.

 

همین طور اگر با اکانت اخیر می توانید آن کاربر را فالو کنید ولی با اکانت فعلی خود نمی توانید, یعنی آن اکانت شما بلاک شده هست.