پارس ناز پورتال

ترلان پروانه و حاشیه های داغ زندگی شخصی اش

مجموعه : اخبار سینما
ترلان پروانه و حاشیه های داغ زندگی شخصی اش

ترلان پروانه و حاشیه های داغ زندگی شخصی اش 

ترلان پروانه زندگی شخصی پرهیاهویی دارد، وی در شایعات غرق است و خودش نیز به آنها دامن می‌زند تا وضعیت ناگوار تر شود.ارسلان عاشق ترلان نیست ترلان پروانه و ارسلان قاسمی از کودکی در عرصه بازیگری فعالیت داشتند و تقریباً توانستندهمان مسیر را در بزرگسالی ادامه بدهند. شایعه ازدواج این دو بازیگر سال گذشته در همین روزها در فضای مجازی منتشر شد.

ترلان پروانه و حاشیه های داغ زندگی شخصی اششایعه ازدواج کردن ترلان پروانه

 

ترلان پروانه در گفتگو اي صریحا به این موضوع واکنش نشان داده است.وی دراین خصوص اظهار داشت:این شایعه به این علت پیش آمد که ما تقریباً تنها دختر و پسری بودیم که از بچگی کار کردیم و بطور مستمراین فعالیت را ادامه می‌دادیم ودر کارهای گوناگونی باهم بازی کردیم واین زیاد دیده میشد، که موجب شد این شایعه ایجاد شود.

 

ارسلان قاسمی بتازگی گفته است: من عاشق یک نفر دیگه هستم همین حالا هم در زندگی‌ام هستو اصلا هم از این که بخواهم اسمم را کنار ترلان پروانه ببینم خارج از کار دوست ندارم.

ترلان پروانه و حاشیه های داغ زندگی شخصی اشگفتگو عجیب سعید عزت‌اللهی درمورد ترلان پروانه

 

ماجرا از جشنواره فجر سال گذشته و تماشای فیلم فراری آغاز شد، که سعید عزت اللهی در یکیاز پست هاي ترلان پروانه در صفحه شخصی اش کامنتی با عنوان فوق العاده بودبهترینم قرار داد و ترلان پروانه وی را منشن می کند و مینویسد سپاس عزیزم.

 

با گذشت دوران و سکوت طرفین درمورد شایعه ازدواجشان این ذهنیت ایجاد شد که حتماً خبری است.این موضوع همان‌ گونه در هاله‌اي از ابهام بود که سعید عزت‌اللهی با گفت و گو‌اي عجیب همه ی راغافلگیر کرد.

ترلان پروانه و حاشیه های داغ زندگی شخصی اششایعه ازدواج ترلان پروانه با افراد سرشناس

 

سعید عزت اللهی در واکنش به تماس خود با ترلان پروانه گفت:من کاری به ایشان ندارم. بیشتر از یک ماه در تماس بودیم اما ایده آل من نبود.هیچگاه برایم مهم نبود و نیست.عزت اللهی در جواب به سوالی که بعضی می‌گویند سعید استاد عاشق شدن است جواب داد:من دست روی هر شخصی نمی‌گذارم. اما دوست ندارم با احساسات کسی بازی کنم.افرادی که اینکار میکنند نام خودشان را می گذارند بچه زرنگ.

 

ترلان پروانه با این که شایعات زیادی درمورد زندگی خصوصی‌اش زیاد است اما تقریباً واکنشی نشان نمی دهد و از این نظر کم حاشیه است.برای هر سه نفر آرزوی موفقیت داریم.

 


حتما بخوانید  : حرف های سعید عزت اللهی درباره رابطه با ترلان پروانه